بهترین دانشگاه های مهندسی استرالیا

بهترین دانشگاه های مهندسی استرالیا 2023

زمان مطالعه 5 دقیقه

با استفاده از داده‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی تایمز، بهترین دانشگاه‌های استرالیا را برای مدارک مهندسی کاوش کنید. بهترین دانشگاه های مهندسی استرالیا را در ادامه بخوانید.

تعیین وقت سفارت

پرداخت اپلیکیشن فی

8 دانشگاه برتر برای مهندسی در استرالیا 2023

برای لیست کامل بهترین دانشگاه های مهندسی در استرالیا به پایین بروید

Australia engineering rank 2023 WUR engineering rank 2023 University City
1 44 Monash University Melbourne
2 54 The University of Queensland Brisbane
3 =55 UNSW Sydney Kensington
4 =60 University of Sydney Sydney
5 67 University of Melbourne Melbourne
6 87 University of Adelaide Adelaide
7 96 University of Wollongong Wollongong
8 101–125 University of Technology Sydney Sydney

رشته مهندسی برای هر دانشجویی که مایل به درک نحوه طراحی جهان است و به دنبال شغلی در صنایعی مانند ساخت و ساز، تجارت، حمل و نقل، دولت و بسیاری موارد دیگر است، انتخاب درجه خوبی است.

در دانشگاه‌های استرالیا، دانشجویان مهندسی می‌توانند از بین رشته‌های مختلف از جمله مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی هوافضا و غیره انتخاب کنند. بسیاری از دانش آموزان برای محدود کردن تخصص خود قبل از ورود به دنیای کار، انتخاب می کنند در دوره کارشناسی ارشد بمانند.

بسیاری از دوره های مهندسی از دانشجویان انتظار دارند که تجربه کاری داشته باشند، که برخی از آنها یک سال در صنعت را به عنوان بخشی از برنامه خود می دانند.

در زیر بهترین دانشگاه های استرالیا برای رشته های مهندسی آورده شده است.

5. دانشگاه ملبورن

در دانشگاه ملبورن، دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند لیسانس علوم، طراحی یا زیست پزشکی را انتخاب کرده و سپس رشته مهندسی را انتخاب کنند.

برای تبدیل شدن به یک مهندس معتبر بین المللی، دانش آموزان باید یک برنامه کارشناسی ارشد دو ساله مهندسی را در تخصص انتخابی خود بگذرانند.

تخصص های مهندسی عبارتند از: بیوپزشکی، شیمی و بیوشیمی، عمران، برق، انرژی، مکانیک و غیره.

دانشجویان دانشگاه ملبورن می‌توانند به مرکز کارآفرینی ملبورن دسترسی داشته باشند، که به دانشجویان کمک می‌کند تا ایده‌های تجاری خود را با مجموعه‌ای از کلاس‌های کارشناسی ارشد، کارگاه‌ها و شب‌های مسابقه به دست آورند.

دانشکده مهندسی یک شریک در شبکه AOTULE است که فرصت های تبادلی را در تعدادی از دانشکده های مهندسی در سراسر آسیا و اقیانوسیه فراهم می کند.

4. دانشگاه سیدنی

هفت دانشکده مهندسی مختلف در دانشگاه سیدنی وجود دارد: هوافضا، مکانیک و مکاترونیک. زیست پزشکی؛ شیمیایی و بیومولکولی؛ مدنی؛ علوم کامپیوتر؛ مهندسی برق و اطلاعات؛ و مدیریت پروژه

در سراسر این مدارس، دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در دسترس هستند.

دانشگاه سیدنی دانشجویان خود را تشویق می کند تا در طول دوره تحصیلی خود، با کمک شبکه موسسه متشکل از بیش از 1200 شریک صنعتی، دوره های کارآموزی و کار را انجام دهند. این بخش همچنین فرصت هایی برای تحصیل و تحقیق در خارج از کشور، برای یک ترم یا یک سال ارائه می دهد.

باشگاه ها و انجمن های زیادی برای دانشجویان مهندسی وجود دارد که همه چیز را از مهندسی عمران گرفته تا ورزش های موتوری پوشش می دهند. دانش‌آموزان همچنین می‌توانند خود را در مسابقاتی مانند مسابقه Formula Society of Automotive Engineers Australia شرکت کنند که در آن دانش‌آموزان خودرویی را طراحی، می‌سازند و مسابقه می‌دهند. همچنین رقابتی با مشارکت Dymocks استرالیا وجود دارد که در آن دانشجویان کارشناسی راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای چالش‌ها با شانس برنده شدن ۵۰۰۰ دلار ایجاد می‌کنند.

3. UNSW سیدنی

UNSW سیدنی دارای هشت دانشکده مختلف مهندسی است: زیست پزشکی. شیمیایی، عمرانی و زیست محیطی؛ علوم کامپیوتر؛ برق و مخابرات؛ مکانیکی و تولیدی؛ مواد معدنی و منابع انرژی؛ و مهندسی فتوولتائیک و انرژی های تجدید پذیر.

در سراسر این مدارس، بیش از 20 مدرک کارشناسی در دسترس است.

اکثر مدارک لیسانس در بخش مهندسی UNSW سیدنی شامل 60 روز آموزش صنعتی است. این موسسه همچنین یک برنامه درجه اول انعطاف پذیر را برای کسانی که هنوز در مورد تخصص تصمیم نگرفته اند ارائه می دهد. از طرف دیگر، دانشجویانی که در مورد شاخه مهندسی که مایل به دنبال کردن آن هستند مطمئن هستند، ممکن است برنامه درجه متمرکزتری را انتخاب کنند.

از جمله رشته های تحصیلات تکمیلی می توان به رشته های مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک، مخابرات و مهندسی عمران اشاره کرد. در طول دوره تحصیلی خود، همه دانشجویان کارشناسی ارشد ملزم به تکمیل پایان نامه بر اساس علایق تحقیقاتی فردی خود هستند.

یک انجمن دانشجویی برای هر دانشکده مهندسی، و همچنین انجمن‌هایی برای مکاترونیک، رباتیک و زنان در انرژی‌های تجدیدپذیر وجود دارد.

2. دانشگاه کوئینزلند

قبل از پیوستن به یک دوره مهندسی در دانشگاه کوئینزلند، دانش‌آموزان باید آزمون اجباری «Get Set Quiz» را تکمیل کنند تا ایده‌ای در مورد آنچه دانش‌آموزان باید قبل از ورود به دانشگاه بدانند به دست آورند.

سال اول دوره کارشناسی منعطف است و به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا قبل از انتخاب یک منطقه برای تمرکز، دوره‌هایی را در تمام شش تخصص مهندسی ارائه شده امتحان کنند.

از طرف دیگر، دانشجویان در صورت تمایل می توانند از روز اول در رشته تخصصی انتخابی خود تحصیل کنند.

همه دانشجویان مهندسی باید 450 ساعت تمرین حرفه ای مهندسی (EPP) را بگذرانند و قبل از فارغ التحصیلی پنج بازتاب در این زمان ارائه دهند. این ساعات از تمرین واقعی مهندسی صنایع تشکیل شده است تا دانشجویان را برای کار بعد از دانشگاه آماده کند.

همچنین دانشجویان این فرصت را دارند که یک یا دو ترم در خارج از کشور تحصیل کنند. دانشگاه کوئینزلند با بیش از 150 دانشگاه در 37 کشور شراکت دارد، بنابراین دانشجویان می توانند از بین فرهنگ های مختلف انتخاب کنند.

انجمن های دانشجویی مرتبط با مهندسی در این دانشگاه عبارتند از Skirts in Engineering، جامعه کامپیوتر استرالیا و Engineers استرالیا معتبر.

1. دانشگاه موناش

مدرک لیسانس مهندسی در دانشگاه موناش با یک سال اول مشترک شروع می شود که در طی آن دانشجویان اصول مهندسی و نقش آن در جامعه را می آموزند.

همه دانشجویان سال اول در کلاس های نه رشته مهندسی شرکت می کنند تا به آنها کمک کند تصمیم بگیرند که از سال دوم به بعد روی کدام حوزه تمرکز کنند.

تخصص های مهندسی عبارتند از: هوافضا، زیست پزشکی. شیمیایی؛ مدنی؛ سیستم های الکتریکی و کامپیوتری؛ محیطی؛ مواد؛ مکانیکی؛ رباتیک و مکاترونیک و نرم افزار.

برنامه کارشناسی ارشد دو ساله مهندسی را می توان در پنج شاخه مختلف مهندسی اخذ کرد: شیمی. مدنی؛ برقی مکانیکی؛ و مواد. از همه دانشجویان کارشناسی ارشد انتظار می رود 12 هفته CPD مانند تجربه کاری در صنعت، داوطلبی، جلسات شغلی و سفرهای میدانی را تکمیل کنند.

دو پردیس اصلی به عنوان بخشی از دانشگاه موناش وجود دارد: پردیس کلیتون در ملبورن و دانشکده مهندسی در مالزی. دانش آموزان در هر دو فرصت سفر و تجربه هر دو را دارند.

دانشگاه های برتر استرالیا برای مدارک مهندسی 2023

برای مشاهده نتایج کامل رتبه بندی دانشگاه های جهانی در سال 2023 روی هر موسسه کلیک کنید.

Australia engineering rank 2023 WUR engineering rank 2023 University City
1 44 Monash University Melbourne
2 54 The University of Queensland Brisbane
3 =55 UNSW Sydney Kensington
4 =60 University of Sydney Sydney
5 67 University of Melbourne Melbourne
6 87 University of Adelaide Adelaide
7 96 University of Wollongong Wollongong
8 101–125 University of Technology Sydney Sydney
=9 126–150 Australian National University Canberra
=9 126–150 Curtin University Perth
=9 126–150 Griffith University Brisbane, Gold Coast, Logan
=9 126–150 RMIT University Melbourne
=9 126–150 The University of Western Australia Perth
=14 151–175 Deakin University Geelong
=14 151–175 Edith Cowan University Joondalup
=14 151–175 Queensland University of Technology Brisbane
=14 151–175 University of Southern Queensland Toowoomba
=14 151–175 Swinburne University of Technology Hawthorn
19 176–200 Macquarie University Sydney
20 201–250 University of Newcastle Callaghan
=21 251–300 University of South Australia Adelaide
=21 251–300 Victoria University Melbourne
=21 251–300 Western Sydney University Sydney
=24 301–400 Federation University Australia Ballarat
=24 301–400 Murdoch University Murdoch
=26 401–500 James Cook University Cairns, Townsville
=26 401–500 University of Tasmania Hobart
28 601–800 Central Queensland University Rockhampton
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT