تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۲ آذر

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۲ آذر : بهترین ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعت گذشته

زمان مطالعه 2 دقیقه

روند نزولی در بازار ارزهای دیجیتال ادامه دارد و سرمایه‌گذاران به دنبال جهت‌گیری واضح‌تر در بازار هستند. علی‌رغم دستاوردهای قوی اخیر که ارزهای دیجیتال بزرگی مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را به بالاترین سطح سالانه خود سوق داد، جو کنونی بازار حاکی از توقف این روند صعودی است. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۲ آذر می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۲ آذر

علاوه بر این، آخرین داده‌های مربوط به شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده کاهش نرخ تورم را نمایان کرد که با انتظارات بازار مطابقت داشت. برای بینش بیشتر در مورد وضعیت فعلی اقتصاد، اکنون توجه بازار به داده‌های شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) ایالات متحده معطوف شده است.

بررسی وضعیت فعلی بازار

قیمت بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، با افت ۱.۸۹ درصدی به ۴۰۸۳۴.۹۹ دلار رسید و حجم معاملات آن هم با یک افت ۲۵.۵۵ درصدی به ۲۵.۳۵ میلیارد دلار کاهش یافت. علی‌رغم این افت، برخی از کارشناسان معتقدند که سرمایه‌گذاران نهادی احتمالا این افت قیمتی را به عنوان یک فرصت خرید تلقی کنند.

در همین حال، قیمت اتریوم با افت ۲.۸۹ درصدی به ۲۱۶۴.۰۶ دلار و حجم معاملات آن با ۱۷ درصد کاهش به ۱۲.۰۹ میلیارد دلار رسید. در این میان، قیمت بایننس کوین (BNB) نیز با کاهش ۲.۶۲ درصدی به ۲۴۶.۵۲ دلار و حجم معاملات آن با کاهش ۲.۳۲ درصدی به ۱.۴۱ میلیارد دلار رسید.

در میان سایر ارزهای دیجیتال بزرگ، قیمت ریپل (XRP) با ۲.۶۱ درصد کاهش به ۰.۶۰۶۴ دلار رسید و سولانا (SOL) نیز کاهش ۷.۱۴ درصدی و سقوط به ۶۵.۶۳ دلار را تجربه کرد. قیمت کاردانو (ADA) تقریبا در ۰.۵۵۹ دلار ثابت ماند و حجم معاملات آن با افزایش ۱۳.۵ درصدی به ۱.۲۵ میلیارد دلار رسید.

از سوی دیگر، قیمت دوج کوین (DOGE) با ۴.۶۴ درصد کاهش به ۰.۰۹۱۳۴ دلار رسید و شیبا اینو (SHIB) نیز با افت ۳.۱۲ درصدی قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۳۱۹ دلار را لمس کرد.

روند کلی بازار نشان‌دهنده ادامه روند نزولی در میان عدم قطعیت‌های غالب است. طی ۲۴ ساعت اخیر، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال ۲.۷۹ درصد کاهش یافت و به ۱.۵۳ تریلیون دلار رسید. شاخص ترس و طمع برای بازار ارزهای دیجیتال در ۷۳ واحد قرار گرفت که حاکی از غالب بودن حس طمع در بین سرمایه‌گذاران است.

پپه ۷ درصد سقوط کرد، اما FET و OSMO رشد کردند!

همانطور که گفته شد، سرمایه‌گذاران رویکردی محتاطانه را اتخاذ کرده و منتظر حرکات قیمتی واضح‌تری در بازار هستند. در نتیجه میم کوین محبوب پپه (PEPE) نیز در این روند نزولی گرفتار شده است. در حال حاضر، قیمت پپه با ۶.۹۵ درصد کاهش همراه شده و در ۰.۰۰۰۰۰۱۳۲۹ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز با کاهش ۸.۴۱ درصدی به ۱۲۹.۲۳ میلیون دلار رسیده که منعکس‌کننده احساسات نزولی حاکم بر بازار است.

در مقابل، Fetch.ai (FET) به عنوان یکی از برندگان برتر در بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شد. قیمت Fetch.ai با افزایش ۱۶.۷۳ درصدی به ۰.۵۸۸۴ دلار و حجم معاملات آن هم با افزایش ۱۷۷ درصدی به ۲۹۰.۵۰ میلیون دلار رسید که نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری این ارز دیجیتال در برابر رکود گسترده‌تر بازار است.

همچنین، اوسموسیس (OSMO) نیز روند مثبتی داشت و قیمت آن با افزایش ۱۴.۰۵ درصدی به ۱.۰۵ دلار رسید. علاوه بر این، حجم معاملات OSMO با ۱۹۳.۳۱ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۰۰.۰۵ میلیون دلار رسید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT