رزرو ایکسپدیا (expedia)

ایکسپدیا (expedia) بهترین روش رزرو هتل

زمان مطالعه 5 دقیقه

مطمئنا زمانی که می‌خواهید یک سفار به کشور‌های دیگر داشته باشید بیشترین دغدغه شما رزرو هتل و محل اقامت شما است. بهتر است بدانید شما می‌توانید تمامی هتل‌های جهان را فقط با چند کلیک رزرو کنید. سادگی رزرو و راحتی در پرداخت یکی از بزرگترین مزیت‌های سایت ایکسپدیا (expedia) است. در ادامه این مقاله با این سایت بیشتر آشنا شوید و روش رزرو از این سایت را بدانید.

تاریخچه ایکسپدیا (expedia)

اکسپدیا، شرکتی مستقر در آمریکا است که موسس برندهای متعدد مسافرتی آنلاین جهانی نظیر Expedia, Hotels , Hotwire.com, trivago, Egencia , Venere.com, Expedia Local Expert, Classic Vacations, Expedia CruiseShipCenters, Travelocity, Orbitz و HomeAway است.

شرکت‌های اکسپیدیا در بیش از ۱۰۰ نقطهٔ برند شده در بیش از ۶۰ کشور فعالیت می‌کنند. اکسپیدیا همچنین برای بیش از ۱۰۰۰۰ شریک نظیر هواپیمایی‌ها و هتل‌ها، برندهای مصرفی و وب سایت‌های دارای ترافیک بالا از طریق شبکهٔ وابسته به اکسپیدیا رزرواسیون مسافرتی فراهم می‌کند. 

معرفی سایت ایکسپدیا (expedia)

پرداختی به ایکسپدیا (expedia)

expedia مانند بسیاری ازسایت های گردشگری دارای کاربران زیادی در زمینه رزرو هتل می‌باشد. لازم به ذکر است این سایت در زمینه رزرو هتل، ماشین، کشتی کروز و بسیاری از مورد دیگر در زمینه سفر و رفاه نیز خدمات ارایه می‌دهد. بسیاری از افراد علاقه ‌مند در زمینه سفر و گردشکری می‌توانند از خدمات این سایت جهت پیدا کردن و داشتن یک هتل مناسب استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که ایکسپدیا (expedia) می‌تواند با دسترسی به اطلاعات کامل، پیشنهادهایی درباره روزها یا فرودگاه‌های دیگر ارائه دهد که برای مسافران به صرفه و راحت باشد. شیوه پرداخت در این سایت به دو روش صورت می‌گیرد.

روش های پرداختی به ایکسپدیا (expedia)

pay now: در صورتی که شما از طریق این گزینه بخواهید پرداخت خود را انجام دهید به یک کارت معتبر جهت پرداخت نیاز دارید. در صورتی که قصد پرداخت به صورت شخصی را دارید و از قبل کارت را تهیه کردید، با وارد کردن اطلاعات کارت پرداخت را پیگیری نمایید. در صورتی که به مستر کارت یا ویزا کارت دسترسی ندارید، در امر پرداخت به expedia می توانید با اول پرداخت در ارتباط باشید.

pay at hotel: در این حالت شما پولی بابت رزرو اتاق پرداخت نمی‌کنید بلکه متعهد می‌شوید هزینه را در هتل به صورت نقدی حساب کنید.

مراحل رزرو و پرداخت ایکسپدیا (expedia)

پس از ورود به سایت expedia شما با صفحه زیر روبرو خواهید شد که در فیلد های موجود می‌توانید اطلاعاتی در زمینه هتل و یا حتی پرواز خود را وارد نمایید. در زمینه رزرو هتل شما تنها با وارد کشور نام مقصدی که قصد سفر را دارید می توانید فهرستی از هتل‌های موجود رو مشاهده نمایید.

در زمینه پرواز نیز اطلاعات شامل مبدا؛ مقصد، تاریخ رفت و برگشت و سایر اطلاعات می‌باشد. همچنین شما می‌توانید نوع پرواز خود در زمینه first class و سایر را انتخاب نمایید.

ایکسپدیا (expedia)

در صفحه بعد شما می‌توانید با استفاده از فیلد های موجود که در سمت راست قرار دارد انتخاب راحت‌تری را برای خود فراهم نمایید. قابل ذکر است که در ردیف اول شما می توانید اطلاعاتی را که وارد کرده‌اید مانند تاریخ ورود و خروج و تعداد اتاق و افراد را مشاهده و ویرایش نمایید. همچنین در سمت چپ صفحه می‌توانید تنظیمات جستجوی انجام شده را به صورت دستی تغییر دهید.

در رزرو حتما به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که ثبت نام نکرده‌اید ممکن است پس از رزرو امکان تغییر تاریخ رزرو امکان پذیر نباشد. در صورتی که احتمال می‌دهید در هر شرایطی ممکن است رزرو شما تغییر کند، بهتر است قبل از رزرو ثبت نام نمایید.

ایکسپدیا (expedia)

بررسی جزییات رزرو

پس از کلیک بر روی هتل مورد نظر خود، شما می‌توانید تمام جزئیات مربوط به هتل انتخابی را مشاهده کنید. در این قسمت توضیحاتی در رابطه با سرویس های هتل (صبحانه و ناهار، وایفای رایگان، تور های رایگان هتل،امکانات اتاق و سایر خدمات) داده شده است.

ایکسپدیا (expedia)

در پایین صفحه نیز نوع اتاق‌های موجود در هتل مورد نظر و امکانات و تصاویر موجود از اتاق خود را ببینید و با کلیک بر روی گزینه reserve اتاق خود را انتخاب کنید.

ایکسپدیا (expedia)

مرحله پایانی رزرو هتل

در مرحله‌ی پایانی رزرو شما می‌بایست اطلاعات کارت مستر خود را وارد نمایید. مشخصات پرداخت کننده می‌بایست با مشخصات رزرو کننده یکی باشد. در بعضی موارد هتل در صورتی که کارت بانکی ثبت شده با مشخصات رزرو کننده یکی نباشد، رزرو را کنسل یا امکان پرداخت را به شما نمی‌هد. همچنین در مواقعی می‌بایست کارتی که با آن پرداخت را انجام داده‌اید در هتل به همراه داشته باشید.

ایکسپدیا (expedia)

روش های دیگر پرداختی به ایکسپدیا (expedia)

روش‌های دیگری نیز برای پرداخت به سایت expedia وجود دارد. یکی از ساده‌ترین و ایمن‌ترین روش پرداختی پی پل است که در سایت expedia نیز می‌توانید از این پرداخت استفاده نمایید. در روش پرداخت با پی پل به expedia فقط نیاز است ایمیل پی پل خود را وارد کنید و پرداخت را تکمیل نمایید.

ایکسپدیا (expedia)

نکات پس از پرداخت

پس از تکمیل فرایند پرداخت صفحه‌ی تایید پرداخت و انجام رزرو برای شما باز می شود که اطلاعات نهایی رزرو (شماره ی رزرو، تاریخ رزرو، تعداد اتاق های رزرو شده و تعداد افراد) نمایش داده می‌شود. بهتر است از این صفحه یک پرینت داشته باشید یا این صفحه را به صورت فابل ذخیره نمایید تا جهت اقامت شما در هتل مشکلی به‌وجود نیاید. مجموعه اول پرداخت با سال ها تجربه در زمینه رزرو هتل و پرداخت های بیت المللی در کنار شما کاربران عزیز می‌باشد.

خدمات پرداخت با پی پال

امتیاز 5/5 - از 30 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT