سرویس ایمیل موقت

بهترین سرویس ایمیل موقت 2023

زمان مطالعه 10 دقیقه

در دنیای دیجیتال امروز، ایمیل به ابزاری ضروری برای ارتباطات آنلاین تبدیل شده است. تقریباً هر اقدامی در اینترنت به آدرس ایمیل شما نیاز دارد. بهترین سرویس ایمیل موقت را در ادامه معرفی کرده ایم.

چه بخواهید به رسانه‌های اجتماعی بپیوندید، به محتوای برخی از وب‌سایت‌ها دسترسی داشته باشید، یک برنامه را نصب کنید یا آنلاین خرید کنید – باید ایمیل خود را وارد کنید – چاره دیگری ندارید. با انجام این کار، نه تنها برای محتوای مورد علاقه خود ثبت نام کرده اید، بلکه برای ایمیل های تبلیغاتی یا هرزنامه های ناخواسته نیز ثبت نام کرده اید. در همان زمان، حریم خصوصی اکانت شما به طور بالقوه به خطر می افتد.

سرویس‌های ایمیل یکبار مصرف، آدرس‌های ایمیلی را ارائه می‌کنند که به‌طور خودکار ایجاد می‌شوند و می‌توانید به‌جای آدرس‌های واقعی خود، برای مدت زمان محدودی از آنها استفاده کنید. این یک راه عالی برای محافظت از حریم خصوصی شما، حفظ ناشناس بودن و جلوگیری از هرزنامه است.

بهترین سرویس ایمیل موقت 2023 به طور کامل:

1.سایت Proton Free

بهترین برای حفظ حریم خصوصی

دلایل خرید

+ چندین لایه امنیتی

+دسترسی به Proton Mail، Proton Drive، Proton VPN و Proton Calendar

+ در دستگاه های اندروید و iOS و اکثر مرورگرهای وب پشتیبانی می شود

دلایلی برای اجتناب

-ناشناس نیست

– فضای ذخیره سازی محدود در طرح رایگان

Proton یک سرویس ایمیل خصوصی است که از رمزگذاری سرتاسری منبع باز، حسابرسی شده مستقل و رمزگذاری دسترسی صفر برای ایمن سازی ارتباطات شما استفاده می کند. سطح بالایی از امنیت را برای شما تضمین می کند زیرا هیچ کس (حتی Proton) نمی تواند به صندوق ورودی شما دسترسی داشته باشد و پیام های شما را بخواند مگر شما و گیرنده مورد نظر. این سرویس طراحی ساده و کاربرپسندی دارد و به شما امکان می‌دهد ظاهر صندوق ورودی خود را سفارشی کنید، با ایجاد پوشه‌ها، برچسب‌ها و فیلترها سازماندهی کنید و چندین هویت آنلاین را مدیریت کنید.

نسخه رایگان یک طرح ایمیل امن ارائه می دهد که مجموعه خوبی از ویژگی های اساسی را ارائه می دهد – تا 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی کل برای یک آدرس ایمیل و امکان 150 پیام در روز را فراهم می کند. با این حال، اگر بخواهید به طرح پولی ارتقا دهید، می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته مانند امکان افزودن و مدیریت حداکثر 10 آدرس ایمیل، ایجاد یک دامنه ایمیل سفارشی و استفاده از 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده کنید. از آنجایی که Proton در سوئیس ثبت شده و دفتر مرکزی آن قرار دارد، تمام اطلاعات شما توسط قوانین سختگیرانه حریم خصوصی سوئیس و بی طرفی سوئیس محافظت می شود.

2.سایت Internxt

بهترین برای مدیریت رسانه شما

دلایل خرید

+کاملا ناشناس

+کاملا رایگان

+ می توانید چندین آدرس برای اهداف مختلف ایجاد کنید

دلایلی برای اجتناب

آدرس های ایمیل سفارشی را نمی دهد

این مولد اکانت ایمیل یکبار مصرف، جدیدترین ابزار حریم خصوصی Internxt است که برای ارائه آدرس‌های رایگان، ناشناس، موقت و تصادفی بدون ذخیره هیچ یک از اطلاعات شخصی شما ساخته شده است. آدرس در نوار ابزار بالای صفحه اصلی ایجاد می‌شود و پیام‌هایی که دریافت می‌کنید در صندوق ورودی موقت زیر ظاهر می‌شوند. آنها تا زمانی که شما همچنان از آدرس ایمیل موقت خود استفاده می کنید نگهداری می شوند. با این حال، هر دو آدرس ایمیل و صندوق ورودی پس از 3 ساعت عدم فعالیت منقضی می شوند.

علاوه بر ایجاد یک آدرس ایمیل موقت، Internxt فضای ذخیره سازی ابری امن، خصوصی و رمزگذاری شده را ارائه می دهد. Internxt Drive به شما این امکان را می‌دهد تا از فایل‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و در خلوت کامل به اشتراک بگذارید. ذخیره سازی رمزگذاری شده کاربر پسند با رمزگذاری درجه نظامی و اشتراک فایل تضمین می کند که فقط شما فایل های خود را کنترل می کنید و از شما در برابر جمع آوری داده ها و شرکت های تبلیغاتی محافظت می کند. با Internxt Photos، می‌توانید خاطرات خود را با خیال راحت در یک مکان نگه دارید و به اشتراک بگذارید، در حالی که Internxt Send شما را قادر می‌سازد تا فایل‌های بزرگ مانند اسناد، عکس‌ها یا ویدیوها را به سرعت و کاملاً محرمانه رمزگذاری و انتقال دهید.

3.سایت 10 minute mail

بهترین ایمیل اولیه

دلایل خرید

+کاملا رایگان

+ استفاده سریع و آسان

دلایلی برای اجتناب

-طراحی شده فقط برای دریافت ایمیل

-بدون ویژگی های پیشرفته

10 minute mail یک سرویس ایمیل یکبار مصرف است که استفاده آسان، رایگان، ایمن و بدون نیاز به ثبت نام است. این پلتفرم شما را قادر می سازد یک ایمیل موقت ایجاد کنید که پس از 10 دقیقه به طور خودکار منقضی می شود. اگر برای مدت طولانی تری به آن نیاز دارید، می توانید مدت زمان آن را با کلیک کردن روی دکمه «دریافت 10 دقیقه دیگر» افزایش دهید. زمانی که دوره 10 دقیقه ای اضافی شما سپری شد و آن را تمدید نکردید، برای همیشه ناپدید می شود.

فقط شما می توانید آدرس ایمیل ایجاد شده را ببینید و از آن استفاده کنید. این سرویس مخصوصاً برای شرایطی مناسب است که برای ثبت نام در یک سرویس یا دسترسی به محتوا به یک آدرس ایمیل موقت نیاز دارید اما نمی خواهید از آدرس ایمیل شخصی خود استفاده کنید. هنگامی که سایتی که در آن ثبت نام کرده اید ایمیلی برای شما ارسال می کند، در قسمت پیام در صفحه اصلی ظاهر می شود. پس از دریافت آن، می توانید آن را بخوانید و از اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنید. پس از بستن پنجره یا انتظار برای گذشت 10 دقیقه، آدرس و پیام های دریافتی برای همیشه حذف می شوند.

4.سایت Temp Mail

بهترین برای سهولت استفاده

دلایل خرید

+ رابط کاربر پسند

+کاربران طول عمر آدرس ایمیل را تعیین می کنند

+ در فروشگاه‌های App و Play و مرورگرهای Chrome، Safari و Firefox موجود است

دلایلی برای اجتناب

-طراحی شده فقط برای دریافت ایمیل

– فضای ذخیره سازی محدود در یک طرح رایگان

Temp Mail یک سرویس ایمیل یکبار مصرف است که نیازی به ثبت اکانت یا ارائه هیچ گونه جزئیات شخصی ندارد، که آن را به راه حل سریع و آسان دیگری برای نیازهای ایمیل موقت تبدیل می کند. آدرس شما فوراً با یک کلیک یک دکمه در صفحه اصلی ایجاد می شود و صندوق ورودی شما دقیقاً در زیر است. شما می توانید بلافاصله پیام هایی از جمله عکس یا هر پیوست دیگر را دریافت کنید. همچنین آدرس ایمیل ایجاد شده تا زمانی که خودتان این کار را انجام ندهید یا لیست دامنه تغییر نکند به طور خودکار حذف نمی شود. بنابراین تا زمانی که به آن نیاز دارید می توانید از آن استفاده کنید و نیازی به درخواست تمدید زمان نیست.

ایمیل موقت همچنین یک طرح ممتاز با ویژگی های اضافی ارائه می دهد. در صورت تصمیم به اشتراک، به شما امکان می دهد دامنه سفارشی خود را متصل کنید، تا 10 آدرس را همزمان ایجاد کنید و یک آدرس 100٪ خصوصی با مالکیت کامل را تضمین می کند. فضای ذخیره سازی 100 مگابایتی برای پیام های ایمیل، عملکرد یکپارچه در یک مرورگر وب، حفظ حریم خصوصی و امنیت افزایش یافته و پشتیبانی ممتاز بدون تبلیغات دریافت می کنید.

5.سایت Guerilla Mail

بهترین برای آدرس های سفارشی

دلایل خرید

+کاملا ناشناس

+ از آدرس های سفارشی پشتیبانی می کند

+کاربران می توانند به هر آدرسی ارسال، پاسخ و ارسال کنند

دلایلی برای اجتناب

-ممکن است هنگام استفاده برای اولین بار گیج کننده باشد

-برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی باید از ایمیل درهم استفاده شود

Guerrilla Mail یک سرویس ایمیل یکبار مصرف رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد. به بازدیدکنندگان پس از بازدید از سایت به طور خودکار یک آدرس ایمیل تصادفی اختصاص داده می شود. تمام پیام‌های ارسالی به صندوق ورودی شما پس از 60 دقیقه به‌طور خودکار حذف می‌شوند. با این حال، خود آدرس‌های ایمیل موقت شما منقضی نمی‌شوند تا زمانی که آنها را به صورت دستی حذف کنید.

این سرویس به شما امکان می دهد ایمیل بنویسید – می توانید آنها را از آدرس ایمیل یکبار مصرف خود برای هر کسی ارسال کنید. همچنین، می‌توانید پیوست‌هایی را اضافه کنید (حداکثر 150 مگابایت)، به ایمیل‌های دریافتی پاسخ دهید، و بدون افشای هویت خود، آن را فوروارد کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب هر نام دامنه، شناسه صندوق ورودی را سفارشی کنید.

Guerilla Mail همچنین ویژگی آدرس درهم (همچنین به‌عنوان «نقاب‌دار» یا «ناشناس» شناخته می‌شود) ارائه می‌کند که دسترسی به شناسه صندوق ورودی شما را برای دیگران سخت می‌کند. یک آدرس درهم تنها در صورتی می‌تواند شناخته شود که شناسه صندوق ورودی شناخته شده باشد. هرچه حدس زدن شناسه صندوق ورودی شما سخت تر باشد، نام مستعار شما بهتر از شما محافظت می کند. استفاده از آدرس درهم شده گزینه پیشنهادی است زیرا امنیت بیشتری را فراهم می کند.

6.سایت EmailOnDeck

بهترین برای کاربران بیت کوین

دلایل خرید

+ فرآیند 2 مرحله ای ساده

+ آدرس ایمیل قابل تنظیم را می دهد

دلایلی برای اجتناب

-کاربران فقط می توانند با یک طرح رایگان به سایر کاربران EmailOnDeck ایمیل بزنند

-فقط پرداخت با بیت کوین پذیرفته می شود

EmailOnDeck یک راه عالی دیگر برای جلوگیری از هرزنامه و محافظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما است. این یک آدرس ایمیل موقت رایگان در اختیار شما قرار می دهد که در دو مرحله آسان ایجاد می شود – کافی است کپچا را کامل کنید و سپس روی دکمه «دریافت ایمیل» در صفحه اصلی کلیک کنید.

پیام‌های دریافتی در مرورگر شما ظاهر می‌شوند و 24 ساعت، بیشتر یا کمتر، در آنجا می‌مانند. در حالی که محدودیتی برای تعداد پیام هایی که می توانید دریافت کنید وجود ندارد، شما فقط می توانید برای سایر کاربران EmailOnDeck پیام ارسال کنید (نه به صورت ناشناس) مگر اینکه نسخه حرفه ای را انتخاب کنید. فقط کاربران حرفه ای می توانند یک ایمیل ناشناس به هر آدرس دیگری ارسال کنند. یک اکانت حرفه ای همچنین به کاربران اجازه می دهد چندین آدرس ایمیل سفارشی ایجاد کرده و آنها را ذخیره کنند. این بدون تبلیغات است و ابتدا ویژگی های جدید را معرفی می کند. هزینه EmailOnDeck Pro بر اساس ارزش بیت کوین متفاوت است و پرداخت یکباره به شما امکان دسترسی به مدت 30 روز را می دهد. امکان درخواست تخفیف 20% در صورت خرید هر بار 6 ماه وجود دارد، اما برای تایید کتبی باید با سرویس تماس بگیرید.

7.سایت ThrowAwayMail

بهترین برای استفاده شخصی

دلایل خرید

+کاملا رایگان

+ استفاده آسان

دلایلی برای اجتناب

-کاربران باید کوکی و جاوا اسکریپت را فعال کنند

-بدون ویژگی های اضافی

سرویس ThrowAwayMail یک راه حل عملی است اگر می خواهید به شخصی یک آدرس ایمیل ارائه دهید، اما همزمان از هویت خود محافظت کنید، یا بدون دریافت هرزنامه یا اطلاعاتی که در آینده به آن علاقه ای ندارید، در وب سایتی ثبت نام کنید.

ثبت نام لازم نیست. می توانید بلافاصله پیام هایی را به آدرس ایمیل موقتی که ایجاد کرده اید دریافت کنید و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند. به منظور محافظت از حریم خصوصی شما، هیچ کس دیگری جز شما نمی تواند آنها را ببیند. آدرس ایمیل موقت شما 48 ساعت دیگر منقضی می شود و در عین حال، می توانید از آن برای برقراری ارتباط در هر وب سایتی که نیاز دارید استفاده کنید. پس از 48 ساعت، اگر صندوق ورودی خود را باز نکنید، تمام ایمیل های دریافتی حذف خواهند شد. در صورتی که قبل از پایان زمان به صندوق ورودی خود مراجعه کنید، 48 ساعت دیگر تمدید می شود.

با این حال، برای استفاده از سرویس ThrowAwayMail، باید کوکی و جاوا اسکریپت را فعال کنید. این بدان معناست که شناسه جلسه و اولویت زبان شما ثبت می شود و باید خط مشی حریم خصوصی و کوکی آنها را بررسی کنید تا ببینید حریم خصوصی شما چگونه پوشش داده می شود.

همچنین بهترین ارائه دهندگان ایمیل امن را بررسی کنید.

سرویس ایمیل موقت چیست؟

سرویس ایمیل موقت یک آدرس ایمیل منحصربه‌فرد، موقت و یکبار مصرف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که قبل از از بین رفتن خودکار، فقط برای مدت کوتاهی معتبر است. این فقط به عنوان یک آدرس ایمیل معمولی کار می کند، اما برای دریافت آن نیازی به اشتراک نام، اطلاعات تماس یا سایر اطلاعات شخصی خود ندارید.

چرا باید از سرویس ایمیل موقت استفاده کنید؟

مزایای استفاده از سرویس ایمیل موقت شامل محافظت از حریم خصوصی آنلاین شما، کاهش میزان هرزنامه در صندوق ورودی شما و اجتناب از فروش یا اشتراک گذاری آدرس ایمیل شخصی شما با اشخاص ثالث است.

بسیاری از انجمن ها، وب سایت ها و وبلاگ ها از بازدیدکنندگان می خواهند که قبل از مشاهده یا دانلود محتوا ثبت نام کنند. برای دسترسی به اطلاعات یا محصول مورد نظر باید آدرس ایمیل خود را وارد و تایید کنید. وارد کردن یک آدرس ایمیل موقت یکبار مصرف به سایت‌ها و برنامه‌هایی که چندان مهم نیستند (یا می‌خواهید فقط یک بار از آن‌ها استفاده کنید) از دیدن آدرس ایمیل واقعی شما جلوگیری می‌کند. این سطح حریم خصوصی شما را افزایش می دهد و هویت شما امن و بی خطر باقی می ماند.

استفاده از خدمات ایمیل یکبار مصرف راهی مطمئن برای جلوگیری از ورود تبلیغات، خبرنامه ها، هرزنامه ها و نامه های ناخواسته به صندوق ورودی شما است. صندوق ورودی شخصی یا تجاری خود را تمیز و مرتب نگه می دارید و نیازی نیست آن را به صورت دستی شلوغ کنید. همچنین، دیگر لازم نیست نگران ایمیل‌های اسپم بالقوه خطرناک، هک کردن و حمله به ربات‌ها باشید.

ایجاد یک آدرس ایمیل یکبار مصرف، داده‌های شخصی یا حساس را ایمن نگه می‌دارد و به شما کمک می‌کند در هنگام مرور بدون نگرانی بمانید (حتی سایت‌های بالقوه غیرقابل اعتماد). این یک راه حل ایده آل برای مواقعی است که به اندازه کافی به پلتفرم اعتماد ندارید یا فقط می خواهید ناشناس بمانید. حفظ حریم خصوصی حق مسلم شماست و با استفاده از یک آدرس ایمیل یکبار مصرف، انتخاب می‌کنید که در چه مکان‌هایی از گذاشتن اطلاعات شخصی راحت هستید و ترجیح می‌دهید کجا ناشناس بمانید.

چه زمانی استفاده از آدرس ایمیل موقت توصیه می شود؟

برخی از موقعیت هایی که می خواهید از یک آدرس ایمیل موقت استفاده کنید عبارتند از:

. ثبت نام برای آزمایش های رایگان

. ثبت نام در سایت ها فقط یک بار

. خرید آنلاین

. ارتباط با اکانت های مشکوک

. نگران بدافزار

آیا یک سرویس ایمیل موقت ارزشش را دارد؟

با در نظر گرفتن تمام اطلاعات تا کنون، می توان گفت که ایجاد یک سرویس ایمیل موقت می تواند بسیار مفید باشد، به خصوص اگر اغلب در خدمات آنلاین ثبت نام می کنید یا با دیگران به صورت آنلاین ارتباط برقرار می کنید. این می تواند به محافظت از آدرس ایمیل شخصی شما و کاهش میزان ایمیل های هرزنامه ای که دریافت می کنید کمک کند. به علاوه، بسیاری از خدمات گزینه های رایگانی را ارائه می دهند، بنابراین امتحان کردن آنها ضرری ندارد.

چگونه هر سرویس ایمیل موقت را آزمایش کنیم؟

هر سرویس ایمیل موقت با ثبت نام (در صورت نیاز) و بررسی آنچه ارائه می دهد آزمایش می شود. در چک لیست، سهولت استفاده، سطوح امنیت و حریم خصوصی، گزینه‌های ارسال و دریافت ایمیل، فضای ذخیره‌سازی و آنچه هر سرویس برای نسخه‌های پولی خود ارائه می‌دهد را بررسی می‌کنیم.

ما جزئیات آنچه را که دریافت می‌کنید و آنچه را که دریافت نمی‌کنید مقایسه می‌کنیم و هر سرویس ایمیل موقت را بر اساس کیفیت ویژگی‌های آن رتبه‌بندی می‌کنیم.

ویژگی‌هایی مانند سادگی، سطح امنیت و ویژگی‌های اضافی، برخی از پیشنهادات اصلی هستند که بازبینان ما برای جمع‌آوری لیست بهترین سرویس ایمیل موقت به دنبال آن هستند.

بازبینان ما در مورد مزایا و معایب هر سرویس ایمیل موقت تحقیق می کنند تا درک دقیقی از آنچه انتظار دارید داشته باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT