بهترین سایت های طراحی گرافیک

بهترین سایت های طراحی گرافیک برای الهام گیری قدرتمند در سال 2023

زمان مطالعه 4 دقیقه

به عنوان یک طراح گرافیک، ایجاد طرح های جدید و جذاب هر روز می تواند چالش برانگیز باشد. روندها دائماً در حال تغییر هستند و بنابراین یافتن الهام می تواند کار سختی باشد. بهترین سایت های طراحی گرافیک را بشناسید.

برای ما خوش شانس است، هزاران طراح از سراسر جهان وبلاگ ها و سایر منابع وب را برای ارائه الهام از طراحی گرافیکی ایجاد کرده اند و آب خلاق ما را در جریان نگه می دارند.

خرید با ویزا کارت

 ما امیدواریم که شما هم مانند ما از این سایت‌ها لذت ببرید و بتوانید الهام‌بخشی برای کمک به فرآیند طراحی خود امروز کمی پیدا کنید!

طراحی گرافیک الهام گرفته از هنرهای ارتباطی

این نشریه در قالب چاپی و همچنین مبتنی بر وب در دسترس است. اگر نسخه چاپی را سفارش دهید، خود مجله یک اثر هنری است. صفحات ضخیم و براق پر از طرح های زیبا در هر صفحه. بسیاری از این مطالب در وب سایت آنها نیز موجود است. آنها در هر سه ماهه روی زمینه های مختلف طراحی مانند عکاسی، تایپوگرافی، تصویرسازی و تبلیغات تمرکز می کنند. طرح ها از سراسر جهان می آیند و سبک ها و صنایع مختلف طراحی را پوشش می دهند.

بهترین سایت های طراحی گرافیک: Dribbble

این سایت منبع بی پایانی از خلاقیت های جدید را ارائه می دهد که روزانه اضافه می شوند. به Dribbble مانند اینستاگرام برای طراحان گرافیک فکر کنید… هر کسی می تواند یک حساب کاربری ایجاد کند و هر چند وقت یکبار که مایل است عکس ها و ماکت های پروژه های طراحی فعلی را پست کند. شما می توانید کارهای دیگران را مشاهده کنید، کار خود را به نمایش بگذارید، و حتی بازخورد ارائه/دریافت کنید. این یک راه عالی برای ارتباط با دیگر طراحان و دیدن آنچه که به صورت روزانه تولید می شود است. (صفحه Primoprint Dribbble خود ما را بررسی کنید.)

Graphic Design From Creative Market

چه به دنبال دانلود دارایی های طراحی باشید و چه صرفاً طرح های جدید را مرور کنید، این مکان شماست. Creative Market کار بسیار خوبی را برای نشان دادن آنچه که مد روز است و ارائه آثار هنری با کیفیت بسیار بالا انجام می دهد. انتخاب فونت و دارایی آنها همیشه در محل است و طرح ها به شیوه ای بسیار تمیز و منظم ارائه می شوند – سایت را بسیار کاربرپسند می کند.

abdz.do

این سایت بسیار منحصر به فرد است. طرح های ارائه شده سبکی با طراوت و منحصر به فرد را ارائه می دهند که مطمئناً شما را شگفت زده می کند. همه چیز از برندسازی، سرمقاله، تصویرسازی، ux/ui و حتی آموزش.

Mirador

این سایت فرانسوی بر اساس کار شخصی و شکار تصویر توسط دو طراح گرافیکی از Say What Studio ساخته شده است. می توانید کار خود را برای نمایش ارسال کنید یا فقط از تصاویر زیبایی که ارائه می دهند لذت ببرید. سبک آنها بسیار ساده است، اما به نظر می رسد کار همه بیانیه ای جسورانه دارد.

Pinterest

کی پینترست رو دوست نداره؟؟ نه تنها می‌توانید دستور غذای امشب خود را پیدا کنید، بلکه می‌توانید لوگوها، بروشورها، وب‌سایت‌ها و موارد دیگر را با طراحی زیبا پیدا کنید. به سادگی موضوع را در قسمت جستجو وارد کنید و عکس‌های بی‌پایانی الهام بگیرید. (برای دریافت جایزه، صفحه Primoprint Pinterest را بررسی کنید.)

بهترین سایت های طراحی گرافیک: Identity Designed

Identity Designed ادعا می کند که “هویت های بصری را از سراسر جهان به نمایش می گذارد.” و مطمئناً ناامید نمی شوند. سایت آنها کارهای ساده و در عین حال زیبا طراحی شده را نشان می دهد که مطمئناً شما را مسحور و آماده برای شروع پروژه بعدی خود می کند.

Logo Design Love

اگر Identity Designed را دوست دارید، عشق طراحی لوگو را دوست خواهید داشت. این سایت برگرفته از Identity Designed است و بر نمادها، نمادها و علائم به عنوان بخشی از هویت یک برند تمرکز دارد.

Design Clever

این سایت با همکاری چندین طراح گرافیک است که به طراحی هر چیزی علاقه دارند. هدف آنها نمایش طراحان با استعداد از سراسر جهان است. تعداد کارهای برجسته و همچنین الهاماتی که هنگام ترک سایت خواهید داشت بی پایان است.

Brand New

این سایت نظراتی در مورد هویت شرکت و برند ارائه می دهد. آنها کار را در قالب وبلاگ ارائه می کنند و گزینه ای را برای وزن دادن می دهند. آنها همچنین دارای بسیاری از طراحی های مجدد بسیار جالب برند هستند.

آیا وبلاگی دارید که آثار هنری را به نمایش بگذارد یا بررسی کند؟ به ما در مورد آن اطلاع دهید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT