بهترین سایت برای استخدام کارشناس سئو

بهترین سایت برای استخدام کارشناس سئو

زمان مطالعه 6 دقیقه

اکنون به نظر می رسد که «Google it» تقریباً پاسخی برای همه چیز است، از جمله این سؤال که از کجا یک سرویس یا کالا بخریم. بهترین سایت برای استخدام کارشناس سئو را بشناسید.

بیایید با آن روبرو شویم، وقتی اکثر مردم برای یافتن محصولات یا خدمات به موتورهای جستجو مراجعه می کنند، روی صفحات و صفحات نتایج کلیک نمی کنند (در واقع، 67٪ از کلیک ها به پنج نتیجه اول می روند). به همین دلیل است که سایت شرکت شما باید در صفحه اول نتایج جستجو باشد.

مشاور سئو (یا متخصص) کسی است که از استراتژی های بازاریابی دیجیتال استفاده می کند تا مطمئن شود وب سایت شما تا حد امکان به بالای لیست در موتورهای جستجو مانند گوگل نزدیک است.

در اینجا نحوه و مکان استخدام یک مشاور سئو برای کمک به افزایش حضور جستجوی ارگانیک خود آورده شده است.

بهترین سایت برای استخدام کارشناس سئو Mayple

بهترین برای کارشناسان برتر بازاریابی دیجیتال

Mayple یک وب سایت مستقل برتر است که در آن مشاغل می توانند با فریلنسرهای دیجیتال مارکتینگ از انواع مختلف، از جمله کارشناسان بهینه سازی موتورهای جستجو، ارتباط برقرار کنند.

میپل تمام فریلنسرهایی را که ثبت‌نام می‌کنند مورد بررسی قرار می‌دهد و پس از اینکه اجازه فهرست پروفایل در سایتشان را داد، برای مهارت‌های هر فریلنسر رتبه‌بندی می‌کند. آنها تنها با معرفی بازاریابان دیجیتال با استعداد، به کسب و کارها آرامش خاطر می دهند که می توانند خدمات حرفه ای SEO را از طریق پلتفرم خود بیابند.

هر شرکتی اهداف نهایی متفاوتی دارد، به خصوص در مورد سئو. برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما با پیمانکار سئوی مناسب مطابقت دارد، آنها با ارائه پرسشنامه ای که به طور خاص به دنبال آن هستید، احساس می کنند. با این کار، آنها می توانند مطمئن شوند که مشاور سئوی مورد نظر شما برای نیازهای منحصر به فرد شما مناسب است.

بهترین سایت برای استخدام کارشناس سئو: GrowTal

نامزد یافتن و استخدام کارشناسان برتر بازاریابی

GrowTal شرکتی است که تمرکز خود را بر ایجاد رابطه ای بین یک تجارت و فریلنسرهای آن قرار می دهد که برای دو طرف سودمند باشد.

به منظور تطبیق کسب و کارها با فریلنسرهای واجد شرایط، GrowTal مستقیماً با شما ملاقات می کند و اهداف سئوی شرکت شما را درک می کند. سپس با چند نفر از متخصصان سئوی فریلنسرس خود تماس خواهند گرفت و اطلاعاتی را که شما در مورد صدا و اهداف شرکت خود داده اید در اختیار آنها قرار می دهند.

سپس GrowTal سه تا پنج فریلنسر سئو را که به پروژه شما ابراز علاقه کرده اند می گیرد و اطلاعات آنها را ظرف دو روز کاری در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با آنها مصاحبه کنید و تماس نهایی را با فردی که می خواهید کار کنید برقرار کنید.

این شرکت یک گزینه عالی برای شرکت هایی است که نیاز به یک مشاور سئو کارآزموده و با استعداد دارند که بتواند به سرعت به کار خود دست یابد.

MarketerHire

با یکی از دقیق ترین فرآیندهای غربالگری در بازار فریلنسینگ، MarketerHire تنها کمتر از 5 درصد از متخصصان برتر سئو را که برای سایت خود درخواست می کنند، می پذیرد.

این به این دلیل است که تیم مستعد پشت MarketerHire همیشه مشغول استخدام (نه فقط بررسی و بررسی برنامه‌ها) فقط پیشرفته‌ترین و ماهرترین بازاریاب‌های دیجیتال است.

مشابه GrowTal و Mayple، MarketerHire شما را با یک مشاور سئو مطابق با محدوده پروژه و بودجه شما در 48 ساعت هماهنگ می کند. اکثر پروژه‌هایی که فریلنسرهای آن‌ها انجام می‌دهند در عرض یک هفته شروع می‌شوند، و در صورت نیاز به راه‌اندازی و اجرای استراتژی سئو در اسرع وقت، این گزینه عالی است.

اگر شرکت شما با مفهوم سئو جدید است، یا مطمئن نیستید که چه مدت به یک متخصص سئو نیاز دارید، مجبور نیستید یک قرارداد بلندمدت امضا کنید و در عوض قراردادهای کوتاه مدت را انتخاب کنید.

بهترین سایت برای استخدام کارشناس سئو: Upwork

بهترین وب سایت مستقل برای یافتن استعدادهای بازاریابی

یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فریلنسینگ امروزه Upwork است و مکانی عالی برای یافتن یک حرفه‌ای است که بتواند طیف گسترده‌ای از خدمات سئو را ارائه دهد.

در این سایت، بر خلاف سایر مواردی که قبلا ذکر شد، شما باید خودتان کار پست و بررسی را انجام دهید.

شما با ارسال یک شغل به دنبال استخدام یک متخصص سئو با تمام مشخصات مورد نظر خود در توضیحات شروع می کنید. مشاوران سئو می‌توانند این آگهی شغلی را ببینند و درخواست دهند، به شما پیام کوتاهی در مورد اینکه چرا احساس می‌کنند مناسب هستند و شامل رزومه و نمونه کارها می‌شوند، می‌دهند و شما می‌توانید فردی را که بیشتر دوست دارید استخدام کنید.

بسیاری از شرکت‌ها این سایت را دوست دارند زیرا می‌توانند بودجه و الزامات خود را فهرست کنند و به مشاوران SEO اجازه مراجعه به آنها را می‌دهند، اما مهم است که بدانیم به دنبال چه چیزی باشید زیرا فرآیند بررسی حداقل است.

بهترین سایت برای استخدام کارشناس سئو: Fiverr

Fiverr یکی از بزرگترین تخته های شغلی فریلنسری در وب است، به این معنی که هزاران متخصص سئو در سایت وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

روند در اینجا به نوعی معکوس با آنچه در Upwork است است. در Fiverr، شرکت‌ها نمایه‌های مشاوران سئو را بررسی می‌کنند (بالاترین‌ها در بالای لیست قرار دارند) و مستقیماً با آنها تماس می‌گیرند. آنها می توانند فریلنسرها را بر اساس محدوده قیمت، مجموعه کار، نظرات و رتبه بندی مشتریان قبلی و موارد دیگر فیلتر کنند.

هنگامی که یک شرکت یک متخصص SEO را پیدا کرد که مطابقت خوبی دارد، طرفین قراردادی را ایجاد می کنند که شرایط یک پروژه را فهرست می کند. پس از نهایی شدن قرارداد، مشتریان پیشاپیش به بازاریاب پرداخت می کنند.

شما حدود سه روز فرصت دارید تا محصول نهایی را بخوانید و تصمیم بگیرید که ارسال پروژه را بپذیرید یا آن را رد کنید تا بازپرداخت دریافت کنید

کارشناس سئو چیست؟

یک متخصص SEO یک متخصص بازاریابی دیجیتال است که از دانش خود در مورد تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو برای ایجاد و اجرای استراتژی استفاده می کند که باعث افزایش دید سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل می شود.

آنها از عبارات کلیدی به صورت استراتژیک استفاده می کنند تا باعث شوند که سایت شما در نتایج جستجو فهرست بالاتری داشته باشد و ترافیک موتورهای جستجوی طبیعی را به دست آورد و در نهایت منجر به درآمد بیشتر برای کسب و کار شما شود.

مشاور سئو چه کاری انجام می دهد؟

یک مشاور سئو در مورد کلمات کلیدی و عباراتی که تعداد “بازدید” بالایی در جستجوهای مرتبط در موتورهای جستجوی مختلف دارند، تحقیق و تجزیه و تحلیل خواهد کرد.

آنها سپس این کلمات کلیدی و مترادف کلمات کلیدی را به صورت استراتژیک در هر صفحه از سایت شما وارد می کنند. آنها موضوعات مرتبط را سازماندهی می کنند و از دانش مکانیک SEO در صفحه مانند H-tags، قالب بندی، ساختار متن و موارد دیگر استفاده می کنند تا نرخ تبدیل را به حداکثر برسانند.

یک مشاور سئو در مورد هر گونه تغییر در الگوریتم گوگل به روز می شود تا ببیند آیا چیزی برای بهینه سازی سئو سایت شما نیاز به اصلاح دارد یا خیر و بر اساس آن تنظیم می کند.

هزینه استخدام یک مشاور سئو چقدر است؟

برخی از کارشناسان سئو به ازای هر پروژه یا ساعت هزینه پرداخت می کنند و برخی با حقوق دریافت می کنند، بنابراین بستگی به محدوده پروژه ای دارد که آنها را برای آن استخدام می کنید.

در اکثر سایت‌های محبوب، کارشناسان سئو بین 10 تا 150 دلار در ساعت با نرخ متوسط 48 دلار در ساعت هزینه می‌گیرند (این عدد بر اساس داده‌هایی که نمایه‌های مشاور سئوی محبوب را در چندین پلتفرم و مکان‌ها جمع‌آوری می‌کند، ایجاد شده است).

چگونه یک کارشناس سئو استخدام کنیم

در اینجا یک فرآیند گام به گام خوب است که در استخدام مشاور سئو مفید است:

نیازهای خود را شناسایی کنید – آیا به شخصی نیاز دارید که سایت شما را سریعاً اصلاح کند تا عبارات کلیدی سئو بیشتری را شامل شود؟ آیا می خواهید یک مشاور سئو برای ادامه تست و نگهداری استخدام کنید؟

ایجاد اهداف – اهداف قابل سنجشی را تعیین کنید که می خواهید در یک بازه زمانی مشخص به آنها برسید. مواردی مانند افزایش ترافیک ارگانیک با درصد مشخصی، بهینه سازی سرعت صفحه یا به حداکثر رساندن مدت زمانی که بازدیدکنندگان در صفحه شما می گذرانند، همگی نمونه های خوبی از اهداف مرتبط با سئو هستند.

بودجه خود را مشخص کنید – آنچه را که امور مالی شما می تواند انجام دهد را تجزیه و تحلیل کنید و مبلغ دقیقی را برای پرداخت به مشاور سئوی خود اختصاص دهید (این نیز بسته به مدت زمان رابطه شما با آنها تغییر خواهد کرد).

بهترین وب سایت ها را برای متخصصان سئو کاوش کنید – بررسی های Upwork و Fiverr را بررسی کنید تا ببینید مشتریان دیگر قبل از انتخاب یک متخصص سئو چقدر موفقیت داشته اند یا با استفاده از آژانسی که همه جعبه ها را بررسی می کند، رویکرد جامع تری اتخاذ کنید.

پروژه های آزمایشی یا آزمایشی ایجاد کنید تا ببینید آیا آنها برای فرهنگ شما مناسب هستند یا خیر – درک و توانایی های آنها را با انجام سئو برای یک ویدیو یا نشان دادن نحوه رویکرد آنها به جستجوی کلمه کلیدی آزمایش کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT