بهترین سایت سازها برای موزیسین ها

بهترین سایت سازها برای موزیسین ها در سال 2022

زمان مطالعه 7 دقیقه

موزیسین ها و نوازندگان میتوانند برای معرفی گروه خود و آهنگ ها و قطعاتی که ساخته اند از سرویس های سایت ساز استفاده کنند. بهترین سایت سازها برای موزیسین ها را در ادامه معرفی میکنیم.

این سرویس ها این فرآیند را بسیار آسان میکند. سرویس های مختلف اکنون به شما امکان می دهد یک وب سایت را به صورت آنلاین، سریع و آسان، بدون نیاز به مهارت برنامه نویسی ایجاد کنید.

اما اگر به دنبال قابلیتی برای نشان دادن استعدادهای خود به عنوان یک نوازنده و موزیسین هستید، به مجموعه خاصی از ویژگی ها نیاز دارید.

خرید با مستر کارت

نقد درآمد ارزی

این وب سایت ها در درجه اول راهی ساده و ایمن برای آپلود و به اشتراک گذاری آهنگ ها (حتی اگر بخواهید تکه هایی از آهنگ ها را به اشتراک گذارید نه کل آلبوم) است.

اگر به عنوان یک موزیسین پروژه های کاری را قبول میکنید استفاده از یک نوع سیستم رزرو یا حداقل یک فرم تماس می تواند مفید باشد. علاوه بر این ویژگی های دیگری مانند پشتیبانی از نام دامنه یا صفحات گالری برای نشان دادن کنسرت هایی که برگزار کرده اید وجود دارد که ممکن است به آنها علاقه مند باشید.

ما در این مقاله بهترین سایت سازها را برای موزیسین ها و نوازندگان از نظر سهولت راه‌اندازی، رابط کاربری، عملکرد پخش صدا، افزونه‌ها، ادغام با رسانه‌های اجتماعی و قیمت و موارد دیگر مقایسه کرده ایم. در ادامه با معرفی بهترین سایت سازها در سال 2022 ما همراه باشید.

3 سرویس برتر سازنده وب سایت به طور کلی

این سه سرویس سازنده وب سایت خدمات سطح بالایی را ارائه می دهند که می تواند حضور آنلاین شما را متحول کند و با استفاده از آن میتوانید هر نوع وب سایتی که میخواهید بسازید.

1. Wix یک سازنده وب سایت درجه یک است که ارزش زیادی دارد. در واقع Wix برترین سایت ساز رایگان است. همچنین برنامه های پولی با ویژگی های پیشرفته تری را نیز ارائه می دهد. طرح Combo (بیش از سه سال) از 8.50 دلار در ماه شروع می شوند که تبلیغات را از سایت شما حذف می کند، همچنین به شما 3 گیگابایت فضای ذخیره سازی، یک دامنه رایگان و گواهی SSL رایگان می دهد.

2. Gator یک سرویس سازنده وب سایت عالی است. Gator Site Builder از Hostgator دارای یک پکیج Starter فوق العاده ارزان است که میزبانی رایگان و یک نام دامنه و یک گواهی SSL رایگان ارائه میدهد. همچنین به پشتیبانی مشتری همیشگی و ویژگی آنالیز وب‌سایت دسترسی خواهید شد. همه این ویژگی ها با 55 درصد تخفیف ارائه میشوند. بنابراین فقط 3.46 دلار در ماه پرداخت می‌کنید.

3. Zyro یک سایت ساز با کیفیت است استفاده از آن بسیار آسان است بنابراین برای تازه کارها بسیار مناسب است. با Zyro هر کسی میتواند سایت خود را به سرعت راه اندازی کند. این سایت هزینه بسیار کمی دارد حتی هزینه طرح پریمیوم “Unleashed” فقط 3.90 دلار در ماه است.

بهترین سایت سازها برای موزیسین ها در سال 2022 به طور کامل

1.بهترین سایت سازها برای موزیسین ها: Bandzoogle

این سایت ساز به طور خاص برای موزیسین ها طراحی شده است.

مزایا :

  • فروش موسیقی، بلیط و کالا
  • اتصال تمام شبکه های اجتماعی
  • صفحات از پیش طراحی شده هنری
  • شامل سئو برای موزیسین ها است

معایب

  • ویرایشگر تم آن زیاد انعطاف پذیر نیست

سایت سازها زیادی وجود ندارند که به طور خاص برای موزیسین ها طراحی شده باشد، اما Bandzoogle کاملا برای هنرمندان و موزیسین ها ایجاد شده است و یک سرویس سفارشی برای گروه های موسیقی و هنرمندان ارائه میدهد. Bandzoogle به طور خاص بر موزیسین ها و نوازندگان تمرکز دارد و همه چیزهایی را که ممکن است نیاز داشته باشید را ارائه میدهد.

از ویژگی های Bandzoogle آپلود آهنگ و امکان مشاهده وب سایت شما توسط بازدیدکنندگان است. همچنین به راه‌های ساده‌ای برای ارسال تاریخ برگزاری کنسرت، به‌روزرسانی‌های وبلاگ و غیره دسترسی دارید. اگر نیاز به ایجاد یک فرم تماس یا مجموعه از ویدیوها دارید Bandzoogle این کار را آسان می‌کند. بدون نیاز به کدنویسی می‌توانید سایت مورد نظر خود را بسازید.

در Bandzoogle شما بیش از 100 تم دسترسی دارید و ویرایش و تغییر دادن آنها بسیار ساده است و اتصال شبکه های اجتماعی (مانند SoundCloud و Bandcamp) تنها با چند کلیک انجام می شود. همچنین می توانید اشتراک طرفداران، کالاها و بلیط ها را مستقیماً از طریق Bandzoogle نیز بفروشید. با این ویژگی ها از نظر ما Bandzoogle بهترین سایت ساز برای موزیسین ها و نوازندگان است.

2. Wix

مزایا :

  • میتوانید موزیک و ویدیوهای خود را آپلود کنید
  • پشتیبانی از تعداد زیادی افزونه موسیقی
  • بیش از 800 قالب طراحی
  • پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث

معایب

  • سطح های بالاتر هزینه زیادی دارند

Wix نه تنها شهرت بالایی دارد، بلکه دارای ابزارهای مفیدی برای موزیسین ها است. ابتدایی ترین ویژگی آن آپلود آهنگ است. در این صورت بازدید کنندگان وب سایت می توانند بدون هیچ نرم افزار اضافی یا افزونه مرورگر به آهنگ ها گوش دهند.

پلتفرم‌هایی که احتمالاً از قبل استفاده می‌کنید مانند Bandsintown و Songkick، می‌توانند مستقیماً به سایت Wix شما متصل شوند. این ادغام‌ها را تنها با چند کلیک میتوانید تنظیم کنید. علاوه بر این می‌توانید یک پورتال تجارت الکترونیک را به سایت خود اضافه کنید و آلبوم‌ها، تی‌شرت‌ها یا محصول دیگری را بفروشید.

Wix بیش از 500 قالب ارائه داده است. اگر در بخش موسیقی جستجو کنید، در آنجا گزینه‌هایی برای هنرمندان، گروه‌ها، دی‌جی‌ها، تهیه کننده موسیقی یا هرکس دیگری که به این صنعت مرتبط است وجود دارد.

سایر ویژگی های Wix شامل ویرایشگر سایت Wix که استفاده از بسیار آسان است، پشتیبانی از نام دامنه سفارشی، وبلاگ‌نویسی آسان و پشتیبانی از رسانه‌های اجتماعی و یک طرح رایگان است که با استفاده از آن میتوانید به صورت رایگان Wix را امتحان کنید. به طور کلی Wix یک سازنده وب سایت عالی به ویژه برای موزیسین ها است.

3.بهترین سایت سازها برای موزیسین ها: Music Glue

مزایا:

  • مناسب برای تجارت الکترونیک حرفه ای
  • پلتفرم مورد استفاده برندهای بزرگ
  • پشتیبانی عالی از مشتری
  • اتصال شبکه های اجتماعی

معایب

  • در ساخت سایت چندان قوی نیست

Music Glue کمی متفاوت از سایر سایت سازها است. این سرویس در درجه اول بر جنبه های تجاری موسیقی و فروش بلیط تمرکز دارد و بسیاری از برندهای معروف برای فروشگاه های آنلاین خود از این سرویس استفاده میکنند. سیستم قیمت گذاری آن نیز متفاوت است. در واقع به جای دریافت یک کارمزد ثابت، از هر محصولی که می فروشید 10 درصد آن را دریافت میکند.

بنابراین اگر فروشگاه آنلاین شما در ابتدا فروش نداشت نیازی نیست به Music Glue پولی پرداخت کنید. همچنین هیچ کارمزد اضافی برای پرداخت اعمال نمیشود و مشتریان می‌توانند از کارت‌های نقدی یا اعتباری یا پی پال استفاده کنند.

Music Glue در بخش ساخت وب‌سایت هنوز جای کار دارد، اگرچه ویژگی های اولیه برای ساخت یک سایت مانند انتخاب تم، گزینه‌ای برای نام دامنه سفارشی، ابزارهایی برای تغییر کد و طرح‌بندی و غیره ارائه میدهد. همچنین میتوانید حساب های شبکه های اجتماعی را بهم متصل کنید و حتی یک لیست پستی تنظیم کنید.

اگر اولویت شما فروش موسیقی و بلیت به مخاطبان است، Music Glue انتخاب خوبی برای شما است و مشتریان بسیار معروفی در آن فعال هستند. اگر در حال حاضر واقعاً محصولی برای فروش ندارید و می خواهید زمان بیشتری را صرف طراحی سایت کنید، بهتر است از سرویس دیگری استفاده کنید.

4. Difyd2c

مزایا

  • راه اندازی ساده
  • اضافه کردن کانال های شبکه های اجتماعی فقط با چند کلیک
  • آپلود سریع موسیقی به صورت آنلاین
  • گزینه ای برای فروش کالا و بلیط

معایب

  • تم ها و گزینه های ویرایش آن ابتدایی و ساده است

وب‌سایت فرانسوی Difyd2c جزو شناخته‌شده‌ترین سایت سازها برای موزیسین ها نیست و ابزارها و ویژگی‌های آن به اندازه سایر سرویس ها نیست. اما به سرعت و به راحتی میتوانید موسیقی خود را به صورت آنلاین آپلود کنید. اگر ترجیح می‌دهید به‌جای صرف زمان زیادی برای انتخاب موضوع و ویرایش HTML، فقط با چند عکس و لینک موزیک خود را اپلود کنید Difymusic می‌تواند برای شما مناسب باشد. این سرویس همچنین برای افزایش میزان بازدید از موزیک شما از پلاگین هایی مانند Spotify یا SoundCloud استفاده میکند.

اگر می‌خواهید کالا و بلیت بفروشید، می‌توانید برای اضافه کردن آن در سایت اصلی خود با پرداخت یک بار هزینه راه‌اندازی 9.99 یورو (حدود 9 پوند یا 12 دلار) و 5 درصد کارمزد به ازای هر فروش این کار را انجام دهید. اما ویژگی های ابتدایی رایگان هستند. همچنین میتوانید صفحه فیس بوک و کانال یوتیوب خود را به هم متصل کنید. Difymusic تم ها و گزینه‌های ویرایش انعطاف پذیری را ارائه نمیدهد، اما تم ها و طرح هایی موجود برای شروع کار کافی است.

5.بهترین سایت سازها برای موزیسین ها: Tumblr

Page Break

مزایا

  • بسیار ساده و بصری
  • استفاده رایگان (برخی ویژگی های اضافی پولی است)
  • ارائه تم های زیاد
  • پشتیبانی از صفحات و وبلاگ

معایب

  • ویرایشگر سایت ابتدایی است

Tumblr چیزی بین یک پلتفرم وبلاگ نویسی و یک شبکه اجتماعی است. اما با این وجود برای موزیسین ها بسیار جذاب است. استفاده از Tumblr کاملاً رایگان است و شامل جامعه ای از افراد خلاق است. شما می توانید هر روز حداکثر یک فایل MP3 10 مگابایتی و همچنین پیوندها، پست های متنی، فیلم ها، عکس ها و موارد دیگر را پست کنید.

فایل های MP3 ها به عنوان فایل های قابل پخش برای بازدیدکنندگان سایت نمایش داده میشود. مخاطبان می توانند به آهنگ های موجود در مرورگر خود بدون نیاز به پلاگین یا نرم افزار اضافی گوش دهند، بنابراین Tumblr راهی عالی برای نشان دادن استعدادهای خود بدون پرداخت هیچ هزینه ای است.

اگر Tumblr صرفاً یک پلتفرم وبلاگ نویسی بود ما استفاده از این سرویس را توصیه نمی‌کردیم، اما Tumblr از صفحاتی علاوه بر وبلاگ (برای یک گالری یا یک فرم تماس)، نام‌های دامنه سفارشی و یک برنامه موبایل پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این تم های زیادی برای انتخاب وجود دارد که برخی از آنها پولی هستند اما بسیاری از آنها رایگان هستند و بسیاری از آنها برای پورتفولیو موزیسین ها بسیار مناسب است. اگر تم ها دقیقاً مطابق سلیقه شما نیست، می‌توانید آن را با گزینه‌های یکپارچه یا CSS تغییر دهید. تغییر تم نیز بسیار ساده است.

چگونه بهترین سایت ساز را به عنوان یک موزیسین انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب یک سایت ساز باید در نظر بگیرید که اولویت شما چیست. آیا اولویت شما معرفی موسیقی خود است یا فروش بلیط، کالا و موسیقی است؟ سپس منحنی یادگیری سایت ساز را ارزیابی کنید و بررسی کنید که چقدر ساده و سریع می توانید وب سایت را با این سایت ساز راه اندازی کنید.

اگر قصد دارید آهنگ‌های زیادی را برای بازدیدکنندگان بارگذاری کنید تا به آن‌ها گوش دهند، باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که می‌تواند به‌طور یکپارچه از آهنگ های زیادی پشتیبانی کند.

نوع تم هایی را که هر سرویس ارائه می دهد و ادغام وب سایت با سایر شبکه های اجتماعی آسان را بررسی کنید. در نهایت به جنبه‌های دیگر از جمله گزینه‌های ذخیره‌سازی، امنیت و قیمت‌گذاری توجه کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT