رزرو هتل از Hotels.com سایت

رزرو هتل از Hotels.com | رزرو آنلاین برای سفر خارجی

زمان مطالعه 4 دقیقه

با پیشرفت تکنولوژی و راه‌های ارتباطی، خدمات سنتی جای خود را به خدمات مدرن داده‌اند. در این میان بسیاری از صنف‌ها و مشاغل هم برای جا نماندن از این پیشرفت روزافزون، خدمات خود را به شکلی جدید و مطابق با تکنولوژی روز دنیا در خدمت کاربران و مشتری های خود قرار داده‌اند. سایت‌ها و کمپانی‌های بسیار زیادی مانند سایت Booking.com در زمینه رزرواسیون آنلاین اتاق هتل فعال هستند. در این مقاله با رزرو هتل از Hotels.com آشنا خواهیم شد.

مقدمه‌ای بر سایت Hotels.com

Hotels.com یک سایت اینترنتی برای رزرو اتاق های هتل به صورت انلاین می‌باشد. این شرکت دارای ۸۵ وب سایت به ۳۴ زبان است و بیش از ۳۲۵ هزار هتل که در حدود ۱۹ هزار مکان مختلف دنیا را پوشش می‌دهد. Hotels.com در سال ۱۹۹۱ توسط دیوید لیتمن و رابرت نینر به عنوان شبکه رزرو هتل (HRN) تاسیس شد. پس از ورود به سایت مورد نظر شما به راحتی می‌توانید کشور مقصد، تاریخ ورود و خروج و همچنین تعداد اتاق‌های مورد استفاده را هم انتخاب نمایید. همچنین شما می‌توانید تصاویر مربوط به هتل‌ها و اتاق‌ها را مشاهده نمایید تا در انتخاب خود با مشکل روبرو نشوید.

نحوه رزرو هتل از Hotels.com

پس از ورود به سایت Hotels.com شما با صفحه زیر روبرو خواهید شد. در قسمت Hotel Search شما می‌توانید اطلاعات مریوط به هتلی که قصد سفر و اقامت دارید را وارد نمایید. همچنین سایر اطلاعات نظیر تاریخ ورود و خروج را هم می‌توانید ثبت کنید. در قسمت پایین صفحه هم شما می‌توانید تصاویری از سایر هتل‌ها مشاهده نمایید.

مراحل رزرو هتل از Hotels.com سایت

 

۱) پس از وارد کردن اطلاعات لازم، با کلیلک بر روی گزینه SEARCH، صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که می‌توانید نتایج به دست آمده با توجه به اطلاعات وارد شده را مشاهده نمایید.

رزرو هتل از Hotels.com خارجی

 

۲) در سمت راست شما می‌توانید فیلترهای بسیاری را برای سهولت در جستجو و انتخاب خود وارد نمایید. پس از انتخاب هتل مورد نظر خود، روی CHOOSE ROOM کلیک نمایید.

نمونه رزرو هتل از Hotels.com

 

۳) در صفحه باز شده شما می‌توانید اطلاعات دقیق هتل مورد نظر را مشاهده نمایید. این اطلاعات حاوی تصاویری از هتل، محل هتل، کیفیت غذا و بسیاری از موارد دیگر می‌باشد. با کلیلک بر روی گزینه Book Now، شما با صفحه جدیدی روبرو خواهید شد.

لیست رزرو هتل از Hotels.com

 

۴) در صفحه پیش رو شما می‌توانید اتاق مورد نظر خود را با کلیلک به روی Book انتخاب نمایید. در صورتی که اتاق انتخابی شما دارای گزینه Free cancellation باشد، شما این توانایی را دارید که انتخاب خود را قبل از موعد تعیین شده کنسل نمایید. سپس شما با صفحه زیر روبرو می شوید. در این صفحه شما باید اطلاعات لازم هر فیلد را کامل نمایید.

اقدامات رزرو هتل از Hotels.com
مسیرهای رزرو هتل از Hotels.com

 

۵) پس از وارد کردن اطلاعات لازم، شما می‌توانید درگاه پرداختی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همان طور مشخص است، سایت Hotels.com دارای درگاه‌های پرداختی پی پال و مسترکارت و ویزا کارت می‌باشد. پس شما به راحتی می‌توانید نسبت به پرداخت خود از طریق خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت اقدام نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

رزرو هتل از Hotels.com چطور

 

۶) پس از اتمام تمام مراحل، با کلیلک روی گزینه Buy Now خرید شما کامل خواهد شد.

همانطور که متوجه شدید، رزرو هتل از Hotels.com به راحتی و بدون نیاز به آژانس مسافرتی امکان پذیر است، از طرفی شما قدرت مانور بیشتری در انتخاب انواع هتل و حتی تغییر زمان یا کنسل کردن درخواست خود دارید. اگر مایل هستید مستقیما برای رزرو هتل خارجی اقدام کنید، به راحتی می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال بهره ببرید، همچنین مجموعه اول پرداخت خدمات پرداخت هزینه ویزا و وقت سفارت و خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی را هم برای کاربران خود به انجام می‌رساند.

امتیاز 4.8/5 - از 25 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT