بهترین خدمات هاستینگ انگلستان

بهترین خدمات هاستینگ انگلستان در سال 2022

زمان مطالعه 16 دقیقه

سایت خود را با بهترین خدمات هاستینگ انگلستان بهینه کنید.

هاستینگ وب (در تب جدید باز می شود) اکنون یک صنعت بزرگ است، بسیار بزرگ است، ما می توانیم ارائه دهندگان خدمات خاص را از مناطق خاصی که تقاضا در آنها زیاد است آزمایش و مقایسه کنیم.

اشتهای زیادی در بریتانیا برای کسب و کارها و افراد به طور کلی برای حضور آنلاین وجود دارد، به خصوص در عصری که تبلیغات شفاهی فقط می تواند شما را تا این حد به جلو برساند.

خدمات عالی در حال حاضر اغلب از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند، و بدون یک سازنده وب سایت خوب (در تب جدید باز می شود) که به شما کمک می کند یک سایت برای نمایش خدمات و/یا محصولات خود ایجاد کنید، واقعاً راهی برای دستیابی به مشتریان بالقوه علاقه مند وجود ندارد.

وب سایت شما فقط به اندازه هاستینگ وب که دریافت می کند قدرتمند است. به همین دلیل است که داشتن یک وب سایت به یک سرویس هاستینگ وب با کیفیت بالا نیاز دارد که بتواند نیازهای خاص شما را بر اساس منطقه ای که در آن هستید برآورده کند، همانطور که به طراحی عالی نیاز دارد.

موفقیت وب سایت شما تا حد زیادی به عملکرد ارائه دهنده هاستینگ وب شما بستگی دارد، بنابراین، ما بهترین ارائه دهندگان خدمات هاستینگ وب خود را در بریتانیا معرفی کرده ایم.

ما بهترین خدمات هاستینگ وب بریتانیا را بر اساس چندین عامل در فرآیند آزمایش خود انتخاب کردیم، که شامل سرعت و زمان به روز، قیمت، پشتیبانی مشتری، نرم‌افزار پشتیبان‌گیری مهاجرت (در تب جدید باز می‌شود)، و همچنین رابط کاربری و ارائه ذخیره‌سازی است.

بهترین خدمات هاستینگ وب انگلستان در سال 2022

 

1. SiteGround

سریع ترین ارائه دهنده هاستینگ بریتانیا

مشخصات فنی

  • دامین رایگان:خیر
  • Free SSL: بله
  • پشتیبانی مشتری 7/24: بله

دلایل خرید

+ سرعت ثابت

+ زمان کار ثابت شده

+ مراکز داده در چهار قاره

+ زمان پاسخ سریع پشتیبانی

دلایلی برای اجتناب

– قیمت تمدید تند

– ذخیره سازی محدود

-بدون دامین رایگان

برتری SiteGround ناشی از تعهد آن به سرعت، آپتایم و پشتیبانی است که آن را به سریع ترین هاست در بریتانیا تبدیل می کند. سرورهای این شرکت بر روی Google Cloud ساخته شده‌اند که شبکه فوق‌العاده سریع آن را به حساب می‌آورد و با Let’s Encrypt SSL ایمن می‌شود. اگرچه SiteGround (در تب جدید باز می‌شود) ممکن است ارزان‌ترین ارائه‌دهنده هاستینگ وب نباشد، امتیازاتی که ارائه می‌دهند، ارزش هر پنی را برای برنامه‌هایشان ایجاد می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های SiteGround می‌توان به مدیریت آسان سایت از سیستم‌های مدیریت محتوای محبوب (CMS) مانند جوملا و وردپرس، مدیریت دامین راحتی که به شما امکان می‌دهد هم دامین و هم سایت خود را مدیریت کنید، و نصب وردپرس برای همه برنامه‌ها است. آنها همچنین پشتیبانی 7/24، فضای ذخیره سازی 20 گیگابایتی SSD و سرعت فوق العاده سریع ثبت شده در لندن را ارائه می دهند، اگرچه دامین رایگان وجود ندارد.

برنامه‌های بالاتر با SiteGround سطوح بالاتری از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند که شامل طیف وسیع‌تری از منابع سرور است که می‌توانید با سایت خود از آنها استفاده کنید، از جمله ادغام Git، ابزار مرحله‌ای برای آزمایش وب‌سایت شما قبل از انتشار زنده، و حافظه پنهان وردپرس پویا، در میان سایر موارد، که همگی برای اطمینان ایجاد شده‌اند. سایت شما به عملکرد مطلوب خود می رسد. برای تکمیل همه چیز، SiteGround سایت شما را از سرورهای خود در سه قاره هاست می کند، با مکان های مرکز داده در شیکاگو، لندن، آمستردام و سنگاپور. این امر هدف قرار دادن مخاطبان شما را بسیار ساده تر می کند.

. بررسی SiteGround ما را بخوانید (در تب جدید باز می شود) برای جزئیات بیشتر در مورد اینکه چرا به طور کلی بهترین ارائه دهنده خدمات هاستینگ وب انگلستان است.

2. Hostinger

کارایی و سرعت تضمینی

مشخصات فنی

  • دامین رایگان:بله
  • Free SSL: بله
  • پشتیبانی مشتری 7/24: بله

دلایل خرید

+ 99.9٪ تضمین Uptime

+ داشبورد سفارشی

+ هاستینگ فوق العاده سریع

+ قیمت اولیه پایین

دلایلی برای اجتناب

– فاقد پشتیبان گیری روزانه

-بدون پشتیبانی تلفنی

– پلن های VPS سرعت 100 مگابیت در ثانیه را دریافت می کنند که کمتر از بسیاری از ارائه دهندگان برتر هاستینگ وب است

هاستینگر (در تب جدید باز می شود) راه حل های هاستینگ وب ایده آل را برای مبتدیان، برای وب سایت های شخصی، مشاغل کوچک و کسب و کارهای درآمدزا در طرح ها و قیمت های مختلف ارائه می دهد. با موفقیت ثابت شده هاستینگر در عملکرد و سرعت سایت، این شرکت به درستی جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان هاستینگ وب در بریتانیا به دست آورده است.

هاستینگر با شش مرکز داده خود در چهار قاره جهان را تحت سلطه خود دارد و این سرعت جهانی را تضمین می کند، بنابراین صرف نظر از اینکه مخاطبان هدف شما کجا هستند، سایت شما تحت پوشش قرار می گیرد. ضمانت 99.9% آپتایم یک اغراق نیست، زیرا هاستینگر این موضوع را بسیار جدی می گیرد، که رک و پوست کنده، معیار موفقیت آنها است. شما می توانید انتظار سرعت وب سایت سریع با کمترین تأخیر را داشته باشید، بدون اینکه به قابلیت اطمینان سرورها اشاره کنیم.

مراکز داده هاستینگر در ایالات متحده آمریکا، اتحادیه اروپا، برزیل، هلند، سنگاپور و اندونزی واقع شده اند و به سرعت ارائه شده توسط آن در هر کجا که مخاطب هدف شما باشد کمک می کند. مدیر کش خود آنها همچنین اجازه بارگذاری سریع‌تری را می‌دهد تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که مشتری در حین مرور سایت شما را ترک نمی‌کند. اگر شما یک سایت وردپرسی را اجرا می کنید، به همین دلیل است که باید هاستینگر را انتخاب کنید زیرا وردپرس بهینه شده است و عملکرد آن را افزایش می دهد. سفارشی کردن نیز با داشبورد سفارشی آن که استفاده از آن آسان است، بسیار آسان است.

3. Scala Hosting

هاستینگ ایمن و مناسب برای توسعه دهندگان

مشخصات فنی

  • دامین رایگان:بله
  • Free SSL: بله
  • پشتیبانی مشتری 7/24: بله

دلایل خرید

+ 99.9٪ تضمین Uptime

+سرورهای فوق العاده سریع

+ محیطی مناسب برای توسعه دهندگان

+ پشتیبانی از بلیط مفید و چت زنده

دلایلی برای اجتناب

-سازنده وب سایت خود را ندارد

-هزینه های بالای تمدید

– فقط مراکز داده ایالات متحده

Scala Hosting (در تب جدید باز می شود) یکی از قابل اعتمادترین ارائه دهندگان هاستینگ با سرعت سرور به طور مداوم قوی است. عملکرد سرورهای VPS آنها نیز بسیار قابل توجه و رقابتی است. برای تضمین این امر، ضمانت 99.9 درصدی آن‌ها در زمان کار، اعتبارات اکانت را جبران می‌کند، در صورتی که زمان‌های خرابی بیش از حد انتظار وجود داشته باشد. Scala Hosting همچنین یک Spanel جامع و قدرتمند را ارائه می‌دهد، جایگزینی Scala Hosting برای cPanel، که برای جهت یابی آسان‌تر برای توسعه‌دهندگان سازگارتر شده است.

برخی از نقاط قوت Scala Hosting رویکرد آنها به امنیت و عملکرد چشمگیر است. Spanel خود آنها فایل های نصب را برای امنیت قفل می کند و دسترسی هکرها به سرور را برای آپلود بدافزار محدود می کند. افزایش ترافیک نیز مشکل ساز نمی شود، زیرا سرعت سایت شما با زمان اتصال چشمگیر آنها دست نخورده باقی می ماند.

پشتیبانی نیز نادیده گرفته نمی‌شود و Scala Hosting پشتیبانی 7/24 چت را ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که همه کمک‌های مورد نیاز را در هر زمان دریافت می‌کنید. برنامه‌های هاستینگ اسکالا قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهند، اگرچه هزینه‌های تمدید می‌تواند بسیار زیاد باشد. این برنامه‌ها شامل پهنای باند نامحدود، پایگاه‌های داده نامحدود، منابع تضمین‌شده، دامین رایگان و SSL رایگان، سرورهای مجهز به SSD، امنیت سایبری SSShield و موارد دیگر است.

از دیگر ویژگی های هاستینگ اسکالا می توان به پشتیبان گیری روزانه که از راه دور انجام می شود، نصب با یک کلیک، مهاجرت رایگان وب سایت و یازده سال پیشرفتی که اسکالا هاستینگ در دستان خود دارد، در حال حاضر 700000 وب سایت از بیش از 120 کشور جهان را تامین می کند.

4. هاستینگ A2

از طریق سرعت روی موفقیت سایت خود تمرکز کنید

مشخصات فنی

  • دامین رایگان:خیر
  • Free SSL: بله
  • پشتیبانی مشتری 7/24: بله

دلایل خرید

+99.9% تضمین آپتایم سرور

+ پهنای باند نامحدود

20 برابر بارگذاری سریعتر

+ بسیاری از فناوری های افزایش سرعت با برنامه های پیشرفته

+30 روز ضمانت بازگشت وجه و بازپرداخت 31 تا 90 روزه در دسترس است

دلایلی برای اجتناب

– بارگذاری سریع تر 20 برابر فقط با طرح توربو ارائه می شود

-هزینه مهاجرت

-بدون دامین رایگان

هاستینگ A2 (در تب جدید باز می شود) متعهد به تقویت SEO شما است و با آن نرخ تبدیل شما نیز افزایش می یابد. هاستینگ A2 تنظیمات امنیتی را برای پلتفرم های نرم افزاری مانند WordPress، Drupal، Joomla، Magento و OpenCart بهینه می کند تا تجربه کاربری مخاطبان شما را به یاد ماندنی کند. پشتیبانی خدمه گورو آنها می تواند 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از شما مراقبت کند.

سریع‌ترین سرعت بارگیری 20 برابری با یک طرح سطح برتر (توربو) ارائه می‌شود، اما ارزش هر پنی را دارد زیرا وب‌سایت شما را ارتقا می‌دهد و تجربه کلی را برای مشتریان بالقوه شما بهبود می‌بخشد و در نتیجه نرخ تبدیل بالایی را به همراه دارد. هاستینگ A2 نه تنها برنامه های مقرون به صرفه را ارائه می دهد، بلکه مطمئن می شود که هر برنامه سرورهای اختصاصی را به شما ارائه می دهد که کنترل می کنند، سرعت، امنیت و تجربه کلی را بهینه نگه می دارند و هیچ چیز نادیده گرفته نمی شود.

هاستینگ A2 اطمینان حاصل می کند که تمام نیازهای شما برآورده می شود، چه سایت شما تازه شروع به کار کرده باشد یا یک وب سایت هاردکور داشته باشید که روی سرعت و عملکرد سرمایه گذاری شده است. هاستینگ A2 همچنین اطمینان حاصل می کند که داده های شما با مجموعه حفاظت Sucuri، فایروال اکانت Sucuri و نظارت بر وب سایت Sucuri محافظت می شود. ارتقاء با هاستینگ A2 آسان است و با هزینه های معقولی از جمله مهاجرت همراه است.

از دیگر ویژگی های هاستینگ A2 می توان به انتقال نامحدود داده، SSL رایگان، 25 آدرس ایمیل، CDN رایگان Cloudflare و ویژگی های تجارت الکترونیک اشاره کرد. اگر از خدمات هاستینگ A2 راضی نیستید، می‌توانید پول خود را پس بگیرید، اما این فقط روی قالب (cake) است. سرعت فوق‌العاده سرور A2 Hosting تقریباً می‌تواند تضمین کند که به پول خود نیازی ندارید، و آنها سال‌ها خدمت برای پشتیبان‌گیری از این ادعا دارند.

5. GoDaddy

غول هاستینگ که ساخت وب سایت را به آسانی 1، 2، 3 می کند

مشخصات فنی

  • دامین رایگان:بله
  • Free SSL: بله
  • پشتیبانی مشتری 7/24: بله

دلایل خرید

+ رابط کاربری عالی

+ فضای دیسک نامحدود

+ پهنای باند نامحدود

+7/24 چت زنده و پشتیبانی تلفنی

+ طیف وسیعی از محصولات

دلایلی برای اجتناب

-در غیر این صورت پاسخ آهسته از طریق چت زنده

-قیمت های تخفیف دار همراه با تعهد بلند مدت است

-بازپرداخت 48 ساعته برای طرح های کمتر از 1 سال

هیچ مالک وب سایتی نام GoDaddy را نشنیده است (در تب جدید باز می شود). برنامه‌های جامع این شرکت همگی پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی نامحدود، دامین رایگان، پشتیبانی 24 ساعته، 1 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پایگاه داده، سی پنل آسان، نظارت شبانه‌روزی امنیت و سایر ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهند که مطمئن می‌شوند وب‌سایت شما همه چیزهایی را که برای موفقیت نیاز دارد، دارد. GoDaddy برنامه های هاستینگ وب برای هاستینگ مشترک چندگانه مبتنی بر ویندوز و لینوکس، هاستینگ مدیریت شده وردپرس، سرورهای خصوصی مجازی و برنامه های هاستینگ اختصاصی دارد.

برنامه‌های GoDaddy به سایت‌های اصلی، وب‌سایت‌های کسب‌وکار کوچک و سایت‌های پیچیده و پربازدید به طور یکسان پاسخ می‌دهد. مدیریت سایت و دامین شما در یک سی پنل نه تنها ممکن شده است بلکه آسان تر نیز شده است و GoDaddy را به یک انتخاب آسان برای توسعه دهندگان تبدیل کرده است.

GoDaddy معتقد است که جلب اعتماد مشتریان شما به اندازه سرعت وب سایت مهم است و آنها با دادن یک دامین com یا co.uk. قابل اعتماد به همراه یک آدرس ایمیل منطبق شروع می کنند. زمان بارگذاری پیشرو در صنعت GoDaddy و ضمانت 99.9٪ آپتایم نیز تضمین می کند که سایت شما همیشه در اطراف است تا به مشتریان خود تجربه ای عالی ارائه دهد و برند شما را همیشه در جای خود حفظ کند.

GoDaddy همچنین ابزارهایی را برای محافظت از بدافزار، حذف نامحدود بدافزار، شتاب عملکرد CDN، زمان پاسخگویی عالی، و یک cPanel رابط کاربری عالی ارائه می‌کند که همگی بهینه‌سازی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که تجربه GoDaddy شما مانند بار اول قدرتمند باقی می‌ماند. خواه فقط به یک پلتفرم برای شروع ساختن یک نام نیاز داشته باشید یا یک برند از قبل تثبیت شده که نیاز به ادامه خدمات عالی داشته باشد، GoDaddy پشتیبان شماست.

6. UK 2 Hosting

همه چیزهایی که برای دریافت آنلاین نیاز دارید

مشخصات فنی

  • دامین رایگان:بله
  • Free SSL: بله
  • پشتیبانی مشتری 7/24: بله

دلایل خرید

+تنوع طرح های خوب

+30 روز ضمانت بازگشت وجه

+خدمات مشتریان شایسته 7/24 در دسترس است

+ طیف گسترده ای از خدمات

دلایلی برای اجتناب

-پشتیبانی تلفنی همراه با هزینه است

-پایگاه دانش می تواند بهینه شود

-وب سایت فاقد اطلاعات در مورد برخی موضوعات است

هاستینگ وب زبانی است که هاستینگ UK2 (در تب جدید باز می شود) به خوبی صحبت می کند و به همین دلیل است که یک برنامه جامع برای هر نوع نیاز هاستینگ وجود دارد. هر پلن پهنای باند نامحدود، فضای دیسک و صندوق‌های پستی، گواهی SSL، یک کنترل پنل اختصاصی cPanel، زیر دامین‌های نامحدود و دامین‌های خارجی و بسیاری موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد، اساساً اکثر ویژگی‌هایی که از یک سرویس هاستینگ خوب نیاز دارید.

با هاستینگ UK2، وب سایت سریع رعد و برق شما می تواند به موفقیت شما کمک کند و واقعاً بازی شما را تغییر دهد. وردپرس تنها با یک کلیک فاصله دارد، کنترل پنل به شما امکان می دهد همه چیز را از یک پلتفرم سی پنل ساده و با استفاده آسان، گواهی SSL که به صورت رایگان همراه با برخی برنامه ها ارائه می شود، هاستینگ وب نامحدود و هاستینگ تجارت الکترونیک با قیمت ارزان هاستینگ وب و 28 مکان مرکز داده را مدیریت کنید. تا مطمئن شوید سایت شما سرعت مطلوب خود را دارد. هاستینگ UK2 دارای مکان‌های ابری در اروپا، ایالات متحده و آسیای جنوب شرقی (سنگاپور) است، بنابراین می‌توانید بدون تأثیرگذاری بر سرعت سایت خود، با مخاطبان مناسب خود ارتباط برقرار کنید.

هاستینگ UK2 پشتیبانی 7/24 را از طریق چت زنده و بلیط های میز کمک ارائه می دهد تا به شما کمک کند در صورت بروز مشکلات احساس امنیت کنید، اگرچه پشتیبانی تلفنی آنها قیمت های بسیار بالایی دارد، بنابراین می توانید در عوض از چت زنده و میز کمک استفاده کنید. آنها همچنین دارای یک صفحه “Service Heartbeat” هستند که در آن می توانید به راحتی زمان خرابی سرور برنامه ریزی شده یا برنامه ریزی نشده را مشاهده کنید تا بتوانید همه چیز را پیگیری کنید.

7. HostGator

هاستینگ غول پیکر با چندین ویژگی

مشخصات فنی

  • دامین رایگان:بله
  • Free SSL: بله
  • پشتیبانی مشتری 7/24: بله

دلایل خرید

+ بارهای ذخیره سازی

+ هاستینگ فوق العاده سریع

+ پهنای باند بدون اندازه گیری

+ 45 روز ضمانت بازگشت وجه

دلایلی برای اجتناب

هزینه های پنهان و قیمت های روی حیله و تزویر

-Uptime نیاز به بهبود دارد

– مراکز داده فقط در ایالات متحده

شهرت HostGator می تواند آنها را به راحتی در هر لیستی قرار دهد، اما HostGator (در تب جدید باز می شود) استانداردهایی را که از سال 2012 تعیین کرده است حفظ می کند. یک سرور اختصاصی و سازنده وب سایت خودشان.

برنامه های هاستینگ آنها به شما پهنای باند و پایگاه داده نامحدود، پشتیبان گیری هفتگی، پشتیبانی 24 ساعته و هزینه های کم تجدید می دهد. اگر از Perl، Python و Ruby On Rails استفاده می کنید، با HostGator دست خوبی دارید. HostGator از SSD برای هاستینگ استفاده می کند که به بهبود نسبی سرعت سرور آنها کمک می کند. تنها چیزی که HostGator می تواند در آن بهبود بخشد، آپتایم 99.94٪ آنها است، اما با توجه به ویژگی های انحصاری آنها از جمله پشتیبانی شبانه روزی، این در واقع برای راه اندازی و راه اندازی وب سایت شما و رفع نیازهای مشتریان شما در هر زمان بد نیست.

از هاستینگ وردپرس HostGator که به سرعت و امنیت اختصاص داده شده است، تا هاستینگ VPS با کنترل اختصاصی و منابع مقیاس پذیر، و حتی هاستینگ اختصاصی برای کنترل و مدیریت کامل بدون ذکر عملکرد نهایی، HostGator دقیقاً برنامه درستی را ارائه می دهد. HostGator قول می دهد بهترین راه حل های هاستینگ را برای وب سایت های شخصی و وب سایت های تجاری به طور یکسان ارائه دهد و به شما کمک کند تا به اهداف وب سایت خود در هر شرایطی دست یابید. کاملا صادقانه بگوییم، HostGator ارائه می دهد.

8. Cloudways

راه حل های هاستینگ مبتنی بر ابر مقرون به صرفه و منحصر به فرد

مشخصات فنی

  • دامین رایگان:خیر
  • Free SSL: بله
  • پشتیبانی مشتری 7/24: بله

دلایل خرید

+ هاستینگ با کارایی بالا بدون قیمت گزاف

+ هاستینگ سریع

+سرورهای محافظت شده با امنیت بالا

+ گواهینامه SSL رایگان برای همه

دلایلی برای اجتناب

– فاقد هاستینگ ایمیل

– فاقد cPanel است زیرا هاستینگ مبتنی بر ابر است

-بدون ثبت نام دامین

Cloudways (در تب جدید باز می شود) ممکن است با بقیه متفاوت باشد زیرا بیشتر روی هاستینگ ابری متمرکز شده است، اما این بدان معنا نیست که آنها از نظر سرعت و امنیت سرور عقب هستند. در واقع، سرعت و امنیت دو نقطه قوت آنهاست.

Cloudways معتقد است که باید به جای بررسی جزئیات پیچیده هاستینگ، بر ساخت یک وب سایت عالی تمرکز کنید. با این اوصاف، تجربه بدون نگرانی با راه حل های هاستینگ آنها از ارائه دهندگان ابری، برنامه های نامحدود، پشتیبانی 24 ساعته، امنیت مدیریت شده، پشتیبان گیری خودکار، نظارت بر زمان واقعی و کنترل پنل نوآورانه، از جمله موارد دیگر، اطمینان از بهینه سازی عملکرد سایت شما.

در نتیجه، Cloudways یکی از بهترین ارائه دهندگان هاستینگ وردپرس است که امروز پیدا می کنید. این سریع، قابل اعتماد و ایمن است و Cloudways را در برترین ارائه دهندگان هاستینگ در بریتانیا به دست آورده است. از راه‌اندازی کسب‌وکارتان تا رسیدن به موفقیت، Cloudways با هاستینگ با کارایی بالا و بدون هزینه زیاد برای بهینه‌سازی سایت‌تان، از شما حمایت کرده است.

Cloudways در هاستینگ وردپرس تخصص دارد و ویژگی های هاستینگ وب مدیریت شده پیشرفته مانند کش های پیشرفته، کش ساده شده Cloudways و CloudwaysCDN را ارائه می دهد که مسئول عملکرد سریع سایت شما است و هر بار تجربه یکپارچه ای را به همراه دارد. این امر Cloudways را به یکی از چشمگیرترین راه حل های هاستینگ در بازار امروز تبدیل می کند.

9. 34SP

هاستینگ منچستر برای وب سایت شما

مشخصات فنی

  • دامین رایگان:خیر
  • Free SSL: بله
  • پشتیبانی مشتری 7/24: خیر

دلایل خرید

+تیم پشتیبانی خوب

+30 روز ضمانت بازگشت وجه

+ طرح های هاستینگ مقرون به صرفه

دلایلی برای اجتناب

-تیم پشتیبانی 24 ساعته نیست

-حداقل 2 سال برای ثبت

کنار گذاشتن نام های بزرگ برای مردم محلی ممکن است ایده خوبی نباشد، اما زمانی که به مزایای داشتن یک ارائه دهنده هاستینگ محلی نزدیک شوید، اصلاً بد نیست. 34SP (در تب جدید باز می شود) یک ارائه دهنده هاستینگ مستقر در منچستر است که گزینه های مختلفی را در هاستینگ دامین شما ارائه می دهد. بنابراین چه مبتدی باشید که سعی می‌کنید یک سایت بسازید و آن را هاست کنید، یا چندین سایت دارید که دارای چندین اکانت هستند، برنامه‌ای برای شما وجود دارد.

34SP دارای یک سرویس هاستینگ صادقانه، شفاف، قابل اعتماد، سریع و ایمن است – اساساً همه چیزهایی که برای یک وب سایت قدرتمند نیاز دارید. برنامه های آنها شامل طرح سازنده وب سایت، هاستینگ حرفه ای، هاستینگ وردپرس، هاستینگ جهانی و هاستینگ نمایندگی فروش است. اگر به یک اکانت هاستینگ مشترک با نرم افزار آماده نیاز دارید، هاستینگ حرفه ای بهترین گزینه شما است. هاستینگ وردپرس بانکی ترین و تبلیغی ترین برنامه آنها است که منحصراً برای سایت های وردپرسی ارائه می شود.

در این برنامه‌ها می‌توان به ذخیره‌سازی سریع SSD، مهاجرت رایگان سایت، پشتیبان‌گیری خودکار روزانه و افزونه‌های WP برای پلن‌های وردپرس اشاره کرد. پشتیبانی مستقر در بریتانیا بهترین امکانات موجود را ارائه می دهد و از آنجایی که در خشکی است، لازم نیست نگران مناطق زمانی باشید. البته با توجه به این که تیم پشتیبانی آنها 24 ساعته در دسترس نیست، که با توجه به مزایایی که آنها برای جبران آن ارائه می دهند کمی عقب نشینی است.

10. HostPapa

سازگاری کلیدی است

مشخصات فنی

  • دامین رایگان:بله
  • Free SSL: بله
  • پشتیبانی مشتری 7/24: بله

دلایل خرید

+ طرح های مقرون به صرفه برای مشاغل جدید

+ VPN بهینه شده

+طرح شروع به 2 وب سایت اجازه می دهد

+ ثبت دامین رایگان حتی با ارزان ترین طرح

دلایلی برای اجتناب

-بدون سرور اختصاصی

شرط اشتراک 1 ساله

-بدون صورت‌حساب ماهانه برای برنامه‌های هاستینگ مشترک

عملکرد ثابت HostPapa آن را قادر می سازد تا در این لیست جایگاهی را حفظ کند. این برنامه با طرح های مقرون به صرفه ارائه می شود، به طوری که حتی اگر کسب و کاری دارید که تازه شروع به کار کرده اید، آنها یک طرح مقرون به صرفه برای شما در دسترس دارند. اگر سایت بسیار قدرتمندی دارید، HostPapa (در تب جدید باز می شود) سرورهایی دارد که به اندازه کافی قوی هستند تا سایت شما را سرپا نگه دارند.

قیمت رقابتی آنها سرعت هاستینگ آنها را به خطر نمی اندازد. HostPapa هنوز هم در ارائه آپ تایم عالی و سرعت بارگذاری سریع شهرت دارد. پشتیبانی مشتری همچنین با پشتیبانی دوزبانه 7/24 برای HostPapa امتیاز بسیار بالایی کسب می کند.

HostPapa یک نام دامین رایگان، ابزارهایی که استفاده از آنها آسان است و شما را در کنترل کامل نگه می‌دارد، و برنامه‌ها و فضای ذخیره‌سازی سریع و قابل اعتماد همراه با سرویس هاستینگ آنها ارائه می‌دهد. همچنین اگر با این پلتفرم برای وب سایت خود راحت تر هستید، وردپرس و جت پک از پیش نصب شده نیز ارائه می شود. اگر وب‌سایتی را در جای دیگری راه‌اندازی می‌کنید، HostPapa همچنین مهاجرت سایت و انتقال دامین را بسیار آسان‌تر می‌کند. و بهترین قسمت انتقال و مهاجرت هر دو رایگان است.

HostPapa به طور مستقل مالکیت دارد و روی بهترین فناوری سرمایه گذاری می کند تا تنها بهترین خدمات هاستینگ مورد نیاز برای وب سایت شما برای رسیدن به حداکثر پتانسیل خود را به شما ارائه دهد. HostPapa قابل اعتماد، سریع است و پشتیبانی عالی از مشتری را برای کمک به شما در هر مرحله ارائه می دهد.

بهترین سوالات متداول هاستینگ وب انگلستان

چگونه بهترین سرویس هاستینگ وب انگلستان را برای خود انتخاب کنید

برای اینکه بهترین سرویس هاستینگ وب را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید، هشت عامل کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید که به شما کمک می کند تا در بهترین سرویس هاستینگ نه تنها در بریتانیا بلکه در سطح جهانی نیز برسید.

1. سرعت – سرعت وب سایت شما برای حفظ مشتریان در صفحه شما بسیار مهم است. هر جنبه ای از طراحی سایت شما می تواند بر سرعت بارگذاری وب سایت شما تأثیر بگذارد – از تصاویر، فیلم ها، متن و سایر انواع گرافیک. هاستینگ شما تضمین می کند که سایت شما این خواسته ها را برآورده می کند وگرنه می توانید فروش ارزشمند خود را از دست بدهید.

2. مکان های سرور – بسته به مکان سرورهای هاستینگ شما، صفحه وب شما به دلیل تاخیر کم، سریع تر بارگذاری می شود. اغلب خوب است که یک سرور در داخل کشور یا قاره مخاطبان هدف خود داشته باشید.

3. Uptime – اگر وب سایت شما همیشه خراب است، مشتریان سایت شما را ترک می کنند. هر چه درصد ارائه دهنده هاستینگ شما بیشتر باشد، شانس شما برای نگهداشتن مخاطبان در مرور سایت شما بیشتر است. سرورها باید فعال و فعال بمانند و ارائه دهنده هاستینگ شما هم همینطور است تا زمان آپدیت را در حداکثر نگه دارد.

4. زمان پاسخ – زمان پاسخ سرور شما سرعت کل وب سایت شما را تعیین می کند و در نهایت بر تعامل کاربر تأثیر می گذارد.

5. فضای دیسک – جزء کلیدی هاستینگ سایت شما، فضای دیسک به ذخیره سازی محتوای سایت شما – تصاویر، فیلم ها، متن، کدها و غیره اشاره دارد. میزان فضای دیسک وب سایت شما و سرعت آن می تواند تا حد زیادی بر کیفیت سایت شما و در نهایت تجربه بازدیدکنندگان شما تأثیر بگذارد.

6. هزینه ها – مانند تمام جنبه های دیگر وب سایت، هزینه های گزاف یا پایین یک سرویس هاستینگ اغلب می تواند مستقیماً با ویژگی های آنها و کیفیت خدمات آنها متناسب باشد.

7. رابط کاربری – عملکرد وب سایت شما تا حد زیادی به راحتی رابطی که به کاربر می دهد بستگی دارد. این رابطه بین بیننده و وب سایت شما برقرار می کند.

8. پشتیبانی – یک سرویس هاستینگ وب قابل اعتماد به معنای همه چیز برای وب سایت شما است. در صورت توقف غیرمنتظره، مهم است که پشتیبانی 7/24 در دسترس باشد.

چگونه بهترین ارائه دهنده خدمات هاستینگ وب انگلستان را آزمایش می کنیم

برای اینکه بتوانیم در مورد بهترین خدمات هاستینگ وب انگلستان در بازار رای گیری کنیم، با ثبت نام و استفاده از سرویس، هر هاست وب را آزمایش می کنیم (در تب جدید باز می شود). ما لیستی از ویژگی های کلیدی داریم که انتظار داریم ابتدا دریافت کنیم، قبل از اینکه آزمایش کنیم که چگونه ارائه دهنده هاستینگ در یک دوره دو هفته تا یک ماهه اجرا می شود.

ما نقاط قوت را برجسته می‌کنیم، به شما در مورد مشکلات احتمالی هشدار می‌دهیم، سپس آنچه را که در بررسی‌های گسترده و خلاصه‌های محصول خود یافته‌ایم ارزیابی می‌کنیم.

برخی از ویژگی ها شامل طیف وسیعی از محصولاتی است که هر ارائه دهنده هاستینگ ارائه می دهد، ویژگی ها و افزونه های رایگانی که دریافت می کنید، قیمت و ارزش آن برای پول، و همچنین عملکرد و قابلیت اطمینان کلی آن است.

همچنین، یادداشت می‌کنیم که آیا هاست وب دارای یک حضور خوب در وب، ارائه حرفه‌ای و کاملاً به‌روز است یا خیر. اگر صفحات خبری، وبلاگ‌ها و اکانت ‌های رسانه‌های اجتماعی در یک عصر به‌روزرسانی نشده باشند، این نشان‌دهنده شرکتی نیست که فعالانه برای بهبود خدمات خود تلاش می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT