خرید بهترین بازی های VR

معرفی و خرید بهترین بازی های VR در ابتدای 2020

زمان مطالعه 3 دقیقه

در این چند سال‌ اخیر، فناوری واقعیت مجازی ( Virtual Reality ) توانسته‌ است نظر بسیاری را به خود جلب کند. هدست‌های VR این روزها بسیار محبوب هستند و استفاده‌های مختلف علمی و تفریحی دارد. می‌توان به جرات گفت که این فناوری، فناوری آینده خواهد بود. با عرضه هدست‌هایی پیشرفته و کنسول اختصاصی سونی، پلی استیشن VR، بازی‌هایی نیز مخصوص این هدست‌ها عرضه شده است. در این مقاله به معرفی جهت خرید بهترین بازی های VR در ابتدای 2020 می‌پردازیم.

پیشنهاد خرید بهترین بازی های VR در ابتدای 2020

هر ساله تعداد بازی‌هایی که برای واقعیت مجازی منتشر می‌شوند رو به فزونی است و در همان ابتدای سال 2020، چندین بازی VR به بازار عرضه شد با این حال چند بازی توجهات بیشتری را جلب کرده است.

۱- HALF-LIFE: ALYX

خرید بهترین بازی های VR در سال ۲۰۲۰

 

این بازی قبل از انتشار به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ پیش بینی می‌شد.در این بازی، شما در نقش Alyx Vance خواهید بود که با راهنمایی‌های پدرش باید با بیگانگان فضایی مبارز کند. رزلوشن این بازی بسیار بالا است و می‌توان گفت جدید‌ترین افکت‌های بازی‌های VR را در خود جای داده است.

۲- MEDAL OF HONOR: ABOVE AND BEYOND

MEDAL OF HONOR بازی

 

بعد از دوسال کار روی بازی موضوع افسانه Medal of Honor franchise توسط شرکت Respawn Entertainment، در نهایت این شرکت اعلام کرد بازی در ابتدای سال 2020 به نام MEDAL OF HONOR وارد بازار کرده است. این بازی در مورد مقاومت یک تیم فرانسوی بر علیه نازی‌ها در دوران جنگ جهانی دوم است و عملیات توسط یک واحد مخفی مدیریت می‌شود. این بازی امکان این را دارد که هم زمان چند نفر باهم بازی را به انجام برسانند که به اصطلاح online multiplayer است.

۳- PHANTOM: COVERT OPS

بازی PHANTOM COVERT OPS

 

قبل از اینکه خود بازی منتشر شود، موضوع بازی PHANTOM منتشر شده بود. به نوعی موضوع خنده‌دار و عجیب به نظر می‌رسید. اینکه یک کماندو کل بازی را روی یک قایق کایک به صورت نشسته پارو بزند و در عین حال باید دشمنان را نابود کند. اما زمانی که بازی منتشر شد، تعجب همگان را برانگیخت که چطور چنین بازی جالب و جذابی با جزییات زیادی تهیه و تولید شده است.

۴- THE WALKING DEAD: SAINTS & SINNERS

بازی THE WALKING DEAD SAINTS & SINNERS بازی

 

این بازی داری لوکیشن فضای باز است و بازیگر به هر جهت می‌تواند برود و به اصطلاح open-world environment است. این بازی یکی از بهترین بازی های VR در ابتدای 2020 شناخته شده است. در این بازی که باید دشمن و زامبی‌ها را با طیف وسیعی از سلاح‌ها نابود کرد، توسط همکاری دو شرکت SteamVR و Oculus Rift ساخته شده است.

۵- LONE ECHO II

بازی LONE ECHO II

 

این بازی ادامه بازی LONE ECHO I است با این تفاوت که فضا و موضوع بازی دو برابر بازی قبل می‌باشد. این بازی که از پیچیدگی‌های کنترل و مدیریت فضا پیما تا کشف و ماجراجویی‌های جذاب را درخود جای داده است، طرافداران ویژه‌ای دارد. به نوعی در این بازی همه نوع تجربه‌ای را خواهید داشت.

در صورتی‌ که برای خرید بهترین بازی های VR در ابتدای 2020 نیاز به پرداخت ارزی دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT