طراحی لباس بصورت آنلاین

طراحی لباس بصورت آنلاین در سایت های خارجی | ایجاد طرح بر روی تیشرت

زمان مطالعه 8 دقیقه

طراحی یک تی شرت یا لباس چه برای یک ایونت و چه برای یک فروشگاه آنلاین، می تواند کار بسیار جالبی باشد. برای شروع طراحی می توانید از آموزش طراحی لباس بصورت آنلاین در سایت های خارجی، استفاده کنید.

آموزش طراحی لباس بصورت آنلاین

چه بخواهید تیشرتی را به عنوان هدیه طراحی کنید و چه استفاده شخصی و چه ابزار تبلیغاتی، به لطف سرویس های آنلاین، به راحتی می توانید تی شرت دلخواه خود را طراحی کنید. با خلاقیت شما و تخصص این سرویس ها در زمینه چاپ، تی شرت های سفارشی شما بسیار جذاب و قابل توجه خواهند شد.  

در اینجا چندین سرویس عالی معرفی شده که می توانید برای طراحی تی شرت و لباس خود به آنها مراجعه کنید. برخی از آنها برای بودجه محدود بهتر هستند، و برخی دیگر می توانند پیچیده ترین ایده های شما را نیز برآورده کنند. عاقلانه انتخاب کنید و در نتیجه می توانید منتظر لباس هایی باشید که دوستشان دارید.

سایت Custom Ink

طراحی لباس بصورت آنلاین

طراحی لباس بصورت آنلاین

اولین گزینه ای که باید بررسی کنید Custom Ink است، که در واقع یک شرکت همه کاره و قابل اعتماد در این زمینه است. و دارای طیف وسیعی از سبک هاست، از تاپ های پنبه ای گرفته تا هودی های آستین بلندی که می توانید آن ها را به دلخواه رنگ آمیزی و تزئین کنید.

Custom Ink به شما این امکان را می دهد تا تصاویر خودتان را آپلود کنید یا اینکه از آثار هنری از پیش ساخته شده استفاده کنید. همچنین ابزارهایی برای ایجاد متن های سفارشی و همچنین پیراهن های نامدار و شماره دار نیز در این سرویس وجود دارد. اگر درخواست خاصی برای تیم Custom Ink دارید، مانند چاپ روی آستین، می توانید همراه با سفارش خود یادداشت هایتان را نیز اضافه کنید.

از نظر قیمت هم، قیمت نهایی به نوع، طرح و تعداد تی شرت هایتان بستگی دارد، بدون در نظر گرفتن هزینه های حمل و نقل به مقصد مورد شما. به عنوان مثال، یک تاپ آستین کوتاه سفید تکی با چند رنگ می تواند بیش از 20 دلار قیمت داشته باشد. با این حال، اگر به صورت عمده خرید کنید تخفیف دریافت خواهید کرد.

سایت Teespring

طراحی لباس بصورت آنلاین

طراحی لباس بصورت آنلاین

وب سایت های زیادی وجود دارند که تی شرت ها را به صورت آنلاین می فروشند، اما برخی از مشتریان به چیزهای بیشتری نیاز دارند. اگر می خواهید یک پلتفرم به عنوان یک برند تجاری به شما اختصاص داده شود، Teespring را حتما در نظر بگیرید. پس از راه اندازی حساب کاربری، می توانید محصولات بسیاری از جمله تی شرت را برای خود و مشتریانتان طراحی کنید.

فرآیند سفارش تاپ نیز مشابه Custom Ink است. به این صورت که شما یک سبک را انتخاب می کنید و ظاهر آن را با متن، رنگ، تصاویر یا آرم مورد نظر خود طراحی می کنید. Teespring همچنین سبک های دیگری را با استفاده از همان طرح شما پیشنهاد می کند که همه این ویژگی ها برای کمک به تصمیم گیری ها درباره یک برند فراهم شده اند.

این سرویس یکی از وب سایت های ارزان قیمت است، به خصوص با ارسال رایگان ایالات متحده و تخفیف های مختلفی که ارائه می دهد. اگر به صورت عمده خرید کنید، می توانید حتی بهتر هزینه های خود را مدیریت کنید.

سایت Printful

طراحی لباس بصورت آنلاین

طراحی لباس بصورت آنلاین

سرویس دیگری نیز مشابه Teespring وجود دارد، که البته شدت کمتری در نحوه پاسخگویی به نیازهای تجاری شما دارد. Printful استفاده ای آسان دارد و ابزارهای زیادی برای سفارشی کردن تی شرت های شما در اختیارتان قرار می دهد.

برخلاف وب سایت های دیگر، در اینجا می توانید به سرعت قسمت های مختلفی از یک تاپ، مثل آستین ها و لیبل لباس را طراحی کنید. اگر اثر هنری خود را طراحی نکرده اید، می توانید از تصاویر خود این سرویس در کنار عکس های کارتونی و متن هایی که در داشبورد آن وجود دارند، استفاده کنید.

علاوه بر اطلاعات فراوان در مورد هر طرح، Printful حتی آموزش های مفیدی نیز دارد. با توجه به گستره خدمات و کیفیت محصولات نهایی آن، هزینه ای که پرداخت می کنید ارزشش را دارد. 

سایت Bonfire

طراحی لباس بصورت آنلاین

طراحی لباس بصورت آنلاین

این شرکت بسیار کاربرپسند است و می تواند برای برنامه های شخصی یا حتی بزرگتر از آن نیز مورد استفاده قرار بگیرد. Bonfire گزینه های ساده اما مفیدی برای خرید، یک فروشگاه الکترونیکی یا برای یک کمپین مانند جمع آوری کمک های مالی ارائه می دهد.

فرآیند طراحی شامل انتخاب تاپ، متن و تصاویر آن است. همچنین می توانید از بین رنگ های متنوع تیشرت انتخاب کنید.

بسته به اینکه می خواهید تی شرت ها را بخرید یا به صورت آنلاین بفروشید، پلتفرم شما را به صفحه مربوطه می برد. در حالت اول، کل هزینه ها با سفارش های عمده کاهش می یابد، ولی مسیر دوم هیچ هزینه ای برای شما ندارد و می تواند درآمد مناسبی برای برند شما کسب کند.

سایت CafePress

طراحی لباس بصورت آنلاین

طراحی لباس بصورت آنلاین

برای کارهای ساده تر، سرویس هایی مانند CafePress را امتحان کنید. قبل از تایپ متن یا آپلود آثار هنری، کافی است بین سبک ها و رنگ های تی شرت هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید. هیچ عکس کارتونی یا گزینه‌ های دیگری برای پیچیده تر کردن کارها هم ندارد.

برای آپلود، فایل های شما باید با فرمت JPG یا PNG باشند و همچنین دارای پس زمینه شفاف باشند. به جز وارد کردن اثر هنری خودتان و قرار دادن آن روی تی شرت، بقیه کارها در این سرویس بسیار ساده و مقرون به صرفه است.

سایت Zazzle

طراحی لباس بصورت آنلاین

طراحی لباس بصورت آنلاین

یک انتخاب خوب دیگر برای طراحی سریع تی شرت های با کیفیت و سایر محصولات Zazzle است. دسترسی به ویرایشگر لباس Zazzle آسان است، و گزینه های مشابهی با سرویس های پیشرفته، مثل عکس های کارتونی نیز ارائه می کند.

گشت و گذار در داشبورد Zazzle و پیدا کردن گزینه های مورد نظر خود در این سرویس کمی سخت تر و کمتر کاربر پسند است، اما ابزارهای جالب بسیار زیادی دارد. حتی می توانید از دوستان خود دعوت کنید تا در طراحی به شما کمک کنند یا ساخته خود را قبل از چاپ با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

قیمت ها و تخفیف ها در Zazzle بسیار مناسب است. به عنوان مثال، یک تی شرت بزرگسالان می تواند 17.45 دلار قیمت داشته باشد. طرح های کودکان ارزان تر هستند، اما همه چیز به پیچیدگی آنها بستگی دارد.

سایت Spreadshirt

طراحی لباس بصورت آنلاین

طراحی لباس بصورت آنلاین

خیلی خوب است که برای ساخت تی شرت به صورت آنلاین، گزینه های مختلفی داشته باشید. استفاده از Spreadshirt نیز بسیار ساده است و به شما این امکان را می دهد تا تصاویر مورد نظر خود را آپلود کنید، طرح های خود را به اشتراک بگذارید و آنها را ذخیره کنید تا بعداً آن را تمام کنید.

حتی بدون آپلود تصاویر سفارشی خود، به لطف آثار هنری رایگان و آماده آن، می توانید طرح های منحصر به فردی ایجاد کنید. یک گزینه پریمیوم نیز در این سرویس وجود دارد، که باید برای هر تصویر هزینه کمی بپردازید.

می توانید متن را با اندازه اثر هنری تنظیم کنید. برای مثال، به جز تغییر فونت، اندازه و رنگ آن، می توانید آن را خم یا کج کنید تا جلوه های جالب تری ایجاد کنید.

Spreadshirt برای تی شرت های تکی گزینه ارزانی نیست، اما تخفیف های آن در سفارش های عمده بسیار قابل توجه است. اگر می خواهید تعداد زیادی تاپ چاپ کنید، این سرویس را حتما در نظر داشته باشید.

سایت Redbubble

طراحی لباس بصورت آنلاین

طراحی لباس بصورت آنلاین

در Redbubble این فرایند را بسیار ساده تر کرده است و شما کافی است فقط آثار هنری خود را، خواه عکس یا متن باشد، آپلود می کنید و این سرویس آن را چاپ می کند. این یکی دیگر از پلتفرم های مرتبط با برندسازی است، بنابراین در صورت فروش کالا، سود بیشتری از آن خواهید برد.

برای طراحی تی شرت در این سرویس، ابتدا باید با کلیک روی دکمه Sell your art در صفحه اصلی، یک حساب کاربری ایجاد کنید. از طریق داشبورد خود، می توانید آثار هنری مورد نظر خود را آپلود کنید و ببینید که روی محصولات مختلف چگونه به نظر می رسند.

برای تی شرت ها، تنها المان هایی که می توانید تنظیم کنید، رنگ تاپ و اندازه و محل قرارگیری تصویر است. هنگامی که طرح مورد نظر خود را روی محصولات خود ذخیره کردید، آنها در پلتفرم Redbubble برای سفارش شما و بازدیدکنندگان نمایش داده می شوند.

سایت Adobe Spark

طراحی لباس بصورت آنلاین

طراحی لباس بصورت آنلاین

اکثر سرویس های فوق یک چیز مشترک دارند: یک گزینه آپلود یک تصویر برای تی شرت شما. هنر سفارشی سازی شده می تواند یک تاپ را بسیار خاص تر کند، بنابراین می توانید به جای یک پلتفرم از دو پلتفرم مختلف، یکی برای طراحی و دیگری برای چاپ استفاده کنید.

Adobe Spark یکی از بهترین مکان ها برای کنار هم قرار دادن آثار هنری جالب و حرفه ای است. می توانید با یک حساب کاربری رایگان در این سرویس شروع به کار کنید، که این حساب رایگان شامل ویژگی های محدود اما جالب است، از تصاویر زیبای موجود در این سرویس گرفته تا فونت های جالب و زیبا. با ارتقاء به اشتراک پریمیوم نیز ابزارهای بیشتری در اختیارتان قرار می گیرد.

در نهایت هر چه را که انتخاب کنید، می توانید طرحتان را در ابعاد و فرمت فایلی که خدمات چاپ شما برای تولید یک تی شرت خوب نیاز دارد دانلود کنید. کل فرآیند در این سرویس بیشتر از زمان استفاده از یک وب سایت طول می کشد، اما نتیجه نهایی دلچسب تری نصیبتان خواهد شد.

سایت Placeit

طراحی لباس بصورت آنلاین

طراحی لباس بصورت آنلاین

پلتفرم آخری که فقط برای طراحی تی شرت خود باید آن را در نظر بگیرید Placeit است. در این سرویس نیز می توانید یک حساب کاربری رایگان یا پولی راه اندازی کنید که هر دو ابزارهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند.

برای شروع، می توانید از طرح های آماده یکی را انتخاب کنید و آن ها را به دلخواه خود ویرایش کنید. کیفیت و تنوع این تصاویر بالاست، بنابراین با چند ترفند ساده از نتیجه ای که می بینید بسیار راضی خواهید بود.

از سوی دیگر، می توانید برای خلق یک طراحی منحصر به فرد از ابتدای کار شروع کنید. مثلا چندین خط متنی اضافه کنید و تصاویر، اشکال و طرح های گرافیکی مختلفی را روی آن امتحان کنید. ببینید که آنها بر روی انواع تی شرت ها چگونه به نظر می رسند.

و سپس می توانید فایل را به اشتراک بگذارید، ذخیره و دانلود کنید. هنگامی که به دنبال خدمات چاپ مناسب هستید، ابتدا آنهایی را مشخص کنید که می توانند طراحی مورد شما را به طور صحیح به لباس منتقل کنند، اما در نظر داشته باشید که کدام یک کمترین هزینه را دارند، به خصوص اگر با تعداد بالایی کار می کنید.

اجازه دهید ترندهای مختلف به شما الهام ببخشند

بسیار آسان است که با زدن یک ایموجی و شعار روی طرح خود، تی شرت های یکسانی برای خود و دوستانتان تهیه کنید. با این حال، برای پروژه هایی که قرار است بر روی افراد تأثیر بگذارند، نیاز است در کنار انتخاب بهترین خدمات آنلاین برای انجام کار، بسیار متفاوت فکر کنید و به دنبال ایده های جدید باشید.

از سبک های موجود در اطراف خود ایده بگیرید، چه در مورد برش لباس و چه رنگ ها و الگوهای خاص. یادداشت بردارید و عکس بگیرید، تا بتوانید هنگام تولید تی شرت عالی به آنها مراجعه کنید.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT