خرید لوازم التحریر

خرید لوازم التحریر از سایت های خارجی | فروشگاه آنلاین لوازم التحریر

زمان مطالعه 6 دقیقه

لوازم التحریر شخصی سازی شده هدایای عالی هستند. یک هدیه ی مقرون به صرفه و منحصر به فرد است. می تواند برند کسب و کار شما را تقویت کند و شما را متمایز کند. در این مقاله هشت مورد از بهترین وبسایت ها برای خرید لوازم التحریر را معرفی می‌کنیم.

خرید لوازم التحریر از سایت های خارجی

شما می توانید لوازم التحریر سفارشی را در چندین فروشگاه آنلاین پیدا کنید. اما در اینجا، هشت مورد از بهترین وبسایت های سفارش لوازم التحریر شخصی را مورد بحث قرار می دهیم.

خرید لوازم تحریر از سایت VistaPrint

خرید لوازم التحریر

خرید لوازم التحریر

VistaPrint یک شرکت چاپ آنلاین است که در سال 1995 تأسیس شد. لوازم بازاریابی، محصولات تبلیغاتی و لوازم التحریر را ارائه می دهد.

از طریق VistaPrint، می‌توانید خودکار، دفتر، برگه یادداشت NoteStick و دفترچه یادداشت سفارشی دریافت کنید. همچنین کارت های تبریک شخصی را ارائه می دهد. علاوه بر این، می توانید لوازم پست و سررسید را سفارش دهید.

VistaPrint دارای طیف گسترده ای از قالب های طراحی برای هر محصول به همراه قابلیت انتخاب رنگ است. شما می توانید طرح های خود را با استفاده از ابزار بصری ایجاد کنید. این ابزار به شما امکان می دهد متن، تصاویر، اشکال و حتی ک های QR را اضافه کنید.

نکته مهم در مورد VistaPrint این است که می توانید یک کالا را به صورت عمده سفارش دهید. هزینه حمل و نقل از 6 دلار شروع می شود اما بسته به ارزش کالا و برنامه حمل و نقل شما متفاوت است.

خرید از سایت Zazzle

خرید لوازم التحریر

خرید لوازم التحریر

Zazzle یک وبسایت محبوب برای ایجاد هدایای شخصی است. اگر به دفترچه، خودکار، مداد، خط کش یا پاک کن نیاز داشته باشید، می توانید یک محصول مناسب را در Zazzle پیدا کنید. علاوه بر این، دارای دفترچه یادداشت، پوشه، نوت استیک و تقویم است.

از آنجایی که Zazzle بازاری است که هنرمندان کارهای خود را در آن به اشتراک می گذارند، می توانید طرح های بسیار متنوع و خاصی پیدا کنید. به لطف فیلترها پیدا کردن یک طرح مناسب زمان زیادی نمی گیرد.

هنگامی که یک الگوی خوب پیدا کردید، می توانید آن را مطابق میل خود شخصی سازی کنید. با این حال، اگر می خواهید خلاقیت خود با به نمایش بگذارید، می توانید هر محصولی را انتخاب کنید و طرح خودتان را از ابتدا ایجاد کنید.

علاوه بر لوازم التحریر، می‌توانید از Zazzle برای طراحی تی‌شرت های سفارشی استفاده کنید. هزینه های حمل و نقل به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما شما می توانید عضو Zazzle شوید تا از ارسال رایگان نامحدود استفاده کنید.

خرید از سایت National Pen

خرید لوازم التحریر

خرید لوازم التحریر

اگر به دنبال خودکار های سفارشی شده هستید، National Pen یک وبسایت مناسب است. از آنجایی که سایت بر روی خودکار و لوازم نوشتاری تمرکز دارد، می توانید خودکارهایی با مارک ها، رنگ ها، مکانیسم ها و دسته های مختلف پیدا کنید.

دارای خودکارهای گران قیمت برای استفاده شخصی یا هدیه دادن و همچنین خودکارهای مقرون به صرفه برای بازاریابی است. علیرغم تمرکز روی خودکار، National Pen دارای طیف وسیعی از محصولات قابل سفارش دیگر است.

از جمله ابزارهای فناوری مانند قلم، پاوربانک، بلندگو، پایه تلفن همراه و فلش مموری. همچنین می توانید ماشین حساب، لوازم جانبی رومیزی، دفترچه یادداشت و پوشه ها را خریداری کنید.

با تمام اینها محصولات دیگری هم دارد. National Pen کیف، پوشاک و حتی ظروف نوشیدنی دارد. مهم ترین نکته این است که، محصولات آن قابل تنظیم هستند. هزینه حمل و نقل بسته به وزن، قیمت، روش و سایر متغیرها متفاوت است.

خرید از سایت Papier

خرید لوازم التحریر

خرید لوازم التحریر

Papier لوازم التحریر شخصی سازی شده را ارائه می دهد. این لوازم التحریر شامل خودکار، دفترچه یادداشت، کارت و غیره است.

علاوه بر این، می‌توانید انواع مختلفی از مجلات سفارشی ایجاد کنید. همچنین دارای انواع کارت های دعوت، تشکر و اعلان می باشد.

گزینه های سفارشی سازی محدود است. برخی از محصولات قابل تنظیم نیستند و شما فقط می توانید متن یا عکس های دیگر را تغییر دهید. Papier به شما امکان می دهد طرح های خود را فقط به تعداد انگشت شماری از محصولات اضافه کنید.

Papier ۱۰ درصد تخفیف به دانشجویان می دهد. به طور مشابه، برای مشاغل تخفیف سفارش عمده را ارائه می دهد. چهار روش حمل و نقل وجود دارد که حداقل هزینه حمل و نقل 5 دلار است. علاوه بر ایالات متحده، Papier به کانادا، استرالیا و چند کشور اروپایی ارسال می کند.

خرید از سایت StationeryXpress

خرید لوازم التحریر

خرید لوازم التحریر

StationeryXpress که در سال 1993 تأسیس شد، یک فروشگاه آنلاین خانوادگی است که لوازم التحریر، هدایا و دستمال های سفارشی را ارائه می دهد.

لوازم التحریر مانند کارت، پاکت نامه، دفترچه یادداشت، نوت استیک و پاکت می فروشد. همچنین می توانید دستمال های سفارشی را برای مناسبت های مختلف سفارش دهید.

شخصی سازی به شما امکان می دهد متن، رنگ و قالب بندی را ویرایش کنید. شما می توانید لوگوهای خود را نیز آپلود کنید و قبل از تولید محصولات یک پیش نمایش دریافت کنید.

برای مشاغل، StationeryXpress محصولات مختلفی با لوگوی برجسته ایجاد می کند. محصولات StationeryXpress در ایالات متحده ساخته شده اند و برای سفارش های بالای ۹۹ دلار ارسال رایگان است.

خرید از سایت Camaloon

اگر ساکن اروپا هستید، Camaloon گزینه خوبی برای دریافت لوازم التحریر شخصی و محصولات تبلیغاتی است.

در مورد لوازم التحریر، می توانید همه چیز را از خودکار، هایلایت و مداد گرفته تا برنامه ریز، دفترچه یادداشت و پوشه تهیه کنید. علاوه بر این، دارای لوازم رومیزی و جای کارت است.

علاوه بر لوازم التحریر، Camaloon محصولات سفارشی فناوری مانند قلم، نگهدارنده تلفن، پد ماوس، درایو فلش USB و هدفون ارائه می دهد. از دیگر محصولات می توان به کیف لپتاپ، تی‌شرت، لیوان، بطری و ماسک اشاره کرد.

Camaloon یک ابزار ساده برای شخصی سازی محصولات شما با افزودن تصاویر و متن دارد. پیش‌نمایش محصول، وضوح تصویر و اینکه آیا برای چاپ مناسب است را نشان می‌دهد.

دارای چهار روش تحویل، با سریع ترین ارسال در 48 ساعت می‌باشد. با این حال، این بسته به محصول متفاوت است. ارسال به کشورهای غیر اروپایی مانند ایالات متحده یا کانادا را ارائه می دهد، اما هزینه های حمل و نقل می تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد.

خرید از سایت MOO

خرید لوازم التحریر

خرید لوازم التحریر

MOO خدمات چاپ آنلاین سفارشی شده را ارائه می دهد و محصولات متنوعی دارد. برخی از لوازم التحریر که می توانید در MOO پیدا کنید عبارتند از: دفترچه یادداشت، نوت استیک، سربرگ، مجله، کارت دعوت و برچسب.

MOO همچنین لوازم بازاریابی، کارت ویزیت، کارت پستال و ظروف نوشیدنی می فروشد. همه محصولات قابل تنظیم نیستند، اما تقریباً در هر دسته بندی می توانید تعداد زیادی از آنها را پیدا کنید.

برای سفارشی سازی، می‌توانید طرح خود را آپلود کنید یا از ابزار طراحی MOO استفاده کنید. ابزار طراحی آن طیف وسیعی از گزینه ها مانند افزودن تصاویر، کدهای QR، طراحی متن و غیره را ارائه می دهد.

برای دانشجویان، در اولین سفارش 15٪ تخفیف می دهد. حداقل محدودیت سفارش برای محصولات خاص وجود دارد. MOO روش های تحویل مختلفی از جمله تحویل در روز بعد را ارائه می‌کند.

خرید از سایت Deluxe

خرید لوازم التحریر

خرید لوازم التحریر

Deluxe در محصولات و لوازم تبلیغاتی سفارشی برای مشاغل تخصص دارد. بنابراین، اگر به دنبال خرید عمده هستید و به گزینه های مختلفی برای انتخاب نیاز دارید، این وبسایت ارزش بازدید را دارد.

Deluxe تقریباً هر محصول قابل تنظیمی که فکرش را بکنید دارد. از تجهیزات و ابزار ورزشی گرفته تا جاکلیدی و وسایل خودرو.

انتظار می رود، لوازم التحریر متعددی وجود داشته باشد. شامل انواع مختلف خودکار، دفترچه یادداشت، خط کش، پاک کن، مداد رنگی و منگنه است. همچنین می توانید محصولاتی مانند مجلات، برنامه ریز، تقویم، کارت و غیره را خریداری کنید.

برای سفارشی کردن محصولات شما، یک ابزار ساده دارد که می توانید آثار هنری، کلیپ آرت، متن و تغییر رنگ ها را اضافه کنید. با این حال، حداقل محدودیت سفارش برای هر محصول دارد، بنابراین نمی‌توانید فقط یک کالا را سفارش دهید.

اقلام لوازم التحریر شخصی را سفارش دهید

ارسال یک یادداشت تشکر سفارشی برای عزیزانتان شاید بهترین راه برای قدردانی از آنها باشد. برای کسب و کارها، لوازم التحریر سفارشی شده می تواند برندسازی را تقویت کند.

این سایت ها پیدا کردن و سفارشی کردن لوازم التحریر با کیفیت را آسان می کنند. به غیر از لوازم التحریر، می توانید سایر کالاهای با مارک سفارشی را سفارش دهید.

مجموعه اول پرداخت در زمینه پرداخت هزینه از طریق درگاه پی پال و ویزاو مستر در خدمت شما عزیزان می باشد.
امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT