بهترین سایت ساز ها

بهترین سایت ساز ها در سال 2023

زمان مطالعه 33 دقیقه

کارشناسان ما بهترین سایت ساز ها را آزمایش کرده اند و بهترین را در ادامه معرفی کرده ایم.

ایجاد یک وب سایت با یکی از بهترین سایت ساز ها معمولاً سریع و آسان است زیرا اکثر آنها راه حل های کشیدن و رها کردن را ارائه می دهند که فرآیند را ساده می کند و نیاز به یک سرویس طراحی وب سایت یا توسعه دهنده وب سایت حرفه ای را کاهش می دهد. .

یک سازنده وب سایت نه تنها به شما کمک می کند تا در زمان کدنویسی یک وب سایت صرفه جویی کنید، بلکه بیشتر آنها مجموعه عظیمی از قالب ها را برای انتخاب ظاهر بصری برای وب سایت خود دارند.

باید از خود بپرسید که آیا می خواهید یک سایت وبلاگ نویسی، یک پلت فرم تجارت الکترونیک، یک وب سایت نمونه کارها یا نوع دیگری از سایت آنلاین ایجاد کنید.

کارشناسان ما در هر سازنده وب سایت ثبت نام می کنند و وب سایت های آزمایشی را از ابتدا برای مقایسه ویژگی ها، سهولت استفاده، عملکرد و همچنین پشتیبانی مشتری و امنیت ایجاد می کنند.

بنابراین، مطمئن باشید که ما دقیق‌ترین، به‌روزترین و مطمئن‌ترین توصیه‌ها را به شما ارائه می‌کنیم. وقتی نوبت به انتخاب سازنده وب سایت مناسب برای نیازهای خاص شما می رسد، باید تمام این نکات و همچنین قیمت گذاری متناسب با بودجه خود را در نظر بگیرید.

کارشناسان ما نه تنها برترین سازندگان وب سایت در بازار، بلکه بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب را نیز بررسی و بازبینی می کنند. ما همچنین تمام ویژگی‌هایی را که از یک سازنده وب‌سایت نیاز دارید، از ابزارهای SEO و افزونه‌های موجود با پشتیبانی خدمات مشتری، زمان آپدیت و سرعت مقایسه کرده‌ایم. در مجموع، ما بیش از 160 سازنده وب سایت و خدمات میزبانی وب را آزمایش و بررسی کرده ایم.

در زیر، 16 سازنده وب سایت با کیفیت برتر را با Wix در بالای لیست ما به عنوان بهترین خدمات سازنده وب سایت به طور کلی پیدا خواهید کرد.

بهترین سایت ساز ها در سال 2023

چرا می‌توانید به TechRadar اعتماد کنید بازبین‌های متخصص ما ساعت‌ها به آزمایش و مقایسه محصولات و خدمات می‌پردازند تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

Wix – سازنده وب سایت درجه یک

Wix برخی از برنامه های پولی قدرتمند را ارائه می دهد، که از حداقل 8.5 دلار در ماه برای طرح Combo شروع می شود، که 3 گیگابایت فضای ذخیره سازی، یک دامنه رایگان و گواهی SSL رایگان به شما می دهد.

وب سایت ساز Bluehost برای وردپرس

جدیدترین سازنده وب سایت در بلوک، برنامه سازنده اصلی Bluehost بیش از 300 قالب طراحی وب سایت، SSL رایگان و وب سایت های نامحدود را با قیمت فقط 2.95 دلار در ماه ارائه می دهد.

سازنده وب سایت Squarespace برای وبلاگ نویسان

25% سالانه در طرح سازنده وب سایت شخصی Squarespace، که شامل دامنه سفارشی رایگان، پهنای باند نامحدود، معیارهای اولیه وب سایت و پشتیبانی 24/7 مشتری است، صرفه جویی کنید.

بهترین سایت ساز ها در سال 2023

سازنده وب سایت Wix

بهترین سازنده کلی وب سایت

مشخصات فنی: عملکرد تجارت الکترونیک: YesSite Booster و Visitor Analytics: YesFree دامنه: بله پهنای باند نامحدود: بله

دلایل خرید:

+ بیش از 800 قالب برای انتخاب

+ پشتیبانی از بیش از 180 زبان

+ بسیار مبتدی دوستانه

+ یک نسخه رایگان ارائه می دهد که یک راه عالی برای آزمایش این

سرویس است

دلایلی برای اجتناب:

– اگر نظر خود را تغییر دهید، نمی توانید پس از ساخت وب سایت

-خود، قالب ها را تغییر دهید

–فقط بیشترین طرح های برتر دارای قابلیت تجارت الکترونیک هستند

-طیف گسترده ای از گزینه ها می تواند مبتدیان را گیج کند

Wix به دلایل مختلف رتبه اول را دارد. ما سازنده وب سایت آن را آزمایش کردیم و متوجه شدیم که استفاده از آن در مقایسه با سازندگان دیگر بسیار آسان است. هنگام انتخاب Wix، دو گزینه به ما داده شد: WixADI یا WixEditor. Wix همچنین اخیرا یک ویرایشگر جدید راه اندازی کرده است که توانایی های WixADI و ویرایشگر کلاسیک آن را ترکیب می کند. WixADI چند سؤال کوتاه می پرسد تا با استفاده از هوش مصنوعی (AI) سایت را برای شما طراحی کند، در حالی که WixEditor یک راه حل کشیدن و رها کردن است که به شما امکان می دهد یک وب سایت کاملاً توسط خودتان ایجاد کنید.

متوجه شدیم که WixEditor بیشتر از WixADI طول می کشد، اما به ما استقلال بیشتری در طراحی وب سایت داد. ما از بین بیش از 800 قالبی که Wix ارائه می دهد، ما را ناامید کردیم، زیرا سازنده وب سایت چندین گزینه برای طیف گسترده ای از تم های رنگی برای انتخاب ارائه می دهد. ما مخصوصاً کشیدن تصاویر و ویدیوها به قالب Wix که انتخاب کردیم آسان بود.

ما همچنین پیش رفتیم و با استفاده از سرویس ثبت دامنه Wix، یک نام دامنه خریداری کردیم، که به شما این امکان را می دهد که برای یک سال، دو سال یا سه سال با نرخ تخفیف 6٪ و 12٪ پرداخت کنید. Wix همچنین دارای یک ابزار بازرسی سایت با استفاده از URL جدید API بازرسی گوگل است که به شما امکان می دهد کل وب سایت خود را از داشبورد بررسی کنید.

نسبتاً مقرون به صرفه، Wix یک طرح رایگان، یک طرح Combo به مبلغ 14 دلار در ماه، یک طرح نامحدود به مبلغ 18 دلار در ماه، یک طرح حرفه ای به مبلغ 23 دلار در ماه، یک طرح VIP به مبلغ 39 دلار در ماه، یک برنامه Business Basic، برنامه های VIP نامحدود برای سایت های تجارت الکترونیک ارائه می دهد. برای 23 دلار، 27 دلار و 49 دلار در ماه، و یک طرح سازمانی برای 500 دلار در ماه.

Wix اخیراً یک راه‌حل سازنده وب‌سایت نمونه کارها با طرح‌بندی‌های قابل تنظیم برای ساده‌سازی فرآیند ایجاد مجموعه‌های آنلاین حرفه‌ای اضافه کرده است. این به چندین زبان موجود است، به شما امکان می دهد ظاهر سایت خود را بدون نیاز به رفتن به هر صفحه پروژه به طور جداگانه و به روز رسانی جداگانه تغییر دهید.

تقریباً برای همه کاربران برنامه ای وجود دارد، بنابراین، اگر به دنبال سازنده وب سایتی هستید که گزینه های زیادی را برای انتخاب فراهم می کند، Wix بهترین گزینه شما خواهد بود. Wix همچنین یک دوره آزمایشی 14 روزه را ارائه می دهد که به نظر ما مفید است زیرا در صورت نارضایتی گزینه بازپس گیری پول در اختیار ما قرار گرفته است.

بهترین سایت ساز ها: Bluehost

بهترین وب سایت ساز وردپرس

مشخصات فنی: قابلیت تجارت الکترونیک: YesWordPress دوستانه: بله وب سایت های نامحدود: بله دامنه رایگان: بله

دلایلی برای خرید:

+ مخزن بزرگ قالب ها

+ آپتایم عالی

+ جابجایی آسان بین سازنده و سازنده وردپرس

+ SSL رایگان و دامنه رایگان

دلایلی برای اجتناب:

– هیچ حساب ایمیلی گنجانده نشده است

-بدون صورتحساب ماهانه

–به شما اجازه نمی دهد الگوها را تغییر دهید

Bluehost، که به دلیل خدمات میزبانی وب با کیفیت بالا شناخته شده است، در سال 2021 یک سازنده وب سایت راه اندازی کرد که بر روی وردپرس ساخته شده است. دارای ویرایش کشیدن و رها کردن، ویرایش زنده، ویرایش موبایل و مخزن عکس استوک.

به لطف ادغام وردپرس، ما توانستیم قسمت هایی از وب سایت آزمایشی خود را با استفاده از سازنده وب سایت Bluehost و سایر قسمت ها را با استفاده از وردپرس راه اندازی کنیم. سازنده سازگار با وردپرس همچنین شامل بیش از 300 قالب است – نه به اندازه Wix اما هنوز مقدار مناسبی است. سه طرح سایت ساز ارائه می شود – Basic، Pro و Online Store.

با قیمت 2.795 دلار در ماه، برای اشتراک 12 ماهه، طرح پایه با 9.99 دلار در ماه تمدید می شود. قیمت طرح Choice Plus 5.45 دلار در ماه، برای اشتراک 12 ماهه و تمدید آن 18.99 دلار در ماه است، و طرح فروشگاه آنلاین برای شما در همان مدت 9.95 دلار در ماه هزینه دارد و با 24.95 دلار در ماه تمدید می شود.

در حالی که سازنده وب سایت Bluehost به اندازه کلی Wix چاشنی یا آسان نیست، اما همچنان دارای ویژگی های جذابی مانند دامنه رایگان برای سال اول و پشتیبانی تخصصی 24/7 از خدمات ساخت وب سایت خود است.

علاوه بر ارائه وب‌سایت‌های نامحدود، سازنده وب‌سایت Bluehost شامل قالب‌هایی برای انواع وب‌سایت‌ها و موارد استفاده خاص است و امکان ویرایش وب‌سایت‌ها را برای موبایل، دسکتاپ و تبلت‌ها می‌دهد. هر سه برنامه سازنده وب‌سایت دارای ویژگی‌های بازاریابی هستند که ما نیز توانستیم آن‌ها را آزمایش کنیم، و به‌ویژه فکر می‌کردیم که دکمه فراخوان ارائه‌شده توسط Bluehost نرم و نرم است و افزودنی عالی به بسته است. برای قابلیت‌های تجارت الکترونیک، Bluehost افزونه‌های WordPress، WooCommerce و YITH را در راه‌حل فروشگاه آنلاین خود ترکیب کرده است که یک سازنده وب‌سایت وردپرس را برای مشاغل کوچک فراهم می‌کند.

برخی از نکات منفی سازنده وب‌سایت Bluehost شامل این واقعیت است که این راه‌حل به شما اجازه نمی‌دهد که اگر روی یکی از قالب‌ها کار می‌کنید و نظر خود را تغییر داده‌اید، الگوها را تغییر دهید، به‌علاوه هیچ حساب ایمیلی در آن وجود ندارد.

ما 30 روز ضمانت بازگشت پول Bluehost را آزمایش کردیم و توانستیم بازپرداخت کامل را دریافت کنیم. اگر به دنبال یک سایت ساز وردپرسی هستید اما نمی خواهید به طور کامل به سیستم مدیریت محتوا وردپرس متعهد شوید، Bluehost ممکن است سازنده وب سایت شما باشد.

سازنده وب سایت Squarespace

بهترین انتخاب برای وبلاگ نویسان و نویسندگان

 

مشخصات فنی: قابلیت تجارت الکترونیک: YesFree SSL: YesFree دامنه: بله پهنای باند و فضای ذخیره سازی بدون اندازه گیری: بله

دلایلی برای خرید:

+ قالب های شگفت انگیز

+ بارهای از ویژگی ها

+ قابلیت کامنت گذاری با کیفیت بالا

+ دو هفته آزمایشی رایگان در دسترس است

دلایلی برای اجتناب:

– هیچ ذخیره خودکار برای صفحات و پست ها وجود ندارد

-پیمایش رابط کاربری خیلی آسان نیست

-قابلیت سفارشی سازی کامل را نمی دهد

Squarespace با سازنده وب سایت خود رویکرد ساده تری دارد. ما متوجه شدیم که داشبورد سازنده ساده و آسان برای پیمایش است. ما توانستیم یک الگو را انتخاب کنیم و در عرض چند دقیقه یک سایت آزمایشی بسازیم. اگر در بازی ساخت وب سایت تازه کار هستید، یا برای اولین بار وبلاگ نویس هستید، انتخاب Squarespace یک شرط مطمئن است.

ما متوجه شدیم که ابزار سازنده مبتنی بر بخش کشیدن و رها کردن Squarespace در مقایسه با سایر ارائه دهندگان در خط تولید بسیار ساده تر است. این پلتفرم دارای چهار طرح قیمت گذاری است که از 16 تا 49 دلار در ماه متغیر است، اما هر سطحی که انتخاب کنید، Squarespace موظف است یک وب سایت یا وبلاگ عالی ارائه دهد.

تجارت الکترونیک اولیه و پیشرفته آن تجزیه و تحلیل پیشرفته وب سایت، اعتبار تبلیغات Google و دسترسی کامل به برنامه استودیو ویدیوی Squarespace را برنامه ریزی می کند. اگر سازنده مبتنی بر بخش برای شما مناسب نیست، راهنماهای دقیقی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در داشبورد پیمایش کنید – وقتی ابزار کمپین ایمیل را آزمایش کردیم، این مورد را به ویژه مفید دیدیم.

برنامه بلاگ Squarespace به ما امکان می دهد وبلاگ آزمایشی خود را از طریق تلفن هوشمند مدیریت کنیم، که برای انتشار و ویرایش محتوا در حال حرکت عالی است. ابزارهایی که در رسانه‌های اجتماعی از جمله توییتر، اینستاگرام، ویمئو و سایرین منتشر می‌کنند، با آن‌ها همگام‌سازی می‌شوند و از آن وارد می‌شوند، همچنین راهی عالی برای اطمینان از اینکه پست‌های شما توجهی را که شایسته آن است دریافت می‌کنند، فراهم می‌کنند. Squarespace همچنین دارای یک ابزار زمان بندی فاکتور است که به شما امکان می دهد برای رزرو در وب سایت خود پرداخت کنید. در طول آزمایش‌های ما، این ابزار به ما اجازه می‌دهد تا فاکتورهای سفارشی را ایجاد، ارسال، مدیریت و پیگیری کنیم و همچنین پرداخت‌ها را از پلتفرم سازنده وب‌سایت بپذیریم.

برخلاف Wix، Squarespace به‌طور خودکار تاریخچه‌ای از تغییراتی که ما در وب‌سایتی ایجاد کرده‌ایم نگه نمی‌دارد، به این معنی که اگر اشتباهی رخ داده باشد، نمی‌توانید نسخه قبلی را بازیابی کنید. این می تواند کاملاً مشکل ساز باشد و ممکن است به این معنی باشد که در برخی موارد باید از نو شروع کنید. با این وجود، Squarespace کار را به خوبی انجام داده و به خوبی انجام خواهد داد، و شما انواع مختلفی از الگوهای زیبا را خواهید داشت.

سازنده وب سایت Web.com

یک سازنده وب سایت قدرتمند و در عین حال کاربر پسند

مشخصات فنی: عملکرد تجارت الکترونیک: YesSite Booster و Visitor Analytics: YesFree دامنه: بله پهنای باند نامحدود: بله

دلایلی برای خرید:

+ سیستم ساخت سایت کاربر پسند عالی

+ به طور قابل توجهی مقرون به صرفه است

+ پشتیبانی خوب از مشتری

دلایلی برای اجتناب:

– عملکرد وبلاگ نویسی هنوز در مرحله بتا است

-تجارت الکترونیک نیز قوی ترین راه حل نیست

-هیچ گزینه ای برای آزمایش رایگان وجود ندارد

Web.com با رابط کاربری آسان خود جای خود را در فضای سازنده وب سایت گذاشته است. به نظر می رسد که 150 قالب حرفه ای طراحی شده مقدار استاندارد است زیرا Web.com نیز تقریباً همان تعداد قالب را با Zyro ارائه می دهد تجربه ساخت وب‌سایت مرکزی حول یک سیستم از عناصر مدولار می‌چرخد که به سادگی می‌توانید آن‌ها را بکشید و رها کنید. ما توانستیم یک عنوان، یک دکمه، یک نماد و حتی یک فیلد متنی را با کشیدن آن و رها کردن آن در جای خود در قالب وب سایت خود سفارشی کنیم.

این رابط همچنین به بلوک ها اجازه می دهد – عناصر از پیش مونتاژ شده مانند یک نوار ناوبری کامل که می توانند هر زمان که لازم باشد وارد شوند. این یک رابط کاربری قدرتمند و کاربر پسند، ترکیبی قدرتمند است. سازنده وب سایت آن نیز شامل یک ساعت پشتیبانی رایگان طراحی وب سایت می باشد.

همچنین یک عملکرد تجارت الکترونیک در دسترس است – البته با یک برنامه جداگانه برای بسته اصلی – به شما این امکان را می دهد که یک فروشگاه آنلاین با تمام عملکردهایی که انتظار دارید راه اندازی کنید (اگرچه واقعاً برای سرمایه گذاری های تجارت الکترونیک بزرگتر مناسب نیست). اگر در حال شروع سفر به وب سایت تجارت الکترونیک خود هستید، بسته Web.com 3.95 دلار در ماه است که به شما امکان می دهد تا 500 محصول را بفروشید.

قیمت با Web.com بسیار مقرون به صرفه است، و پشتیبانی مشتری ارائه شده نیز از کیفیت بالایی برخوردار است، بنابراین چیزهای زیادی برای دوست داشتن در اینجا وجود دارد. به طور خلاصه، شما می توانید یک وب سایت هوشمند را با حداقل سر و صدا ایجاد کنید، در حالی که برای این امتیاز هیچ هزینه ای مانند هنگفت نپردازید.

ما توانستیم عملکرد وب سایت خود را در طول آزمایشات خود با داشبورد داده ساده شده Web.com، با آمار ترافیک زمان واقعی، نمودارهای روند و ادغام آن با Google Analytics کنترل کنیم.

در اینجا هیچ گزینه ای برای آزمایش رایگان وجود ندارد، توجه داشته باشید، اما گفته شد، شما فقط باید برای یک ماه در هنگام ثبت نام متعهد شوید (هزینه اولیه فقط 1.95 دلار است – با یک URL رایگان، همراه با اخطارها)، بنابراین قیمت بالایی نیست. پرداخت برای اجرای آزمایشی سرویس.

سازنده وب سایت Gator

ارزان ترین و بهترین گزینه برای مشاغل کوچک

مشخصات فنی: قابلیت تجارت الکترونیک: YesFree SSL: YesFree دامنه: بله پهنای باند و فضای ذخیره سازی بدون اندازه گیری: بله

دلایلی برای خرید:

+ سازنده قدرتمند و در عین حال ساده کشیدن و رها کردن

+ تعداد خوبی از ویژگی ها

+ قیمت ثبت نام ارزان

دلایلی برای اجتناب:

– ویژگی های وبلاگ کم است

قابلیت تجارت الکترونیک محدود

وبلاگ پایه

یکی دیگر از انتخاب های محبوب HostGator است، زیرا ما راه حل سازنده وب سایت آن، Gator Website Builder را به دلیل سادگی و قیمت آن تحسین می کنیم، که هر دو باید برای مشاغل کوچک جذاب باشند.

Gator در سه نسخه موجود است. طرح Expert Start ماهانه 3.84 دلار (3.46 دلار با قرارداد ویژه ما) هزینه دارد و با میزبانی رایگان، تجزیه و تحلیل وب سایت، ثبت نام دامنه رایگان به مدت یک سال و فضای ذخیره سازی نامحدود ارائه می شود. طرح اکسپرس سایت با تمام آن پشتیبانی با اولویت به مبلغ 5.99 دلار (5.39 دلار با معامله ویژه ما) در ماه همراه است. در همین حال، طرح اکسپرس استور ماهانه 9.22 دلار (8.30 دلار با معامله ویژه ما) هزینه دارد و ویژگی‌های اضافی مانند مدیریت موجودی، محاسبه‌گر حمل و نقل و مالیات، و امکان ایجاد کوپن را ارائه می‌دهد.

هر طرحی را که انتخاب کنید، به یک رابط کاربری آسان با کشیدن و رها کردن دسترسی خواهید داشت که به شما امکان می دهد از عناصر طراحی معمولی مانند تصاویر، فیلم ها، جعبه های متن، ستون ها، نقشه ها و فرم های تماس استفاده کنید. ما متوجه شدیم که Gator دارای بیش از 200 قالب وب است که کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین به راحتی می‌توان وب‌سایت خود را دقیقاً به همان شکلی که می‌خواهید به نمایش درآورید. همچنین تعداد قابل توجهی از تم های سازگار با موبایل موجود است تا اطمینان حاصل شود که پورتال آنلاین شما در همه دستگاه ها خوب به نظر می رسد.

برای کسب‌وکارهای کوچکی که ممکن است به تجهیزات عکاسی با کیفیت بالا دسترسی نداشته باشند، Gator با کتابخانه عکس استوک داخلی خود ارائه می‌شود و در صورت نیاز به پشتیبانی اضافی، تعدادی آموزش ویدیویی در دسترس است.

اگر یک نقطه ضعف واقعی در اینجا وجود داشته باشد، آن فقدان عملکرد برای وب سایت های بزرگتر و پیچیده تر است. برای مثال، هیچ ویژگی داخلی بازاریابی ایمیلی وجود ندارد و گزینه‌های ساخت وبلاگ نسبتاً ابتدایی هستند.

با این حال، برای کسب‌وکارهای کوچک یا هر کسی که اولین پروژه آنلاین خود را شروع می‌کند، سایت‌های سریع، حرفه‌ای و خوب Gator باید به خوبی کار کنند. و با پشتیبانی فنی 24 ساعته برای همه کاربران، و راه حل های تجزیه و تحلیل رایگان برای اطلاع مدیران از نحوه عملکرد سایتشان، دلایل زیادی برای انتخاب Gator برای ساخت وب سایت وجود دارد.

سازنده وب سایت GoDaddy

بهترین انتخاب برای پشتیبانی مشتری

مشخصلت فنی: امنیت SSL: بله طرح تجارت الکترونیک: بله پاسخگوی تلفن همراه: بله ابزارهای SEO: بله

دلایلی برای خرید:

+ پشتیبانی فنی 24/7 عالی

+ طرح های اشتراک مقرون به صرفه

+ آسان برای استفاده

دلایلی برای اجتناب:

– پیدا کردن قالب ها مشکل است

-فاقد قابلیت شخصی سازی برای نیازهای بیشتر است

-هیچ گزینه رایگان دائمی وجود ندارد

GoDaddy  ممکن است یکی از ساده‌ترین وب‌سازها باشد که دارای فرآیند انتشار بسیار بصری و ابزارهای ویرایش ساده است. این بدان معنی است که حتی اگر قبلاً وب سایتی ایجاد نکرده اید، راه اندازی آن فقط چند دقیقه طول می کشد.

برای افرادی که به دنبال یک تجربه عمیق تر هستند، راه حل GoDaddy Websites + Marketing تجزیه و تحلیل دقیقی از نحوه عملکرد سایت شما ارائه می دهد. ابزار تجزیه و تحلیل مجموعه ای جامع از معیارها را ارائه می دهد که نحوه عملکرد آنلاین شما را با سایر وب سایت های حوزه شما مقایسه می کند. GoDaddy ادعا می کند که تاکنون، این ابزار مطمئناً موفق بوده است، به طوری که مشتریان با افزایش 18 درصدی درآمد کسب و کار طی 12 ماه از استفاده از آن، مواجه شده اند.

البته، چالش‌ها حتی با چشمگیرترین پلتفرم‌های آنلاین نیز به وجود می‌آیند و وب‌سایت ساز GoDaddy نیز از این قاعده مستثنی نیست. خوشبختانه، پشتیبانی GoDaddy یکی از بهترین‌هاست. ما متوجه شدیم که از راهنماهای PDF گسترده GoDaddy (مانند Squarespace) استفاده می کنیم که سوالات و موضوعات عیب یابی زیادی را پوشش می دهد و پشتیبانی فنی 24/7 نیز در دسترس است. علاوه بر این، انجمن‌های انجمن منبع خوبی هستند و احتمالاً شخصی در آنجا می‌تواند به درخواست شما پاسخ دهد. ویژگی چت زنده در روزهای هفته نیز در دسترس است، اگرچه، در طول آزمایشات ما، ارائه دهنده به موقع ترین کمک را ارائه نکرد و راه حل های محدودی به ما ارائه کرد.

از نظر قیمت گذاری، GoDaddy بسیار رقابتی است و چهار ردیف قیمت گذاری سازنده وب سایت را ارائه می دهد. قیمت ها از 6.99 دلار در ماه برای طرح پایه، تا 29.99 دلار در ماه برای بسته تجارت الکترونیک متغیر است. همانطور که انتظار دارید، طرح تجارت الکترونیک با همه چیزهایی که برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین با امکانات کامل نیاز دارید ارائه می شود، با طرح های ارزان تر که عملکرد کمی کاهش می دهند.

ما متوجه شدیم که نبود بازار اپلیکیشن به این معنی است که برخی از ویژگی‌های سازنده سایت فاقد عمق هستند. با این حال، به این معنی است که همه ویژگی ها در داخل ساخته شده اند و بنابراین برای هدف مناسب هستند. اگر به دنبال سازنده وب سایتی هستید که هم مقرون به صرفه باشد و هم از پشتیبانی عالی برخوردار باشد، ممکن است GoDaddy انتخاب مناسبی برای شما باشد.

سازنده وردپرس هاستینگر

یک روش کاملاً خودکار برای انتقال وب سایت های وردپرس

مشخصات فنی: SSL رایگان: YesWordPress مهاجرت: بله 24/7 پشتیبانی مشتری: YesFree دامنه: بله

دلایلی برای خرید:

+ امکانات فراوان

+ گواهی SSL رایگان

+ راه آسان برای مهاجرت وب سایت های وردپرس

دلایلی برای اجتناب:

– پشتیبانی محدود

-ساده ترین برای استفاده نیست

-داشبورد طاقت فرسا

هیچ CMS دیگری در جهان به اندازه وردپرس محبوب نیست – این سیستم بصری، غنی از ویژگی ها و قادر به تولید محتوایی با ظاهر باورنکردنی است. با این حال، از آنجایی که وردپرس از نظر فنی یک سازنده وب سایت نیست، به یک سرویس میزبانی قابل اعتماد نیاز دارید که همراه با آن باشد.

هاستینگر برنامه های اختصاصی برای میزبانی وردپرس ارائه می دهد، با برنامه شروع آن بهترین انتخاب برای هر کسی است که به دنبال راه اندازی سریع وب سایت وردپرس است. با 3.59 دلار در ماه می توانید تا 100 وب سایت بسازید و 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD دریافت خواهید کرد. وب‌سایت‌های شما می‌توانند تقریباً 25000 بازدید ماهانه را انجام دهند، که در شروع کار بسیار کافی است.

راه اندازی سریع است اما به آسانی سازندگان دیگر در این مقاله نیست، اما Hostinger یک ویژگی نصب با یک کلیک را با تمام برنامه های خود ارائه می دهد. از آنجایی که این طرح به طور خاص برای کاربران وردپرس طراحی شده است، ابزارها، افزونه‌ها و ویژگی‌هایی کاربرپسند دریافت خواهید کرد که به فرآیند راه‌اندازی کمک می‌کنند. اگر تا به حال به مشکل برخوردید، تیم پشتیبانی مشتری هاستینگر با خوشحالی به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد. ما از این ویژگی دو بار هنگام آزمایش سرویس استفاده کردیم، زیرا در پیمایش داشبورد هنگام افزودن صفحات به وب سایت آزمایشی خود با مشکلاتی مواجه شدیم.

علاوه بر این، برنامه‌ها همچنین شامل یک کاتالوگ جدید و همیشه در حال رشد از تم‌های وردپرس کاملاً قابل تنظیم است، بنابراین در مورد کار با CMS، این واقعاً یک بسته یکپارچه است.

همچنین می توانید تا 100 آدرس ایمیل مبتنی بر دامنه را بدون هزینه اضافی ایجاد کنید. سایر ویژگی ها شامل دامنه رایگان به انتخاب شما و گواهی SSL رایگان است. برای افزایش بیشتر امنیت سایت شما، هاستینگر موتور کش LiteSpeed و حفاظت از Cloudflare را در اختیار شما قرار می دهد.

طرح شروع وردپرس هاستینگر همچنین با 30 روز ضمانت بازگشت وجه در صورتی که از خدمات آنها ناراضی باقی بمانید ارائه می شود. هاستینگر دارای 99.99٪ آپتایم و ویژگی های شتاب وردپرس است که به طور خاص برای عملکرد سریعتر وردپرس تنظیم شده است. در مجموع، این طرحی است که ارزش کاوش را دارد.

سازنده وب سایت IONOS MyWebsite

بهترین انتخاب تم

مشخصات فنی: بهینه شده برای موبایل: YesFree SSL: YesFree دامنه: بله چند زبانه: بله

دلایلی برای خرید:

+ ویرایشگر واقعا خوب طراحی شده است

+ برخی از ویژگی های پاداش بسیار خوب

+ طیف خوبی از قالب ها

+ قابلیت سفارشی سازی عالی

دلایلی برای اجتناب:

– بدون طرح رایگان

-هزینه ها پس از دوره مقدماتی به شدت افزایش می یابد

بزرگترین ارائه دهنده میزبانی وب اروپا، IONOS، در حال حاضر میزبان بیش از 12 میلیون دامنه است و اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت جدی و حرفه ای برای تبلیغ کسب و کار خود هستید، یک انتخاب عالی است.

در حالی که فقدان یک برنامه رایگان ناامید کننده است (اگرچه شما ماه اول را رایگان دریافت می کنید)، گزینه های پولی به اندازه کافی معقول هستند، از 84 دلار برای کل سال شروع می شوند، که با 7 دلار در ماه کار می کند – اگرچه نمی توانید ماهانه پرداخت کنید. برای این قیمت ما توانستیم به بسته های MyWebsite Now یا MyWebsite Creator دسترسی پیدا کنیم. MyWebsite Now با یک دامنه، آدرس ایمیل و یک کتابخانه تصویری گسترده ارائه می شود، اما فاقد برخی از عملکردهای پیشرفته تر است که با برنامه Creator دریافت می کنید.

با این حال، جایی که IONOS واقعاً خودش را نشان می دهد، انتخاب تم ها است. ما از انتخاب خود رنجیدیم زیرا الگوهای الهام‌بخش آن بر اساس صنعت و نوع سازمان‌دهی شده‌اند، بنابراین یافتن طرح‌بندی مناسب برای وب‌سایت خود، صرف نظر از اینکه در بخش‌های خرده‌فروشی، گردشگری یا املاک و مستغلات مستقر هستید، آسان است. برخی از قالب‌ها بیشتر بر روی تصویر متمرکز هستند، در حالی که برخی دیگر به سایت‌های متنی پاسخ می‌دهند. صرف نظر از این، اجرای همه آنها آسان است. هیچ دانش کد نویسی مورد نیاز نیست و قالب ها را می توان به راحتی با استفاده از یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن تنظیم کرد.

کسب‌وکارهای کوچک نیز احتمالاً با ترجمه چند زبانه IONOS که می‌تواند محتوای سایت را به ۶۲ زبان مختلف ترجمه کند، فریفته می‌شوند. حتی امکان وجود 25 زبان مختلف در یک سایت در هر زمان وجود دارد. این باعث می‌شود IONOS از نظر مقیاس‌پذیری انتخابی عالی باشد: با رشد کسب‌وکار، این سازنده وب‌سایت برای تسهیل گسترش بین‌المللی بیش از حد مجهز است.

محتوای هدفمند نیز یک گزینه است – بنابراین کسب و کارها می توانند وب سایت خود را برای ارائه پیشنهادات ویژه به بازدیدکنندگان جدید راه اندازی کنند. بنابراین اگر به دنبال یک سازنده وب سایت مقیاس پذیر با طیف وسیعی از تم ها هستید، قطعاً IONOS ارزش بررسی دارد.

سازنده وب سایت Elementor

سایت ساز درجه یک که یک افزونه وردپرس است

مشخصات فنی: عملکرد تجارت الکترونیک: بله قالب های پاسخگو: بله صفحات مناسب SEO: بله

دلایلی برای خرید:

+ بسیار آسان برای استفاده

+ طرح رایگان به طرز چشمگیری دارای ویژگی های خوبی است

+ ویرایشگر صفحه زنده

دلایلی برای اجتناب:

– اگر وب سایت های زیادی دارید به جای دیگری نگاه کنید

-می تواند برای مبتدیان گیج کننده باشد

Elementor از این جهت متفاوت است که در واقع یک افزونه برای وردپرس است که به عنوان یک سازنده وب سایت با استفاده آسان عمل می کند. یک نسخه رایگان وجود دارد که با توجه به اینکه هزینه ای ندارد و همچنین محصولات ممتاز، به طرز چشمگیری قابلیت دارد.

رابط کاربری ساده و کارآمدی است که به شما امکان می دهد هر عنصری را که می خواهید در جای خود بکشید و رها کنید، در حالی که نتایج را در زمان واقعی مشاهده کنید. ما سایت آزمایش خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی کردیم و در حین انجام این کار با هیچ مشکلی مواجه نشدیم. مجموعه‌ای از ویجت‌ها و قالب‌های از پیش طراحی‌شده ارائه می‌شوند، و همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، با برنامه‌های پولی محتوای بسیار بیشتری دریافت می‌کنید (حتی بسته اصلی «Essential» بیش از 300 قالب دارد).

برنامه‌های Pro همچنین دارای ویژگی‌های بیشتری هستند و از اجرا در چندین وب‌سایت و همچنین ارائه پشتیبانی فنی برتر (یا چت زنده برای اشتراک‌های برتر) پشتیبانی می‌کنند. شما در اینجا ابزارهای ویرایش زیادی را دریافت می کنید، و مقدار قابل توجهی از سفارشی سازی برای ایجاد وب سایت شما وجود دارد.

مشابه Wix، حتی گزینه رایگان نیز همانطور که گفته شد، بسیار خوب است، و با بیش از 30 قالب (و بیش از 40 ابزارک، اگرچه دامنه کامل 90+ است) ارائه می شود. مسیر رایگان ممکن است عملکرد کافی برای برخی ارائه دهد، و برای کسانی که به موارد بیشتری نیاز دارند، هنوز هم راهی عالی برای بررسی آنچه که به خودتان اجازه می دهید قبل از جمع آوری پول نقد باشد (هیچ جزئیات کارت اعتباری برای ثبت نام نیاز نیست. به طرح رایگان، یا).

نقطه ضعف اصلی Elementor این است که در مقایسه با برخی از رقبا، مانند Bluehost یا Squarespace، در صورتی که وب‌سایت‌های زیادی را اجرا می‌کنید، قیمت‌گذاری برتر آنقدر رقابتی نیست – اما برنامه‌های اساسی Elementor که از یک یا سه سایت پشتیبانی می‌کنند، ارزش بالایی دارند. این تمام چیزی است که شما نیاز دارید

Elementor همچنین دارای یک کیت سازنده وب سایت همه در یک است که ایجاد یک وب سایت وردپرس را امکان پذیر می کند. وب‌سایت Elementor Cloud به ما اجازه می‌دهد تا وب‌سایت آزمایشی خود را سریع‌تر با استفاده از یک راه‌حل انتها به انتها که شامل سازنده بدون کد، میزبانی وب است، بسازیم و به ما امکان اتصال نام‌های دامنه را بدون هزینه اضافی می‌دهد.

سازنده وب سایت Weebly

بهترین سایت ساز ها

بهترین سایت ساز ها

مشخصات فنی: طراحی پاسخگو: بله قالب بندی مناسب SEO: بله ادغام رسانه های اجتماعی: بله

دلایلی برای خرید:

+ ویژگی های خوب تجارت الکترونیک

+ ابزار وبلاگ نویسی عالی

+ قالب های هوشمند

دلایلی برای اجتناب:

– فونت های محدود

-گزینه ADI وجود ندارد

اگر به دنبال راه اندازی سریع یک وب سایت هستید، Weebly یک انتخاب عالی است. این به این دلیل است که Weebly مستقیماً به مرحله ثبت نام خود می رود – به سادگی از شما نام، آدرس ایمیل و رمز عبور را می خواهد.

برخی از سوالاتی که در مورد وب‌سایتی که ایجاد می‌کنید از شما پرسیده می‌شود شامل نوع موضوعی است که می‌خواهید، نام دامنه شما چیست و چه طرح قیمتی برای شما مناسب است.

در رابطه با برنامه های قیمت گذاری، سه گزینه پولی برای ساخت یک وب سایت وجود دارد: یک برنامه Connect با 5 دلار در ماه در صورت پرداخت سالانه، یک طرح حرفه ای با 12 دلار در ماه و یک طرح تجاری با 25 دلار در ماه.

با این حال، جایی که Weebly واقعاً برجسته است، در مورد تجارت الکترونیک است. هنگام شروع، کاربران می توانند انتخاب کنند که «وب سایتی با فروشگاه آنلاین» بسازند که تعدادی از ویژگی های قدرتمند را باز می کند. از جمله آنها یک سبد خرید کاملا یکپارچه و تجربه پرداخت امن، یک ردیاب موجودی و یک ابزار جستجوی محصول فیلتر شده است.

رابط کشیدن و رها کردن که یکی از ویژگی‌های مورد توجه بسیاری از سازندگان وب‌سایت است، در پلتفرم تجارت الکترونیک Weebly نیز ظاهر می‌شود و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا محصولات خود را با طیف وسیعی از گزینه‌های نمایشی و تجاری به نمایش بگذارند. ادغام رسانه های اجتماعی نیز گنجانده شده است که به خریداران اجازه می دهد محصولات را از طریق فیس بوک، توییتر و پینترست به اشتراک بگذارند.

یکی دیگر از مزایای اصلی پلتفرم تجارت الکترونیک Weebly پشتیبانی از کاربران است. چت زنده، پشتیبانی ایمیل و تعدادی از منابع دیگر، از جمله چندین راهنمای گام به گام، هر آنچه را که برای راه اندازی فروشگاه خود نیاز دارند در اختیار کاربران قرار می دهد.

تنوع موجود در اینجا نیز به طور جدی چشمگیر است. مدیران فروشگاه های آنلاین می توانند کالاهای فیزیکی، محصولات یا خدمات دیجیتالی را بفروشند و خرده فروشان می توانند قیمت خود را تعیین کنند و گزینه های قابل تنظیم محصول خود را تعریف کنند.

فقدان گزینه هوش طراحی مصنوعی به این معنی بود که راه‌اندازی فروشگاه آنلاین آزمایشی ما کمی بیشتر از آنچه پیش‌بینی می‌کردیم طول کشید، اما پس از راه‌اندازی و راه‌اندازی، هیچ کمبودی در ویژگی‌های عالی برای ما وجود نداشت.

بهترین سایت ساز ها: Jimdo

بهترین گزینه برای نمونه کارها برای طراحان و عکاسان

بهترین سایت ساز ها

بهترین سایت ساز ها

مشخصات فنی: قالب های حرفه ای: بله یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی: بله ابزارهای SEO: بله بهینه سازی موبایل: بله

دلایلی برای خرید:

+ طرح رایگان دارای برخی موارد اضافی غیر معمول است

+ پشتیبانی فنی خوب

+ فضای ذخیره سازی نامحدود در طرح تجاری یا بالاتر

+ ساده برای استفاده

دلایلی برای اجتناب:

– ویژگی های کمتر از برخی رقبا

کتابخانه تصویر گیج کننده

ابزارهای محدود

Jimdo بهترین لیست ما را به دلایل مختلف ساخته است، اما ما به ویژه از طیف قالب های تمیز و انعطاف پذیری که ارائه می دهد لذت بردیم. سبک های حرفه ای و مدرن موجود، Jimdo را به یک سازنده وب سایت عالی برای طراحان، عکاسان یا هرکس دیگری که می خواهد نمونه کارهای خود را به صورت آنلاین نمایش دهد، تبدیل کرده است.

این پلتفرم حتی با طراح لوگوی خود ارائه می شود که به ما کمک کرد تا نام تجاری خود را شناسایی کنیم. تنها کاری که انجام دادیم این بود که وارد کسب و کار خود شدیم و نقطه شروعی را برای طراحی لوگو انتخاب کردیم. سپس، آیکون و طرح‌بندی خود را سفارشی کردیم، رنگ و فونت را انتخاب کردیم و تمام شد!

یکی دیگر از ویژگی های طراحی مفید Jimdo که ما از آن استقبال می کنیم، روشی است که رنگ های وب سایت به طور خودکار با یک لوگو یا تصویر آپلود شده هماهنگ می شوند. این به این معنی است که تضاد رنگ‌های پر زرق و برق به گذشته تبدیل می‌شود – این برای مشاغلی که ظاهر زیبا بخشی از برند است عالی است.

علاوه بر این، Jimdo با مجموعه ای از نکات و اسناد پشتیبانی ارائه می شود که به ما کمک کرد تا وب سایت آزمایشی خود را مانند GoDaddy و Squarespace ایجاد کنیم. این اسناد شامل تعدادی نمونه از وب‌سایت‌های عکاسی موجود (در تب جدید باز می‌شود) که با استفاده از پلتفرم ایجاد شده‌اند، همراه با نکاتی در مورد نحوه ساخت یک وب‌سایت موفق.

از دیگر مزایای استفاده از Jimdo می توان به سرعت و همچنین سادگی آن اشاره کرد. اول از همه، کاربران می توانند بین استفاده از Jimdo Creator یا Jimdo Dolphin یکی را انتخاب کنند. Creator بیش از 100 قالب دارد که به چهار دسته تقسیم شده اند (تجاری، فروشگاه، نمونه کارها و شخصی) و گزینه های سفارشی سازی زیادی وجود دارد. از طرف دیگر، Dolphin به شما یک وب سایت ایجاد شده با هوش مصنوعی می دهد. همچنین یک همکاری با فیس بوک وجود دارد که به شما امکان می دهد محصولات خود را مستقیماً در فیس بوک و اینستاگرام بفروشید.

از نظر قیمت، یک طرح رایگان وجود دارد که بدون محدودیت زمانی ارائه می شود اما شما را مجبور به داشتن یک زیر دامنه و تبلیغات Jimdo می کند. ما متوجه شدیم که کمبود ویژگی‌های فانتزی وجود دارد، اما اگر می‌خواهید یک راه سریع و ساده برای راه‌اندازی یک سایت زیبا داشته باشید، برای پیدا کردن یک وب‌ساز بهتر از این تلاش خواهید کرد.

سازنده وب سایت راه حل های شبکه

بهترین سازنده برای ایجاد وب سایت های موبایل

بهترین سایت ساز ها

بهترین سایت ساز ها

مشخصات فنی: عملکرد تجارت الکترونیک: YesMobile بهینه سازی: YesFree نام دامنه: YesStock کتابخانه تصویر: بله

دلایلی برای خرید:

+ آسان برای استفاده از ویژگی های کشیدن و رها کردن

+ ابزارهای تجارت الکترونیک خوب

+ خدمات حرفه ای

دلایلی برای اجتناب:

– رابط گیج کننده

-می تواند کمی قدیمی به نظر برسد

راه‌حل‌های شبکه  یک سازنده وب‌سایت عالی برای هر کسب‌وکاری است که مطمئن نیستند از چه جهتی می‌خواهند وب‌سایت خود را وارد کنند. تعداد زیادی گزینه در اینجا ارائه می‌شود، بنابراین مطمئناً گزینه مناسبی وجود دارد. شما.

با راه حل های شبکه، می توانید انتخاب کنید که خودتان یک وب سایت بسازید یا در عوض خدمات طراحی وب سایت حرفه ای را انتخاب کنید. طرح DIY با نام دامنه شخصی سازی شده و آدرس ایمیل منطبق، ویرایش نقطه و کلیک، و همچنین یک کتابخانه تصویری مجهز ارائه می شود. با این حال، گزینه طراحی شده حرفه ای گسترده تر است و با ابزارهای SEO، تجزیه و تحلیل وب و تغییرات نامحدود در 30 روز اول ارائه می شود.

ما متوجه شدیم که Network Solutions در ارائه خدمات آنلاین، برای اولین بار در سال 1991 با ثبت DNS درگیر شد، تجربه بیشتری نسبت به سایرین دارد، اما این بدان معنا نیست که قادر به ارائه خدمات مدرن تر نیست.

یکی از بهترین جنبه های سازنده وب سایت راه حل های شبکه، رویکرد سازگار با موبایل آن است. سازنده با هزاران گزینه طراحی برای انتخاب ارائه می شود، و با طرح حرفه ای طراحی شده، راهنمایی دریافت خواهید کرد تا مطمئن شوید که وب سایت شما در سریع ترین زمان ممکن بارگذاری می شود. ما سایت خود را روی یک گوشی هوشمند آزمایش کردیم و کیفیت آن در سطح بالایی بود. با توجه به اینکه 53 درصد از کاربران موبایل (در تب جدید باز می‌شوند) سایت‌هایی را که بارگذاری آنها بیش از سه ثانیه طول می‌کشد رها می‌کنند، سرعت برای یک سایت موبایل موفق یک ملاحظه کاملاً حیاتی است.

اگرچه رابط طراح وب سایت ممکن است در جاهایی کمی قدیمی به نظر برسد، و برخی از کاربران از فروش مداوم شکایت کرده اند، در مورد سازنده وب سایت Network Solutions چیزهای زیادی برای تحسین وجود دارد. قیمت‌ها رقابتی هستند و فقط به اندازه کافی سفارشی‌سازی وجود دارد تا انعطاف‌پذیری خوبی ارائه شود بدون اینکه همه چیز طاقت فرسا شود. علاوه بر این، تمام برنامه های تجارت الکترونیک دارای یک فروشگاه کاملاً قابل تنظیم همراه با نسخه تلفن همراه هستند.

گاهی اوقات ممکن است کمی بی حاشیه باشد، اما برای هر کسب و کاری که به دنبال ایجاد یک سایت تلفن همراه ساده و حرفه ای است، Network Solutions ارزش نگاه کردن را دارد.

سازنده وب سایت BigCommerce

بهترین سایت ساز ها برای فروشگاه های بزرگ

بهترین سایت ساز ها

بهترین سایت ساز ها

مشخصات فنی: عملکرد تجارت الکترونیک: بهینه سازی YesMobile: بله گواهی SSL رایگان: بله ادغام POS Plug-in: بله

دلایل خرید:

+ امکان فروش از طریق فیس بوک، پینترست، ای بی، آمازون

+ مقیاس پذیر

+ انتخاب خوب تم ها

دلایلی برای اجتناب:

– گاهی اوقات می تواند بیش از حد پیچیده باشد

-بدون برنامه تلفن همراه بومی

در حالی که بسیاری از سازندگان وب سایت نوعی عملکرد تجارت الکترونیک را ارائه می دهند، برخی مطمئناً بهتر از سایرین هستند – و BigCommerce ممکن است بهترین باشد.

BigCommerce با ارائه مقیاس‌پذیری عالی، مجموعه‌ای از ویژگی‌های داخلی، ابزارهای سئوی فوق‌العاده، و توانایی فروش در کانال‌های متعدد، به سمت برندهای بزرگی طراحی شده است که مشتریان زیادی برای جلب رضایت دارند.

اول از همه، این پلتفرم با ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن، تم‌های کاملاً قابل تنظیم، بهینه‌سازی موبایل و سفارشی‌سازی پرداخت، ساخت فروشگاهی را برای ما آسان کرد که ظاهر خوبی داشته باشد. ما همچنین هنگامی که آماده شدیم سایت خود را زنده کنیم و به طور فرضی شروع به فروش کنیم، پشتیبانی زیادی دریافت کردیم. BigCommerce به کاربران اجازه می دهد محصولات فیزیکی، دیجیتالی و مبتنی بر خدمات را بدون نیاز به استفاده از برنامه بفروشند و فروشندگان را در یک طرح پرداخت قفل نمی کند و به آنها بیش از 65 درگاه پرداخت مختلف برای انتخاب می دهد که فقط پنج گزینه پرداخت کمتر است. از آنچه Zyro ارائه می دهد.

از نظر ایرادات، BigCommerce می‌تواند در مواقعی از اصطلاحات پیچیده استفاده کند که ممکن است برای سازندگان وب‌سایت بی‌تجربه کمی گیج‌کننده باشد و رابط طراحی آن ممکن است نیاز به عادت کردن داشته باشد. با این اوصاف، هنوز هم برای خرده فروشان کوچکتر انتخاب بدی نیست، زیرا دارای یک برنامه قیمت گذاری سرسام آور است که بستگی به میزان فروش سایت شما دارد. همچنین یک دوره آزمایشی 15 روزه رایگان در دسترس است، بدون نیاز به جزئیات کارت اعتباری.

به طور کلی، BigCommerce با ابزارهای فروش داخلی بیشتر و مقیاس پذیری بیشتر نسبت به رقبای خود، یک انتخاب عالی برای خرده فروشان آنلاینی است که ارقام فروش قابل توجهی دارند یا مارک های کوچکتر که برای گسترش عمده برنامه ریزی می کنند.

سازنده وب سایت Fasthosts

بهترین سازنده برای مشاغلی که می خواهند واقعاً سایت خود را سفارشی کنند

بهترین سایت ساز ها

بهترین سایت ساز ها

مشخصات فنی: گواهینامه رایگان SSL: بله ثبت دامنه رایگان: افزونه های YesWordPress: YesEcommerce عملکرد: بله

دلایل خرید:

+ آزمایشی رایگان تا سه ماه

+ گزینه های سفارشی سازی عالی

+ رابط ساده

دلایل برای اجتناب:

– برنامه ها فقط شامل یک وب سایت هستند

-ویژگی های محدود

همانطور که از نام آن پیداست، یکی از جنبه های برجسته Fasthosts این است که چقدر سریع به شما امکان می دهد وب سایت خود را راه اندازی کنید. حتی بی‌تجربه‌ترین کاربر آنلاین نیز باید بتواند با استفاده از طیف گسترده تم‌های سازگار پلتفرم و رابط بصری کشیدن و رها کردن آن، در عرض چند دقیقه یک وب‌سایت زیبا ایجاد کند.

دو طرح پیشنهادی وجود دارد – بسته سازنده وب سایت ضروری یا کامل. برنامه Essential 8.5 دلار در ماه هزینه دارد و دارای تمام ویژگی های ضروری از جمله نام دامنه، آدرس ایمیل شخصی و حداکثر 10 صفحه است. در همین حال، طرح کامل با 11.85 دلار در ماه عرضه می شود و دارای تعداد نامحدودی از صفحات، ابزارهای SEO و ابزارهای ایمیل اضافی است.

علاوه بر این، یکی از جنبه های Fasthosts که اغلب مورد تحسین قرار می گیرد، میزان سفارشی سازی آن است. هنگام افزودن محتوا به وب‌سایت آزمایشی خود، تعدادی گزینه سفارشی‌سازی متناسب با نوع مطالبی که آپلود می‌کنیم دریافت کردیم. علاوه بر این، Fasthosts با یک وب‌سایت پشتیبانی تأسیس شده ارائه می‌شود که حاوی تعدادی راهنما است که به افرادی که می‌خواهند کنترل کاملی برای تغییر هر جنبه از سایت خود داشته باشند، کمک بیشتری می‌کند. این پلتفرم همچنین برای موبایل بهینه شده است، بنابراین کاربران می توانند به راحتی ویرایش های سریع را از تبلت یا گوشی هوشمند خود انجام دهند.

از نظر شکایات، برخی از کاربران از فست هاست ها به دلیل داشتن رکورد متوسط آپتایم ضعیف انتقاد کرده اند، این چیزی است که افرادی که به فکر استفاده از فست هاست برای میزبانی وب هستند باید در نظر بگیرند. ما فکر می کردیم که رابط کاربری آن کمی کم به نظر می رسد و شاید از اضافه شدن چند ویژگی اضافی بهره مند شود.

با این حال، هنوز چیزهای زیادی برای تحسین کردن سازنده وب سایت Fasthosts وجود دارد، به ویژه 30 روز ضمانت بازگشت وجه آن و این واقعیت که کاربران برنامه Complete سه ماه اول خود را رایگان دریافت می کنند. این بدان معناست که کاربران جدید قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این سازنده مناسب برای آنهاست، زمان زیادی برای سرهم بندی سایت خود دارند.

بهترین سایت ساز ها: سوالات متداول

چگونه هر سازنده وب سایت را آزمایش می کنیم

به همان روشی که ما خدمات میزبانی وب را آزمایش می‌کنیم، بازبینان ما نیز ثبت‌نام می‌کنند و طرح‌هایی را از سازندگان وب‌سایت خریداری می‌کنند و همان فرآیندی را طی می‌کنند که یک مبتدی برای اولین بار یک وب‌سایت ایجاد می‌کند.

ما به ویژگی‌های ارائه‌شده، سهولت استفاده، قیمت‌گذاری، عملکرد، پشتیبانی و سایر افزونه‌ها مانند قابلیت‌های وبلاگ نویسی و تجارت الکترونیک نگاه می‌کنیم. یکی از ویژگی‌های کلیدی که ما در سازنده وب‌سایت به دنبال آن هستیم این است که یک دوره آزمایشی رایگان به شما پیشنهاد می‌کند تا تصمیم خود را بگیرید و قبل از تعهد دائمی‌تر نسبت به سازنده وب‌سایت احساس کنید.

هنگامی که بازبینان ما در هر سازنده وب سایت ثبت نام می کنند، یک وب سایت ایجاد می کنند تا تصویری دقیق از آنچه می توانید انتظار داشته باشید به دست آورند. ما تمام سازندگان وب سایت ذکر شده در بالا را آزمایش و بررسی کرده ایم.

از آنجایی که هیچ چیز نمی تواند 100٪ بی نقص باشد، ما مطمئن شدیم که نکات مثبت و منفی هر سازنده وب سایت را کشف کرده ایم تا درک واضحی از آنچه انتظار دارید داشته باشید.

چگونه بهترین سایت ساز ها را انتخاب کنیم؟

تنوع زیادی از نظر تعداد و نوع سازنده وب سایت امروزه وجود دارد. برخی در بازاریابی ایمیلی تخصص دارند و برخی دیگر راه حل تجارت الکترونیک درجه یک را ارائه می دهند. برخی به سادگی اهمیت می دهند، در حالی که برخی دیگر آنقدر ویژگی های قابل تنظیم ارائه می دهند که می تواند یک سازنده وب سایت تازه کار را تحت تأثیر قرار دهد.

بنابراین، هنگام تصمیم گیری در مورد سازنده وب سایت، مهم است که ابتدا یک برنامه روشن در ذهن خود داشته باشید. به دقت در مورد نوع وب سایتی که به دنبال ایجاد آن هستید فکر کنید – اینکه آیا متن یا تصاویر تمرکز اصلی خواهد بود، چه نوع طراحی در ذهن دارید و مهمتر از همه، چقدر می خواهید بپردازید.

هنگامی که یک چارچوب ذهنی برای سایت آینده نگر خود ایجاد کردید و یک ایده تقریبی از بودجه خود داشتید، می توانید شروع به بررسی گزینه های خود کنید. اینکه آیا قبلا از یک سازنده وب سایت استفاده کرده اید یا نه، برای تعیین میزان راحتی استفاده از برخی از پلتفرم های پیچیده تر ارائه شده نیز مهم است.

همچنین باید در نظر داشته باشید که آیا احتمالاً بیشتر ویرایش وب سایت خود را از یک دستگاه تلفن همراه یا دسکتاپ انجام می دهید. بیشتر سازندگان وب قالب‌های پاسخگو برای موبایل ارائه می‌دهند، اما همه به شما اجازه نمی‌دهند نسخه موبایل را بدون تغییر سایت دسکتاپ ویرایش کنید.

انتخاب یک سازنده وب سایت می تواند پیچیده به نظر برسد، اما خوشبختانه اکثر آنها با آزمایش های رایگان ارائه می شوند، بنابراین شما همیشه این گزینه را دارید که نظر خود را تغییر دهید.

سایت ساز چیست؟

سازنده وب سایت ابزاری است که ساخت یک وب سایت (یا چندین وب سایت) را بدون نیاز به کدنویسی امکان پذیر می کند. سازندگان وب سایت برای افراد و مشاغلی هستند که به دنبال ساخت، مدیریت و نگهداری یک وب سایت هستند.

این ابزار معمولاً توسط کسانی ترجیح داده می شود که می خواهند یک حضور آنلاین برای خود یا تجارت خود ایجاد کنند اما توسعه دهندگان وب سایت ماهر لازم نیستند.

سازندگان وب‌سایت آنلاین معمولاً از مشتریان می‌خواهند که در یک شرکت میزبانی وب ثبت‌نام کنند و اکثر آنها قابلیت‌های کشیدن و رها کردن را برای ساخت سریع و کارآمد وب‌سایت ارائه می‌دهند. با یک سازنده وب سایت با کیفیت خوب، می توانید صفحات وب شخصی اولیه یا محتوای شبکه های اجتماعی یا وب سایت های تجاری و تجارت الکترونیک ایجاد کنید.

این را می توان با استفاده از یک الگو یا از ابتدا انجام داد که اکثر سازندگان هر دو گزینه را در اختیار شما قرار می دهند.

سایت ساز در مقابل نرم افزار طراحی وب؟

سازندگان وب سایت و نرم افزارهای طراحی وب مطمئناً همپوشانی زیادی دارند. از هر دو می توان برای ایجاد وب سایت های زیبا و حرفه ای استفاده کرد که تمام ویژگی های مورد نیاز کسب و کار شما را دارند. تفاوت اصلی در نحوه ارائه آنها و میزان دانش قبلی برای استفاده از آنها نهفته است. به طور کلی، سازندگان وب‌سایت‌ها پلتفرم‌های آنلاینی هستند که اغلب در نسخه‌های رایگان موجود هستند و تأکید زیادی بر سادگی دارند و معمولاً ویرایشگرهای کشیدن و رها کردن را ارائه می‌دهند. از طرف دیگر، نرم افزار طراحی وب معمولا کمی پیچیده تر است و برخی از آنها برای برنامه نویسان با تجربه طراحی شده اند و گزینه کدنویسی یک سایت را خط به خط ارائه می دهند.

یکی دیگر از تفاوت های کلیدی بین ابزارهای طراحی وب، مانند Adobe Dreamweaver، و سازندگان وب سایت، مانند Squarespace، قیمت است. ابزارهای طراحی وب اغلب گران تر هستند و ممکن است گزینه رایگانی مانند اکثر سازندگان وب سایت وجود نداشته باشد. اگرچه ابزارهای طراحی وب سعی می کنند یک تجربه بصری ارائه دهند، احتمالاً ایده خوبی است که قبل از امتحان کردن، دانش کدنویسی داشته باشید. در نهایت، اینکه آیا یک سازنده وب سایت یا نرم افزار طراحی وب برای شما مناسب است تا حد زیادی به سطح تجربه شما و همچنین نوع سایتی که نیاز دارید بستگی دارد. در بیشتر موارد، یک سازنده وب‌سایت ساده کافی است، اما اگر می‌خواهید کمی بیشتر به آن بپردازید، امتحان یک راه‌حل طراحی وب ضرری ندارد.

سازندگان وب سایت رایگان در مقابل سازندگان وب سایت پولی، کدام بهتر است؟

چرا برای یک سازنده وب سایت هزینه کنید در حالی که می توانید به صورت رایگان آن را دریافت کنید؟ خوب، همانطور که اغلب اتفاق می افتد، معمولاً آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که برخی از سازندگان وب سایت رایگان عالی در آنجا وجود ندارند. بسیاری از سازندگان رایگان هنوز با تمام ویژگی‌هایی که برای ایجاد پورتال‌های آنلاین فوق‌العاده نیاز دارید، ارائه می‌کنند – قالب‌های قابل تنظیم، ویرایشگرهای بصری کشیدن و رها کردن، ابزارهای بازاریابی و بهینه‌سازی موبایل. داشتن یک ایده واضح از اینکه می خواهید وب سایت شما چگونه به نظر برسد و انجام تحقیقات کامل کلیدی برای جلوگیری از پرداخت هزینه بیشتر برای سازنده وب سایت نسبت به نیاز شما است.

با این حال، درست است که برخی از ویژگی‌ها کمتر در سازندگان وب‌سایت رایگان گنجانده می‌شوند. به عنوان مثال، ابزارهای تجارت الکترونیک اغلب باید برای آنها پول پرداخت شود و تعدادی ویژگی دیگر وجود دارد که معمولاً از برنامه های رایگان حذف می شوند. سازندگان وب سایت رایگان اغلب با تبلیغاتی همراه می شوند که شما هیچ کنترلی روی آنها نخواهید داشت – ممکن است به این موضوع اهمیت ندهید اما گاهی اوقات می توانند مزاحم باشند. علاوه بر این، آنها می توانند سایت شما را غیرحرفه ای جلوه دهند. به طور مشابه، سازندگان وب سایت رایگان به شما یک آدرس وب اختصاصی نمی دهند، که می تواند اعتبار شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد. خوشبختانه، بسیاری از سازندگان وب سایت پولی دارای نسخه آزمایشی رایگان هستند که به شما امکان می دهد قبل از خرید امتحان کنید.

هزینه ساخت وب سایت چقدر است؟

هیچ پاسخ ساده ای برای این سوال وجود ندارد: “هزینه یک سازنده وب سایت چقدر است؟” برای کسب‌وکارهایی که از قالب‌های ساده راضی هستند و از تبلیغات و URL عمومی راضی هستند، سازندگان وب‌سایت‌هایی را می‌توان یافت که اصلاً هزینه‌ای ندارند. البته، اکثر برندها به یک راه حل رایگان بسنده نمی کنند، که می تواند سایت هایی را ارائه دهد که غیرحرفه ای به نظر می رسند. خبر خوب این است که برخی از سازندگان وب سایت بسیار مؤثر وجود دارند که قیمت مناسبی دارند. بیشتر آنها از طریق یک سیستم صورت‌حساب ماهانه کار می‌کنند، با هزینه‌هایی که برای برنامه‌های سطح ابتدایی گاهی اوقات به 6 دلار در ماه می‌رسد.

با این حال، یکی از مواردی که همه مدیران وب سایت باید از آن آگاه باشند این است که سازندگان وب سایت چقدر برای ویژگی های اضافی هزینه می کنند. حتی اگر بسته اصلی وب ساز شما ارزان باشد، اگر مجبور به خرید افزونه هایی برای امنیت، عملکرد تجارت الکترونیک و ابزارهای بازاریابی باشید، هزینه ها می تواند به سرعت افزایش یابد. این مهم است که کسب‌وکارها در مورد هزینه‌های مربوط به وب‌سایت خود شفافیت داشته باشند، بنابراین احتمالاً ایده خوبی است که قبل از انتخاب خود درباره پلتفرم‌های احتمالی به طور کامل تحقیق کنید. همچنین مهم است که مقیاس‌پذیر بودن سازنده وب‌سایت شما را نیز در نظر بگیرید: آیا با گسترش کسب‌وکار شما مناسب باقی می‌ماند و هزینه‌ها چگونه افزایش می‌یابد؟

ساختن وب سایت چقدر سخت است؟

ممکن است چشم‌انداز دلهره‌آوری به نظر برسد، اما ساختن یک وب‌سایت لزوماً دشوار نیست – البته همه اینها بستگی به این دارد که چقدر می‌خواهید عمل کنید، نوع وب‌سایتی که می‌خواهید و سطح تجربه شما. خوشبختانه، بسیاری از سازندگان وب‌سایت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای افراد مبتدی کاملاً جذاب باشند، و دارای ویرایشگرهای کشیدن و رها کردن هستند که به این معنی است که اصلاً نیازی به تجربه کدنویسی نیست. در واقع، اکثر سازندگان وب شما را با یک سایت کاملاً کارآمد در کمتر از یک ساعت راه اندازی می کنند. از طرف دیگر، افرادی که منابع مالی بیشتری دارند می توانند یک طراح وب حرفه ای را استخدام کنند تا وب سایت خود را برای آنها بسازد.

برای کسانی که مایلند فرآیند ساخت وب سایت را خودشان انجام دهند، سطح دشواری درگیر به سازنده وب سایتی که انتخاب می کنند بستگی دارد. اگرچه همه آنها نسبتاً بصری هستند، برخی از آنها دارای ویژگی های اضافی هستند که ممکن است برای پیاده سازی به دانشی در مورد فرآیند ساخت وب سایت نیاز داشته باشد. خوشبختانه، بیشتر پلتفرم‌ها دارای سطوح مناسبی از پشتیبانی هستند، از جمله راهنماهای نحوه کار و آموزش‌های ویدیویی. البته شایان ذکر است که بسیاری از ساده ترین سازندگان وب سایت با سفارشی سازی محدود عرضه می شوند. برای هر کسی که واقعاً خواهان کنترل کامل بر روی سایت خود است، مقداری تجربه کدنویسی و همچنین دانش قبلی از HTML مفید خواهد بود.

وردپرس در مقابل سازنده وب سایت: کدام یک برای ساخت وب سایت بهتر است؟

استفاده از وردپرس یا سازنده وب سایت هر دو گزینه های عالی برای افرادی هستند که به دنبال ساخت وب سایت هستند، اما هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. وردپرس متفاوت از سازنده وب سایت، در واقع یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS است و برای تامین انرژی 39 درصد از وب استفاده می شود. از زمانی که وردپرس برای اولین بار راه اندازی شد، تعدادی ویژگی فراتر از ارائه CMS اولیه خود، ارائه تم ها، افزونه ها و قابلیت های تجارت الکترونیک اضافه کرده است. با این حال، سازندگان وب سایت تازه کار ممکن است متوجه شوند که وردپرس دارای یک منحنی یادگیری شیب دار است. این زبان می‌تواند کاملاً فنی باشد و کاربران حتی ممکن است نیاز به تنظیم قطعه عجیب کد داشته باشند تا یک افزونه کار کند.

در حالی که وردپرس هم چت زنده و هم پشتیبانی از ایمیل را ارائه می دهد، کاربران کمتر با تجربه ممکن است متوجه شوند که سازنده وب سایت استقبال بیشتری می کند. اکثر سازندگان وب سایت به سهولت استفاده خود افتخار می کنند، بسیاری از آنها از ویرایشگرهای کشیدن و رها کردن استفاده می کنند که به افراد این امکان را می دهد تا صفحه وب خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی و اجرا کنند، حتی اگر تجربه ساخت وب نداشته باشند. هم سازندگان وردپرس و هم وب‌سایت‌ها با چندین طرح پرداخت مختلف برای انتخاب ارائه می‌شوند و هر دو می‌توانند سایت‌هایی با ظاهر فوق‌العاده تولید کنند. نمی توان گفت که هیچ یک از روش ها بهتر از دیگری نیست، اما سازندگان وب سایت مطمئناً در بیشتر موارد استفاده از آنها ساده تر هستند.

سازنده وب سایت در مقابل میزبانی وب: تفاوت چیست؟

اکثر کاربران آنلاین احتمالاً به وب سایت هایی فکر می کنند که در آدرس وب مربوطه خود زندگی می کنند. در واقع، وب‌سایت‌ها باید در یک مکان فیزیکی نیز در سرورهایی در جایی ذخیره شوند. میزبانی وب به ارائه و نگهداری این سرورهای فیزیکی اشاره دارد. هر وب سایتی به یک ارائه دهنده میزبانی وب نیاز دارد تا بتواند زیرساخت فیزیکی را که برای آنلاین ماندن به آن وابسته است اجرا کند. پیچیدگی همه چیز این واقعیت است که انواع مختلفی از میزبانی وب در دسترس است. هاست اشتراکی برای سایت های کوچکتر عالی است زیرا آنها منابع را در ازای کاهش هزینه ها با سایر صفحات وب به اشتراک می گذارند. هاست اختصاصی گرانتر است اما با گزینه های سفارشی سازی بیشتر، پهنای باند بالاتر و امنیت بهتر همراه است.

در ساده ترین شکل خود، یک سازنده وب سایت تنها ابزار طراحی یک صفحه وب را فراهم می کند و اصلاً با میزبانی وب فیزیکی درگیر نیست. با این حال، بسیاری از سازندگان وب سایت میزبانی وب را نیز ارائه می دهند – اگرچه ممکن است هزینه اضافی اعمال شود. البته، برای هر کسی که از سازنده وب سایت برای ایجاد پورتال آنلاین خود استفاده نمی کند، باید ارائه دهنده میزبانی وب خود را جداگانه تهیه کند. به زبان ساده، سازنده وب سایت بر ظاهر یک وب سایت تأثیر می گذارد، در حالی که میزبانی وب به شما می گوید که یک وب سایت در کجا ذخیره شده است.

بهترین سایت ساز ها برای مبتدیان چیست؟

بهترین سایت ساز ها برای مبتدیان Wix این به سادگی به این واقعیت مربوط می شود که سازنده وب سایت Wix بسیار ساده و آسان برای استفاده است. Wix همچنین پیشنهادات و تخفیف های منظمی برای مبتدیان دارد. ساخت یک فروشگاه وب با Wix بسیار ساده است زیرا نیازی به تجربه کدنویسی نخواهید داشت. Wix همچنین بهترین سازنده وب سایت مشاغل کوچک به همین دلایل است.

اگر اولین بار است که یک وب سایت می سازید، می خواهید به سازنده وب سایتی متعهد شوید که استفاده از آن آسان است. Wix مطابق با این لایحه است و به شما امکان می دهد در چند دقیقه یک وب سایت بسازید و منتشر کنید. Wix همچنین دارای یک سیستم هوش طراحی مصنوعی (ADI) است که از شما سؤالات گسترده ای در مورد نوع وب سایتی که می خواهید ایجاد کنید می پرسد. سپس Wix یک پوسته وب سایت متناسب با نوع وب سایتی که می خواهید ایجاد کنید، بر اساس پاسخ هایی که به سؤالات می دهید، به شما می دهد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT