بهترین تردمیل واقعیت مجازی (VR) Omni One

بهترین تردمیل واقعیت مجازی (VR) | تردمیل Omni One

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه صنعت گیم به خصوص در حوزه واقعیت مجازی (VR) رشد قابل توجهی داشته است. خود هدست های VR به شدت از نظر فناوری رشد داشته‌اند و از نظر قیمتی هم معقول‌تر شده‌اند. تردمیل‌های واقعیت مجازی در حال تبدیل شدن به ابزار مهم  صنعت  گیم هستند. در این مقاله با بهترین تردمیل واقعیت مجازی (VR) یعنی تردمیل Omni One آشنا شوید.

بهترین تردمیل واقعیت مجازی (VR) کدام است؟

بهترین تردمیل واقعیت مجازی (VR) یعنی تردمیل Omni One

تردمیل‌های VR امروزی دارای چندین مشکل اساسی هستند. مهمترین آنها قدرت مانور و حرکت روی تردمیل‌ها می‌باشد. به عنوان مثال پریدن زیاد یا نشستن و خم شدن شدید روی تردمیل‌های حال حاضر امکان پذیر نیست.

استارتاپ واقعیت مجازی Virtuix یک تردمیل واقعیت مجازی به نام تجاری Omni One را طراحی و تولید کرده‌ است که امکان دویدن، پریدن و یا خم شدن را به صورت فیزیکی برای افراد فراهم می‌کند. این محصول تحت کمپین سرمایه‌گذاری جمعی (Crowdfunding) به تولید می‌رسد و اواسط ۲۰۲۱ با قیمت ۱۹۹۵ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

برای درک بهتر این محصول کلیپ زیر را مشاهده کنید. توسعه تردمیل Omni One در سال ۲۰۱۳ آغاز شد و همانطور که می‌توان حدس زد، با یک تردمیل معمولی روبه‌رو نیستیم.

 

ویژگی‌های فنی تردمیل Omni One

۱) این تردمیل در حقیقت یک سکو با اصطکاک کم بوده که از پوشش خاصی بهره می‌برد. این دستگاه شما را در محل خود نگه می‌دارد، اما پاهای شما روی سکو حرکت کرده و این حرکات در محیط واقعیت مجازی به نمایش گذاشته می‌شود.

۲) کاربر می‌تواند این دستگاه را پس از پایان فعالیت خود، جمع کرده و در محل دیگری قرار دهد. حتی اگر کسی در آپارتمان شخصی خود بخواهد به عنوان ابزار ورزشی استفاده کند، به دلیل جمع شدن راحت آن، فضای زیادی اشغال نمی‌کند.

۳) برای این تردمیل یک فروشگاه جداگانه درنظر گرفته شده که در هنگام عرضه حاوی ۳۰ بازی خواهد بود. بازی‌ها شامل بازی‌های ساخت خود شرکت Virtuix و برخی بازی‌های معروف دنیا مانند فورتنایت و Call of Duty می‌شود.

حالا که با بهترین تردمیل واقعیت مجازی (VR) یعنی تردمیل Omni One آشنا شدید، لازم به ذکر است که مجموعه اول پرداخت خدمات پرداخت‌های ارزی مورد نیاز گیمرها مانند خرید بازی‌های VR، خرید هاستینگ گیم، انواع گیفت کارت پی استیشن و … را عرضه می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT