بهترین سایت های فریلنسری

بهترین سایت های فریلنسری برای استخدام نویسنده ۲۰۲۳

زمان مطالعه 10 دقیقه

نبود محتوی حرفه ای می‌تواند باعث شود بازدیدکننده در عرض چند ثانیه وبسایت شما را ترک کند. به من اعتماد کن، می‌دانم. من چندین سایت با موضوعات مختلف را راه اندازی کرده ام، و کیفیت نوشتار عامل مهمی در رتبه بندی ما بود. بهترین سایت های فریلنسری را در ادامه معرفی کرده ایم.

به خصوص که امروزه محتوای تولید شده با هوش مصنوعی بیشتر تولید می‌شود، همیشه توصیه می‌کنیم که نویسندگان انسانی خود را فراتر از این مجموعه بگذارید.

چه به دنبال یک نویسنده تجاری، یک نویسنده پزشکی، یک نویسنده کارمند، یک نویسنده فناوری یا هر نوع دیگری از خدمات نوشتن محتوا باشید، این سایت ها به شما کمک می‌کنند تا جستجوی کلی خود را برای فریلنسر کامل محدود کنید. در این مقاله، ما 10 پلتفرم قابل اعتماد را برای یافتن نویسندگان فریلنسر معرفی خواهیم کرد.

بهترین وبسایت های مستقل برای نویسندگان

لیست زیر مجموعه ای از بهترین وبسایت ها برای یافتن و استخدام نویسندگان آزاد است. ما ده ها پلتفرم مستقل، خدمات نوشتن محتوا و آژانس های نوشتن را آزمایش کرده‌ایم. در این مقاله وبسایت های فریلنسر مورد علاقه ما برای استخدام نویسندگان است.

فهرست ما از بهترین وبسایت های فریلنسری برای استخدام استعدادها را بررسی کنید.

1.بهترین سایت های فریلنسری Copy Panda

بهترین برای استخدام برای نیازهای محتوای مداوم

Panda Copy هر ماه یک نرخ ثابت را همراه با تعداد نامحدودی از محتوا و بازبینی ارائه می‌دهد. به این ترتیب، مشتریانی که به دنبال یک سرویس کپی رایتینگ هستند (مانند خودتان) می‌توانند خدمات عالی را برای هزینه های نوشتن و ویرایش کمتر دریافت کنند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این است که آنها دو برنامه ماهانه ارائه می‌دهند. همچنین تجربه زیادی در نوشتن نسخه کوتاه دارند.

مزیت استفاده از Panda Copy این است که می‌تواند به شرکت هایی که ایده های بزرگ دارند اما فاقد نیروی انسانی کارآمد هستند، کمک کند. Panda Copy به شما این امکان را می‌دهد که هر تعداد وبلاگ، مقاله، کپی، محتوای رسانه های اجتماعی و داستان های مختلف را بنویسید. علاوه بر این، لازم نیست نگران هزینه های اضافی با توجه به تعداد بازبینی ها یا تعداد کلمات باشید، زیرا همه این موارد در خدمات آنها گنجانده شده است.

Panda Copy توسط تیمی از متخصصان اختصاصی در صنعت بازاریابی ساخته شد که 15 سال است که مهارت خود را به کمال می‌رسانند. این شرکت بارها و بارها راه حلی برای همان مشکل ارائه کرده است: با ایجاد محتوای عالی از طریق کپی رایترهای واجد شرایط. هر نویسنده ای که استخدام می‌کنند در حال حاضر از خانه خود کار می‌کند و در ایالات متحده مستقر است.

2. Content Refined

بهترین خدمات از سوی بهترین نویسندگان برای شما

تولید محتوا توسط فریلنسرها فقط نوشتن نیست. مواردی مانند سئو، تحقیق کلمات کلیدی، و حتی قالب بندی و ارسال در وردپرس، همگی جنبه هایی از تولید محتوا هستند که به مجموعه مهارت های دیگری نیاز دارند که می‌تواند یادگیری آنها برای فریلنسرها زمان ببرد.

برای افرادی که نمی‌خواهند کار پس زمینه انجام تحقیقات کلمات کلیدی و ایجاد استراتژی‌های سئو را انجام دهند، Content Refined بهترین گزینه است.

هنگامی که تکالیفی به آنها داده می‌شود، نویسندگان Content Refined همه کارها را برای شما انجام می‌دهند، از جمله تحقیق در مورد کلمات کلیدی، استراتژی سئو، و حتی ارسال محتوا به سایت شما برای شما. نویسندگان همچنین از تمرین پیوند دادن، ایجاد اقتدار موضعی استفاده می‌کنند.

آنها حتی تحقیقات خود را در مورد نام تجاری شما انجام می‌دهند و صدای موجود در سایر پست های وبلاگ شما را در سایت خود تکرار می‌کنند. تیم نویسندگان آزاد در این شرکت همگی انگلیسی زبان های بومی از ایالات متحده و کانادا هستند، که در زمان ویرایش بسیار صرفه جویی می‌کند.

3. SEOButler

بهترین نویسندگان برای پروژه های یکباره

SEO Butler یک سایت تولید محتوا است که به مشتریان اجازه می‌دهد درخواست هایی برای محتوای نوشته شده، پست مهمان در سایر وبسایت ها، سیگنال های اجتماعی و نقل قول ارسال کنند. تمام کاری که مشتریان باید انجام دهند این است که نوع محتوای مورد نظر خود را انتخاب کنند و در عین حال جزئیات دیگری مانند تعداد کلمات را مشخص کنند.

سرویس نوشتن محتوای آنها به مشتریان این امکان را می‌دهد که از بین موضوعات مختلف، از پست های وبلاگ گرفته تا بررسی های وابسته و حتی توضیحات محصول، انتخاب کنند. پس از ارائه جزئیات خاص مانند تعداد کلمات، کاربران محتوای مکتوب خود را در حدود 6 روز دریافت می‌کنند.

SEO Butler همچنین نوشتن پست مهمان را فراهم می‌کند. مشتریان بعد از برقراری ارتباط اعلام می‌کنند که می‌خواهند در کدام دسته از سایت ها نمایش داده شوند، و SEO Butler سپس برای یافتن سایتی که با آن توضیحات مطابقت دارد، به صورت آنلاین ارتباط برقرار می‌کند. سپس آنها پست های مهمان منحصر به فرد را بر اساس مشخصات مشتری تولید می‌کنند. سپس محتوا به سایت مهمان ارسال می‌شود و پس از انتشار یک ایمیل برای کاربر ارسال می‌شود.

آنها حتی سیگنال های اجتماعی را ارائه می‌دهند، که بک لینک های ضروری هستند که زمانی ایجاد می‌شوند که کاربر URL سایت شما را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارد. مشتریان URL مورد نظرشان را ارائه می‌کنند و تعداد کل سیگنال هایی را که می‌خواهند بخرند را مشخص می‌کنند و SEO Butler بقیه موارد را بر عهده می‌گیرد.

SEO Butler برای کسب و کارهایی که به دنبال محتوای متمرکز بر سئو هستند تا ترافیک ارگانیک را به سایت هایشان وارد کند عالی است. آنها دارای نویسندگان عالی هستند که به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا ارائه می‌دهند.

4. Fiverr

بهترین وبسایت فریلنسری عمومی برای نویسندگان

با بیش از هزار نویسنده اختصاصی که از سایت برای یافتن کار استفاده می‌کنند، Fiverr یکی از بهترین پلتفرم ها برای ارتباط با مترجمان آزاد بالقوه است. نام Fiverr از قیمت اصلی تمام خدمات که فقط 5 دلار است می‌آید، و هدف سایت ساده سازی فرآیند ارتباط نویسندگان با مشتریان به گونه ای است که برای هر دو طرف کارآمد باشد.

مشتریان لیست نویسندگان فریلنسر سایت را با استفاده از ابزارهای فیلتر قوی آن برای یافتن مناسب جستجو می‌کنند. می‌توانید نویسندگان را بر اساس محدوده قیمت، بدنه کار، زبان، سبک نوشتن و موارد دیگر فیلتر کنید.

اگر فکر می‌کنید که یک نویسنده مناسب است، می‌توانید به سادگی با انتخاب نمایه او تماس بگیرید. هنگامی که شرایط یک پروژه نهایی شد، مشتریان از قبل به نویسنده پرداخت می‌کنند. شما حدود سه روز فرصت دارید تا محصول نهایی را بخوانید و تصمیم بگیرید که ارسال پروژه را بپذیرید یا آن را رد کنید تا بازپرداخت دریافت کنید.

Fiverr برای یافتن نویسندگانی با یک جایگاه خاص عالی است، زیرا این سایت دارای دسته بندی هایی برای عملاً هر نوع خدمات نوشتن آنلاین است. خواه ترجمه، نوشتن فیلمنامه، رزومه نویسی یا اسکریپت های پادکست باشد، اگر کسی بتواند آن را بنویسد، احتمالاً شخصی را در Fiverr پیدا خواهید کرد که بتواند آن را برای شما بنویسد.

5.بهترین سایت های فریلنسری WriterAccess

بهترین وبسایت فریلنسر برای نویسندگان با تجربه

WriterAccess پلتفرمی است که در آن می‌توانید پروژه نوشتن خود را سفارش دهید و به نویسندگان مستقل با تجربه دسترسی پیدا کنید. آنها به شدت نویسندگان خود را بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که آنها می‌توانند استانداردهای بالای نوشتن را رعایت کنند، و مطمئن شوند که مهم نیست چه کسی را استخدام می‌کنید، در هر حالت محصول با کیفیتی دریافت خواهید کرد.

WriterAccess از جستجوی کلیدواژه، تماس های ارسالی و فناوری تطبیق سبک هوش مصنوعی برای یافتن مناسب برای مشتریان استفاده می‌کند. آنها همچنین یک موتور جستجوی نویسنده پیشرفته با بیش از 300 دسته بندی و مجموعه مهارت برای فیلتر کردن ارائه می‌دهند، زیرا این سایت عالی برای استخدام نویسندگان فنی و کپی رایترها است.

با پرداخت هزینه ماهانه اندکی، در حین مدیریت تمام پروژه های خود از طریق پورتال مدیریت محتوای WriterAccess، به همه این ابزارهای جستجوی نویسنده دسترسی خواهید داشت. اگر می‌خواهید یک تیم قابل اعتماد از نویسندگان قوی و با بررسی مناسب بسازید، WriterAccess می‌تواند بستر مناسبی برای شما باشد.

6.بهترین سایت های فریلنسری Upwork

Upwork که قبلا با نام Odesk شناخته می‌شد، یکی از محبوب ترین سایت های فریلنسری نه تنها برای نویسندگان، بلکه برای توسعه دهندگان وب و طراحان گرافیک نیز هست.

شما با ارسال یک شغل با تمام مشخصات مورد نظر خود در توضیحات شروع می‌کنید. سپس Upwork نیازهای شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و هزاران فریلنسر خود را مرتب می‌کند تا مناسب ترین را انتخاب کند. سپس فهرست کوتاهی از بهترین کاندیداهای Upwork را دریافت خواهید کرد تا از بین آنها انتخاب کنید.

Upwork به شما امکان می‌دهد مشخصات و نرخ کلی هر نامزد را مشاهده کنید، که بررسی صلاحیت های هر فریلنسر را بسیار کارآمدتر می‌کند. شما این قدرت را دارید که با فریلنسر مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید و برقراری ارتباط از طریق مرورگر و برنامه تلفن همراه بسیار شهودی است.

به فریلنسرها میتوان به صورت ساعتی یا بر اساس هر پروژه دستمزد پرداخت کرد. نویسندگان معمولاً از سایت برای مشاغل کوتاه مدت، کارهای تکراری با یک مشتری خاص یا حتی کار قراردادی تمام وقت استفاده می‌کنند. این بدان معناست که شما می‌توانید نویسندگانی را پیدا کنید که به دنبال دریافت دستمزد برای انواع تکالیف مختلف هستند.

7.بهترین سایت های فریلنسری SEO Content Hero

SEO Content Hero یک سرویس نوشتاری مستقر در پورت سنت لوسی، فلوریدا است که در محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو تخصص دارد. به عنوان یک تیم فشرده متشکل از نویسندگان، محققان و بازاریابان، کمتر گزینه دیگری وجود دارد که بتواند کار مدنظر شما را با این دقت و کیفیت انجام دهد.

مشتریان از بین سه سبک نوشتاری مختلف – Authority، Professional و Elite – انتخاب می‌کنند و سپس مشخص می‌کنند که می‌خواهند مقاله شان چند کلمه باشد. آنها همچنین می‌توانند ابزارهای سئو اضافی مانند Surfer SEO را با قیمت اضافی اضافه کنند.

مشتریان فهرستی از دستورالعمل ها را با پر کردن یک الگو از SEO Content Hero ارسال می‌کنند یا خودشان یکی می‌نویسند. سپس از طریق ایمیل به SEO Content Hero ارسال می‌شوند، در نهایت محتوای خود را در عرض 4 تا 6 روز دریافت می‌کنند. SEO Content Hero کلمات کلیدی SEO را برای مشتریان خود تولید می‌کند و مطمئن می‌شود که هر پروژه ارسالی به اندازه کافی برای افزایش ترافیک وب آنها نوشته شده است.

SEO Content Hero بدون شک یک انتخاب عالی برای بازاریابان است که به دنبال یک سرویس نوشتاری قابل اعتماد هستند. خدمات عالی آنها به مشتریان همراه با فرآیند ویرایش جامع که هر پروژه مشمول آن است، تضمین می‌کند که به ازای هر دلاری که خرج می‌کنید، محتوای نوشتاری با کیفیتی دریافت خواهید کرد.

8. Freelancer.com

Freelancer.com شبیه Guru است که به شما امکان می‌دهد شغل ارسال کنید و پیشنهادات را از فریلنسرهای سایت دریافت کنید. شما می‌توانید هر پیشنهاد را ببینید و انتخاب کنید که کدام یک برای نیازهای خاص شما مناسب است یا از طریق هیئت شغلی آنها با نویسندگان تماس بگیرید.

فرقی نمی‌کند که یک کسب‌وکار کوچک را اداره کنید یا برای یک شرکت بزرگ کار کنید، یا پروژه های معدودی ارسال می‌کنید یا پروژه های بلندمدت، Freelancer.com فهرستی اختصاصی از نویسندگان آزاد را ارائه می‌دهد که مایل به انجام هر کاری هستند.

برای اطمینان از دریافت بهترین محصول ممکن، می‌توانید با نویسنده خود در برنامه های دسکتاپ و تلفن همراه ارتباط برقرار کرده و با آن همکاری کنید. Freelancer.com همچنین تراکنش های امن را از طریق سیستم پرداخت اختصاصی خود ارائه می‌دهد.

9.بهترین سایت های فریلنسری Constant Content

Constant Content بیش از 100000 نویسنده متخصص را ارائه می‌دهد که می‌توانند محتوای وب سطح بالا را برای رسانه های اجتماعی و وبلاگ های شما تولید کنند. آنها با شرکت هایی مانند CVS، Uber و Home Depot کار کرده اند، به این معنی که نویسندگان آنها از استانداردهای حرفه ای بالایی برخوردار هستند.

چه به دنبال نویسندگان فنی باشید که توضیحات محصول با کیفیت ارائه دهند یا وبلاگ نویسانی که می‌توانند در مورد موضوعات مربوط به سبک زندگی بنویسند، Constant Content نوع مناسبی از محتوای مناسب سئو را ارائه می‌دهد که بیشتر مشاغل مدرن به دنبال آن هستند.

می‌توانید محتوای باکیفیت سفارش دهید و به آژانس اجازه دهید شما را با نویسندگان قابل اعتماد ارتباط وصل کند، یا فهرست نویسندگان آنها را جستجو کنید تا یک فریلنسر مناسب برای شما پیدا کنید. حتی می‌توانید در فهرست مقالات از پیش نوشته شده آنها جستجو کنید و اگر وقت استخدام نویسنده ندارید، آنها را خریداری کنید.

Constant Content پشتیبانی اختصاصی نویسنده را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد با نویسندگان سطح بالا ارتباط برقرار کنید. هنگام تلاش برای جمع آوری تیمی از نویسندگان قابل اعتماد با استفاده از این سایت، در زمان زیادی صرفه جویی خواهید کرد.

10. بهترین سایت های فریلنسری Writer Finder

Writer Finder یک آژانس رو به رشد است که مشتریان را با نویسندگان فریلنسر مرتبط می‌کند تا محتوای با کیفیت بالا تولید کند. مشتریان اطلاعاتی در مورد سایت یا کسب و کار خود ارائه می‌دهند و Writer Finder سه کاندیدای مستقل را برای انتخاب شما در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر هیچ یک از نامزدها را دوست ندارید، سایت به جستجوی موارد بهتر ادامه می‌دهد.

مشابه سایت هایی مانند Upwork یا Fiverr، مشتریانی که به دنبال نویسندگانی هستند که در موضوعات خاص تخصص دارند، می ‌وانند از Writer Finder استفاده کنند. از آنجایی که آژانس شما را با فریلنسرهای احتمالی مرتبط می‌کند، در زمان شما صرفه جویی می‌کند و در عین حال به نفع شما و نویسنده است. شما نویسندگانی دریافت می‌کنید که در زمینه مورد نظر شما آگاه هستند و نویسندگان می‌توانند در مورد موضوعاتی بنویسند که با آنها راحت هستند.

جستجوی نویسنده Writer Finder بیش از 72 ساعت طول نمی‌کشد و خدمات آنها فقط 250 دلار در ماه هزینه دارد. این آژانس برای مشتریانی که به دنبال نویسندگان وبلاگ اختصاصی و ماهر با قیمتی مقرون به صرفه هستند، عالی است.

چگونه یک نویسنده مستقل پیدا کنیم؟

اولین قدم در استخدام یک نویسنده آزاد این است که به نیازهای خود فکر کنید. آیا به کسی نیاز دارید که برای چند پست اینستاگرامی کپشن بنویسد؟ یا یک کپی رایتر می‌خواهید که بتواند به طور منظم محتوای جدیدی برای سایت شما ایجاد کند.

در مرحله بعد، با در نظر گرفتن حجم درخواست خود، تصمیم بگیرید که چقدر می‌توانید از بودجه خود صرف کنید.

هنگامی که عدد دقیقی را در ذهن داشتید، جستجوی خود را آغاز کنید. اگر نیاز دارید فردی را پیدا کنید که بتواند با بودجه محدود شما کار کند یا فقط می‌خواهید فردی را برای یک پروژه کوتاه مدت مانند توضیحات مورد استخدام کنید، به سایتی مانند Upwork یا Fiverr مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید یک تیم کامل از نویسندگان به طور مرتب محتوا تولید کنند، سرویس بزرگی مانند Panda Copy را در نظر بگیرید.

هنگامی که نویسنده مناسب برای این کار را پیدا کردید، از پلتفرمی که آنها را پیدا کردید برای تعیین شرایط و نرخ هایی استفاده کنید که می‌توانید روی آنها توافق کنید.

اطمینان حاصل کنید که با نویسنده خود ملاقات کرده و نیازها و انتظارات خود را در میان بگذارید.

برای یافتن نویسنده فریلنسر خود آماده هستید؟

همانطور که نشان دادیم، سایت هایی که بتوانید برای یافتن نویسنده مستقل مناسب از آنها استفاده کنید، کم نیست. در حالی که هر پلتفرم مجموعه متنوعی از نویسندگان با تجربه در تولید طیف گسترده ای از محتوای نوشتاری را ارائه می دهد، اکثر آنها ابزارهای مناسبی را برای محدود کردن استخدام مناسب بر اساس نیازهای خاص شما ارائه می دهند.

از این لیست برای پیدا کردن پلت فرم مناسب برای ایجاد یک تیم قابل اعتماد از نویسندگان و افزایش شهرت آنلاین شرکت خود استفاده کنید.

بهترین وب سایت های فریلنسری بر اساس دسته

به دنبال بهترین وب سایت های فریلنسری بیشتر هستید اما باید بر اساس دسته بندی جستجو کنید؟ بررسی‌های وب‌سایت فریلنسری زیر را بررسی کنید تا نمونه کارهای خود را گسترش دهید یا یک فریلنسر برای پروژه بعدی خود استخدام کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT