بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

زمان مطالعه 3 دقیقه

برای فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه رمزارز، امنیت بالای صرافی، سرعت انجام معاملات، پشتیبانی قوی و تنوع کوین‌ها و توکن‌های موجود اصلی‌ترین عامل‌ها برای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال هستند. به همین دلیل ما اول پرداخت را به عنوان بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

مهمترین ویژگی های بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال : اول پرداخت

احراز هویت سریع

پس از ثبت نام در اول پرداخت، تنها در ۱۵ دقیقه فرایند احراز هویت خود را تکمیل و معامله ارزهای دیجیتال را آغاز کنید.

تنوع در ارزهای لیست‌ شده

فروش و خرید بیش از ۱۰۰۰ ارز مختلف را در اول پرداخت تجربه کنید. همچنین ما در تلاش هستیم تا روزانه نسبت به اضافه کردن ارزهای جدید در جدول ارزهای خود اقدام کنیم.

کاربران فعال

صرافی ارز دیجیتال اول پرداخت در طی سال‌ها ارائه خدمات، توانسته اعتماد بیش از ۹۰هزار کاربر را جلب کند و تجربه کاربری مفیدی برای آن‌ها به ارمغان آورد.

تحلیل روزانه ارزهای دیجیتال

همان طور که اطلاع دارید؛ مجموعه اول پرداخت در زمینه تحلیل روزانه ارزهای دیجیتال و همچنین جدیدترین اخبار در زمینه دنیای کریپتوکارنسی؛ سال ها در کنار شما عزیزان بوده است.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

چطور سود خرید و فروش ارز دیجیتال را افزایش دهیم؟

در بازارهای مالی، همواره عنصر ریسک‌پذیری وجود دارد. منتها با توجه‌کردن به یک سری نکات، می‌توان دقیق‌تر عمل کرد و سود خرید و فروش ارز دیجیتال را افزایش داد. در ادامه به این نکات اشاره می‌کنیم.

۱- استراتژی خود را مشخص کنید

برای فعالیت در حوزهٔ ارزهای دیجیتال، باید استراتژی خود را مشخص کنید. ابتدا در خود دقیق شوید و کامل مشخص کنید با چه هدفی و به چه طریقی می‌خواهید معامله کنید. به‌طور مثال باید مشخص کنید آیا می‌خواهید دارایی خود را بلندمدت نگه دارید (HODL)، یا این‌که از نوسانات بازار استفاده کنید و بارها در مدت‌زمان کم، خرید و فروش داشته‌باشید.

یکی از چیزهای رایجی که تریدرهای حرفه‌ای در ثبت سفارشات خود استفاده می‌کنند، حد ضرر (Stop Loss یا استاپ‌لاس) و OCO (One Cancels the Other) است. این ابزار مدیریت ریسک ساده، از ضررهای بزرگ احتمالی، جلوگیری می‌کنند و باعث می‌شوند با خیال راحت معامله کنید.

۲- دانش خود را افزایش دهید
کاملاً بدیهی به‌نظر می‌رسد که برای موفقیت در یک عرصه، لازم است دانش آن عرصه را کسب کرد. درواقع شاید شما با یک سری اطلاعات ابتدایی، دست به معامله بزنید و احیاناً گاهی سود هم بکنید اما چه می‌شود اگر دانش شما بیشتر شود؟ در این صورت، بیشتر می‌دانید که دارید چه می‌کنید و هر عمل شما به چه علتی است. این، دید خوبی به شما می‌دهد و به شما کمک می‌کند متناسب با شرایط، واکنش مناسبی را نشان دهید. خوب است مطالعه در زمینهٔ ارزهای دیجیتال را در برنامهٔ روزانهٔ خود قرار دهید و از طریق منابع معتبر، به ارتقای دانش خود بپردازید.

بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

۳- از متخصصان کمک بگیرید
بی‌شک کمک‌گرفتن از فردی که تجربهٔ بالایی در حوزهٔ کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) دارد، به‌شدت می‌تواند راه‌گشا باشد. گاهی توصیهٔ یک فرد آگاه، ضمن این‌که منجر به موفقیت می‌شود، دید خوبی را نیز برای فرد، باز می‌کند؛ یعنی از آن به بعد، فرد بیشتر می‌داند که چگونه فکر کند.

۴- زمان خود را مدیریت کنید
خوب است زمان‌بندی مشخصی داشته‌باشید. مدتی را برای افزایش دانش خود اختصاص دهید. هم‌چنین پس از کسب دانش کافی، زمانی را به تحلیل بازار اختصاص دهید و تحلیل‌های دیگران را هم ببینید. هم‌چنین لازم است مدت‌های خوبی از روز را آماده باشید و بازار را چک کنید تا زمان‌های خوب برای خرید یا فروش ارز دیجیتال را دریابید. بدون مدیریت زمان شاید بهره‌وری خود را کاهش دهید.

۵- صبور باشید
هیچ موفقیتی یک‌شبه حاصل نمی‌شود و لازم است واقع‌بینانه، آهسته و پیوسته پیش رفت و در انتظار بهترین موقعیت‌ها بود. باز هم برمی‌گردیم به این‌که نباید هیجان‌زده در این بازار فعالیت کرد؛ چراکه باعث می‌شود از موقعیت بهتری که در آینده می‌توانست پیش بیاید، محروم شویم. یک تریدر می‌گوید: «من ترید را تنها با ۶۰۰ دلار شروع کردم اما هم‌‌اکنون درآمد زیادی از این طریق کسب کرده‌‌ام». باید توجه داشت که این فرایند، ۳ سال تلاش و زحمت را برای او در پی داشته‌است.

پس با یک سود، به وجد نیایید و با یک ضرر نیز ناامید نشوید. در بازارهای مالی باید در عین بلندپروازی، منطقی و صبور بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT