بهترین سرورهای VPS

مقایسه بهترین سرورهای VPS (هاستینگ VPS)

زمان مطالعه 28 دقیقه

آیا می خواهید مستقیماً به سراغ پاسخ بروید؟ بهترین هاست VPS برای اکثر افراد Hostinger یا Kamatera است.

هاستینگ اشتراکی برای وب سایت های مبتدی یا کم بازدید مقرون به صرفه است. اما وقتی ترافیک شما افزایش می یابد، زمان آن رسیده است که به دنبال هاستینگ سرور خصوصی مجازی (VPS) باشید.

خرید هاست خارجی

با هاستینگ VPS، منابع هاستینگ را با کسی به اشتراک نخواهید گذاشت و می توانید سرور را به روشی که می خواهید تنظیم کنید. پس از تحقیق در مورد ده ها ارائه دهنده، ما برترین برنامه های هاستینگ VPS را محدود کرده ایم.

در این بررسی، ما برنامه‌ها و قیمت‌های هر ارائه‌دهنده را برجسته می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که چه چیزی هر یک را به یک گزینه هاستینگ VPS خوب تبدیل می‌کند. شما همچنین در مورد نقاط ضعف یا منفی بالقوه هر ارائه دهنده آشنا خواهید شد و روشی را که می توانید برای انتخاب بهترین هاست VPS برای نیازهای خود استفاده کنید، کشف خواهید کرد.

بررسی سرورهای خصوصی مجازی

برای بررسی دقیق هاست های VPS ذکر شده در بالا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

هاستینگر – بهترین هاستینگ VPS با ارزش

هاستینگر سرورهای سریع و قابل اعتمادی را با بهترین قیمت نسبت به هر هاستVPS در لیست ما ارائه می دهد.

بهترین طرح ارزش آن معمولاً 12.99 دلار در ماه هزینه دارد و هاستینگر نرخ تبلیغاتی 5.99 دلاری را به مشتریان جدید ارائه می دهد. با ثبت نام امروز در این طرح، 54% پس انداز کنید. این طرح شامل یک آدرس IP اختصاصی به همراه پشتیبان گیری هفتگی است.

هاستینگر بهترین قیمت را از همه گزینه های موجود در لیست ما ارائه می دهد.

علاوه بر این، هاستینگر زمان بارگذاری عالی را با ضمانت 100 مگابایت در ثانیه در شبکه شما تضمین می کند. علاوه بر این، شما کنترل کاملی بر روی هاستینگ خود دارید زیرا دسترسی روت کامل را ارائه می دهد.

هاستینگر دارای زیرساخت بلاک IPv6 اختصاصی برای حفظ امنیت و کارآمدی اتصالات است. سرورهای آن قدرت پردازش کافی را برای پروژه های آنلاین با مقیاس متوسط ​​تا بزرگ فراهم می کنند.

مزایای دیگر استفاده از Hostinger به عنوان ارائه دهنده هاستینگ VPS شما عبارتند از:

. پشتیبان گیری هفتگی

. آی پی اختصاصی

. فایروال مجهز به هوش مصنوعی

. حفاظت پیشرفته DDoS

. امکان انتخاب سیستم عامل خود

. با ضمانت برگشت 30 روزه پول

هاستینگر دارای طیف گسترده ای از برنامه های VPS برای انتخاب است – هر کدام با قدرت، فضای ذخیره سازی و پهنای باند بیشتری عرضه می شوند. بنابراین همانطور که ترافیک شما افزایش می یابد، هاستینگر می تواند با شما رشد کند.

همراه با قیمت عالی و ویژگی های غنی، هاست VPS بهترین ارزش را برای پول ارائه می دهد.

به طور کلی، ما Hostinger را به هر کسی که خواهان هاستینگ VPS سریع، ایمن و قابل اعتماد است، به شدت توصیه می کنیم. امروز در هاستینگر ثبت نام کنید.

Kamatera – بهترین هاستینگ VPS برای مقیاس گذاری فوری

Kamatera به شما فضای ذخیره سازی نامحدودی می دهد. می‌توانید در صورت نیاز سرورهای جدید اضافه کنید، سرورها را در هر زمان راه‌اندازی و متوقف کنید، و با رشد خود پایگاه‌های داده جدیدی اضافه کنید. به همین دلیل است که آنها یکی از مقیاس پذیرترین سرویس های VPS موجود هستند.

آنها برای مقیاس بندی در صورت تقاضا عالی هستند.

بیش از آن، آنها طیف گسترده ای از راه حل های VPS مبتنی بر ابر انعطاف پذیر را برای هاستینگ وب ارائه می دهند. به طور غریزی سرورهای خود را برای هر چیزی که نیاز دارید -ایمیل، CRM، ERP، VoIP- راه اندازی کنید و این سرویس با شما رشد می کند.

و اصلاً زمان نمی برد. شما می توانید تعداد سرور خود را در عرض چند دقیقه افزایش دهید. این برای هر استارتاپ در حال رشدی که نیاز به افزایش قدرت وب سایت خود در طول زمان دارد ایده آل است. همین امر در صورتی صادق است که در بند منابع هستید و باید به طور موقت افسار را به دست بگیرید.

با Kamatera، شما مجبور نیستید از بین برنامه ها یکی را انتخاب کنید. در عوض، می توانید مقدار دقیق منابع مورد نیاز خود را شماره گیری کنید.

Kamatera به شما این امکان را می دهد که تجربه هاستینگ VPS خود را کاملاً سفارشی کنید و فقط برای آنچه نیاز دارید بپردازید.

Kamatera به شما امکان می دهد نوع سرورها، سیستم عامل و کنترل پنل را برای هاستینگ VPS خود سفارشی کنید. شبکه جهانی پشتیبانی فنی آنها نیز به صورت 24 ساعته در سراسر جهان با بیش از ده ها مرکز داده در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و خاورمیانه کار می کند.

اگر مشکلی برایتان پیش آمد، همیشه می‌توانید از یک نفر برای کمک به شما کمک بگیرید.

از آنجایی که خدمات آن مطابق با مشخصات دقیق شما سفارشی شده است، نمی‌توانیم جزئیات دقیق قیمت را در اینجا به اشتراک بگذاریم. اما می‌توانیم بگوییم که قیمت‌ها برای سرور مدیریت‌نشده تنها از 4 دلار شروع می‌شود.

Kamatera برای افرادی که خواهان کنترل کامل بر پیکربندی هستند، یک معامله عالی است. اگر می‌خواهید تجربه ساده‌تری داشته باشید، برنامه‌های مدیریت شده Kamatera از 54 دلار شروع می‌شود.

Liquid Web VPS – بهترین هاستینگ VPS با حافظه و حافظه بالا

Liquid Web یکی از تحت رادارترین خدمات هاستینگ VPS است.

چیزی که آنها در تشخیص نام فاقد آن هستند، آنها را در یک سرویس هاستینگ VPS بسیار قدرتمند جبران می کنند.

برنامه‌های VPS کاملاً مدیریت شده که تجربه‌ای بی‌نقص و بدون دردسر را ارائه می‌کنند.

تمام برنامه های Liquid Web VPS به طور کامل مدیریت می شوند. این بدان معناست که سخت افزار و شبکه شما برای شما مراقبت می شود.

مدیران آنها همچنین تمام به روز رسانی ها و وصله های امنیتی و همچنین پشتیبانی از سیستم عامل و همه نرم افزارها را انجام می دهند.

هر یک از سرورهای خصوصی مجازی آنها دارای 10 ترابایت پهنای باند خیره کننده است. این بیشترین چیزی است که تا کنون دیده ایم. طرح رم 12 گیگابایتی تا 200 گیگابایت فضای دیسک SSD دارد که یکی از بالاترین‌هایی است که دیده‌ایم.

در اینجا نگاهی سریع به قیمت گذاری VPS Liquid Web داریم:

. ضروری – 15 دلار در ماه

. پیشرفته – 25 دلار در ماه

. حرفه ای – 35 دلار در ماه

. گلچین – 95 دلار در ماه

همه اینها بر اساس قراردادهای 24 ماهه است که حدود 70 درصد ارزان تر از نرخ های ماه به ماه است. شما همچنین می توانید یک برنامه سالانه دریافت کنید که تا 40٪ از نرخ ماهانه شما صرفه جویی می کند.

همچنین می توانید برنامه های VPS بهینه شده برای حافظه و CPU را از Liquid Web دریافت کنید. این گزینه ها کمی بیشتر به موارد استفاده اختصاص دارند. بسته‌های بهینه‌سازی شده برای حافظه برای ذخیره‌سازی پایگاه داده طراحی شده‌اند و پلن‌های بهینه‌سازی شده توسط CPU برای سایت‌های پرترافیک ساخته شده‌اند. اینها فقط چند دلار در ماه بیشتر از برنامه های VPS عمومی Liquid Web هستند.

Liquid Web برای مواردی که به پهنای باند و فضای دیسک زیادی نیاز دارید عالی است. این یک تمایز کلیدی برای سایت‌هایی است که ویدیوها، تصاویر ذخیره‌شده یا عناصر تعاملی زیادی دارند.

پشتیبانی ارائه شده توسط تیم Liquid Web استثنایی است. آنها 24/7 از طریق تلفن، ایمیل و چت زنده در دسترس هستند.

اکثر ارائه دهندگان VPS برنامه 12 گیگابایتی ارائه نمی دهند. اگرچه اکثر شما به آن نیاز نخواهید داشت، این جایی است که توصیه می کنیم آن را برای کسانی که نیاز دارند تهیه کنید.

UltaHost – بهترین برنامه های VPS کاملاً مدیریت شده برای تنظیمات خاص سیستم عامل

UltaHost یک گزینه امن و بسیار انعطاف پذیر برای هر وب سایتی است که نیاز به یک برنامه VPS با کیفیت دارد. چه در حال ارتقا از برنامه فعلی خود باشید، چه از هاست دیگری مهاجرت کنید یا یک سایت جدید را از ابتدا راه اندازی کنید، UltaHost شما را تحت پوشش قرار می دهد.

به عنوان یک راه حل هاستینگ کاملاً مدیریت شده، UltaHost از طرف شما تمام سیستم های باطن را مدیریت می کند. تیم پشتیبانی فنی آنها از وصله‌های امنیتی، به‌روزرسانی‌های سیستم عامل و هر چیز دیگری که برای به‌روز نگهداشتن سرورهای شما لازم است مراقبت می‌کند.

همچنین با هر طرحی از نظارت 7/24 بیدرنگ، پشتیبانی 7/24 مشتری، پشتیبان گیری رایگان روزانه و امنیت BitNinja بهره مند خواهید شد.

با هاستینگ Ultahost VPS، با پشتیبانی 7/24 متخصص، آرامش نهایی را تجربه کنید.

در حالی که UltaHost پشتیبانی استثنایی و مزایای VPS مدیریت شده را ارائه می دهد، انعطاف پذیری را قربانی نمی کند. VPS شما هنوز با دسترسی ریشه کامل همراه است و همه چیز را می توان به طور کامل سفارشی کرد تا نیازهای خاص سایت شما را برآورده کند.

می توانید از UltaHost VPS برای نصب فوری یک سیستم عامل خاص استفاده کنید، از جمله:

  • Debian
  • Ubuntu
  • CentOS
  • Red Hat
  • AlmaLinux
  • Fedora
  • Windows

UltaHost به شما امکان می دهد تعداد اکانت های cPanel مورد نیاز خود را انتخاب کنید و حتی به شما امکان می دهد مکان های سرور خود را از بیش از نه مرکز داده مختلف انتخاب کنید.

اگر در حال حاضر از هاست دیگری استفاده می کنید، می توانید به صورت رایگان به یک UltaHost VPS مهاجرت کنید.

برنامه ها فقط از 5.50 دلار در ماه شروع می شوند و با ثبت نام امروز می توانید تا 30٪ پس انداز کنید.

A2 Hosting VPS – بهترین برای سرعت فوق العاده

هاستینگ A2 برخی از سریعترین هاستینگ ها را ارائه می دهد. و پیشنهادات VPS آن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در مقایسه با سایرین در این لیست، A2 ترکیبی بی نظیر از مقرون به صرفه بودن و عملکرد ارائه می دهد. که با گزینه های فراوان آن برای هاستینگ VPS مدیریت شده و مدیریت نشده امکان پذیر شده است.

به طور معمول، برنامه های VPS مدیریت نشده با دسترسی ریشه و ویژگی های سفارشی قیمت بالاتری دارند. اما نه با هاستینگ A2. توسعه دهندگان باتجربه می توانند یک سرور خصوصی مجازی مدیریت نشده را با حداقل 2.99 دلار در ماه دریافت کنند.

هاستینگ A2 یکی از معدود ارائه دهندگانی است که برنامه های VPS مدیریت شده و مدیریت نشده را ارائه می دهد.

این طرح با کمترین قیمت، 1 گیگابایت رم، 500 گیگابایت پهنای باند و فقط 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی درایو حالت جامد ارائه می دهد، بنابراین برای سایت های کم حجمی که به سادگی می خواهند در یک لحظه برای هر بازدیدکننده ای بارگیری شوند، مناسب است.

اما، وقتی فراتر از این طرح سطح ابتدایی قدم بردارید، تعداد زیادی انرژی و فضای ذخیره‌سازی اضافی را برای عملکرد بهتر باز می‌کنید. هر پلن متوالی RAM بیشتر، فضای دیسک بیشتر و محدودیت‌های پهنای باند بالاتر را ارائه می‌کند و تا ترکیبی چشمگیر از 16 گیگابایت حافظه، 300 گیگابایت حافظه NVMe و 6 ترابایت انتقال، که توسط هشت هسته CPU پشتیبانی می‌شود، می‌رسد.

همچنین برای کنترل بیشتر برای ایجاد تغییرات سفارشی در سرور مجازی خود، دسترسی روت دریافت خواهید کرد. همراه با قیمت پایین، این A2 را به یک انتخاب برتر برای هر کسی که واقعاً به دنبال کنترل وب سایت خود است تبدیل می کند.

در اینجا نگاهی دقیق تر به قیمت گذاری برنامه های مدیریت نشده VPS A2 آورده شده است:

. باند 1 – شروع از 2.99 دلار در ماه

. باند 2 – شروع از 7.99 دلار در ماه

. باند 4 – شروع از 9.99 دلار در ماه

. Supersonic 8 – شروع از 29.99 دلار در ماه

. Supersonic 16 – شروع از 59.99 دلار در ماه

همه اینها بر اساس قراردادهای یک ساله است. اگر می خواهید نرخی را برای سه سال قفل کنید یا صورتحساب ماهانه را انتخاب کنید، هزینه آن در هر ماه کمی بیشتر خواهد بود (اما به ندرت بیش از 2 یا 3 دلار اضافی ماهانه).

برنامه های سوپرسونیک ویژه هستند، زیرا سرورهای توربو A2 را باز می کنند که عملکرد CPU 40٪ سریعتر، زمان ارسال اولین بایت (TTFB) دو برابر سریعتر و عملکرد خواندن/نوشتن سه برابر سریعتر در ذخیره سازی داده های سایت ارائه می شود.

با برنامه های مدیریت نشده، می توانید تنظیمات برگزیده سرور خود را برای فضای دیسک، CPU، حافظه و پهنای باند پیکربندی کنید. بدیهی است که هر گونه تعدیل بر قیمت تأثیر می گذارد.

اگر استرس مدیریت خود برنامه VPS خود را نمی خواهید، می توانید هر یک از پیشنهادات مدیریت شده A2 را برای همان نوع هاستینگ انتخاب کنید.

فرقی نمی‌کند که دستی باشید یا دستی، A2 برنامه‌های VPS دارد تا نیازهای شما را برآورده کند.

این گران‌تر از نسخه‌های مدیریت‌نشده این طرح‌ها خواهد بود، اما می‌توانید کار کثیف را به حرفه‌ای‌های A2 بسپارید. این شامل ویژگی‌هایی می‌شود که نمی‌توانید در برنامه‌های VPS مدیریت نشده آن‌ها پیدا کنید، مانند پشتیبان‌گیری خودکار، مهاجرت رایگان سایت، DDoS اضافی و محافظت در برابر حملات سایبری و موارد دیگر.

به علاوه، تمام جنبه هایی را که از هاستینگ مدیریت شده انتظار دارید، دریافت می کنید. نگهداری سخت‌افزار و شبکه، به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های نرم‌افزاری، نظارت 365/7/24 برای آسیب‌پذیری‌ها و نقض‌های امنیتی، و پایداری آپتایم همگی توسط هاستینگ A2 برای شما انجام می‌شود.

بیایید نگاهی به قیمت گذاری این برنامه های VPS مدیریت شده بیندازیم:

. Lift 4 – شروع از 39.99 دلار در ماه

. Lift 8 – شروع از 54.99 دلار در ماه

. Lift 16 – شروع از 67.99 دلار در ماه

. 8 مارس – شروع از 59.99 دلار در ماه

. 16 مارس – شروع از 89.99 دلار در ماه

. 32 مارس – شروع از 99.99 دلار در ماه

پلن های Mach معادل برنامه های سوپرسونیک برای VPS مدیریت نشده است که به شما امکان دسترسی به سرورهای توربو A2 را می دهد.

اگر یک برنامه مدیریت نشده را انتخاب کنید، نمی‌توانید سرور خود را به همان روشی پیکربندی کنید، اما اگر از استفاده بالقوه از برنامه‌های VPS مدیریت‌نشده ناراحت هستید، احتمالاً این بیشتر یک مزیت است تا یک اشکال. اجازه دهید حرفه ای ها کنترل و مسئولیت را از دستان شما بردارند تا بتوانید روی ساخت محتوای سایت خود تمرکز کنید و به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

به طور کلی، A2 هم برای توسعه دهندگانی که خواهان کنترل کامل و سفارشی سازی بر روی VPS خود هستند و هم برای کاربرانی که با فناوری کمتر آشنا هستند و خواهان سرعت VPS با قیمت رقابتی هستند، یک انتخاب عالی است.

هاستینگ A2 همچنین یکی از بهترین تیم های پشتیبانی مشتری در بازار را دارد. بنابراین اگر این چیزی است که شما در اولویت قرار دارید، ارزش آن را دارد که نگاه دقیق‌تری به برنامه‌های آنها بیندازید.

Scala Hosting – بهترین برای سفارشی کردن منابع VPS

VPS منابع بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد – رم، فضای دیسک و هسته های CPU – نسبت به هاستینگ اشتراکی یا ابری.

اما گاهی اوقات، بسته های هاستینگ VPS سفارشی، مقدار دقیقی از منابع مورد نیاز کسب و کار خاص شما را ارائه می دهند.

هاستینگ Scala به شما امکان می دهد سرورهای VPS خود را مطابق با مشخصات دقیقی که برای سایت خود می خواهید تنظیم کنید.

و منظور از دقیق، دقیق است. اسکالا یک ابزار هاستینگ VPS خود را بسازید. آن را در زیر بررسی کنید:

Scala همه چیز در مورد برنامه های هاستینگ سفارشی واقعی است، اما همچنین بسته های از پیش ساخته شده را نیز ارائه می دهد.

می‌توانید از نوارهای لغزنده برای تنظیم تعداد هسته‌های CPU (از یک تا 24)، مقدار رم (2 گیگابایت تا 128 گیگابایت) و فضای ذخیره‌سازی SSD (50 گیگابایت تا 2000 گیگابایت) استفاده کنید.

ترکیبی را که برای سایت خود نیاز دارید وارد کنید، ابزار اسکالا قیمت های صورت اکانت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه یا سالانه را نشان می دهد. برنامه های VPS مدیریت شده نیز در دوره های دو ساله و سه ساله ارائه می شوند.

به عنوان مثال، فرض کنید یک سایت شبکه اجتماعی دارید که در آن افراد می توانند عکس ها را به اشتراک بگذارند، ویدیوها را پست کنند، و هر چقدر که می خواهند محتوا را در جامعه مشارکت دهند. این یک انجمن کوچک اما فعال است، بنابراین شما هرگز نیازی به نگرانی زیادی در مورد افزایش ترافیک ندارید، اما باید زمانی که ده ها یا تعداد بیشتری به طور همزمان پست می کنند و مرور می کنند، سایت به خوبی اجرا شود. و برای همه محتوایی که آنها پست می‌کنند به فضای ذخیره‌سازی کافی نیاز دارید.

در آن صورت، می‌توانید یک پلن VPS از طریق Scala تنظیم کنید که دارای چهار هسته CPU، 10 گیگابایت حافظه و 400 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. پرداخت سالانه 79 دلار در ماه برای VPS خود مدیریت از طریق Scala برای شما هزینه خواهد داشت. این فقط 19 دلار بیشتر از بسته VPS Ultimate Bluehost است، جایی که شما همان تعداد هسته را دریافت می کنید، اما 2 گیگابایت رم کمتر و 280 گیگابایت فضای SSD کمتر.

همان بسته برای VPS کاملاً مدیریت شده Scala، 137.95 دلار در ماه بسیار رقابتی است.

بعلاوه، می‌توانید مرکز داده دلخواه خود را انتخاب کنید – از نیویورک، دالاس یا اروپا – بدون هزینه اضافی. در برنامه های خود مدیریتی، می توانید یکی از هشت سیستم عامل را انتخاب کنید. برای مدیریت کامل، می‌توانید انتخاب کنید که آیا Spanel را برای کنترل پنل خود می‌خواهید یا cPanel را برای بین پنج تا 1000 حساب.

سفارشی سازی در اینجا متوقف نمی شود. از بین 24 افزونه مختلف انتخاب کنید تا بسته خود را حتی بیشتر تغییر دهید. می‌توانید WHMCS، Softaculous یا ClientExec بدون مارک را برای مدیریت مشتری، مجوزهای cPanel اضافی، مجوز CloudLinux و موارد دیگر اضافه کنید.

نمی خواهید خودتان بسازید؟ بسته های VPS خود مدیریت از پیش ساخته شده از 20 دلار در ماه شروع می شود و همان قیمت برای برنامه های کاملاً مدیریت شده از 29.95 دلار در ماه شروع می شود.

علاوه بر برنامه های سفارشی VPS، هاستینگ Scala طیف گسترده ای از گزینه های مدیریت شده VPS از پیش ساخته شده را ارائه می دهد.

اگر از گزینه‌های سفارشی‌سازی اسکالا هاستینگ غرق شده‌اید، برنامه‌های VPS کاملاً مدیریت شده خوب خواهند بود – و ساخت شماره 1 یک گزینه عالی برای دریافت سرور خصوصی مجازی است.

شما دو هسته CPU، چهار گیگابایت رم و 50 گیگابایت حافظه NVMe SSD دریافت می کنید.

هاستینگ اسکالا همچنین به شما این امکان را می دهد که بین cPanel VPS و Spanel VPS یکی را انتخاب کنید. هیچ هزینه اضافی برای استفاده از Spanel، که پلتفرم مدیریت داخلی اسکالا هاستینگ است، وجود ندارد.

اگر کاملاً به cPanel نیاز دارید، می توانید آن را با 19.95 دلار در ماه اضافه کنید. اما این چیز خوبی نیست زیرا می توانید cPanel را به صورت رایگان با سایر برنامه های هاستینگ دریافت کنید. بنابراین اگر قصد استفاده از هاستینگ Scala را دارید، فقط پیش بروید و از نسخه Spanel آنها استفاده کنید. در غیر این صورت، می توانید لیست ما از بهترین ارائه دهندگان هاستینگ cPanel را برای گزینه های جایگزین بررسی کنید.

برای کسانی از شما که دقیقاً می‌دانید به چه چیزی نیاز دارید و نمی‌خواهید برای دریافت آن برای سایت‌های خود از هیچ حلقه‌ای عبور کنید، با Scala Hosting بروید.

InMotion VPS – قابل اطمینان ترین زمان آپدیت

InMotion در هاستینگ VPS تخصص دارد. برنامه‌های آن‌ها به دو صورت مدیریت‌شده و ابری ارائه می‌شوند.

در حالی که هاستینگ مدیریت شده آن عالی است و عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد، ما برنامه هاستینگ ابری آن را به شدت توصیه می کنیم. این طرح کنترل بیشتری بر سرور VPS شما برای توسعه دهندگان و مدیران وب سایت ارائه می دهد. همچنین دارای سخت افزار سطح سازمانی برای اطمینان از نرخ آپتایم 99.99% است.

هاستینگ InMotion مجموعه ای از خدمات هاستینگ وب، از جمله هاستینگ مدیریت شده و هاستینگ ابری را ارائه می دهد.

برنامه‌های مدیریت‌شده InMotion برای صاحبان مشاغل، آژانس‌ها و فروشندگان ایده‌آل هستند، به همین دلیل است که InMotion در صدر فهرست ارائه‌دهندگان هاستینگ نمایندگی فروش برتر ما قرار گرفت. هر پلن مدیریت سرور رایگان، به روز رسانی و مهاجرت رایگان سایت را ارائه می دهد.

همچنین از داشبورد نظارت بر منابع، دامین های نامحدود، اکانت های ایمیل نامحدود و پایگاه های داده MySQL نامحدود بهره مند خواهید شد.

در اینجا برنامه های آنها برای قراردادهای سه ساله به نظر می رسد:

4 گیگابایت رم – شروع از 14.99 دلار در ماه

8 گیگابایت رم – شروع از 24.99 دلار در ماه

12 گیگابایت رم – شروع از 34.99 دلار در ماه

16 گیگابایت رم – شروع از 44.99 دلار در ماه

20 گیگابایت رم – شروع از 54.99 دلار در ماه

24 گیگابایت رم – شروع از 64.99 دلار در ماه

32 گیگابایت رم – شروع از 74.99 دلار در ماه

همه طرح‌ها برای تجارت الکترونیک بهینه‌سازی شده‌اند و برای کسانی از شما که می‌خواهند کنترل پیشرفته‌تری بر تنظیمات خود داشته باشند، دسترسی ریشه اختیاری دارند. این قیمت ها نشان دهنده طولانی ترین تعهد قرارداد و بهترین گزینه قیمت گذاری است.

برنامه های اکانت هاستینگ ابری ارائه شده توسط InMotion برای توسعه دهندگان و مدیران سیستم بهترین است. این به این دلیل است که هر پلن دارای دسترسی ریشه کامل، از جمله کلیدهای SSH است که به شما کنترل کامل بر سفارشی‌سازی را می‌دهد. اینها از 6 دلار در ماه شروع می شوند.

به عنوان یک توسعه دهنده، اساساً یک لوح خالی برای سفارشی کردن VPS برای برآورده کردن دقیق نیازهای وب سایت خود دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید به زبان دلخواه خود مانند جاوا، روبی و سایر گزینه های محبوب کدنویسی کنید.

InMotion Cloud VPS سخت افزاری در سطح سازمانی با سرورهای SSD ارائه می دهد که 20 برابر سریعتر از رقبا هستند.

قیمت های برنامه های مدیریت شده و برنامه های هاستینگ ابری بسیار شبیه به هم هستند. بزرگترین تفاوت بین این دو اساساً میزان کنترل شما بر سرور است.

خدمات مشتری Inmotion یکی از برجسته ترین خدمات هاستینگ VPS آن است.

یکی دیگر از مواردی که ما در مورد هاستینگ InMotion دوست داریم این است که تیم پشتیبانی مشتری آنها در ایالات متحده واقع شده است. پشتیبانی 365/7/24 در دسترس است و می توانید از طریق تلفن، ایمیل و چت زنده با آنها ارتباط برقرار کنید. داشتن راه‌های متعدد برای برقراری تماس در مواقعی که به کمک نیاز دارید بسیار با ارزش است و چیزی نیست که هر ارائه دهنده هاستینگ ارائه دهد.

اگر یک توسعه‌دهنده نباشید، اکثریت شما باید به سمت برنامه‌های مدیریت شده، فقط بر اساس سادگی، متمایل شوید. در InMotion بیشتر بیاموزید.

Bluehost VPS – ساده ترین ارتقا از هاستینگ اشتراکی

Bluehost پیشرو در صنعت در فضای هاستینگ وب است.

برنامه های VPS آن طیف گسترده ای از گزینه های هاستینگ را برای پاسخگویی به نیازهای تقریباً هر وب سایت ارائه می دهد. Bluehost یک انتخاب عالی برای هر کسی که تازه وارد هاستینگ VPS شده است – یا به طور کلی در هاستینگ تازه کار است.

هاستینگ VPS به شما کنترل بیشتری بر سرور نسبت به هاستینگ مشترک استاندارد می دهد. با این حال، با این کنترل، مسئولیت‌هایی افزایش می‌یابد که بسیاری از کاربران بی‌تجربه آن را طاقت‌فرسا می‌دانند.

اگرچه نه با Bluehost. همه چیز را با در نظر گرفتن مبتدیان طراحی کرده است.

Bluehost یک پایگاه دانش گسترده ارائه می دهد که به شما امکان می دهد هر چیزی را که در مورد هاستینگ VPS می خواهید بیاموزید. همچنین دارای یک تیم پشتیبانی مشتری عالی است که می توانید از طریق تلفن، ایمیل یا چت زنده 7/24 برای کمک به هر گونه سؤال یا مشکل با آنها تماس بگیرید.

Bluehost امکان مدیریت چند سرور را فراهم می کند، به این معنی که می توانید در هر زمان فضای بیشتری به برنامه خود اضافه کنید. این برای وب‌سایت‌هایی ایده‌آل است که نیاز به مقیاس‌بندی در یک لحظه دارند، بدون هیچ تأخیر یا خرابی.

شما می توانید این کار را مستقیماً از سی پنل پیشرفته خود و بدون هیچ گونه کمکی از طرف سرپرست Bluehost انجام دهید.

Bluehost چندین برنامه قدرتمند با قیمت گذاری ساده دارد. بدون هزینه های پنهان یا شگفتی. آنها حتی یک نام دامین رایگان را فقط برای ثبت نام به شما می دهند.

VPS استاندارد

. شروع از 29.99 دلار در ماه

. 2 هسته CPU

. 120 گیگابایت SSD

. 2 گیگابایت رم

. پهنای باند اندازه گیری نشده

VPS پیشرفته

. شروع از 39.99 دلار در ماه

. 2 هسته CPU

. 165 گیگابایت SSD

. 4 گیگابایت رم

. پهنای باند اندازه گیری نشده

VPS نهایی

. شروع از 69.99 دلار در ماه

. 4 هسته CPU

. 240 گیگابایت حافظه SSD

. 8 گیگابایت رم

. پهنای باند اندازه گیری نشده

Bluehost قیمت و منابعی را برای وب سایت ها در هر شکل و اندازه ارائه می دهد.

در بررسی عمیق ما از Bluehost، متوجه شدیم که حتی اگر به دنبال یک برنامه VPS سطح ابتدایی هستید، VPS پیشرفته‌تر از گزینه استاندارد منطقی‌تر است.

شایان ذکر است که قیمت های درج شده در بالا نرخ های تبلیغاتی بر اساس مدت 36 ماهه می باشد. در صورت تمدید طرحتان به ترتیب 39.99 دلار، 59.99 دلار و 119.99 دلار پرداخت خواهید کرد.

همه برنامه های VPS با 30 روز ضمانت بازگشت پول ارائه می شوند. با قیمت مناسب، از منابع، پشتیبانی و زمان آپدیت فراوان در مقایسه با سایر گزینه های موجود در بازار بهره مند خواهید شد. امروز Bluehost را امتحان کنید.

HostGator VPS – بهترین VPS برای پشتیبانی مستقیم از مشتری

HostGator یکی دیگر از نام های محبوب در دنیای هاستینگ وب است. برنامه های VPS آن به دلیل قیمت گذاری عالی خود شناخته شده است.

با این حال، جایی که HostGator واقعاً می‌درخشد، در ارائه‌های عالی پشتیبانی مشتری آن است. به عنوان مثال، اگر از هاست وب دیگری مهاجرت می کنید، انتقال محتوای رایگان را ارائه می دهد. این سرویسی است که شما معمولاً صدها دلار را در یک سایت هاستینگ دیگر خرج می کنید.

اما HostGator “فایل های وب سایت، پایگاه های داده، اسکریپت ها و یک ثبت دامین رایگان” را بدون هیچ هزینه ای برای شما منتقل می کند. فقط باید ظرف 30 روز پس از ثبت نام این کار را انجام دهید. این پشتیبانی در سطح جهانی است.

راه حل هاستینگ VPS HostGator کاملاً قابل تنظیم است و در مقیاس ساخته شده است.

با هاستینگ VPS، دریافت پشتیبانی به موقع مشتری از شخص مناسب بسیار مهم است. افزایش کنترل شما بر روی محیط سرور به این معنی است که تعداد زیادی از مشکلات ممکن است ایجاد شود. سوالات خیلی سریع از نظر فنی پیچیده می شوند و حتی ممکن است ندانید که چگونه اشتباه را بیان کنید.

تیم پشتیبانی مشتری آنها نیز 365/7/24 از طریق تلفن، ایمیل یا چت زنده آماده است تا به شما در رفع هر یک از نیازهایتان کمک کند.

در اینجا برنامه های قیمت گذاری VPS برای HostGator آمده است:

Snappy 2000

. شروع از 23.95 دلار در ماه

. 2 گیگابایت رم

. 2 هسته CPU

. 120 گیگابایت فضای دیسک

. 1.5 ترابایت پهنای باند

Snappy 4000

. شروع از 34.95 دلار در ماه

. 4 گیگابایت رم

. 2 هسته CPU

. 165 گیگابایت فضای دیسک

. 2 ترابایت پهنای باند

Snappy 8000

شروع از 59.95 دلار در ماه

8 گیگابایت رم

4 هسته CPU

240 گیگابایت فضای دیسک

3 ترابایت پهنای باند

اگرچه این طرح‌ها کمترین میزانی نیستند که دیده‌ایم، اما هنوز هم بسیار خوب هستند.

با این حال، برنامه های VPS HostGator به سمت مدیران وب حرفه ای تر و با تجربه تر است. آنها در دادن کنترل عالی به توسعه دهندگان بر روی مشخصات دقیق میزبانی خود بسیار خوب هستند.

HostGator همچنین با شبکه امنیتی قابل اعتماد و چند لایه خود متمایز است. این محافظت پیشرفته همراه با توانایی مقیاس‌سازی آسان منابع، چیزی است که HostGator را به بهترین گزینه VPS در لیست ما تبدیل می‌کند.

همراه با آن، پایگاه داده MySQL نامحدود، دسترسی ریشه کامل و کاربران SFTP نامحدود دریافت می کنید. بنابراین اگر می خواهید کنترل بیشتری بر جنبه های فنی وب سایت خود داشته باشید، این هاست برای شماست.

آنها همچنین برنامه های هاستینگ ابری خوبی را ارائه می دهند.

iPage VPS – بهترین هاستینگ VPS اگر از ابتدا شروع می کنید

iPage یک طرح VPS مقرون به صرفه با چند ابزار مفید برای افرادی است که تازه شروع به کار کرده اند. همچنین درجه بالایی از پشتیبانی مشتری را دریافت خواهید کرد، که همیشه در مورد هاستینگ VPS صدق نمی کند.

آی پیج در واقع در طراحی وب و سایر خدمات تخصص دارد. برای کسانی از شما که در حال ساخت یک وب سایت جدید از ابتدا هستید و می خواهید با یک برنامه هاستینگ VPS قوی و مقرون به صرفه شروع کنید، iPage یک انتخاب برتر است.

سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن به شما اجازه می دهد تا به راحتی یک وب سایت عالی ایجاد کنید. هیچ دانش کدنویسی یا توسعه وب مورد نیاز نیست. iPage همچنین یک دامین رایگان برای شما قرار می دهد. این باعث می شود که یک بسته عالی برای کسی که یک وب سایت جدید با هاستینگ VPS ایجاد می کند.

بیایید نگاهی دقیق تر به برنامه های آنها بیندازیم.

Basic VPS

. شروع از 19.99 دلار در ماه (تجدید با 24.99 دلار)

. 1 هسته CPU

. 1 گیگابایت رم

. 40 گیگابایت فضای دیسک

. 1 ترابایت پهنای باند

Business VPS

. شروع از 47.99 دلار در ماه (تجدید در 59.49 دلار)

. 2 هسته CPU

. 4 گیگابایت رم

. 90 گیگابایت فضای دیسک

. 3 ترابایت پهنای باند

VPS بهینه

. شروع از 79.99 دلار در ماه (تجدید در 99.99 دلار)

. 4 هسته CPU

. 8 گیگابایت رم

. 120 گیگابایت فضای دیسک

. 4 ترابایت پهنای باند

همانطور که می بینید، اینها پایین ترین قیمت هایی هستند که تاکنون دیده ایم، حتی پس از شروع نرخ های تمدید کامل قیمت.

حتی با این نرخ های پایین، همچنان از پشتیبانی با کیفیت 7/24 بهره مند خواهید شد. شما فقط ظرفیت و منابع ارائه شده توسط برخی از ارائه دهندگان سطح بالاتر را دریافت نخواهید کرد. در iPage بیشتر بیاموزید.

چگونه بهترین هاست VPS را برای خود پیدا کنید

اکنون که فرصتی برای بررسی برخی از برنامه های VPS خاص داشته اید، زمان آن رسیده است که بهترین انتخاب ممکن را برای خود و وب سایت خود تعیین کنید.

دو سوال اصلی که باید در نظر گرفته شوند ساده هستند:

. به چه منابعی نیاز دارید؟

. چقدر دوست داری خرج کنی؟

در بیشتر موارد، قیمت و ویژگی ها دست به دست هم می دهند. اگر به بالاترین میزان RAM، فضای دیسک و فضای ذخیره سازی نیاز دارید، باید انتظار داشته باشید که قیمت های بالاتری بپردازید.

جدای از آن، می‌توانید به یک ارائه‌دهنده متمایل شوید یا بر اساس ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی مشتری، امنیت وب‌سایت و توانایی مقیاس ‌پذیری برنامه‌ریزی کنید.

ممکن است برخی از شما تعجب کنید که از چه شرایط و استانداردهایی برای تعیین بهترین سرویس های VPS استفاده کرده ایم. همه برنامه های موجود در لیست ما بر اساس ملاحظات زیر امتیاز بالایی کسب کردند.

می توانید آنها را در زیر ببینید و هنگام تصمیم گیری نهایی از آنها استفاده کنید:

پشتیبانی 365/7/24 White-Glove

پشتیبانی خوب مشتری در مورد هاستینگ VPS فقط “خوب بودن” نیست – این یک ضرورت مطلق است. در واقع، پشتیبانی خوب از مشتری باید برای هر کسی که به دنبال هاست وب VPS است، یک معامله شکن باشد.

این امر مخصوصاً زمانی صادق است که شما یک وب سایت را برای تجارت خود مدیریت می کنید. اگر وب‌سایت شما از کار بیفتد یا قربانی یک حمله DDoS شوید، باید بتوانید تلفنی را بردارید و از یک طرف دیگر بخواهید که به شما کمک کند تا در اسرع وقت مشکل را حل کنید. هر دقیقه آنها به شما کمک نمی کنند می تواند به معنای از دست دادن درآمد باشد.

حداقل، ما یک طرح VPS را توصیه می کنیم که با پشتیبانی تلفنی و چت زنده 7/24 ارائه می شود. برخی از گزینه های موجود در لیست ما بیشتر از سایرین به دلیل حمایت از آنها متمایز هستند. ما مطمئن شدیم که در بررسی های بالا به آن اشاره کرده ایم.

البته، پشتیبانی مشتری زمانی شروع نمی‌شود و به پایان نمی‌رسد. همچنین می‌خواهید افراد واقعی که برای ارائه‌دهنده هاستینگ کار می‌کنند حضور داشته باشند تا در موارد دیگری که هنگام مدیریت یک کسب‌وکار آنلاین پیش می‌آیند، به شما کمک کنند.

به عنوان مثال، اگر یک وب سایت جدید از ابتدا ایجاد می کنید، احتمالاً به مهاجرت رایگان سایت اهمیتی نمی دهید. اما برای کسانی از شما که به دنبال انتقال از ارائه دهنده دیگری هستید، مهاجرت رایگان و انتقال دامین رایگان می تواند چند صد دلار برای شما صرفه جویی کند.

دسترسی به Root

دسترسی Root به لینوکس، یونیکس و کاربران مجاور لینوکس این توانایی را می‌دهد تا فرمان بیشتری را بر روی وب‌سایت‌ها و دارایی‌های دیجیتال خود پیاده‌سازی کنند و امکان دسترسی و سفارشی‌سازی بیشتر را فراهم کنند.

برای روشن بودن، هر پلن VPS در لیست ما با دسترسی روت همراه نیست. اما همه به آن نیاز ندارند.

دسترسی روت فقط برای کسانی از شما که توسعه دهنده هستند، از نظر فنی پیشرفته هستند یا می خواهند تغییرات سفارشی در سرور مجازی خود ایجاد کنند ضروری است. اکثریت قریب به اتفاق شما بهتر است یک برنامه VPS کاملاً مدیریت شده را انتخاب کنید.

اما اگر به دنبال یک هاست VPS هستید، به احتمال زیاد به دنبال کنترل بیشتری بر روی وب سایت خود هستید. خوشبختانه، برخی از برنامه های کاملاً مدیریت شده وجود دارد که با دسترسی روت اختیاری نیز همراه است. به عنوان مثال، InMotion Managed VPS Hosting به شما دسترسی روت اختیاری برای کنترل پیشرفته تر می دهد.

با InMotion Cloud VPS، به همراه کلیدهای SSH برای سفارشی‌سازی ایمن بیشتر، دسترسی ریشه کامل خواهید داشت.

بنابراین، فقط مطمئن شوید که قبل از انتخاب یک برنامه می‌دانید که آیا می‌خواهید دسترسی روت داشته باشید یا خیر.

نرخ آپتایم بالا

بدون شک مهم ترین عاملی است که باید در هاستینگ وب در نظر گرفت. در بسیاری از موارد، آپ تایم دلیلی است که هر کسی بخواهد از یک هاست اشتراکی به یک هاست VPS ارتقا یابد.

به همین دلیل است که باید روی نرخ های آپ تایم حق بیمه قرار دهید. هر طرح VPS در این راهنما در تست های آپتایم ما به خوبی عمل کرد.

اکثر ارائه دهندگان نرخ آپتایم 99.9٪ را تضمین می کنند و در صورت عدم رعایت این استانداردها، صورتحساب شما را اعتبار می دهند. با این حال، به چند دلیل می خواهید از این سناریو به طور کلی اجتناب کنید.

اولاً، بازگرداندن چند دلار اضافی ارزش آن را ندارد که سایت شما در زمانی که ممکن است رشد کند و پول بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد، خراب شود. و بسته به مدت زمانی که از کار افتاده باشد، می تواند به معنای پول زیادی باشد.

دوم، آیا می دانید اگر سایت شما حتی کسری از درصد کاهش یابد، در واقع چقدر زمان از دست می دهید؟ احتمالاً خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

تفاوت بین 99% و 99.9% آپتایم بیش از 80 ساعت در سال است! این بیش از سه روز است که وب سایت شما سالانه از کار می افتد، همه به این دلیل است که هاست وب خوبی دریافت نکرده اید.

به همین دلیل است که می خواهید یک شرکت هاست وب خوب پیدا کنید که حداقل 99.9٪ آپتایم در سال را تضمین کند. اگر برنامه‌های VPS را از منظر آپ‌تایم ارزیابی می‌کنید، می‌توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که هر ارائه‌دهنده‌ای در لیست ما یک گزینه امن است.

همچنین، اگر یا زمانی که وب‌سایت شما از کار بیفتد، می‌خواهید هاست VPS در هر ساعتی از روز در آنجا باشد تا به شما کمک کند – که به نقطه نظرات ما در مورد سرویس دستکش سفید (white glove) همیشه در دسترس برمی‌گردد. در زمان خرابی (چه برنامه ریزی شده و چه برنامه ریزی نشده)، این شفافیت و ارتباطات کلیدی است.

عملکرد نیروگاه

جذابیت اصلی هاستینگ VPS این است که می تواند عملکرد وب سایت شما را به شدت افزایش دهد. وب سایت شما اکنون افزایش سرعت زیادی را تجربه خواهد کرد زیرا منابع را با سایت های دیگر به اشتراک نمی گذارد.

سرعت سایت برای همه وب سایت ها مهم است. تاخیر یک ثانیه‌ای در زمان بارگذاری می‌تواند به این معنا باشد که بازدیدهای صفحه 11% و 7% کمتر تبدیل می‌شوند. این امر به ویژه برای کسانی از شما که قصد تجربه حجم بالای ترافیک را دارند بسیار مهم است. شما می‌خواهید مطمئن شوید که طرحی را پیدا می‌کنید که بتواند ترافیک شما را بدون کاهش سرعت در نظر بگیرد.

هاست های VPS در این لیست بررسی و تحقیق شده اند تا مطمئن شوید که بهترین زمان بارگذاری را در بین هر هاست ارائه می دهند.

اگرچه بسیاری از سرعت وب‌سایت شما به میزان رسانه و دارایی‌هایی که در آن دارید (و نحوه بهینه‌سازی آن بستگی دارد)، دو عنصر بسیار مهم وجود دارد که بر عملکرد کلی وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارند:

دیسک SSD

دیسک‌های درایو حالت جامد (SSD) دستگاه‌هایی هستند که دارایی‌های وب‌سایت شما مانند تصاویر، ویدیوها، محتوا، صفحات وب و غیره را ذخیره می‌کنند.

آنها همچنین به افزایش سرعت وب سایت شما برای کاربر کمک می کنند. به این ترتیب، آنها عملکرد کلی را تا حد زیادی بهبود می بخشند.

RAM

RAM به مقدار حافظه کاری اشاره دارد که توسط CPU سرور شما قابل دسترسی است. هنگامی که یک برنامه بوت می شود، برای دسترسی آسان به طور موقت در RAM سرور ذخیره می شود.

اگر رم خیلی کمی دارید، این اطلاعات روی SSD یا هارد دیسک شما ذخیره می شود – که دسترسی به آن زمان بسیار بیشتری طول می کشد.

بنابراین هر چه بیشتر، به طور کلی بهتر است. اما همه چیز واقعاً به خواسته های وب سایت شما بستگی دارد.

تعداد منابعی که به دست می آورید با برنامه ای که انتخاب می کنید تعیین می شود. همه چیز بستگی به این دارد که شما به چه چیزی نیاز دارید و چقدر می خواهید خرج کنید.

این به ویژه برای وب سایت هایی که به آستانه بالایی برای RAM و فضای دیسک نیاز دارند بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر به هاستینگ ایمیل، بازی ها یا برنامه های درون مرورگر یا پلتفرم های اینترنت اشیا نیاز دارید.

هاستینگ VPS چیست؟

VPS مخفف “سرور خصوصی مجازی” است. این یک نوع راه حل هاستینگ وب است که یک سرور واحد را به ماشین های مجازی جداگانه تقسیم می کند. هر سرور مجازی را می توان برای پاسخگویی به نیازهای سایت هایی که هاستینگ می کند پیکربندی کرد.

یکی از مهمترین مزایای هاستینگ VPS این است که با منابع سرور اختصاصی ارائه می شود. بنابراین ترافیک، ذخیره سازی و مصرف سرور یک وب سایت دیگر هیچ تأثیری بر وب سایت یا عملکرد شما نخواهد داشت.

سرورهای خصوصی مجازی برای افرادی که خواهان مزایای یک سرور اختصاصی بدون برچسب قیمت سنگین مربوط به هاستینگ وب اختصاصی هستند، عالی هستند. اکثریت قریب به اتفاق وب سایت ها هرگز به سرور اختصاصی نیاز نخواهند داشت. اما هنگامی که شروع به دریافت ترافیک بیشتر کردید، این احتمال وجود دارد که از برنامه میزبانی مشترک خود پیشی بگیرید.

هاستینگ VPS حد وسط بین هاست اشتراکی و هاستینگ اختصاصی است. مشابه هاستینگ اشتراکی، شما همچنان یک سرور واحد را با وب سایت های دیگر به اشتراک می گذارید. اما سایت های کمتری روی آن سرور قرار دارند و هر سایت منابع اختصاصی و گزینه های پیکربندی سفارشی خود را دارد.

اکثر وب سایت ها وقتی از ابتدا شروع می کنند به هاستینگ VPS نیاز ندارند. زمانی که ترافیک شما افزایش می یابد و به منابع بیشتری نیاز دارید، ارتقا از هاستینگ اشتراکی به VPS منطقی است.

ارتقا به هاستینگ VPS به بهبود سرعت و عملکرد سایت شما کمک می کند و در نهایت تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان شما بهبود می بخشد. با توجه به پیکربندی هاستینگ VPS، شما برای مدیریت حجم بالاتر ترافیک و افزایش غیرمنتظره ترافیک مجهزتر خواهید بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه VPS در مقابل سایر گزینه های هاستینگ قرار می گیرد، راهنمای ما را در مورد بهترین ارائه دهندگان هاستینگ وب بررسی کنید.

سرورهای مجازی در مقایسه با سایر گزینه های هاستینگ

قبل از اینکه تصمیم خود را در مورد برنامه هاستینگ VPS نهایی کنید، باید مطمئن شوید که یک سرور خصوصی مجازی بهترین گزینه شماست.

اگر یک وب سایت جدید از ابتدا ایجاد می کنید و برای مدت طولانی قصد ندارید ترافیک زیادی داشته باشید، هاستینگ مشترک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. مطمئن نیستیم؟ یک دقیقه وقت بگذارید و انواع مختلف هاستینگ وب را در نظر بگیرید تا بفهمید کدام یک برای شما بهترین است.

برای کسانی از شما که خواهان سفارشی سازی کامل روی سرور خود هستید و انتظار دارید هر ماه بیش از 100000 بازدیدکننده داشته باشید، ممکن است بخواهید یک سرور اختصاصی در نظر بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به راهنمای ما در مورد بهترین برنامه های هاستینگ اختصاصی مراجعه کنید.

هاستینگ VPS برای همه کسانی است که در وسط قرار می گیرند. بنابراین اگر برنامه مشترک خود را پشت سر گذاشته اید اما به منابع ارائه شده در سرور اختصاصی نیاز ندارید، یک سرور خصوصی مجازی برای وب سایت شما عالی خواهد بود.

از آنجایی که اکثر وب سایت ها به قدرت یک سرور اختصاصی نیاز ندارند، هاستینگ VPS ارتقای منطقی از یک برنامه مشترک است.

هاستینگ ابری یکی دیگر از گزینه های محبوب هاستینگ VPS است. این کمی مقرون به صرفه تر از هاستینگ VPS است زیرا معمولاً بر اساس مصرف واقعی منابع است.

در مقایسه با سرورهای ابری، هاستینگ VPS تمایل به ارائه امنیت بهتر دارد. با این حال، هاستینگ ابری قابلیت اطمینان بیشتری را ارائه می دهد زیرا سایت شما در شبکه ای از سرورهای ابری هاست می شود. بنابراین اگر یکی از کار بیفتد یا به خطر بیفتد، سایت شما می تواند بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد.

اگر در حصار بین یک برنامه ابری یا VPS هستید، می توانید لیست کامل ما از بهترین خدمات هاستینگ وب ابری را برای مقایسه برنامه ها در کنار یکدیگر بررسی کنید.

بهترین برنامه های هاستینگ VPS: سوالات اصلی شما پاسخ داده شده است

کدام شرکت بهترین هاستینگ VPS را ارائه می دهد؟

Hostinger بهترین شرکت هاستینگ VPS برای اکثر وب سایت ها است. از زمان بارگذاری سریع گرفته تا زیرساخت ایمن و قابلیت اطمینان عالی، هاستینگر همه اینها را دارد. بر اساس میزان فضای ذخیره سازی و پهنای باند مورد نیاز سایت، برنامه های مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. همچنین خوب است بدانید که برنامه‌های VPS هاستینگر می‌توانند با رشد سایت شما مقیاس شوند.

تمام برنامه های Hostinger VPS با یک دامین رایگان و یک گواهی SSL رایگان ارائه می شود. خرید شما با 30 روز ضمانت بازگشت وجه نیز پشتیبانی می شود.

چگونه بهترین برنامه هاستینگ VPS را برای وب سایت خود انتخاب کنم؟

برای انتخاب بهترین برنامه هاستینگ VPS برای وب سایت خود، باید عواملی مانند منابع سرور، عملکرد، نرخ آپ تایم، دسترسی ریشه و پشتیبانی را ارزیابی کنید. دریافت حافظه رم و SSD بیشتر می تواند عملکرد سایت شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد، اما هزینه آن را نیز افزایش می دهد. بنابراین باید تصمیم بگیرید که در مقایسه با منابعی که در ازای دریافت می‌کنید چقدر مایلید برای هاستینگ VPS هزینه کنید.

دسترسی ریشه یک ویژگی مهم هاستینگ VPS برای سایت هایی است که می خواهند گزینه های سفارشی سازی بیشتری در سطح سرور داشته باشند. همچنین باید به دنبال یک برنامه هاستینگ VPS باشید که دسترسی 7/24 را به پشتیبانی تلفن و چت زنده فراهم می کند.

ارزان ترین هاستینگ VPS چیست؟

با برنامه هایی که فقط از 2.99 دلار در ماه شروع می شود ، هاستینگر برخی از ارزان ترین برنامه های هاستینگ VPS را در بازار دارد. دریافت ارزان‌ترین نرخ‌های VPS از هاستینگر یا هر ارائه‌دهنده هاستینگ وب، اغلب از شما می‌خواهد که چندین سال پیش پرداخت کنید. همچنین شایان ذکر است که بسیاری از ارائه دهندگان هاستینگ VPS نرخ های اولیه ارزان تری را برای مشتریان جدید ارائه می دهند، اما قیمت طرح VPS شما احتمالاً پس از تمدید افزایش می یابد.

آیا VPS برای هاستینگ وب خوب است؟

VPS یک گزینه هاستینگ وب خوب برای سایت هایی است که خواهان بهبود عملکرد، ثبات و قابلیت اطمینان هستند. اگر وب سایت شما ترافیک ثابتی دارد و از برنامه هاستینگ مشترک خود پیشی گرفته اید، ارزش آن را دارد که به هاستینگ VPS ارتقا دهید.

از آنجایی که هاستینگ VPS با منابع سرور اختصاصی ارائه می شود، سایت شما توسط سایت های دیگر در یک سرور اشتراکی گرفتار نمی شود. این به زمان بارگذاری سریع‌تر و تجربه کاربری بهتر ترجمه می‌شود و آن را به گزینه خوبی برای وب‌سایت‌هایی با حداقل 10000 بازدیدکننده ماهانه تبدیل می‌کند.

آیا VPS سریعتر از هاستینگ مشترک است؟

هاستینگ VPS سریعتر از هاستینگ اشتراکی است. در حالی که هر دو نوع هاستینگ وب به اشتراک سرورها با سایر وب سایت ها متکی هستند، هاستینگ VPS منابع اختصاصی را بر روی سرورهای مجازی فراهم می کند. با هاستینگ VPS، ترافیک یا مصرف منابع یک سایت بر سرعت یا عملکرد وب سایت دیگر در همان سرورها تأثیر نمی گذارد. هاستینگ VPS همچنین به وب مسترها دسترسی ریشه در سطح سرور را می دهد و امکان سفارشی سازی را فراهم می کند که می تواند عملکرد سایت را بهبود بخشد و سرعت را افزایش دهد، که گزینه ای برای برنامه های مشترک نیست.

VPS بهتر است یا هاستینگ ابری؟

هاستینگ VPS بهتر از هاستینگ ابری برای وب سایت هایی است که با داده های بسیار حساس سروکار دارند. طرح‌های VPS نسبت به طرح‌های ابری قیمت‌گذاری شفاف‌تری دارند، زیرا نرخ‌ها بر اساس ترافیک یا مصرف منابع متفاوت نیستند.

اما هاستینگ وب ابری بهتر از هاستینگ VPS برای سایت هایی با ترافیک غیرقابل پیش بینی است. مقیاس بندی یا بازگرداندن منابع بر حسب تقاضا آسان تر است و هاستینگ ابری اغلب عملکرد بهتری نسبت به هاستینگ VPS ارائه می دهد.

آیا هاستینگ VPS سریعتر از هاستینگ سرور اختصاصی است؟

خیر، هاستینگ VPS سریعتر از هاستینگ سرور اختصاصی نیست. سرورهای اختصاصی منابع بیشتری نسبت به هاستینگ VPS ارائه می دهند و این منابع با هیچ وب سایت دیگری به اشتراک گذاشته نمی شوند. سایت هایی که بر روی سرور اختصاصی هاستینگ می شوند همیشه سریعتر و پاسخگوتر از وب سایت هایی هستند که به هاستینگ VPS متکی هستند.

هاستینگ VPS مدیریت شده چیست؟

هاستینگ VPS مدیریت شده یک سرویس هاستینگ وب است که در آن ارائه دهنده هاستینگ میزبان کلیه امور نگهداری سرور، امنیت، پشتیبان گیری و نصب نرم افزار را در زیرساخت VPS انجام می دهد. وب‌سایت‌هایی که از برنامه هاستینگ VPS مدیریت شده استفاده می‌کنند، نیازی به نگرانی در مورد هیچ یک از جنبه‌های فنی سرورهای مجازی ندارند – زیرا کاملاً غیرمجاز است. پلن های مدیریت شده VPS نیز از برنامه های مدیریت نشده پشتیبانی بهتری دارند. این معمولاً شامل خدمات نظارتی و کمک اختصاصی در صورت بروز هرگونه مشکلی است.

ما UltaHost را برای وب سایت هایی که به دنبال یک برنامه VPS کاملاً مدیریت شده هستند توصیه می کنیم.

بهترین هاستینگ VPS به طور خلاصه

هاستینگ سرور خصوصی مجازی (VPS) حافظه بیشتر، عملکرد بهتر و انعطاف پذیری بیشتر را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. این یک گزینه عالی برای در نظر گرفتن زمانی است که از یک برنامه هاستینگ مشترک پیشی گرفته اید.

ارائه دهندگان هاستینگ VPS مختلف برای موارد استفاده مختلف بهتر هستند. برخی برای مقیاس پذیری ساخته شده اند، در حالی که برخی دیگر برای توسعه دهندگان ساخته شده اند. برخی از ارائه دهندگان از نظر قیمت و ارزش متمایز هستند، در حالی که برخی دیگر خدمات منحصر به فردی را برای دستگاه های IoT و محاسبات لبه ارائه می دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT