پرداخت با پی پال | آموزش دریافت از طریق پی پال

زمان مطالعه 6 دقیقه

فکر می کنید دریافت و پرداخت با پی پال دشوار است؟ در این مقاله نحوه ارسال و دریافت پول با حساب PayPal آورده شده است.

پرداخت با پی پال

برای خرید و فروش آنلاین، باید یک حساب PayPal داشته باشید. زیرا یکی از امن ترین راه ها برای انجام تراکنش های دیجیتال با دوستان، خانواده ها و حتی مشتریان است.

نگران این هستید که یادگیری نحوه باز کردن حساب PayPal برای شما سخت باشد؟ در این مقاله، به این خواهیم پرداخت که چرا به یک حساب PayPal نیاز دارید و چگونه یک حساب PayPal راه اندازی کنید.

چرا باید یک حساب PayPal ایجاد کنید؟

طی این سال ها، PayPal توانسته است اولین گزینه برای پرداخت آنلاین باشد و شهرت خود را گسترش دهد. راه اندازی یک حساب برای دریافت پول یک انتخاب واضح است.

افتتاح حساب پی پال

دلیل رشد PayPal وجود خلا بین گزینه های پرداخت آنلاین و کارت های اعتیاری است.

بخش عمده ای از این رشد توسط eBay ایجاد شد، که برای انتقال پول به یک سیستم پرداخت ارزان و راحت برای فروشندگان نیاز داشت. فروشندگان قادر به پرداخت هزینه  کارت اعتباری نبودند و خریداران نمی‌خواستند کارت های اعتباری خود را با افراد غریبه به اشتراک بگذارند.

پرداخت با پی پال

پرداخت با پی پال

PayPal راه حلی برای هر دو ارائه کرد، یک راه امن و مطمئن برای ارسال و دریافت پول. به صورت آنلاین و آفلاین کار می‌کند، ابزارهایی را در اختیار مشاغل با هر اندازه و نوع قرار می‌دهد. حتی یک کارت اعتباری به کاربران واجد شرایط ارائه می‌دهد.

چگونه یک حساب PayPal برای دریافت پول راه اندازی کنم؟

به PayPal بروید، روی Sign Up کلیک کنید، نوع حساب خود را انتخاب کنید. نام، آدرس ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. به همین سادگی.

توجه داشته باشید که دو نوع حساب شخصی و تجاری موجود است. نحوه دریافت پول در PayPal با استفاده از حساب شخصی و حساب تجاری PayPal را نیز توضیح خواهیم داد.

چگونه یک حساب PayPal برای دریافت پول ایجاد کنیم؟

مشترکین دارای حساب های شخصی می توانند از حساب PayPal خود برای ارسال پول در وبسایت ها، خرید کالاهای آنلاین و ارسال و دریافت پول با افرادی که می شناسند استفاده کنند. شما می توانید از هر نوع حساب PayPal برای دریافت پول استفاده کنید، از جمله حساب های شخصی.

به عنوان مثال، ممکن است کالای عجیب و غریب را در eBay فروخته باشید، که به حساب تجاری PayPal نیاز ندارد و پول را به همان اندازه دریافت کرده باشید. همچنین می توانید از افراد بیرون از eBay نیز پول دریافت کنید. دوستان و خانواده ممکن است برای شما پول ارسال کنند یا می توانید پیوند PayPal را برای کمک های مالی در وبسایت خود داشته باشید.

نحوه تنظیم یک حساب PayPal جهت دریافت پول برای کاربران حساب های PayPal شخصی

با یک حساب شخصی PayPal، می‌توانید با ورود به حساب خود و انتخاب Request money درخواست پول کنید.

پرداخت با پی پال

پرداخت با پی پال

در قسمت زیر آدرس ایمیل شخصی که می خواهید از او پول دریافت کنید را وارد کنید. مقدار درخواست، یک یادداشت و در صورت لزوم آدرس ایمیل دیگری را اضافه کنید. حداکثر 20 آدرس را می توان در یک زمان وارد کرد. برای تکمیل فرآیند روی اکنون کلیک کنید و منتظر بمانید تا وجوه برای شما ارسال شود.

هنگام ارسال مبلغ بدهی، PayPal گزینه های دیگری را برای مشتریان و شما فراهم می کند.

استفاده از برنامه PayPal برای راه اندازی یک حساب PayPal برای دریافت پول

با اپلیکیشن موبایل PayPal در آیفون و اندروید می توانید به سه روش درخواست پرداخت کنید.

  1. نام، آدرس ایمیل یا شماره موبایل شخصی را که از او درخواست پول می کنید وارد کنید. مبلغ را وارد کنید، پیامی اضافه کنید، مبلغ را مرور کنید و روی «Request Now» کلیک کنید.
  2. می‌توانید پیوند خود را با استفاده از شبکه های اجتماعی و ایمیل به اشتراک بگذارید. این یک پیوند ایجاد می کند که گیرنده می تواند از آن برای ارسال پول از طریق PayPal برای شما استفاده کند.
  3. Split a Bill برای پرداخت در رستوران یا هنگام جمع کردن پول برای یک هدیه ایده‌آل است. فقط مبلغ صورت حساب را وارد کنید، آدرس ایمیل را اضافه کنید و پول را درخواست کنید.

چگونه می توانم PayPal را برای دریافت پول خرید و فروش راه اندازی کنم؟

PayPal ابزارهای مختلفی را به غیر از درخواست مستقیم ارائه می‌کند تا به شما کمک کند به عنوان مالک کسب و کار پول دریافت کنید. این گزینه ها برای حساب های تجاری در دسترس هستند و شامل ابزارهای اشتراک و ابزارهای نقطه فروش نیز می شوند.

  1. فاکتورهای PayPal

برای اهداف تجاری، می توانید با PayPal یک فاکتور برای ارسال به مشتریان ایجاد کنید. شما سه گزینه دارید: یک فاکتور استاندارد، یک فاکتور تکراری و یک تخمین.

فاکتورهای PayPal دارای تمام فیلدهایی هستند که برای سفارشی‌سازی نیاز دارید: تعیین شماره فاکتور، تنظیم لوگو و افزودن آدرس. یک سیستم صورت حساب حرفه ای است.

  1. PayPal Checkout

قصد راه اندازی یک وبسایت برای فروش کالا دارید؟ یک کاتالوگ کامل تجارت الکترونیک می‌خواهید؟ در هر صورت، PayPal Checkout در اختیار شماست.

  1. اشتراک های PayPal 

PayPal یک ویژگی مفید برای دریافت پرداخت های به موقع و منظم ارائه می دهد: اشتراک های PayPal. به سادگی محصول را انتخاب کنید، جزئیات را اضافه کنید، مدل قیمت گذاری و هزینه دوره ای را انتخاب کنید.

پرداخت با پی پال

پرداخت با پی پال

  1. فروش با PayPal 

مشاغلی که از PayPal استفاده می کنند و در پلتفرم تجاری آن ثبت نام کرده اند، می توانند از Zettle استفاده کنند. Zettle یک سرویس متعلق به PayPal است که یک برنامه تلفن همراه برای رسیدگی به پرداخت های کارت ارائه می دهد.

برای فروشگاه های popup، غرفه های بازار، نمایشگاه های صنایع دستی و مشاغل کوچک ایده‌آل است.

  1. پرداخت ترمینال مجازی

PayPal همچنین به حساب های تجاری اجازه می دهد تا با استفاده از یک سیستم ترمینال مجازی، پول ها را دریافت کنند. این ویژگی به شما امکان می دهد تا پرداخت های کارت نقدی یا اعتباری را از طریق تلفن پردازش کنید. پرداخت های ترمینال مجازی از مجوز عدم ارائه کارت استفاده می‌کنند و قبل از شروع استفاده از آنها باید درخواست شود.

  1. کدهای QR در PayPal

کدهای QR یکی دیگر از راه های عالی برای دریافت پول هستند. هیچ کس سروکاری با کارت ها ندارد.

در ایالات متحده، PayPal یک درصد از پولی را که از هر تراکنش با کد QR جابجا می‌شود، از کاربران دریافت می‌کند. برای جزئیات بیشتر، مرجع محلی PayPal را بررسی کنید، زیرا کشورهای مختلف هزینه های متفاوتی دریافت می‌کنند.

  1. PayPal را به سایت خود اضافه کنید

یکی دیگر از ویژگی های عالی PayPal امکان اضافه کردن دکمه های پرداخت به وبسایت شما است. چندین دکمه با برچسب هایی مانند خرید در حال حاضر، افزودن به سبد خرید و اشتراک در دسترس هستند. به سادگی یک دکمه را انتخاب کنید، کد را بردارید و آن را به وبسایت خود اضافه کنید.

پرداخت با پی پال

پرداخت با پی پال

ایجاد یک حساب PayPal جدید: شما آماده دریافت پول هستید

با وجود این تعداد راه های متفاوت برای دریافت پول در PayPal، دلیلی برای پرداخت پول نقد وجود ندارد. دوستان و خانواده می توانند به راحتی از طریق PayPal درخواست پول کنند و شما می توانید به صورت خودکار از فروش آنلاین پول دریافت کنید.

اگر در حال ساختن شرکت خود هستید، می‌توانید با استفاده از PayPal کار خود را توسعه بداید. راه اندازی یک حساب تجاری PayPal گزینه های بیشتری را برای شما باز می کند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT