بهترین بروکر فارکس

بهترین بروکر فارکس برای معامله گران حرفه ای

زمان مطالعه 6 دقیقه

مانند هر نوع دیگری، معامله‌گران حرفه‌ای نیازهای ویژه و ترجیحات منحصر به فردی دارند. بنابراین، یافتن کارگزاری که بتواند همه چیز را در خود جای دهد بسیار مهم است. همه بروکرها برای همه مناسب نیستند. بهترین بروکر فارکس را برای حرفه ای ها در این مقاله معرفی کرده ایم.

چه چیزی یک کارگزار را برای حرفه ای ها خوب می کند؟

همانطور که قبلا ذکر شد، معامله گران حرفه ای نیازها و ترجیحات تجاری خاصی دارند. هنگام انتخاب یک کارگزار، چندین جنبه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، مانند:

در دسترس بودن یک حساب حرفه ای

کارگزاران معمولا چندین نوع حساب را به طور همزمان ارائه می دهند. آن‌ها می‌توانند تفاوت را بر اساس فاکتورهای زیادی قرار دهند، اما رایج‌ترین ملاحظات مربوط به سطح تجربه معامله‌گر است. از این رو، بسیاری از کارگزاران معمولاً مجموعه های مختلفی از حساب ها را برای مبتدیان، معامله گران متوسط و معامله گران حرفه ای دارند.

یک حساب حرفه ای در شرایطی خاص است، مانند داشتن حداقل سپرده های بسیار بالاتر، بدون محدودیت در حداکثر سفارشات، ابزارهای بیشتر برای همراهی با استراتژی های معاملاتی مختلف، پلتفرم های پیشرفته، و حتی گزینه ای برای مدیریت حساب یا ارائه دهنده استراتژی. هدف از این حساب کمک به معامله گران برای دستیابی به شرایط معاملاتی مقرون به صرفه و محدود کردن ریسک ها نیست، بلکه بهینه سازی هر استراتژی که توسط معامله گران انجام می شود. دلیل آن این است که معامله‌گران حرفه‌ای به جای اینکه سیستم‌های مختلف را امتحان کنند تا بفهمند کدام یک برای آنها مناسب‌تر است، قرار است نرخ برنده خود را حفظ کنند.

اگر یک حساب حرفه ای به طور خاص ارائه نشده باشد، اگر یک کارگزار گزینه ای برای ارتقاء وضعیت مشتریان از خرده فروشی به حرفه ای ارائه دهد، همچنان می تواند برای معامله گران حرفه ای مناسب باشد. این ارتقا مطمئناً به الزامات خاصی نیاز دارد که فقط معامله گران حرفه ای می توانند آنها را برآورده کنند.

مقدار حداکثر اهرم

بسیاری از مردم معامله گران حرفه ای را به اندازه کافی عاقل می دانند که از اهرم بالاتر استفاده نکنند. اما اگر در مورد یک حساب معاملاتی حرفه ای در کارگزاران فارکس، به ویژه اتحادیه اروپا و آنهایی که تحت نظارت ASIC هستند صحبت می کنیم، اهرم بالا فقط برای معامله گران حرفه ای در نظر گرفته شده است. این روش درستی برای تنظیم اهرم است و نه در دسترس قرار دادن آن برای همه معامله‌گران، زیرا مبتدیان تمایل دارند اهرم بالا را بدون اطلاع از ریسک‌های بالا انتخاب کنند.

بنابراین، کارگزاران به خوبی تنظیم شده در این دوره فقط اهرم بالایی را برای معامله گران حرفه ای در دسترس قرار می دهند. می‌تواند از 1:200 تا 1:500 بالا برود، تفاوتی با اهرم رایج برای معامله‌گران خرده‌فروشی که حداکثر به 1:30 یا 1:50 محدود می‌شوند. با این حال، به دست آوردن اهرم بالا آسان نیست، زیرا یک معامله گر باید با رعایت الزامات تعیین شده توسط کارگزاران، وضعیت حرفه ای خود را ثابت کند تا اطمینان حاصل شود که معامله گر به اندازه کافی در رسیدگی به اهرم بالا مسئولیت دارد.

امتیازات تجاری

معامله گران حرفه ای تمایل دارند از استراتژی ها و ابزارهای بسیار پیشرفته استفاده کنند زیرا در استفاده از آنها تجربه دارند. به عنوان مثال، به جای سفارشات خرید و فروش رایج، معامله گران حرفه ای می توانند برای به حداکثر رساندن معاملات خبری خود به سفارشات OCO وابسته باشند. مثال دیگر، یک معامله گر حرفه ای ترجیح می دهد از پلت فرم DoM (عمق بازار) استفاده کند زیرا آن را به عنوان یکی از پارامترهای معاملاتی خود ضروری می داند.

بنابراین، یک کارگزار خوب برای معامله گران حرفه ای باید مزایای معاملاتی زیادی را فراتر از ویژگی های معاملاتی معمول ارائه دهد. هرچه خدمات بیشتر و پیچیده تر باشد، برای معامله گران حرفه ای بهتر خواهد بود.

حمایت از وجوه مشتریان

برخلاف معامله‌گران مبتدی یا خرده‌فروشی که دوست دارند تجارت کوچک انجام دهند، معامله‌گران حرفه‌ای تمایل دارند با سرمایه‌های کلان کار کنند تا بتوانند مقدار قابل توجهی سود داشته باشند. این امر باعث می شود که آنها حفاظت از وجوه را بسیار جدی بگیرند. برای شروع، آن‌ها مطمئن می‌شوند که کارگزار سال‌ها تجربه دارد، حداقل در 1 حوزه قضایی سطح بالا ثبت شده است، یک حساب جداگانه ارائه می‌کند و روش‌های سپرده و برداشت مطمئن را ارائه می‌کند. یک کارگزار برای معامله گران حرفه ای ممکن است نیاز داشته باشد که محافظت از تراز منفی، یک طرح جبران خسارت یا حتی برنامه های بیمه وجوه داشته باشد.

بر اساس معیارهای بالا، در اینجا چند کارگزار بزرگ وجود دارد که معاملات عالی را برای معامله گران حرفه ای ارائه می دهند.

بازارهای آی سی

آی سی مارکت یک کارگزار قابل اعتماد و مناسب برای معامله گران با تجربه است. با درخواست از این کارگزار، معامله گران می توانند به بیش از 2000 دارایی قابل معامله، از جمله بیش از 60 جفت فارکس دسترسی داشته باشند.

IC Markets دقیقاً حساب خاصی را برای معامله گران حرفه ای ارائه نمی دهد، اما به معامله گران اجازه می دهد تا درخواست دسته بندی مجدد از خرده فروشی به حرفه ای را ارسال کنند. ارتقاء به یک مشتری حرفه ای را می توان بدون هزینه اضافی انجام داد. یکی از بزرگترین مزایا این است که می توانید اهرم بالاتری نسبت به معامله گران معمولی دریافت کنید. به طور معمول، کارگزار موظف است اهرم 1:30 و 1:10 را روی محصولات ارائه شده به مشتریان خرده‌فروش محدود کند، اما به عنوان یک مشتری حرفه‌ای، چنین محدودیت‌هایی به سادگی برای شما اعمال نمی‌شود.

در اینجا یک نمای کلی از IC Markets به عنوان یک کارگزار برای معامله گران حرفه ای آورده شده است:

Admirals

به عنوان یکی از با تجربه ترین کارگزاران در این صنعت، شکی نیست که Admirals با توصیف یک کارگزار خوب برای معامله گران حرفه ای مطابقت دارد. تعدادی ابزار تحلیلی پس از ثبت نام در این بروکر ارائه می شود و خدمات آنها برای مشتریان حرفه ای مطابق با استانداردهای اروپایی و همچنین استرالیایی است.

در اینجا یک نمای کلی از Admirals به عنوان یک کارگزار برای معامله گران حرفه ای است:

Pepperstone

Pepperstone یک کارگزار استرالیایی قابل اعتماد است که توسط معامله گران حرفه ای ایجاد شده است که از کیفیت ارائه شده توسط اکثر کارگزاران راضی نبودند. امروزه کارگزار یکی از بهترین شرایط معاملاتی را برای مشتریان از سراسر جهان ارائه می دهد. پس از افتتاح حساب در این کارگزار، می توانید از بین بیش از 1200 CFD شامل بیش از 60 جفت ارز و سایر دارایی ها انتخاب کنید.

در اینجا یک مرور کلی از Pepperstone به عنوان یک کارگزار برای معامله گران حرفه ای است:

کارگزاران تعاملی

Interactive Brokers همیشه یک کارگزار قابل اعتماد برای معامله گران حرفه ای فعال بوده است. این کارگزار بیش از 10000 دارایی CFD قابل معامله را ارائه می دهد که ممکن است برای معامله گران پیشرفته جذاب باشد. پلت فرم معاملاتی تمایل بیشتری به جلب رضایت معامله گران پیشرفته دارد زیرا طیف بی نظیری از اوراق بهادار قابل معامله و ابزارهای معاملاتی برای استفاده وجود دارد.

Interactive Brokers حساب IBKR Pro را برای سرمایه گذاران حرفه ای و معامله گران فعال ارائه می دهد. این نوع حساب دارای چندین مزیت ویژه است، مانند دسترسی به IBKR API و IB SmartRouting. مورد دوم معامله‌گران را قادر می‌سازد تا با جستجوی بهترین قیمت‌های موجود برای دارایی‌های مختلف و ترکیبی از دارایی‌ها در صرافی‌ها و استخرهای تاریک، بهترین اجرا را به دست آورند.

در اینجا یک نمای کلی از Interactive Brokers به عنوان یک کارگزار برای معامله گران حرفه ای آورده شده است:

بازارهای IG

IG Markets یک کارگزار محبوب است که به طور گسترده ای به عنوان یک انتخاب عالی برای معامله گران حرفه ای شناخته شده است. این کارگزار برنده جایزه ثابت کرده است که بسته معاملاتی جامعی را ارائه می دهد که دارای ابزارهای مختلف تحقیقاتی و آموزشی، طیف چشمگیر بازارهای قابل معامله و امنیت بالا است.

در اینجا یک نمای کلی از IG Markets به عنوان یک کارگزار برای معامله گران حرفه ای آورده شده است:

Saxo Bank

Saxo Bank یک کارگزار معروف چند دارایی است که بیش از 60000 ابزار قابل معامله از جمله جفت ارز، اوراق قرضه، ETFs، کالاها، مشتقات ارز دیجیتال و غیره را ارائه می دهد. این کارگزار بیش از 850000 مشتری از بیش از 170 کشور در سراسر جهان دارد و روزانه بیش از 270000 معامله انجام می شود. Saxo Bank که برای معامله گران فعال مناسب است، تجربه ای غنی و به یاد ماندنی را با طیف وسیعی از ابزارهای معاملاتی، منابع تحقیقاتی و ویژگی های برتر ارائه می دهد.

در اینجا یک مرور کلی از Saxo Bank به عنوان یک کارگزار برای معامله گران حرفه ای است:

بازارهای CMC

CMC Markets یک کارگزار پیشرو در فارکس و CFD مستقر در انگلستان است که به طور کامل در چندین کشور تنظیم شده است. سابقه طولانی آن نشان می دهد که کارگزار برای مشتریان حرفه ای قابل اعتماد است. نه تنها این، این کارگزار همچنین احساس امنیت را ارائه می دهد زیرا تحت مقررات چندین تنظیم کننده سطح بالا در جهان و طیف گسترده ای از محصولات قابل معامله از جمله سهام، کالاها، اوراق قرضه، جفت ارز، CFD، ETF و غیره است.

علاوه بر این، مشتریان حرفه‌ای می‌توانند یک حساب حرفه‌ای انحصاری به نام CMC Pro باز کنند و از تعدادی مزایای انحصاری بدون هزینه اضافی برخوردار شوند. این شامل دسترسی زودهنگام به محصولات جدید و برنامه های منتشر نشده، و همچنین یک مدیر حساب شخصی است که پشتیبانی ویژه ای را برای مشتری خود ارائه می دهد.

در اینجا یک نمای کلی از CMC Markets به عنوان یک کارگزار برای معامله گران حرفه ای آورده شده است:

City Index

سیتی ایندکس یکی دیگر از گزینه های عالی کارگزار برای معامله گران حرفه ای است. این کارگزار به ارائه برخی از بهترین ابزارهای معاملاتی و تحلیلی برای کمک به معامله گران برای انجام معاملات بهتر معروف است. همچنین مجموعه ای از شرایط معاملاتی عالی و انواع حساب ارائه می دهد، از جمله حساب معامله گر حرفه ای که هدف آن سود بردن از معامله گران بسیار با تجربه است.

در اینجا یک نمای کلی از سیتی ایندکس به عنوان یک کارگزار برای معامله گران حرفه ای آورده شده است:

خط پایین

همانطور که در مقاله بالا توضیح داده شد، حساب های حرفه ای مطمئناً مزایای جالب زیادی مانند اهرم بالاتر و دسترسی به ابزارهای پیچیده تر را ارائه می دهند. با معاملات خود آزادی بیشتری خواهید داشت و به عنوان یک حرفه ای با شما رفتار می شود.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که حساب های حرفه ای نیز بسیار خطرناک هستند. به‌عنوان یک مشتری حرفه‌ای، از برخی از حمایت‌های انجام شده برای معامله‌گران خرده‌فروش چشم‌پوشی می‌کنید، زیرا برخی کارگزاران تصمیم می‌گیرند برخی از ویژگی‌های ایمنی خود را غیرفعال کنند، مانند محافظت از تعادل منفی برای معامله‌گران حرفه‌ای. این سیاست صرفاً با در نظر گرفتن اینکه معامله‌گران حرفه‌ای تمایل دارند به اندازه کافی عاقل و باهوش باشند تا حساب‌های خود را به خطر نیندازند، ایجاد می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT