خرید هوش مصنوعی google Bard

خرید هوش مصنوعی google Bard

زمان مطالعه 2 دقیقه

هوش مصنوعی google Bard پاسخ گوگل به ChatGPT است، اما دارای تفاوت های روشنی نیز می باشد. ربات چت در این مرحله آزمایشی است که به شما امکان می دهد همه چیز را از برنامه ریزی یک جشن تولد و پیش نویس ایمیل گرفته تا پاسخ دادن به سؤالات در مورد موضوعات پیچیده انجام دهید. گوگل به سرعت اشاره می کند که برخی از پاسخ های بارد ممکن است نادرست باشد. گوگل آن را به عنوان یک تجربه مکمل برای جستجو می بیند. گوگل قصد دارد هوش مصنوعی را در جستجوی google ادغام کند، هرچند که احتمالاً برای مدتی انجام نخواهد شد. برای خرید هوش مصنوعی google Bard می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خرید هوش مصنوعی google Bard

هوش مصنوعی Google Bard یک چت ربات هوش مصنوعی شبیه به ChatGPT است و درست مانند ChatGPT، از یک مدل زبان برای مکالمه با کاربران پشتیبانی می کند. Bard از مدل زبان برای برنامه‌ های گفتگو (LaMDA) به عنوان مدل خود استفاده می‌ کند که طبق صفحه پرسش ‌های متداول Google Bard (در برگه جدید باز می‌شود) تریلیون‌ها کلمه تغذیه شده است تا بتواند پاسخ ‌های منطقی را پیش ‌بینی کند و مکالمه را حفظ کند.

 شیوه کار google Bard

مانند سایر هوش مصنوعی های چت بات، Bard طوری طراحی شده است که مکالمه باشد. این بدان معناست که کاربران با تایپ یک پرس و جو یا درخواست در یک کادر متنی با آن ارتباط برقرار می کنند و سپس هوش مصنوعیGoogle Bard با استفاده از یک لحن مکالمه پاسخ می دهد.

خرید هوش با پی پال

به عنوان مثال، اگر از بارد بپرسید “چه اکتشافات جدیدی از تلسکوپ فضایی جیمز وب می توانم به کودک 9 ساله خود بگویم”، اطلاعاتی را که با آن آموزش دیده است جستجو می کند و با پاسخ به سؤالات شما برمی گردد. در این مورد، آن پاسخ چند اکتشاف از JWST خواهد بود که می توانید در مورد آنها به فرزند خود بگویید.

مقایسه google Bard با ChatGPT

ChatGPT چیزی بیش از یک ربات چت است. این پلتفرمی است که در همه چیز از بینگ جدید گرفته تا طیف وسیعی از افزونه ها برای وب سایت ها ادغام شده است. اینها شامل Expedia، Instacart و OpenTable هستند.

خرید هوش مصنوعی با ویزا و مستر

هوش مصنوعیGoogle Bard در حال حاضر در مرحله آزمایشی خود عمدتاً یک محصول مستقل است، اما ممکن است تغییر کند. از نظر کیفیت پاسخ ‌ها، ما یک ChatGPT با Bing در مقابل Google Bard انجام دادیم تا بفهمیم کدام هوش مصنوعی در طیف گسترده‌ای از موضوعات هوشمندتر است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT