سایت برای ساخت برند

بهترین سایت برای ساخت برند کالا

زمان مطالعه 8 دقیقه

قطعا این موضوع را می دانید که ارائه ی کالاهایی با برند سفارشی به مصرف کنندگان می تواند باعث تقویت تجارت شما شود. در این مقاله قصد داریم بهترین سایت برای ساخت برند کالا خودتان بر روی کالاهای مختلف را معرفی کنیم.

بهترین سایت برای ساخت برند کالا

به‌عنوان صاحب یک کسب‌ و کار، باید هنگام معرفی برند خود به مشتریان، خلاق باشید. انجام تبلیغات و بازاریابی محتوا همیشه کافی نیستند، پس چرا کالاهای مارک دار فیزیکی را برای مردم ایجاد نکنید؟

این موارد می تواند شامل خودکار، جاکلیدی، دفترچه یادداشت، لوازم آرایشی یا هر چیز دیگری باشد که ممکن است لوگوی شما روی آن ظاهر خوبی داشته باشد. در این مقاله چندین سرویس آنلاین را معرفی کرده ایم که به شما امکان طراحی و سفارش کالاهایی با نام تجاری تان را به صورت شخصی سازی شده، می دهد. 

سایت vistaprint

سایت برای ساخت برند

سایت برای ساخت برند

VistaPrint یک وب سایت قابل استفاده برای برند سازی به صورت کارآمد است.  این وب سایت طیف وسیعی از اقلام را ارائه می دهد که برای انواع مختلف مشاغل و استراتژی های بازاریابی مناسب است.  می‌توانید با امنیت کامل با طراحی کارت‌ها و بروشورها بازی کنید یا با تقویم‌ها، کیف‌های حمل و نقل، پازل‌ها و ظروف شیشه‌ای بازار هدف خود را جلب کنید. وب سایت VistaPrint  ضمن حمایت از فرآیند تولید، خلاقیت را نیز تشویق می کند.

این مورد را در نظر داشته باشید که سفارشی سازی اقلام بسیار آسان است. فقط کافی است تصویر مد نظر خود را آپلود کرده و ویرایش کنید و محصول مد نظر را با متن و آیکون تزئین کنید. هر زمان که خوشحال هستید، پیش نمایش طرح خود را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید. وب سایت VistaPrint  کالاهای سفارشی شما را ظرف چند هفته تحویل خواهد داد.

قیمت‌ها در این وب سایت بسته به زمان‌های ارسال، محصول و تعداد واحدها متفاوت است، اما گزینه‌های ارزان زیادی وجود دارد و همچنین در صورت سفارش به صورت عمده، تخفیف‌هایی نیز شامل خرید شما می شود.

سایت printful

سایت برای ساخت برند

سایت برای ساخت برند

درست به همان اندازه تنوع و کیفیت در سایت قبل را در سایت Printful با قیمت های کمی بالاتر خواهید یافت. البته یک مزیت اضافه را باید در نظر گرفت که بخش ویرایشگر سفارشی سازی شما در این وب سایت، چند ابزار دیگر نیز برای ارائه دارد. به عنوان مثال، می توانید از هر یک از تصاویر یا الگوهای سفارشی موجود در این سایت برای لایه ی زیرین طرح خود استفاده کنید و آن را با لوگو و شعار برند خود بپوشانید. همچنین آموزش های ویدیویی مفیدی برای گفتن نکات اضافی برای شما در این وب سایت وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این سایت که ممکن است برای شما جالب باشد، پلتفرم Printful’s Enterprise است، که در آن می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را بفروشید. اگر شما به صورت آنلاین یک تی شرت را طراحی کردید، می توانید از این سرویس برای جلب رضایت مشتریان استفاده کنید، این در حالی  است که دیگر نیازی به انبار کردن محصولات و یا کاری با بخش حمل و نقل ندارید.

به طور کلی اگر می خواهید یک سرویس  کاربرپسند و قابل اعتماد را برای قرار دادن نام تجاری خود بر روی محصولات مورد نظر مردم انتخاب کنید، Printful یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه است. با کمک آن، می توانید به طور قطع مشتریان را راضی نگه دارید و همچنین مشتریان جدیدی پیدا کنید.

سایت printify

سایت برای ساخت برند

سایت برای ساخت برند

وب سایت Printify سیستم ساده‌تری دارد، اما مقرون‌به‌صرفه بوده، مفید تر است و به شما امکان می‌دهد فروشگاه‌های چاپ روی کالاها بر اساس تقاضای کاربران را راه‌اندازی کنید. از نظر طیف محصولات، شما می توانید هر چیزی از برچسب گرفته تا لوازم جانبی حیوانات خانگی را در کمترین زمان ممکن داشته باشید.

 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویر مد نظر خود را آپلود کرده و طراحی آن را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید لایه‌هایی ایجادکنید که کیفیت محصول را با تصاویر و متن بالا ببرید.در نظر داشته باشید وب سایت Shutterstock از طریق سایت Printify نیز در دسترس است.

به غیر از بخش پیش نمایش، ابزار زیادی برای سفارشی کردن طراحی خود در دسترس ندارید. بنابراین، وب سایت Printify برای مشاغلی که خواهان کالا و تجربه کاربری خوب هستند، اما نیازی به ابزارهای سفارشی سازی زیادی ندارند، بیشتر مناسب است.

سایت Spreadshirt

سایت برای ساخت برند

سایت برای ساخت برند

 از نام سایت Spreadshirt ممکن است فکر کنید که فقط با لباس کار می کند، اما اینطور نیست. این وب سایت می تواند کیف های سفارشی، قاب گوشی، اسباب بازی های نرم، پیش بند و غیره نیز تولید کند. این در حالی  است که طیف محصولات این وب سایت به اندازه ی سایر وب سایت های فعال در این زمینه بزرگ نیست اما رنج قیمت آن می تواند کمی پایین تر باشد و همچنین بخش ویرایش و کیفیت کالاهای چاپی در این وب سایت بسیار خوب و قابل تحسین است.

به طور کلی روند طراحی با دیگر وب سایت ها یکسان است. مورد مناسبی را انتخاب کنید که بتواند کسب و کار شما را به خوبی معرفی کند، شما می توانید تصاویر خود را اضافه و ویرایش کرده و سفارش خود را ثبت کنید. ویژگی اصلی Spreadshirt بخش ویرایشگر کاربرپسند آن است که می تواند طراحی شما را با ویژگی هایی مانند فیلترها، استنسیل ها و رنگ های قابل تنظیم منحصر به فرد کند. شما بر اساس محصول و مواد آن، گزینه های متفاوتی برای انتخاب خواهید داشت.

سایت Clothes2Order

سایت برای ساخت برند

سایت برای ساخت برند

اگر شما فقط لباس های سفارشی می خواهید، باید وب سایت Clothes2Order را بررسی کنید. خدمات این وب سایت فراتر از ارائه تی شرت برای  محل کار یا سرمایه گذاری برای بازاریابی است. به عنوان مثال محصولات این وب سایت شامل کیف، حوله، اسباب بازی های نرم و کلاه سرآشپز است.

در این وب سایت مراحل سفارش کالا با برند سفارشی برای شما ساده است. شما می توانید یک محصول و تعداد واحدهای مورد نیاز خود از آن را انتخاب کرده، موارد منتخب را به سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین این گزینه را خواهید داشت که قبل از خرید کالا، آن  را سفارشی کنید.

بخش ویرایشگر این وب سایت به اندازه سایر وب سایت ها ی فعال در این زمینه  جذاب نیست، اما چند گزینه برای چاپ یا گلدوزی تصاویر و متن که توسط خود شما طراحی شده است را ارائه می دهد که می توانید از آن ها استفاده کنید. افزودن موارد مختلف نیز امکان پذیر است، اما قطعا هزینه اضافی را شامل می شود.

در نهایت، حداقل چیزی که می توانید منتظر آن باشید، یک کالای حرفه ای است. شما محصولات سفارشی سازی شده ای را  دریافت خواهید کرد که کسب و کار شما می تواند به آنها افتخار کند.

سایت Everything Branded

سایت برای ساخت برند

سایت برای ساخت برند

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که سرویسی را ترجیح می‌دهید که همه ی کارهای طراحی را برای شما انجام می‌دهد، وب سایت Everything Branded را امتحان کنید. برخلاف بسیاری از پلتفرم‌های ارائه دهنده ی کالاهای سفارشی، این وب سایت بخش ویرایشگر محصول را ندارد که این فرآیند را بسیار ساده می‌کند.

تنها بخش پیچیده در استفاده از وب سایت Everything Branded این است که شما یک تصویر برای کالای سفارشی خود تهیه کنید. هنگامی که آن را تهیه کردید، می توانید محصولات متنوع و عالی این وب سایت را بررسی کنید، طیف محصولات از کلیدهای روشنایی و USB گرفته تا عینک آفتابی را در بر می گیرد.

یکی دیگر از بخش‌های مهم انجام فرآیند سفارشی سازی از طریق این وب سایت این است که، پس از انتخاب آنچه می‌خواهید، می‌توانید از نزدیک با طراحان شرکت همکاری کنید تا قبل از پرداخت هزینه سفارش، کالای خود را  مطابق با سلیقه ی خود کامل کنید.

به طور خلاصه، وب سایت Everything Branded فشار طراحی را از روی دوش شما برمی دارد، این در حالی است که تمام تلاش خود را می کند تا در طول فرآیند احساس راحتی کنید و از نتیجه ی کار راضی باشید.

سایت Awesome Merchandise

سایت برای ساخت برند

سایت برای ساخت برند

در اینجا یک سرویس آنلاین دیگر را معرفی کره ایم که از امکان طراحی محصولات سفارشی سازی شده ی شما پشتیبانی می کند، اما روند آن کمی متفاوت از دیگر پلتفرم های فعال در این زمینه است، زیرا این قابلیت را دارد که قبل از ارسال آثار هنری خود به تیم خلاق، آن را بررسی کنید.

صرف نظر از موارد گفته شده در بالا، شما همان مراحلی را که با هر سرویس چاپی دیگری انجام می دهید، در وب سایت Awesome Merchandise نیز دنبال می کنید. تنها کافی است جذاب ترین آیتم ها و گزینه های طراحی را انتخاب کنید ،که تعداد زیادی از آنها در این وب سایت وجود دارد. پس از پرداخت، وب سایت Awesome Merchandise از شما می‌خواهد تصویر مد نظر خود را آپلود کنید تا تیم متخصص طراحان آن بتوانند با در نظر گرفتن سلیقه ی شما، روی محصولات شما کار کنند.

سایت Promo Direct

سایت برای ساخت برند

سایت برای ساخت برند

وب سایت Promo Direct همان فرآیند سایت Awesome Merchandise را دارد. روال کار به این صورت است که  شما ابتدا هزینه را می پردازید و بعداً در مورد طراحی برند خود با تیم مربوطه صحبت می کنید. این وب سایت نسبت به سایر سایت های فعال در این زمینه، کمتر کاربرپسند است، اما محصولات فراوان و با کیفیت بسیار بالایی را ارائه میدهد. همچنین این وب سایت معاملات بسیاری را برای مقرون به صرفه ساختن پروژه ها ارائه می دهد.

این وب سایت برای پروژه ها از تبلیغات خلاقانه تری استفاده  می کند که تنها به سازندگان کارت ویزیت آنلاین و یا بازاریابی شفاهی محدود نمی شود. پس این مورد را در نظر داشته باشید که این وب سایت گزینه قابل اعتمادتری نسبت به دیگر وب سایت های فعال در این زمینه به حساب می آید.

کدام وب سایت را برای خریدکالاهایی که با نام تجاری شما سفارشی شده اند را انتخاب می کنید؟

شایان ذکر است که تبلیغ موفق از طریق کالا ، به نحوه ی ارائه ی محصولات به مصرف کنندگان بستگی دارد. آیا محصولات شما به صورت رایگان در نظر گرفته شده اند یا می خواهید آنها را برای درآمد بیشتر بفروشید؟ اگر گزینه ی دوم مد نظر شما است، باید به پلتفرم های تجارت الکترونیک نیز فکر کنید.

هر یک از روش های گفته شده در این مقاله دارای مزایا و معایب زیادی هستند که برای جلوگیری از مشکلات، باید هنگامی که قصد طراحی آثار هنری به منظور تبلیغات برند خود را  دارید و می خواهید بهترین پلتفرم را  برای تولید کالا به صورت سفارشی انتخاب کنید، آن ها را در نظر داشته باشید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT