بهترین سرویس نظارت بر سایت

بهترین سرویس نظارت بر سایت در سال 2023

زمان مطالعه 7 دقیقه

بهترین خدمات نظارت بر تخریب، هشدار دادن به شما در مورد هرگونه تغییر غیرمجاز در وبسایت شما را ساده و آسان می‌کند و به محافظت از دارایی های آنلاین شما کمک می‌کند. بهترین سرویس نظارت بر سایت را در ادامه معرفی کرده ایم.

این یک مسئله مهم است زیرا هک کردن همیشه یک مشکل برای وبسایت ها بوده است، اما در طول سال ها این مشکل حتی بزرگتر شده است. به این دلیل است که هکرها در حال حاضر کمتر کار می‌کنند، زیرا آنها کمتر نگران ایجاد اختلال در وبسایت شما هستند، به همان اندازه که هر گونه اطلاعات خصوصی ممکن است در پشت آن نهفته باشد.

نتیجه این است که بسیاری از وبسایت ها بدون اینکه صاحبان آن متوجه شوند هک می‌شوند و با انجام هیچ کاری نه تنها خودشان، بلکه مشتریان و بازدیدکنندگان وبشان را در معرض تهدید بالقوه جدی امنیت سایبری قرار می‌دهند.

نرم افزار آنتی‌ویروس می‌تواند بدافزار را شناسایی کند، هکرها اگر فکر می‌کنند می‌توانند وارد پایگاه داده پشت وبسایت شما شوند، همیشه سعی نمی‌کنند آن را نصب کنند. این فقط خود وبسایت نیست، بلکه ابزارها و افزونه ها نیز ممکن است هدف یک تلاش هک قرار گیرند تا نقطه ضعفی برای ورود به یک سایت اصلی امن پیدا کنید.

خوشبختانه، خدمات نظارت بر آسیب وبسایت می‌توانند بررسی های خودکار منظمی را در وبسایت شما انجام دهند تا مطمئن شوند که همه چیز ثابت و ایمن باقی می‌ماند و در صورت بروز هرگونه تغییر غیرمجاز بلافاصله به شما هشدار می‌دهد.

گزینه هایی برای مطابقت با تمام بودجه ها از خدمات رایگان مناسب برای وبلاگ نویسان تا پلتفرم های ممتاز برای صاحبان مشاغل بزرگ وجود دارد.

بهترین خدمات نظارت بر آسیب وبسایت در سال 2023 به طور کامل:

1.سایت Visualping

یک ابزار رایگان ساده برای تشخیص تغییرات سطحی

دلایل خرید:

راه اندازی آسان

نسخه موبایل موجود است

دلایل اجتناب:

فقط تغییرات بصری را تشخیص می‌دهد

Visualping یک ابزار فریبنده ساده است که محافظت قدرتمندی در برابر تخریب وبسایت ارائه می‌دهد. کاربران وبسایت یا برنامه های تلفن همراه iOS/Android فقط باید یک URL و آدرس ایمیل خود را وارد کنند تا به‌روزرسانی های منظم تغییرات ایجاد شده را دریافت کنند.

این ابزار با ایجاد عکس های فوری منظم از صفحه مورد نظر و سپس مقایسه آنها به صورت ساعتی، روزانه یا هفتگی کار می‌کند. همچنین می‌توان آن را برای ایجاد هشدار برای تغییرات کوچک، متوسط ​​یا مهم سفارشی کرد.

Visualping به طور خاص برای تخریب وبسایت طراحی نشده است. همانطور که وبسایت توسعه دهندگان ذکر می‌کند، برای بررسی انتشار بلیت های کنسرت یا عرضه محصول جدید به همان اندازه خوب کار خواهد کرد. با این حال، توانایی آن برای نمایش «تصاویر» روی هم قرار گرفته و همچنین این واقعیت که شما می‌توانید فرکانس بررسی های بصری را برای تغییرات کنترل کنید به این معنی است که مطمئناً برای هدف مناسب است.

نسخه رایگان Visualping به شما امکان 150 بررسی رایگان در ماه را می‌دهد. هزینه ها پس از این در یک مقیاس کشویی بسیار معقول بسته به تعداد بررسی های مورد نیاز متفاوت است. متناوبا، چهار طرح پولی وجود دارد.

از طریق نامش، Visualping ممکن است قادر به تشخیص تغییرات نامرئی در صفحات مانند تغییرات کد منبع نباشد. اگر بدافزار نگران کننده است، یکی از ابزارهای دیگر این راهنما را در نظر بگیرید.

2.سایت StatusCake

StatusCake یک پیشنهاد فوق العاده خوشمزه با قیمت رقابتی است

دلایل خرید:

ویژگی های پیشرفته مانند تست سرعت

هزینه های معقول

دلایل اجتناب:

طبقه رایگان فقط 10 بررسی در روز ارائه می‌دهد

StatusCake یک راه حل چند لایه برای وب مسترها است. این سایت مستقر در بریتانیا راهی برای بررسی صفحات شما از نظر خرابی از مکان های مختلف ارائه می‌کند: این پروژه دارای 48 مرکز نظارت در 28 کشور در سراسر جهان است. بسیاری از مراکز از پروتکل جدیدتر IPv6 پشتیبانی می‌کنند.

این به مشترکین تجربه بسیار بهتری نسبت به رقبای ساده تر ارائه می‌دهد. نه تنها می‌توانید فرکانس بررسی ها را تنظیم کنید، بلکه می‌توانید مکانی را که می‌خواهید از آن صفحات را نظارت کنید نیز مشخص کنید. StatusCake حتی یک تست سرعت ارائه می‌دهد تا نشان دهد که یک صفحه در هنگام بررسی با چه سرعتی بارگیری می‌شود.

یک بسته رایگان وجود دارد که می‌تواند تا 10 بررسی را در فواصل زمانی 5 دقیقه ای انجام دهد. این برای وبلاگ نویسان و کسانی که وبسایت های یکپارچه دارند خوب است، اما صاحبان مشاغل می‌توانند از اشتراک پولی بیشتر بهره ببرند.

اینها در مقایسه با سایر خدمات نظارتی قیمت بسیار رقابتی دارند، اما صرف نظر از بسته ای که انتخاب می‌کنید، StatusCake شامل چندین گزینه اعلان از جمله ایمیل، پیام متنی و حتی اعلان های فشاری از طریق Android/iOS است. این سرویس با برخی از برنامه های شخص ثالث مانند PagerDuty نیز کار می‌کند.

3.سایت Sucuri

جلوی تخریب وبسایت را بگیرید

دلایل خرید:

طیف گسترده ای از ابزارهای امنیتی

مبتنی بر ابر، بنابراین نیازی به نصب نیست

دلایل اجتناب:

بدون آزمایش رایگان

Sucuri در سال 2010 تحت هدایت توسعه دهنده Daniel Cid شروع به کار کرد. او ابزاری را پیش بینی کرد که می‌تواند به مدیران وبسایت بینش بهتری نسبت به وضعیت امنیتی وبسایت هایشان بدهد.

به جرات می‌توان گفت که آقای Cid موفق بوده است. SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) Sucuri مبتنی بر ابر نه تنها به عنوان یک پلتفرم نظارتی کار می‌کند، بلکه حاوی ابزارهای زیادی برای کمک به جلوگیری از حملات مخرب هکرها مانند فایروال، آنتی ویروس و حفاظت DDoS است. به همین دلیل است که Sucuri توسط ارائه دهنده میزبان افسانه ای GoDaddy در مارس 2018 خریداری شد.

فایروال وبسایت Sucuri می‌تواند از طریق استفاده از یک لیست سفید اختصاصی، پیشگیری از بدافزار را انجام دهد، به طوری که فقط اشخاص مجاز می‌توانند به سایت شما متصل شوند. Sucuri همچنین به طور منظم تغییرات صفحات شما را کنترل می‌کند و می‌تواند هشدارهای مناسب را نمایش دهد. علاوه بر این، یک بدافزار وبسایت و اسکنر امنیتی رایگان وجود دارد که می‌توانید در sitecheck.sucuri.net استفاده کنید.

این سرویس همچنین دارای یک تیم اختصاصی پاسخگویی به حوادث است که 365 روز در سال کار می‌کنند تا در صورت بروز مشکل به شما در بازیابی سایت خود کمک کنند. به مشترکین تضمین داده می‌شود که ظرف 12 ساعت به همه درخواست های پشتیبانی از این نوع پاسخ دهند. لایه اصلی همچنین شامل ویژگی هایی مانند فایروال (با پشتیبانی از لیست های سفید و لیست های سیاه)، اسکن مداوم برای تخریب و پاکسازی بدافزار است.

متأسفانه، هیچ آزمایشی رایگان برای Sucuri وجود ندارد، با این حال، سایت اصلی در صورت نارضایتی کاربران، ضمانت بازگشت پول را ظرف 30 روز ارائه می‌دهد.

4.سایت OnWebChange

یک ابزار ضد آسیب انعطاف پذیر و با قیمت مناسب

دلایل خرید:

مناطق خاص صفحه را انتخاب کنید

بسیار ارزان

دلایل اجتناب:

سطح رایگان تنها 3 دامنه را تحت پوشش قرار می‌دهد

OnWebChange یکی از همه کاره ترین و مفیدترین ابزارها در مورد محافظت از تغییر چهره است. از آنجایی که در ابتدا توسط تام کارنل بریتانیایی در سال 2009 توسعه یافت، این سرویس غوغا کرده است و می‌تواند ده ها هزار کاربر را به خود اختصاص دهد. این تا حدی به دلیل ویژگی های نظارتی پیچیده است. در وهله اول، کاربران می‌توانند یک یا چند ناحیه را برای نظارت در یک صفحه وب انتخاب کنند. اگر از صفحاتی با محتوای پویا نگهداری می‌کنید، این ایده آل است.

OnWebChange هر بار که تغییری رخ دهد، از طریق ایمیل یا از طریق اعلان های فشاری در Android/iOS به شما اطلاع می‌دهد. کاربران قدرتمند همچنین می‌توانند از تماس های HTTP با داده های ورود به سیستم خود برای تنظیم خودکار محتوای وبسایت استفاده کنند. برای بازیابی صفحه خراب علاوه بر این، کاربران می‌توانند از ردیابی چند منطقه ای استفاده کنند که به شما امکان می‌دهد صفحات وب را طوری مشاهده کنید که گویی از مناطق جغرافیایی مختلف در سراسر جهان بازدید می‌کنید. علاوه بر این، ویژگی “حالت مرورگر” در دسترس است که به شما امکان می‌دهد هر صفحه وب عمومی را ردیابی کنید.

سطح رایگان سخاوتمندانه به مشترکین CSS پیشرفته (انتخاب محتوای صفحه) و همچنین امکان اسکن فایل های PDF و متن ساده برای تغییرات را ارائه می‌دهد. کاربران ردیف رایگان حداکثر مجاز به 3 سایت ردیابی در ماه هستند. بررسی ها تا 30 بار (تقریبا یک بار در روز) انجام می‌شود.

مشترکین ممتاز از ویژگی های پیشرفته مانند ردیاب ها و بررسی های نامحدود هر ۶۰ دقیقه بهره می‌برند. بالاترین سطح اشتراک به نام “Turbo-100″، ردیابی 5 دقیقه ای را با برخی ویژگی های اضافی امکان پذیر می‌کند.

5.سایت Fluxguard

ابزاری قدرتمند که اساساً برای هر کسی مناسب است

دلایل خرید:

ویژگی های قدرتمند

طرح رایگان سخاوتمندانه

دلایل اجتناب:

بدون طرح لایه پایین تر

Fluxguard علاوه بر نظارت بر خرابی، ویژگی های قدرتمند مختلفی را ارائه می‌دهد و به همین دلیل مشتریان مختلفی را به خود جذب می‌کند. نظارت بر تغییر وبسایت آن با خزیدن کامل صفحه مرورگر و سایر عملکردها بسته به آنچه برای آن هزینه کرده اید کاملاً مؤثر است.

این سرویس سطوح مختلفی از تشخیص تغییرات وب را ارائه می‌دهد. از هر صفحه اسکرین شات گرفته می‌شود و هر تغییر پیکسلی شناسایی می‌شود. HTML مقایسه شده و متن استخراج می‌گردد و تغییرات آن بررسی شده و تجزیه و تحلیل کامل تغییرات شبکه انجام می‌شود. این سرویس همچنین ممیزی Google Lighthouse را اجرا می‌کند. خزیدن کامل صفحه مرورگر قبلاً ذکر شده شامل ثبت فعالیت کامل شبکه، چندین اسکرین شات، ضبط DOM رندر شده و چند مورد دیگر است.

قیمت گذاری با چندین طرح در دسترس است، از جمله طرح رایگان. طرح رایگان به شما 50 اعتبار در ماه می‌دهد و 1 اعتبار برابر با یک خزیدن کامل صفحه است، بنابراین می‌توانید 50 صفحه را در ماه خزیده و نظارت کنید. این طرح شامل تشخیص تغییرات بصری، HTML و متن و همچنین نظارت 100٪ پویا صفحه است. همچنین می‌توانید خزنده Google Chrome، ممیزی Google Lighthouse و هشدارهای ایمیل فوری را دریافت کنید.

همه موارد در نظر گرفته شده، Fluxguard یک انتخاب خوب برای تمام نیازهای نظارت بر خرابی شما است و طرح رایگان آنها نقطه شروع خوبی برای کشف کارهایی است که سرویس می تواند انجام دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT