خرید بلیط هواپیما از گوگل

خرید بلیط هواپیما از گوگل فلایت: به راحتی به قطر برای جام جهانی سفر کنید

زمان مطالعه 10 دقیقه

یکی از کمپانی های مطرح و بزرگ دنیا که همه روزه در حال پیشرفت و توسعه تمامی خدمات خود می باشد، کمپانی مطرح گوگل است. خرید بلیط هواپیما از گوگل فلایت به آسانی از گوگل بلیط هواپیما بخرید.

شرکت گوگل علاوه بر ارائه خدمات بسیار به کاربران خود اقدام به ارائه آیتمی کرده است که تغییر و تحولات بسیاری را در صنعت گردشگری به وجود آورده است.

این آیتم خرید بلیط هواپیما از گوگل می باشد که کار تهیه بلیط را به صورت ایمن انجام می دهد و همچنین کاربران می توانند با اطمینان از اعتباری که گوگل دارد، با خیال راحت اقدام به خرید بلیط هواپیما از گوگل نمایند.

خرید بلیط هواپیما از گوگل فرآیند بسیار ساده ای دارد و برای انجام این کار تنها نیاز است تا اطلاعات کافی را در مورد انواع گزینه های موجود در این سامانه داشته باشید.

همچنین از آن جا که خرید بلیط هواپیما از گوگل مستلزم ارائه کارت های پرداخت بین المللی اعم از ویزا کارت و مستر کارت می باشد و این کارت ها به دلیل محدودیت های ناشی از تحریم های صورت گرفته برای کاربران ایرانی در دسترس نمی باشد، اول پرداخت با هدف ارائه خدمات مبتنی بر خرید بلیط هواپیما از گوگل، شرایطی را فراهم کرده است تا کاربران ایرانی هم بتوانند از خدمات خرید بلیط گوگل استفاده نمایند و در بستری ایمن و پر سرعت بلیط های خود را از این شرکت رزرو کنند.

نحوه خرید بلیط هواپیما از گوگل

نحوه خرید بلیط هواپیما از گوگل

نحوه خرید بلیط هواپیما از گوگل

شرکت گوگل که یکی از بزرگ‌ترین شرکت های حال حاضر دنیا به شما می آید، در سال 2011 و به تایید وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا اقدام به تولید پلتفرمی با عنوان خرید بلیط هواپیما از گوگل کرد.

تأییدیه ای که وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا برای این پروژه در نظر گرفته بود، مبنی بر ارائه بودجه 700 میلیون دلاری به جهت خرید نرم افزار ITA بود که گوگل با تهیه آن بخش Google flight را راه اندازی کرد.

پلتفرم Google flight یک سرویس جستجوگر آنلاین است که برای رزرو و خرید بلیط هواپیما به کار گرفته می شود.

اگر چه این دسته از جستجوگر های آنلاین بلیط در دنیا بسیار زیاد می باشند، با این حال جستجوگر آنلاین بلیط گوگل یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین جستجوگر هایی است که به کاربران بسیاری خدمات رسانی می کند. یکی از اهداف پلتفرم Google flight تسهیل فرید خرید بلیط انواع پرواز برای مسافران می باشد.

همان طور که اشاره کردیم، شرکت گوگل در سال 2011، ITA را خریداری کرد، ITA شرکتی است که توانایی مقایسه انواع هواپیماها را دارد و برای سایت هایی مانند Travelocity، Priceline و Expedia مورد استفاده قرار می گیرد.

هدف از خرید و در اختیار داشتن این پلتفرم این بود که جستجوهای پرواز را به گوگل بسپارند و البته توانستند این کار را به نحو احسنت انجام دهند. گوگل با ایجاد پلتفرم رزرو بلیط هواپیمای خود توانست یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که همه کاربران در هنگام خرید بلیط دارند را بر طرف کند؛ به این معنی که بزرگ‌ترین مشکل بسیاری از کاربران در هنگام تهیه بلیط های مورد نظر خود این بود که برای جستجوی بلیط های مورد نظر خود باید تاخیر بسیاری زیادی را متحمل می شدند و این کار بسیار طاقت فرسا و زمان گیر بود.

اما با این که هنوز هم پلتفرم رزرو بلیط گوگل به صورت کامل خدمات ارائه نمی دهد و بلیط هایی از جمله بلیط هتل، اجاره ماشین و … را در اختیار افراد قرار نمی دهد، اما می توان گفت که یکی از سریع ترین پلتفرم ها در بین پلتفرم های رزرو بلیط به شمار می آید و باید منتظر تکامل بیشتر و کارآیی بهتر این پلتفرم در آینده باشیم.

چگونه می توان از گوگل فلایت بلیط هواپیما رزرو کرد؟

زمانی که شما پس از جستجوی پرواز مورد نظر خود آن را پیدا کردید، می توانید بر روی گزینه قیمت کلیک کنید. در این مرحله شما مستقیماً به وب سایت شرکت هواپیمایی که قصد دارید بلیط خود را از آن جا تهیه کنید، هدایت می شوید و می توانید اطلاعات کامل را در آن مشاهده نمایید.

حتی اگر پرواز مورد نظر شما از طریق دو شرکت هواپیمایی ارائه شود، شما با کلیک بر روی خرید بلیط به هر دوی سایت ها هدایت می شوید. با ورود به وب سایت هواپیمایی شما باید با دریافت اطلاعات مورد نیاز در همان سایت اقدام به تهیه بلیط ها نمایید.

سامانه اول پرداخت برای راحت تر شدن عملیات رزرو بلیط هواپیما از گوگل اقدام به ارائه بستری ایمن برای هم وطنان ایرانی کرده است.

از همین رو شما می توانید بدون در اختیار داشتن کارت های پرداخت بین المللی اعم از ویزا کارت و مستر کارت که اغلب سایت های بین المللی از آن ها پشتیبانی می کنند، اقدام به تهیه بلیط مورد نظر خود نمایید.

تیم اول پرداخت تمامی مراحل پرداخت بلیط هواپیما از گوگل را برای شما طی می کند و شما تنها با پرداخت ریالی یا دلاری این هزینه ها، می توانید به بلیط های خود دسترسی داشته باشید.

خرید بلیط هواپیما ایران قطر از طریق گوگل

خرید بلیط هواپیما ایران قطر از طریق گوگل

خرید بلیط هواپیما ایران قطر از طریق گوگل

یکی از موضوعاتی که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر می باشد که علاقه‌مندان بسیاری را نیز به خود جذب کرده است.

همان طور که می دانید بازی های جام جهانی 2022 قطر آماده هستند تا یک جام جهانی به یاد ماندنی را به هواداران ارائه کنند و در این بین خرید بلیط هواپیما ایران قطر به یکی از اصلی ترین دغدغه های هواداران تبدیل شده است.

خوب است بدانید که خرید بلیط هواپیما ایران قطر برای ایرانیان نیز به سادگی امکان پذیر است! شما می توانید حتی بدون در اختیار داشتن کارت های پرداخت آنلاین بین المللی اقدام به خرید بلیط هواپیما ایران قطر از طریق سایت گوگل فلایت نمایید.

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما ایران قطر کافیست بلیط های مورد نظر خود را در سایت گوگل فلایت بررسی نمایید و آژانس هواپیمایی که می خواهید با آن سفر کنید را انتخاب کنید، سپس برای پرداخت هزینه ها و نهایی کردن خرید بلیط هواپیما ایران قطر خود به از طریق سایت اول پرداخت اقدام کرده و به بلیط هواپیما ایران قطر خود در کوتاه ترین زمان دسترسی پیدا کنید. اول پرداخت می تواند با پرداخت هزینه بلیط شما توسط پی پال یا خرید با ویزا کارت برای شما پرداخت را انجام دهد.

دسترسی به پروازهای موجود در گوگل فلایت

دسترسی به پروازهای موجود در گوگل فلایت

دسترسی به پروازهای موجود در گوگل فلایت

شما می توانید با فقط تایپ کردن یک جستجو در سایت خرید بلیط هواپیما از گوگل، مانند “پرواز از MCI به نیویورک در ماه اکتبر” فرآیند خرید بلیط خود را شروع کنید و با هزینه ها و انواع پرواز ها آشنا شوید. شما تنها با تایپ متنی ساده و کوتاه می توانید به صورت دقیق به گزینه های مختلف دست پیدا کنید.

متن مورد نظر خود را در گزینه سمت چپ سایت گوگل فلایت سرچ کنید و به طور مستقیم به سایت شرکت هواپیمایی مورد نظر خود بروید. برای دسترسی به سایت گوگل فلایت می توانید از لینک زیر اقدام نمایید.

پرواز با گوگل، جستجوی خود را در گوگل فلایت آغاز کنید!

برای شروع جستجوی خود زمانی که وارد سایت گوگل فلایت می شوید ابتدا با یک نقشه مواجه می شوید که به طور دقیق می توانید نقاط مورد نظر خود را از نظر موقعیت مکانی بر روی آن مشاهده کنید.

در این مرحله ابتدا باید نقطه مبدأ و مقصد سفر خود را وارد کنید. زمانی که به Google وارد می شوید، در نظر داشته باشید که نقطه کنونی شما بر روی نقشه ممکن است قبلاً براساس مکان پیش فرض Google Maps یا مکان فعلی لپ تاپ شما تنظیم شده باشد و نیازی نداشته باشید تا نقطه مبدأ خود را وارد نمایید.

یا حتی ممکن است نقطه مبدأ شما طبق جستجوی قبلی که انجام داده اید، بر روی سیستم ذخیره شده باشد که این آپشن یکی از دلایل برتری جستجوی گوگل نسبت به سایر جستجوگرها می باشد. به محض این که نقاط مورد نظر را وارد کردید، می توانید اطلاعات پرواز ها را بر روی نقشه مشاهده کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که سایت گوگل فلایت از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند و اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید، این فرصت را دارید تا از قیمت پایین صفحه و بخش زبان ها، زبان سایت را به فارسی یا به هر زبان دیگر تغییر دهید.

اطلاعات دقیق پرواز ها در Google flight

در زمان هایی که قصد دارید از هزینه بلیط ها و سایر اطلاعات آن با خبر شوید، با استفاده از گوگل فلایت این فرصت را دارید تا اطلاعات جزئی تری مانند مدت زمان پرواز، زمان ورود و خروج و .. را در سایت مشاهده نمایید و گوگل می تواند بسیاری از درخواست های شما را اداره کند.

همچنین شما این فرصت را دارید تا از بخش سمت راست سایت، اطلاعات مورد نیاز خود را فیلتر کنید و به مواردی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید.

کسب اطلاعات کامل در مورد پرواز ها با استفاده از گوگل فلایت

فرآیند جستجو در این پلتفرم آزادی عمل بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد و در واقع شما می توانید جستجوهای خود را تنها محدود به یک شرکت خاص نمایید و اطلاعات مورد نیاز خود مانند وزن بار مجاز در هواپیما و مسافت پیموده شده را به صورت جزئی در یافت نمایید.

با به کار گیری آیتم هایی که در سمت چپ سایت وجود دارد می توانید نتایج جستجوی خود را به پروازهای بدون توقف، یک توقف و کمتر و یا دو توقف نیز محدود کنید.

از دیگر اطلاعاتی که در دسترس شما قرار خواهد داشت این است که می توانید دریابید در کدام فرودگاه ها می توانید از خدمات Wi-Fi رایگان استفاده کنید و در کدام فرودگاه این خدمات ارائه نمی شود.

در نهایت، کاربران و متقاضیان این امکان را دارند تا یک زمان خروج و ورود را برای خود مشخص نمایند.

برای این کار می توانید بر روی لینک مشخص شده در سایت کلیک کنید و پس از انتخاب زمان مورد نظر خود، از پنجره کشویی برای مشخص کردن سایر موارد استفاده کنید.

بلیط هواپیمای مورد نظر خود را در گوگل فلایت بیابید!

بلیط هواپیمای مورد نظر خود را در گوگل فلایت بیابید!

بلیط هواپیمای مورد نظر خود را در گوگل فلایت بیابید!

اگر قصد دارید تا از جستجوگر گوگل فلایت برای پیدا کردن پروازها و بلیط های هواپیمای مورد نظر خود استفاده کنید، این فرصت را خواهید داشت تا بهترین قیمت های بلیط ها را برای مقصدی که می خواهید و زمانی که قصد دارید سفر کنید، دریافت کنید.

این جستجوگر اطلاعات بسیاری در زمینه پرواز ها در اختیار مسافران قرار می دهد و از مزایای استفاده از آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مسافران می توانند برای پیدا کردن و رزرو بلیط یک طرفه، دو طرفه، با توقف و اطلاعاتی از این قبیل اقدام به استفاده از سایت نمایند.

برای مقایسه قیمت بلیط ها با یکدیگر و همچنین روند کم و زیاد شدن قیمت یک بلیط در نمودار و در نتیجه پیدا کردن بلیط با بهترین قیمت می توان از این پلتفرم استفاده کرد.

گزینش و فیلتر کردن انواع پرواز ها براساس کلاس های پروازی، خطوط هوایی و تعداد توقف ها از دیگر امکانات موجود در این سایت است.

خرید بلیط از گوگل فلایت به همه مسافران این امکان را می دهد تا از بین بلیط های موجود در بیش از 300 شرکت هواپیمایی، قادر باشند تا بلیط مورد نظر خود را جستجو کنند و پس از انتخاب آن تنها با کلیک بر روی دکمه خرید، وارد سایت ایرلاین یا آژانس هواپیمایی ارائه دهنده بلیط شده و بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایند.

امکان رزرو بلیط از ایرلاین های مختلف برای یک سفر

امکان رزرو بلیط های جداگانه به معنی است که گوگل فلایت به شما این اجازه را می دهد تا برای یک سفر خود بتوانید از چند ایرلاین بلیط رفت یا برگشت خود را خریداری کنید، یعنی اگر سفر شما به صورت رفت و برگشتی است، این فرصت را دارید تا بلیط رفت را از یک ایرلاین و بلیط برگشت را از یک ایرلاین دیگر خریداری نمایید و به عبارتی شما مجبور به خرید از یک شرکت هواپیمایی برای بلیط رفت و برگشت خود نخواهید بود.

هزینه خرید بلیط از گوگل

در نظر داشته باشید که قیمت نشان داده شده در سایت گوگل فلایت برای انواع بلیط ها، تنها برای خدمات حمل و نقل هوایی خود مسافر محاسبه شده است و در واقع شامل انواع هزینه های مالیات بر ارزش افزوده GST و مالیات فرودگاه. و هزینه اضافی (چمدان، کارت اعتباری و …) نمی شود و البته این نکته هم حائز اهمیت است که هزینه ها ممکن است بسته به نوع شرکت هواپیمایی و یا آژانسی که رزرو آنلاین از آن انجام می شود، متفاوت باشد.

با این حال، خوب است بدانید که اگر پس از انتخاب پرواز خود متوجه اختلاف قیمت بین پرواز انتخابی خود و پرواز دیگر شدید، می توانید از دکمه بازخورد در گوشه پایین سمت چپ صفحه استفاده نمایید.

همچنین به جهت مشاهده هزینه های مالیات، بیمه، قوانین و اطلاعات پیرامون هر بلیط، میزان بار مجاز برای هر پرواز، و موارد دیگر می توانید پس از انتخاب بلیط، وارد سایت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط شوید و درباره موارد فوق اطلاعات لازم را کسب کنید.

نکته دیگر این است که برخی از خطوط هوایی قیمت های خود را با ITA به اشتراک نمی گذارند. در این موارد، شما باید به طور مستقیم سایت آژانس های هوایی دیگر را به صورت جداگانه بررسی نمایید و از این طریق با قیمت های آن ها آشنا شوید.

چرا بعضی از پروازها را نمی توان در سایت گوگل فلایت پیدا کرد

گوگل فلایت با بیش از 300 ایرلاین هواپیمایی و آژانس مسافرتی آنلاین موجود و معتبر در سراسر جهان کار می کند و در واقع هر بلیطی که این شرکت ها در بین مسافران توزیع می کنند، در سایت گوگل فلایت قابل رویت است. اما با این حال، اگر در هنگام جستجو در سایت، بلیطی را که مد نظرتان بود پیدا نکردید، باید بدانید که تنها یکی از موارد زیر می تواند رخ داده باشد :

  • بلیط پرواز مورد نظر شما فروخته شده و یا دیگر در دسترس نیست.
  • شرکت هواپیمایی که قصد خرید بلیط از آن را داشتید، هنوز به گوگل فلایت اضافه نشده است.

خرید بلیط هواپیما از گوگل از طریق سایت اول پرداخت

یکی از ویژگی های منحصر به فرد جستجوگر گوگل فلایت این است که حتی اگر مسافران بلیط خود را از گوگل فلایت تهیه نکرده باشند، این فرصت را دارند تا با وارد کردن نام شرکت هواپیمایی مورد نظر خود، مسیر پرواز خود و مبدأ و مقصد و شماره پرواز را به همراه تمام اطلاعات مربوط به پرواز و ایرلاین مد نظر را دریافت نمایند.

گوگل فلایت حتی تاخیر های به وجود آمده از پروازها را نیز به کاربران نشان می دهد و این اطلاعات را به آدرس ایمیل مسافران ارسال می کند.

البته این اطلاعات را تنها در زمینه ایرلاین هایی در دسترس عموم قرار می دهد که در حال حاضر در حال همکاری با گوگل فلایت هستند.

برای خرید بلیط هواپیما از گوگل شما این فرصت را دارید تا همه اطلاعات مورد نظر خود را طبق مواردی که در این مطلب ذکر کردیم، از سایت گوگل فلایت دریافت کنید و پس از آن که از تصمیم خود اطمینان حاصل کردید، خرید خود را به سامانه اول پرداخت بسپارید و با خیال راحت بلیط خود را تهیه نمایید.

سامانه اول پرداخت یکی از معتبرترین سامانه های پرداخت آنلاین کشور می باشد که با ارائه خدمات نوین پرداخت بین المللی، اقدام به خدمات رسانی با کیفیت به ایرانیان کرده است.

امتیاز 3.7/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. ali hosseini گفت:

    واقعا اطلاعات مفیدی توی سایت شما هست

    1. سهیل دهقانی گفت:

      سپاس از توجه شما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT