خرید تجهیزات فضای باز

بهترین سایت ها برای خرید تجهیزات فضای باز

زمان مطالعه 13 دقیقه

برای کسانی که عاشق فضای باز هستند، خرید آنلاین تجهیزات یک گزینه در حال گسترش است.  همراه با شرح مفصلی از هر خرده فروش، ما اطلاعاتی در مورد هزینه های حمل و نقل، مرجوعی و ارسال بین المللی ارائه کرده‌ایم. خرید تجهیزات فضای باز از این سایت ها انجام دهید.

خرید با ویزا کارت

سایت های گسترده تجهیزات فضای باز

1. Recreational Equipment, Inc. (REI Co-op)

ارسال: رایگان برای اعضا و خرید های بالای ۵۰ دلار

خط مشی بازگشت: ۱ سال (اعضا)، ۹۰ روز (غیرعضو)

حمل و نقل بین المللی: بله

مزایا: موجودی آجر و ملات، خدمات عالی به مشتریان، سیاست مرجوعی سخاوتمندانه.

معایب: انتخاب برند محدود، عدم دسترسی در زمستان.

REI Co-op مستقر در سیاتل پادشاه فروشگاه های فضای باز است و اکثریت قریب به اتفاق موجودی آن به صورت آنلاین در دسترس است. برای همه چیز، از چادرهای مسافرتی گرفته تا چکمه های باغبانی و دوچرخه های کوهستان، دسته بندی های محصولات یا شاخه هایی را که REI ارائه نمی‌کند، پیدا نخواهید کرد. علاوه بر این، خط تجهیزات داخلی آنها از لباس کار گرفته تا دوچرخه های کوهستانی همچنان در حال گسترش است و ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. مشتریان برنامه سود سهام REI (اعضا سالانه 10٪ سود سهام دریافت می‌کنند) و سیاست بازگشت سخاوتمندانه را دوست دارند و REI.com ارسال رایگان به اعضای رسمی خود را ارائه می‌دهد. REI دارای 179 فروشگاه آجر و ملات در 42 ایالت و ناحیه کلمبیا است که مطمئناً یک مزیت محسوب می‌شود.

علاوه بر تجهیزات برای مبتدیان، REI همچنان به گسترش پیشنهادات خود برای کسانی که راه خود را در سراسر کشور می‌دانند، از جمله برخی از مارک های خاص که در سال های گذشته در دسترس نبوده اند، ادامه می‌دهد. با این حال، تنوع برند هنوز کمتر از برخی از خرده فروشان زیر است، به خصوص برای ورزش های زمستانی. این یکی از ساده ترین سایت هایی است که می‌توانید استفاده کنید و REI خدمات بسیار خوبی به مشتریان، هم به صورت آنلاین و هم حضوری دارد. اگر در سیاتل هستید، حتماً به فروشگاه پرچمدار سری بزنید، که درست در نزدیکی ایستگاه بین ایالتی 5 و به خودی خود یک مقصد گردشگری کامل است.

2. Backcountry.com

حمل و نقل: رایگان برای خرید های بالای ۵۰ دلار

خط مشی بازگشت: برای وسایل نو و استفاده نشده (بازپرداخت)؛ 30 روز برای وسایل استفاده شده (اعتبار فروشگاه)

حمل و نقل بین المللی: بله (به جز اروپا)

مزایا: موجودی گسترده، تجهیزات بسیار پیشرفته.

معایب: سایر سایت ها محصول را واضح تر نشان می‌دهند.

Backcountry.com یک فروشاه غول آنلاین است. این شرکت در یوتا، با مراکز توزیع عمده در یوتا و ویرجینیا مستقر است، به غیر از چند فروشگاه خرده فروشی، تقریباً تمام تجارت آنها از طریق وبسایت انجام می‌شود. آنها طیف گسترده ای از لباس ها و تجهیزات را از اکثر مارک های اصلی حمل می‌کنند. اغلب رنگ ها و مدل های فصل گذشته را با قیمت پایین تر در Backcountry.com پیدا خواهید کرد. ابزار چت با مشتری آنها تعامل را آسان می‌کند، به علاوه ارسال استاندارد رایگان برای سفارش های بیش از 50 دلار دارد (همانند REI).

مشکل کوچک دیگر این است که اگرچه وبسایت زیبا است، اما مشخصات محصول را به سختی میتوان پیدا کرد، که گاهی ما را مجبور می‌کند در جای دیگری جستجو کنیم. نکته قابل توجه، Backcountry اخیراً یک برنامه وفاداری با نام Expedition Perks با سه سطح مختلف عضویت و وضعیت از طریق سطح هزینه در هر سال تقویمی راه اندازی کرده است. اگر زیاد از Backcountry خرید می‌کنید، ممکن است سود ببرید، اما به نظر ما این برنامه در مقایسه با پاداش های ساده تر ارائه شده توسط REI و Moosejaw کمی پیچیده است. ما همچنین استفاده از کوپن های اعضای وفاداری آنها را به دلیل محدودیت هایشان قطع کرده‌ایم. با این حال، انتخاب نام تجاری و حمل و نقل Backcountry دشوار است، البته آنها تجهیزات فنی زیادی را ارائه می‌دهند که سایت های دیگر ندارند.

3. Evo.com

حمل و نقل: رایگان برای خرید های بالای ۵۰ دلار

خط مشی بازگشت: ۳۶۶ روز برای موارد استفاده نشده

حمل و نقل بین المللی: بله

مزایا: یکی از گسترده ترین مجموعه های تجهیزات برای اسکی بازان، اسنوبورد سواران و دوچرخه سواران کوهستان.

معایب: پیشنهادات محدود برای ورزش های تابستانی.

برای ورزش های برفی و دوچرخه سواری در کوهستان، Evo.com خود را به عنوان یکی از سایت های برتر در اینترنت معرفی کرده است. این شرکت مستقر در سیاتل دارای یک رابط آنلاین کاربردی برای انتخاب تجهیزات و ثبت سفارش شما است (ما به خصوص ریسک فروش را دوست داریم که دقیقاً تعداد کالاهای باقی مانده را نشان می‌دهد) و شما برای سفارشات از حمل و نقل زمینی رایگان در ایالات متحده برخوردار خواهید شد. بیش از 50 دلار Evo همچنین دارای بخش راهنمای خرید و اندازه گیری جامع است که همه چیز را از اندازه کفش اسکی گرفته تا مقالاتی در مورد فناوری های ضدآب را پوشش می‌دهد. برای خرید بلیط های زمستانی و لوازم جانبی، این یک گزینه عالی است.

با این حال، به جز تجهیزات زمستانی و دوچرخه های کوهستان، Evo در حمل و نقل نسبتاً محدود است. برای پیاده روی، کوله پشتی یا کمپینگ، ما بیشتر به REI یا Backcountry مراجعه می‌کنیم. گفته می‌شود، Evo اغلب تخفیف های خوبی برای اقلام فصل گذشته و بخش فروش سالم دارد. علاوه بر فروشگاه اصلی سیاتل، آنها اکنون شعبه هایی در پورتلند، دنور، ویسلر، سالت لیک سیتی، اسنوکوالمی پاس، و هود ریور دارند، بنابراین می‌توانید به صورت آنلاین سفارش دهید و خدمات وانت فروشگاه و حتی فروشگاه را دریافت کنید.

4. Amazon.com

ارسال: متغیر

خط مشی برگشت: 30 روز برای موارد باز نشده (قوانین فروشنده شخص ثالث متفاوت است)

حمل و نقل بین المللی: بله

مزایا: قیمت گذاری با ارزش و انتخاب بزرگ.

معایب: برای وسایل پیشرفته در فضای باز، اغلب به جای دیگری نگاه می‌کنیم.

Amazon.com بزرگ ترین خرده فروش آنلاین جهان است و پیشنهادات این سایت در فضای باز همچنان در حال گسترش است. می‌توانید انواع کفش ها، لباس ها و وسایل فضای باز را در آمازون خرید کنید، و اگر خودشان محصول را حمل نکنند، اغلب فهرست شخص ثالثی را می‌بینید که این کار را انجام می‌دهد. خرده فروش هایی مانند REI، Backcountry و Evo معمولاً اگر به دنبال اقلام فنی بزرگ یا فنی مانند لباس های کار یا اسکی هستید، قابل اعتمادتر هستند، اما انتخاب آمازون و قیمت گذاری آن قابل توجه است.

برخلاف سایت های بالا، انتظار نداشته باشید که مشخصات محصول یا اطلاعات سایز ثابت یا دقیق را در آمازون بیابید، اگرچه نظرات کاربران می‌تواند مفید باشد. توصیه می‌کنیم از قبل تحقیق کنید و بعد از اینکه تصمیم گرفتید و آماده خرید شدید، محصول را در آمازون پیدا کنید. یک امتیاز خوب برای اعضای Prime، ارسال رایگان دو روزه محصولات خاص (و حتی تحویل همان روز در شهرهای خاص) است. در مجموع، زمانی که محصول مستقیماً از آمازون ارسال می‌شود، برای آرامش خاطر خوب است، اما خرید از خرده فروشان شخص ثالثی که قیمت هایی کمتر از رقبا ارائه می‌دهند می‌تواند وسوسه انگیز باشد.

5. Moosejaw.com

حمل و نقل: رایگان برای خرید های بالای ۴۹ دلار

حمل و نقل بین المللی: بله

مزایا: انتخاب چشمگیر اندازه ها و رنگ ها.

معایب: به نظر می‌رسد رابط کاربری قدیمی تر از موارد بالا است.

Moosejaw مستقر در میشیگان مدت هاست که یک بازیگر قدرتمند در صنعت فضای باز بوده و تقریباً هر وسیله ای را که می‌توانید به آن فکر کنید مانند پیاده روی، کمپینگ، دوچرخه سواری و کوهنوردی می‌فروشد. Moosejaw اکثر مواردی که ما جستجو می‌کنیم را در انواع رنگ ها و گزینه های اندازه در انبار دارد. آنها همچنین یک برنامه پاداش 10٪ (2.5٪ در مورد اقلام تخفیف دار)، همراه با ارسال رایگان چهار تا شش روزه برای سفارش های بیش از 49 دلار ارائه می‌دهند.

در مقایسه با خرده فروش های بالا، وبسایت Moosejaw کمی قدیمی به نظر می‌رسد، اگرچه هنوز یافتن آنچه به دنبال آن هستید نسبتاً آسان است و مشخصات محصول به خوبی ارائه شده است. بازاریابی و زبان سایت حداقل می‌توان گفت جالب است، اما Moosejaw یکی از سایت های مورد علاقه ما برای سفارش آنلاین تجهیزات فضای باز است. یک نکته جالب در پایان: اگر بتوانید آن را در هر کجای اینترنت ارزان‌تر بیابید (به استثنای بازارهای دست دوم مانند eBay)، Moosejaw مابه التفاوت را پرداخت می‌کند.

تجهیزات فضای باز با تخفیف

1. REI Outlet

ارسال: استاندارد رایگان (برای همه خریدهای اعضا؛ 50 دلار و بالاتر برای غیرعضوها)

خط مشی بازگشت: ۱ سال (اعضا)، ۹۰ روز (غیرعضو)

حمل و نقل بین المللی: بله

آنچه ما دوست داریم: پیمایش آسان، تخفیف های عالی برای تجهیزات با کیفیت بالا.

آنچه ما نداریم: گزینه‌های اندازه و رنگ محدود.

REI بسیاری از محصولات تخفیف و بسته را از طریق Outlet خود به فروش می‌رساند. این یک سایت خوب برای نظارت بر قیمت های مقرون به صرفه است – به خصوص با نزدیک شدن به فصل خارج از فصل. ما معاملات عالی را در مورد مارک های برتر مانند Hoka، Altra، Merrell، و Gregory و همچنین تخفیف هایی در مورد اقلام از خط تولید داخلی خود REI پیدا کرده ایم. ما قدردانی می‌کنیم که Outlet همان سیاست مرجوعی سخاوتمندانه و یک ساله را مانند فروشگاه REI دارد.

با این حال، همانطور که در مورد بسیاری از آیتم های علامت گذاری شده معمول است، پیدا کردن دقیقا همان چیزی که به دنبال آن هستید می‌تواند دشوار باشد. محصولات پرطرفدار به سرعت عرضه می‌شوند و بسیاری از محصولاتی که فقط به بازار عرضه می‌شوند در اندازه های بسیار محدود و گزینه های رنگی موجود هستند. اما این شکایات مربوط به REI نیست و ما فکر می‌کنیم که یکی از آسان ترین سایت های تخفیف در حال حاضر در وب است. اعضا باید در نظر داشته باشند که اقلام با تخفیف در سود سالانه شما حساب نمی‌شوند.

2. Steep & Cheap

حمل و نقل: هزینه بر اساس کل سفارش متفاوت است

خط مشی بازگشت: 30 روز برای موارد استفاده نشده

حمل و نقل بین المللی: بله

مزایا: اقلام با مارک نام تجاری در کسری از خرده فروشی.

معایب: بدون ارسال رایگان.

Steep & Cheap که متعلق به Backcountry.com است، اساساً یک نمایشگاه عظیم از تجهیزات با تخفیف محدود از برندهای بزرگ مانند Patagonia، The North Face، Arc’teryx و غیره است. اینها اقلام یا رنگ ها و اندازه های فصل گذشته هستند که فروش خوبی نداشتند، اما با این وجود، معاملات با حدود 30 تا 60 درصد تخفیف برای اکثر محصولات، چشمگیر هستند. همچنین می‌توانید برای هشدارهای قیمت برای هر محصولی ثبت نام کنید، که در صورت کاهش هزینه، ایمیلی برای شما ارسال می‌شود.

برخلاف بسیاری از رقبا، Steep & Cheap حمل و نقل رایگان را ارائه نمی‌دهد، که اگر فقط یک یا دو کالای ارزان را خریداری کنید، می‌تواند بخش خوبی از کل هزینه باشد. به علاوه، اگر نیاز به بازگشت دارید، باید 7 دلار اضافی برای یک برچسب بپردازید. اما جدا از این مسائل، Steep & Cheap یکی از سایت های مورد علاقه ما برای بررسی تجهیزات با نام تجاری با تخفیف زیاد است. مانند Moosejaw، Steep & Cheap با قیمت هر محصول جدیدی مطابقت دارد اگر بتوانید آن را ارزانتر (همان اندازه، رنگ و سال) در وب سایت رقیب پیدا کنید.

3. CampSaver.com

ارسال: رایگان برای سفارش های بالای ۴۹ دلار

خط مشی بازگشت: 60 روز برای موارد استفاده نشده (بازپرداخت)؛ طول عمر برای اقلام جدید در بسته بندی اصلی (اعتبار فروشگاه)

حمل و نقل بین المللی: بله

مزایا: تنوع زیادی از تجهیزات با تخفیف زیاد.

معایب: سایت کمی درهم تنیده است.

CampSaver.com حضور قابل توجهی در صحنه تخفیف تجهیزات در فضای باز است. علاوه بر بسیاری از برندهای برتر در فضای باز، این سایت دارای تعدادی نام کوچکتر مانند Rab و Hilleberg است که همیشه در خرده فروشان بزرگ نخواهید یافت. این سایت تاکید واضحی بر لباس های کمپینگ و فضای باز دارد، اما همچنین تجهیزاتی را برای دویدن و ورزش های برفی مانند سواری برفی و اسکی در خارج از کشور ارائه می‌کند. در فروش و سفازش های بزرگ، می‌توانید قیمت های پایینی پیدا کنید.

در مقایسه با سایت های بالا، پیمایش در CampSaver.com می‌تواند طاقت فرسا باشد. زیرا یافتن محصولات بدون دانستن نوع و نام مشخص دشوار است. هنگامی که روی یک آیتم فرود آمدید، انتخاب رنگ و اندازه مناسب مانع دیگری است. با این اوصاف، پیشنهادات CampSaver فراوان است، و ما به خصوص از شفافیت آنها در مورد موجودی خوشمان می‌آید (شما می‌توانید ببینید که چه تعداد کالا در یک اندازه و رنگ خاص درست در صفحه موجود است). اگر فقط در حال مرور هستید، حتماً برگه «معاملات» را بررسی کنید تا کوپن های فعلی و محصولات واجد شرایط ارسال رایگان دو روزه را ببینید.

4. Sierra.com

حمل و نقل: از 9.99 دلار برای هر سفارش

خط مشی مرجوعی: 40 روز

حمل و نقل بین المللی: خیر

مزایا: قیمت های پایین در کل.

معایب: محصولات به روز نیستند.

Sierra که قبلاً نامش Sierra Trading Post بود، در تخفیف ها، بسته بندی ها و موجودی های اضافی در طیف کاملی از تجهیزات و لباس ها تخصص دارد. اگر تولیدکننده چندان برایتان اهمیت ندارد یا به محصولات فصل گذشته اهمیتی نمی‌دهید، مکانی عالی برای خرید تجهیزات فضای باز با بودجه کم است. نرخ حمل و نقل بر اساس قیمت سفارش شما است و نه وزن، اما نرخ استاندارد برای سفارش های 89 دلار و بالاتر حداکثر 14.99 دلار است (بسته به اینکه چقدر تخفیف برای محصول دریافت می‌کنید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد).

در مقایسه با REI Outlet و CampSaver.com در بالا، Sierra به طور قطعی کمتر عملکرد محور است. اگر به دنبال تجهیزات فنی کوهنوردی، اسکی یا حتی کوله پشتی هستید، احتمالاً می‌توانید انتخاب گسترده تری را در جای دیگری پیدا کنید. با این حال، Sierra مشخصات و اطلاعات دقیقی را برای هر محصول ارائه می‌دهد که ما همیشه از آنها قدردانی می‌کنیم. هنگام مقایسه یک کالا در بین سایت ها، به طور مرتب پایین ترین قیمت را در Sierra می‌یابیم که برای بسیاری از خریداران عامل تعیین کننده است.

5. The Clymb

حمل و نقل: رایگان برای سفارش های بالای ۵۰ دلار

خط مشی مرجوعی: 30 روز برای اقلام استفاده نشده، درون بسته بندی اصلی

حمل و نقل بین المللی: بله

مزایا: تخفیفات عمده هم برای وسایل و هم در سفر.

معایب: برای مشاهده قیمت ها باید عضو شوید.

اکثر فروشگاه های تجهیزات، اقلام فصل گذشته را تا زمانی که تمام شوند، تخفیف می‌دهند، اما The Clymb محصولات را حتی در فصل خودشان هم به صورت فروش فوری به فروش می‌رساند. این بدان معناست که قیمت ها برای یک دوره زمانی معین (معمولاً 72 ساعت، اما گاهی اوقات بیشتر) کاهش می‌یابد و به The Clymb اجازه می‌دهد تا بسیاری از رقبا را کنار بزند. تعداد بسیار محدود است، اما اگر آنچه را که به دنبالش هستید پیدا کردید، پیدا کردن قیمت های پایین تر دشوار است. علاوه بر وسایل فضای باز، The Clymb همچنین شامل سفرهای تخفیف خورده از طریق برنامه ماجراجویی خود به مکان های وحشی مانند پاتاگونیا، پرو و ​​نپال می‌شود.

برخلاف همه سایت های بالا، قبل از اینکه بتوانید قیمت ها را مشاهده کنید، باید به The Clymb بپیوندید، که می‌تواند برای کسانی که به بازدید از سایت های متنوع علاقه دارند بازدارنده باشد. ثبت نام آسان و نسبتاً بدون دردسر است (فقط باید نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید)، اما این یک گزینه اضافی برای صندوق ورودی ایمیل شما است. علاوه بر این، همه چیز در The Clymb تخفیف داده نمی‌شود. اگر به کالایی توجه می‌کنید که قیمتی با قیمت پایین‌تر ندارد، احتمالاً در خرده فروشی کامل فهرست شده است. اگر اینطور است، توصیه می‌کنیم برای ارسال رایگان از جای دیگری (مانند Backcountry.com یا REI) خرید کنید.

پایداری در طی چندین سال گذشته به یک تمرکز اصلی در صنعت فضای باز تبدیل شده است، و بسیاری از شرکت ها اکنون اقلام مستعمل را برای تشویق بازدیدکنندگان در فضای باز به بازیافت وسایل خود می‌فروشند. REI اخیراً با برنامه Re/Supply خود که طرح مشابهی با سایت اصلی آنها دارد و کاملاً جامع است، وارد گود شده است. سایر سایت های لوازم مورد استفاده عبارتند از Patagonia Worn Wear، The North Face Renewed و Arc’teryx Used Gear. علاوه بر این، پلتفرم های جمع‌آوری‌شده – از جمله Geartrade و Mountain Equipment Co-op’s Gear Swap – به افراد امکان می‌دهد محصولات استفاده شده خود را فهرست کنند، اما به خاطر داشته باشید که واقعاً هیچ راهی برای تأیید کیفیت یک کالا قبل از خرید وجود ندارد. اگر قصد خرید از خرده فروشی را دارید، سیاست های ارجاع بسته به سایت متفاوت است، اما در کل بسیار سخت تر از وسایل جدید هستند.

خرید مستقیم از خرده فروشان

سایت های خرده فروشی بالا اغلب اقتصادی ترین و کارآمدترین تجربه های خرید را ایجاد می‌کنند، اما می‌توانید مستقیماً از مارک های خارجی نیز خرید کنید. البته با خرید مستقیم، تضمین می‌کنید که محصول مناسب را دریافت کنید و می‌توانید مشکلات گارانتی را با خود سازنده حل کنید. شرکت های زیادی برای فهرست کردن وجود دارد، اما برخی از محبوب ترین سایت ها عبارتند از Patagonia، The North Face، Arc’teryx، Black Diamond، Osprey و La Sportiva.

معیارهای رتبه بندی

خرید آنلاین می‌تواند دردسرساز باشد. شما نمی‌توانید محصولات را لمس کنید یا آنها را امتحان کنید، و اگر در نهایت اندازه اشتباهی سفارش دهید، بازگرداندن و مبادله می‌تواند دشوار باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، هنگام انتخاب سایت های بالا، تاکید زیادی بر میزان اطلاعات و قابلیت استفاده کلی داشتیم. برای مثال، REI و Backcountry اغلب شامل چندین عکس از هر محصول، از جمله عکس های مستقل از آیتم در زوایای مختلف می‌شوند. اگر این لباس باشد، اغلب تصاویر مختلفی از مدل هایی که محصول را پوشیده‌اند دارند، بنابراین می‌توانید بدون امتحان کردن آن، ایده ای از شکل و تناسب کلی داشته باشید.

در ارزیابی سایت ها، مشخصات محصول (مشخصات) را نیز از نزدیک بررسی کردیم. هنگام مقایسه تجهیزات فضای باز، مشخصاتی مانند وزن و جزئیات در مورد مواد می‌تواند بسیار مفید باشد، به خصوص زمانی که آنها به خوبی ارائه شوند. REI شامل مشخصات دقیق در سمت راست هر فهرست است، و Backcountry و Moosejaw به طور منطقی در ارائه اطلاعات خوب کوشا هستند (Evo در این زمینه عالی است). اگر قدمی فراتر برداریم، برخی از سایت ها دارای راهنمای خرید گسترده، مقاله های توضیحی و حتی ویدیوهایی هستند که می‌توانند به شما در تصمیم گیری خرید کمک کنند و به سؤالات متداول پاسخ دهند. پر کردن این شکاف در محیط آنلاین بسیار مفید است و ما برای سایت هایی که تلاش می‌کنند ارزش قائل هستیم.

انتخاب برند

همه سایت هایی که در بالا فهرست کرده‌ایم، انتخاب های جامعی از تجهیزات دارند، اما برخی از آنها برندهای بیشتری نسبت به بقیه دارند. برای مثال، REI مجموعه گسترده ای از وسایل معمولی ارائه می‌کند، اما وقتی صحبت از موارد فنی (مثلاً تجهیزات اسکی برای تورهای آلپاین و پودر عمیق) به میان می‌آید، Backcountry بهترین است. Amazon.com اغلب لیست محدودی از محصولات مانند اسکی و دوچرخه های کوهستانی دارد، اگرچه شما به طور مداوم کمترین قیمت را در لوازم جانبی و لباس خواهید یافت. در پایان، ممکن است مجبور شوید چند فروشگاه را امتحان کنید تا بفهمید کدام سایت برای فعالیت های دلخواه شما بهترین است، اما باید بتوانید آنچه را که به دنبال آن هستید در بیشتر آنها پیدا کنید.

ارسال مرسوله درون ایالات متحده

حمل و نقل و هزینه آن یک مسئله کلیدی است. اگر به شدت به یک کالا نیاز دارید، غلبه بر ارسال رایگان دو روزه با Amazon Prime دشوار است. اکثر خرده فروشان باقی مانده در فهرست ما، پس از تسویه 50 دلار، همچنان پیشنهادات حمل و نقل رایگان دارند، اما حمل و نقل استاندارد است که می‌تواند کمی بیشتر طول بکشد. دانستن اینکه محصول شما از کجا ارسال می‌شود می‌تواند کمکتان کند. به عنوان مثال، Evo مرکز توزیع خود را در منطقه سیاتل دارد، بنابراین کسانی که در غرب هستند اقلام خود را خیلی سریع دریافت می‌کنند، اما این برای همه صادق نیست. REI مراکز توزیع در هر دو سواحل دارد، و اگر کالا فقط در دورتر از شما موجود باشد، ممکن است لازم باشد کمی بیشتر صبر کنید. در طول تعطیلات، و به ویژه قبل از کریسمس، اکثر خرده فروشان حمل و نقل سریع را بدون هزینه اضافی ارائه می‌دهند.

سیاست برگردان

اکثر خرده فروشان – از جمله Backcountry، Evo.com، Amazon، CampSaver.com و Sierra – شرط تعیین کرده اند که محصول باید آکبند باشد و اگر بسته بندی باز شود مرجوع نمی‌کند. Backcountry همچنین در صورت استفاده از کالا، اعتبار فروشگاه را ظرف 30 روز ارائه می‌دهد، و Moosejaw تا زمانی که یک کالا در “شرایط قابل فروش” باشد، بازپرداخت را به طور نامحدود می‌پذیرد (توجه داشته باشید: باید در بسته بندی اصلی خود با برچسب بازگردانده شود، بنابراین این اساساً مانند سایر خرده فروشان است). REI تا حد زیادی سخاوتمندانه ترین در بین این دسته است، که به اعضا اجازه می‌دهد برای بازپرداخت کامل وجه ظرف یک سال پس از خرید، بدون هیچ سوالی، بازگردند. قبل از خرید، توصیه ما این است که تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید که چه زمانی یک کالا باید بازگردانده شود تا واجد شرایط بازپرداخت باشد. البته، با حسن نیت عمل کنید و از سیاست بازگشت هیچ خرده فروشی استفاده نکنید.

حمل و نقل بین المللی

برای کسانی که در خارج از ایالات متحده زندگی می‌کنند، حمل و نقل بین المللی یک هزینه اضافی است اما اغلب ارزش آن را دارد (خرید کالای اصل و باکفیت در مناطق دورافتاده امکان پذیر نیست و در صورت وجود می‌تواند گران باشد). گفته می‌شود، نرخ ها بسته به خرده فروش متفاوت است و همه مارک ها و محصولات را نمی‌توان به صورت بین المللی ارسال کرد. به عنوان مثال، REI یک کارمزد ثابت (20 دلار) دارد و سفارشات 150 دلاری و بالاتر، حمل و نقل بین المللی رایگان دریافت می‌کنند. با این حال، اقلام بزرگ ممکن است غیر قابل حمل باشند، و همه مارک ها را نمی‌توان به خارج از ایالات متحده ارسال کرد. Backcountry به شما این امکان را می‌دهد که هزینه های حمل و نقل بین المللی را با افزودن محصول به سبد خرید خود و سپس وارد کردن آدرس حمل و نقل محاسبه کنید (در این مرحله شما موظف به خرید نیستید). Moosejaw ابزار مفیدی در صفحه Transport خود دارد که به شما امکان می‌دهد کشوری را از منوی کشویی انتخاب کنید تا بفهمید هزینه ارسال چقدر است. در پایان، حمل و نقل بین المللی ارزان نیست، اما ممکن است با قیمت و در دسترس بودن جبران شود.

خدمات مشتری

کیفیت بخش خدمات مشتری سایت می‌تواند تأثیر زیادی بر تجربه کلی آنلاین شما داشته باشد، به خصوص اگر مشکلی دارید یا نیاز به بازگرداندن چیزی دارید. خبر خوب این است که همه سایت هایی که در بالا فهرست کرده‌ایم دارای تیم های خدمات مشتری هستند که معمولاً سریع، مفید و دوستانه هستند. ما به خصوص ویژگی چت زنده در REI، Backcountry و Evo را دوست داریم که به شما امکان می‌دهد در لحظاتی که تمایلی به تماس یا ارسال ایمیل ندارید، با نماینده در زمان واقعی چت کنید. ما بیشتر از آنچه که بتوانیم برای مشخصات محصول و سایر اطلاعات حساب کنیم (از طریق تلفن، از طریق ایمیل و از طریق چت) تماس گرفته‌ایم و تا به امروز تجربیات منفی بسیار کمی داشته‌ایم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT