سرویس های پشتیبان گیری ابری

بهترین سرویس های پشتیبان گیری ابری 2024 (ایمن و قابل اعتماد)

زمان مطالعه 28 دقیقه

هر سرویس پشتیبان گیری ابری ادعا می کند که بهترین است، اما کدام یک برای شما بهترین است؟ ما محبوب ترین پشتیبان گیری های ابری موجود در بازار را آزمایش کردیم تا بتوانیم در وقت شما صرفه جویی کنیم و به شما کمک کنیم تا بهترین راه حل پشتیبان گیری ابری را متناسب با نیاز خود پیدا کنید. بهترین سرویس های پشتیبان گیری ابری را بشناسید.

Apple iCloud، Microsoft OneDrive، Amazon Web Services، Google Cloud … به احتمال زیاد نام آنها را شنیده اید. شاید شما حتی در حال حاضر از یکی استفاده می کنید. آنها سرویس های پشتیبان ابری محبوب برخی از بزرگترین نام های صنعت هستند. اما آیا این آنها را خوب می کند؟ نه واقعا. آنها نسخه فست فود راه حل های پشتیبان گیری ابری هستند. محصول، خدمات و پشتیبانی که دریافت می‌کنید به خوبی چیزی نیست که از یک ارائه‌دهنده پشتیبان‌گیری ابری تخصصی‌تر دریافت می‌کنید.

با افزایش تقاضا برای پشتیبان گیری ابری، تعداد ارائه دهندگانی که ادعا می کنند بهترین خدمات پشتیبان گیری ابری را در بازار ارائه می دهند، افزایش می یابد. ادعاهای مارکتینگ آنها باعث می شود همه آنها عالی به نظر برسند، اما ما تصمیم گرفتیم که زمان آن رسیده است که خودمان بفهمیم کدام راه حل های پشتیبان ابری در واقع بهترین هستند. بنابراین، با هر یک از ارائه دهندگان برتر ثبت نام کردیم و ادعاهای آنها را مورد آزمایش قرار دادیم.

ما ویژگی‌ها و عملکردهای پیشنهادی را بررسی کردیم، از اصول اولیه مانند پشتیبان‌گیری و بازیابی تا موارد اضافی مانند فضای ذخیره‌سازی، همگام‌سازی، و پشتیبان‌گیری تلفن همراه، در صورت وجود. و از آنجایی که امنیت و قابلیت اطمینان پایه و اساس پشتیبان گیری ابری خوب است، ما به این موضوع نیز پرداختیم.

چیزی که متوجه شدیم این است که هیچ ارائه دهنده ای همه جعبه ها را بررسی نمی کند، اما برخی نزدیک می شوند. و سپس دیگرانی هستند که ارزش پول شما را ندارند.

شماره 1 IDrive: بهترین راه حل پشتیبان گیری All-in-One

امتیاز: 4.6

. بهترین گزینه برای پشتیبان گیری از تعداد نامحدودی از دستگاه ها

. عکس های فوری برای بازیابی اطلاعات لحظه به لحظه

. رمزگذاری و امنیت درجه نظامی

. همگام سازی چند دستگاهی

عکس

IDrive یک راه حل پشتیبان گیری ابری است که به شما امکان می دهد هر تعداد کامپیوتر شخصی، مک و دستگاه تلفن همراه را که می خواهید پشتیبان تهیه کنید.

اما اگرچه IDrive به شما امکان می دهد از تعداد نامحدودی از دستگاه ها نسخه پشتیبان تهیه کنید، محدودیت اندازه فایل و محدودیت داده دارد و پشتیبان گیری نامحدود از داده ها را ارائه نمی دهد.

برخلاف بسیاری از پشتیبان‌گیری‌های ابری که فقط از فایل‌های کاربر مانند اسناد، عکس‌ها و ویدیوها پشتیبان‌گیری می‌کنند، IDrive از کل کامپیوتر شما، از جمله درایو و تصویر سیستم، نسخه پشتیبان تهیه می‌کند.

آنچه IDrive را واقعاً متمایز می کند ویژگی ها، حریم خصوصی و امنیت آن است. همه برنامه‌های IDrive با برنامه‌ریزی پشتیبان‌گیری، پشتیبان‌گیری تلفن همراه، بازیابی پیک و حفظ نسخه ارائه می‌شوند. IDrive حداکثر 30 نسخه از هر فایلی را که از آنها نسخه پشتیبان تهیه می کنید در اکانت خود نگه می دارد و فایل های شما را برای همیشه حفظ می کند، مگر اینکه تصمیم به حذف آنها داشته باشید.

IDrive همچنین دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را متمایز می کند. ویژگی مورد علاقه ما Snapshots است که به شما یک نمای تاریخی از داده هایتان می دهد و به شما امکان می دهد فایل ها را از هر نقطه زمانی بازیابی کنید. سپس همگام‌سازی چند دستگاه، پشتیبان‌گیری ترکیبی وجود دارد تا بتوانید فایل‌های خود را در هر مقصدی در دستگاه‌های محلی خود و ابر IDrive ذخیره کنید، و حتی IDrive Face که از تشخیص چهره برای کمک به سازمان‌دهی تصاویر پشتیبان‌گیری شده‌تان استفاده می‌کند.

از تست های شخصی ما می توانیم بگوییم که IDrive بسیار قابل اعتماد است. تهیه نسخه پشتیبان اولیه ممکن است کمی طول بکشد، اما این قابل انتظار است. و به همین دلیل است که IDrive IDrive Express را ارائه می دهد، یک هارد اکسترنال رایگان که درد بارگذاری های اولیه را کاهش می دهد و در عین حال پهنای باند شما را آزاد می کند. هنگامی که نسخه پشتیبان اولیه شما در کتاب ها قرار می گیرد، سرعت ها بسیار سریع تر می شوند.

شما می توانید یک طرح شخصی 5 گیگابایتی رایگان دریافت کنید و IDrive همچنین طرح های تیمی را برای حداکثر 50 کاربر در 50 کامپیوتر و همچنین طرح های تجاری با محدودیت داده تا 50 ترابایت ارائه می دهد.

با: ویندوز، مک و لینوکس کار می کند

برنامه های موجود: iOS و Android

شماره 2 Acronis: امن ترین ابزار پشتیبان گیری

امتیاز: 4.6

. بهترین ترکیب پشتیبان گیری ابری و امنیت سایبری

. پشتیبان گیری کامل دستگاه، از جمله درایو و تصویر سیستم

. فضای ذخیره سازی ابری (در طرح های با قیمت بالاتر)

. تا 999 نسخه را حفظ کنید

عکس

Acronis True Image یک راه حل پشتیبان گیری ابری و امنیت سایبری برای خانه و محل کار است که همه چیز در مورد تطبیق پذیری و محافظت از داده های شما است.

گزینه‌های پشتیبان‌گیری بیشتری نسبت به اکثر موارد ارائه می‌دهد – می‌توانید از یک تصویر کامل از کامپیوتر خود و همه چیز در دستگاه‌های تلفن همراه، درایوهای خارجی و حتی رسانه‌های اجتماعی نسخه پشتیبان تهیه کنید. می‌توانید پشتیبان‌گیری مداوم یا برنامه‌ریزی پشتیبان‌گیری را در هر فرکانسی اجرا کنید. و شبیه سازی فعال دیسک باعث می شود کپی کردن کل درایو و انتقال داده های شما از یک دستگاه به دستگاه دیگر آسان شود.

چندین گزینه بازیابی وجود دارد، از جمله بازیابی کامل، بازیابی فایل های فردی از هر کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه، و بازیابی جهانی که به شما امکان می دهد کل سیستم خود را به دستگاه دیگری بازیابی کنید. اما Universal Restore فقط برای ویندوز در دسترس است.

وقتی نوبت به امنیت کلی می رسد، تعداد کمی آن را بهتر انجام می دهند. اساس حفاظت از داده های Acronis با رمزگذاری AES 256 بیتی درجه سازمانی شروع می شود. همچنین می توانید یک کلید رمزگذاری خصوصی تنظیم کنید. اما امنیت سایبری جایی است که Acronis True Image خود را متمایز می کند. هر طرحی با حفاظت باج افزار و محافظت ضد بدافزار همراه است. شما همچنین گواهی بلاک چین فایل ها و امضاهای الکترونیکی را در پرونده هایی با طرح های با قیمت بالاتر دریافت می کنید.

تنها شکایتی که ما در مورد امنیت Acronis True Image داریم این است که از احراز هویت دو مرحله‌ای پشتیبانی نمی‌کند و شما فقط یک آزمایش رایگان 30 روزه از محافظت از ضد بدافزار با طرح اولیه Essential دریافت می‌کنید.

قیمت پایه Acronis True Image برای یک کامپیوتر است، اما می‌توانید تا 5 ترابایت پشتیبان ابری برای حداکثر پنج کامپیوتر دریافت کنید. محدودیت اندازه فایل یا پهنای باند دریچه گاز ندارد، اما محدودیت‌های استفاده منصفانه دارد، بنابراین ممکن است در زمان‌های اوج زمانی که مجبور به اشتراک گذاری منصفانه با بچه‌های دیگر هستید، تاخیر عملکردی را مشاهده کنید.

تعدادی ویژگی مفید از جمله همگام‌سازی فایل، اشتراک‌گذاری فایل، پشتیبان‌گیری از Microsoft 365 و حتی فضای ذخیره‌سازی ابری در طرح‌های با قیمت بالاتر وجود دارد.

عملکردی که به دست می آورید قوی است. Acronis True Image دارای مراکز داده در سرتاسر جهان است، به این معنی که سرعت و قابلیت اطمینانی که همکار ما در ملبورن، استرالیا مشاهده کرد، زمانی که مشترک شد و آزمایش‌هایش را انجام داد، همان است که ما در لندن، انگلستان دریافت می‌کردیم و شما می‌توانید دریافت کنید. در ایالات متحده، کانادا، فرانسه، آلمان، سوئیس، نیوزلند … شما تصویر را دریافت می کنید.

مالش در برابر آن هزینه است. Acronis True Image یکی از سرویس‌های پشتیبان‌گیری ابری با قیمت بالاتر در لیست ما است، و برای دریافت همه چیزهای عالی که در مورد آن صحبت کردیم، باید در یکی از برنامه‌های با قیمت بالاتر مشترک شوید.

این برنامه آزمایشی رایگان 30 روزه و 30 روز ضمانت بازگشت پول را در برنامه های پولی ارائه می دهد، اما هیچ برنامه رایگان در دسترس نیست.

با: ویندوز، مک کار می کند

برنامه های موجود: iOS، Android

شماره 3 Backblaze: ساده ترین استفاده برای مبتدیان

امتیاز: 4.5

. بهترین برای راه اندازی آسان

. پشتیبان گیری نامحدود برای یک کامپیوتر

. چندین گزینه بازیابی

. قیمت گذاری بدون عارضه – فقط یک طرح

عکس

اگر چیزی که می‌خواهید یک نسخه پشتیبان ابری نامحدود و آسان با استفاده از تمام ویژگی‌های ضروری است، Backblaze برای شما مناسب است.

سادگی با یک “تنظیم پیکربندی صفر” شروع می شود، به این معنی که شما مجبور نیستید کاری انجام دهید، جز اینکه روی نصب کلیک کنید و شروع کنید. خبر عالی اگر می خواهید بدون هیچ زحمتی باشید. اگر می خواهید کنترل و سفارشی سازی بیشتری داشته باشید، خبر چندان خوبی نیست. پس از ورود به سیستم، مدیریت حسابتان آسانتر از کنترل پنل ساده Backblaze نیست.

Backblaze برای پشتیبان‌گیری از فایل‌های کاربر – مواردی مانند اسناد و عکس‌ها – طراحی شده است، اما نمی‌توانید از فایل‌های سیستم عامل یا فایل‌های برنامه پشتیبان تهیه کنید، بنابراین نمی‌توانید یک نسخه پشتیبان کامل از کل کامپیوتر خود دریافت کنید.

و هنگامی که نیاز به بازیابی فایل های محافظت شده خود دارید، Backblaze گزینه های بازیابی بیشتری را نسبت به اکثر رقبا در اختیار شما قرار می دهد. می‌توانید فایل‌های جداگانه را مستقیماً در کامپیوتر خود دانلود کنید، چندین فایل را انتخاب کنید و آنها را در یک پوشه فشرده قرار دهید و اگر داده‌های زیادی دارید، می‌توانید از Backblaze بخواهید فایل‌های شما را با پرداخت هزینه بر روی یک درایو فلش یا هارد USB برای شما ارسال کند.

یکی از چیزهایی که در مورد Backblaze دوست نداریم این است که حتی با وجود داشتن برنامه های تلفن همراه برای iOS و Android، فقط می توانید از طریق برنامه به فایل ها دسترسی داشته باشید. در واقع نمی توانید از دستگاه تلفن همراه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

قیمت گذاری با Backblaze کاملاً منحصر به فرد است زیرا فقط یک برنامه شخصی برای انتخاب دارد. با این یک طرح، شما یک نسخه پشتیبان از اطلاعات نامحدود برای یک کامپیوتر ویندوز یا مک دریافت می کنید. می توانید قبل از پرداخت یک برنامه ماهانه، سالانه یا دو ساله، یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه را بررسی کنید.

Backblaze همچنین یک طرح تجاری ارائه می دهد که به همان سادگی برنامه شخصی آن است، اما می توانید چندین کاربر داشته باشید و علاوه بر کامپیوتر می توانید از NAS، Veeam و سرورها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

با: Windows، MacOS کار می کند

برنامه های موجود: Android و iOS (فقط برای مشاهده فایل)

شماره 4 NordLocker: بهترین برای حفظ حریم خصوصی

امتیاز: 4.5

. بهترین پشتیبان رمزگذاری محلی (علاوه بر پشتیبان گیری ابری)

. پشتیبان‌گیری را بکشید و رها کنید یا با یک کلیک

. رمزگذاری پیشرفته سرتاسر، با دانش صفر

. به اشتراک گذاری فایل از طریق قفسه های رمزگذاری شده

عکس

NordLocker همه کارها را انجام نمی دهد یا تمام ویژگی هایی را که برخی دیگر از راه حل های پشتیبان ابری در لیست ما انجام می دهند ارائه نمی دهد، اما کاری که انجام می دهد، به خوبی انجام می دهد. اگر به دنبال حفظ حریم خصوصی و امنیت درجه یک، سهولت در استفاده هستید و فقط نگران تهیه نسخه پشتیبان از فایل های کاربر از کامپیوتر خود هستید، این یک راه حل ایده آل برای پشتیبان گیری ابری است.

نگرانی اصلی برای NordLocker امنیت و حریم خصوصی شماست. NordLocker از رمزگذاری سرتاسر و با دانش صفر استفاده می‌کند که با ایجاد یک کلید رمزگذاری خصوصی شروع می‌شود، بنابراین فقط شما می‌توانید به داده‌های خود دسترسی داشته باشید و آن را رمزگشایی کنید. کلید شما را ذخیره نمی‌کند و نمی‌تواند به داده‌های شما دسترسی یا رمزگشایی کند. مجری قانون هم نمی تواند. و هکرها هم نمی توانند.

در حالی که اکثر پشتیبان‌گیری‌های ابری برتر، رمزگذاری AES 256 بیتی را به صورت استاندارد ارائه می‌دهند، NordLocker از این هم فراتر می‌رود و علاوه بر AES 256، از الگوریتم‌ها و رمزهای اضافی – Argon2، XChaCha20، و ECC – برای ایجاد امنیت سرتاسر بیشتر استفاده می‌کند. .

با NordLocker، می‌توانید از فایل‌های کاملاً رمزگذاری‌شده در قفسه‌های ابری (پوشه‌ها) و قفل‌های دسکتاپ محلی روی کامپیوتر شخصی یا مک خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، که ما عاشق آن هستیم. چیزی که دوست نداریم این است که اگر اتفاقی برای کامپیوتر شما بیفتد، در حالی که می توانید اطلاعات خود را از فضای ابری بازیابی کنید، نمی توانید چیزی را از قفل های دسکتاپ خود بازیابی کنید.

با NordLocker، می‌توانید از اکثر انواع فایل‌های کاربر (اسناد، فیلم‌ها، عکس‌ها و غیره) نسخه پشتیبان تهیه کنید، اما نمی‌توانید از یک تصویر آینه‌ای از کل کامپیوتر خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین نمی‌توانید از درایوهای خارجی نسخه پشتیبان تهیه کنید، هیچ برنامه تلفن همراهی وجود ندارد – بنابراین نمی‌توانید از دستگاه‌های تلفن همراه نسخه پشتیبان تهیه کنید – و نمی‌توانید پشتیبان‌گیری را برنامه‌ریزی کنید، که می‌توانید با اکثر پشتیبان‌گیری‌های ابری انجام دهید.

استفاده از NordLocker آسان است، با کشیدن و رها کردن و پشتیبان گیری با یک کلیک، اما عملکرد آن کمی متفاوت از اکثر نسخه های پشتیبان ابری است. هنگامی که شروع به کار می کنید، به طور خودکار از داده های کامپیوتر شما نسخه پشتیبان تهیه نمی کند. شما باید هر فایل را به صورت دستی انتخاب کنید و آن را در قفل جایی که می خواهید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید، قرار دهید. هیچ محدودیتی در اندازه فایل، محدود کردن پهنای باند، یا محدودیت استفاده منصفانه وجود ندارد، بنابراین می‌توانید هر زمان که می‌خواهید از آنچه می‌خواهید نسخه پشتیبان تهیه کنید.

هنگامی که از فایل‌ها نسخه پشتیبان تهیه کردید، NordLocker هر بار که آن را روشن می‌کنید به‌طور خودکار داده‌های شما را همگام‌سازی می‌کند تا با تغییراتی که در کامپیوتر‌تان ایجاد می‌کنید، آن‌ها را به‌روز نگه دارد. می‌توانید فایل‌ها را با اشتراک‌گذاری دسترسی به قفسه‌های رمزگذاری شده با هر کسی که دوست دارید به اشتراک بگذارید. اما باز هم، شما در کنترل کامل هستید، بنابراین هیچ کس نمی تواند بدون اجازه شما به فایل های شما دسترسی داشته باشد.

یکی از ویژگی های مورد علاقه ما در NordLocker این است که می توانید فایل ها را مستقیماً از دسکتاپ یا قفل ابری خود باز و ویرایش کنید. حتی می‌توانید یک سند، عکس یا ویدیوی جدید از یک سند موجود بدون رمزگشایی یا دانلود فایل اصلی ایجاد کنید.

NordLocker فقط دو برنامه شخصی ارائه می دهد: یک طرح رایگان 3 گیگابایتی و یک طرح Premium 500 گیگابایتی. آنها اساساً یکسان هستند، فقط فضای پشتیبان بسیار کمتری دریافت می کنید و به پشتیبانی اولویت 24/7 با Free دسترسی ندارید. طرح Premium معمولاً یک قیمت با تخفیف رقابتی ارائه می دهد و در صورت انتخاب اشتراک سالانه، با 30 روز ضمانت بازگشت پول همراه است. طرح های تجاری نیز از NordLocker در دسترس هستند. و با سطح امنیت و حریم خصوصی که فراهم می کند، برای همه انواع کسب و کار، از جمله آموزش، مراقبت های بهداشتی، و امور مالی عالی است.

با: ویندوز، مک کار می کند

برنامه های موجود: هیچ

شماره 5 Zoolz Cloud: بهترین ابزار پشتیبان گیری هوش مصنوعی

امتیاز: 4.4

. بهترین پشتیبان گیری با هوش مصنوعی

. پشتیبان گیری هیبریدی

. داده ها را از رسانه های اجتماعی و سرویس های ذخیره سازی ابری همگام کنید

. پخش ویدئو

عکس

Zoolz BigMIND نحوه تعامل شما با پشتیبان گیری ابری خود را تغییر می دهد. نه تنها از عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های شما با رمزگذاری در سطح نظامی از طریق سرویس‌های وب آمازون (AWS) محافظت می‌کند، بلکه از هوش مصنوعی (AI) استفاده می‌کند تا روش جدیدی برای مدیریت و سازمان‌دهی محتوایتان به شما ارائه دهد. و این کار را با قیمتی رقابتی و مقرون به صرفه انجام می دهد.

BigMIND به شما امکان می دهد از هر اندازه فایل از کامپیوتر های Windows و Mac و همچنین دستگاه های تلفن همراه Android و iOS نسخه پشتیبان تهیه کنید. این یک گزینه پشتیبان گیری ترکیبی را در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین نه تنها می توانید پشتیبان گیری مداوم یا برنامه ریزی شده در ابر BigMIND داشته باشید، بلکه می توانید همزمان از اطلاعات خود در یک درایو محلی نسخه پشتیبان تهیه کنید.

تمرکز BigMIND بر محتوای ایجاد شده توسط کاربر است، بنابراین از کل کامپیوتر یا دستگاه شما محافظت نمی کند. اما علاوه بر اسناد، عکس‌ها و ویدیوها، می‌توانید از اکانت‌های رسانه‌های اجتماعی، سایر سرویس‌های ذخیره‌سازی فایل (مانند iCloud یا Dropbox) و ایمیل‌های برنامه‌های مرتبط با رایانه مانند Microsoft Outlook یا Apple Mail نیز نسخه پشتیبان تهیه کنید.

هنگامی که از داده های شما نسخه پشتیبان تهیه می شود، اینجاست که همه چیز جالب می شود. Zoolz BigMIND از تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل عکس‌ها و ویدیوهای شما، جمع‌آوری ابرداده‌ها و سپس سازماندهی محتوای شما برای بازیابی آسان استفاده می‌کند. حتی برچسب های هوشمندی ایجاد می کند تا نه تنها چهره ها، بلکه اشیاء درون عکس های شما را نیز شناسایی کند. اگرچه همکار من در آزمایش خود متوجه شد که شناسایی شی به بهترین وجه با تصاویر رایج و بدون عارضه کار می کند.

می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای پشتیبان‌گیری شده خود را بر اساس تاریخ، مکان، شخص، نوع دوربین، دستگاه تلفن همراه، رنگ، شی و موارد دیگر جستجو کنید. همچنین می توانید دستگاه های خود را همگام سازی کرده و فایل ها را به اشتراک بگذارید.

و BigMIND بازیابی اطلاعات پشتیبان‌گیری شده خود را در کامپیوتر، دستگاه تلفن همراه یا یک هارد دیسک خارجی آسان می‌کند، به خصوص اگر از ابزارهای هوش مصنوعی برای سازماندهی محتوای خود استفاده کرده باشید. می‌توانید فایل‌های جداگانه، کل دسته را بازیابی کنید – مثلاً اگر می‌خواهید همه عکس‌های خود و بهترین دوستتان را بازیابی کنید – یا کل نسخه پشتیبان خود را.

یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌هایی که با BigMIND دریافت می‌کنید، پخش ویدیو از پشتیبان‌گیری ابری شما مستقیماً به دستگاه تلفن همراه شما بدون بافر است. اکثر طرح‌ها ویدیو با کیفیت استاندارد (SD) ارائه می‌دهند، اما طرح Family Plus با بالاترین قیمت، پخش جریانی 4K HD را ارائه می‌دهد.

گذشته از زنگ‌ها و سوت‌ها، داده‌های پشتیبان‌گیری‌شده شما با رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES و احراز هویت دو مرحله‌ای اختیاری ایمن خواهند بود، اما هیچ کلید رمزگذاری خصوصی یا گزینه‌های بازیابی فاجعه آفلاین وجود ندارد که با اکثر پشتیبان‌های ابری پیشرفته دریافت می‌کنید.

از آنجایی که BigMIND از زیرساخت AWS استفاده می کند، از مزایای مراکز داده جهانی و یک شبکه تحویل محتوای داخلی (CDN) برخوردار است، بنابراین سرعت شما باید از نظر تئوری سریع و قابل اعتماد باشد. همچنین گزینه های سفارشی سازی مانند multithreading، throttling پهنای باند، و Turbo boost را در اختیار شما قرار می دهد تا در صورت نیاز سرعت را افزایش دهید. اما همکار من متوجه شد که حتی با روشن بودن Turbo، پشتیبان گیری از یک پوشه 3 گیگابایتی زمان زیادی طول می کشد. مثل نه ساعت.

این فقط عملکردی نیست که BigMIND دارای چند ترک است. در حالی که Zoolz از بسیاری از سیاست های حفظ حریم خصوصی جهانی پیروی می کند، در نحوه جمع آوری اطلاعات حفره هایی وجود دارد که ممکن است به آن اجازه رمزگشایی و دسترسی به فایل های شما را بدهد. به خصوص اگر با استفاده از فیس بوک یا گوگل وارد سیستم شوید یا از داده های حساب های رسانه های اجتماعی یا سایر پلتفرم های ذخیره سازی ابری خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

Zoolz BigMIND برنامه هایی را برای افراد، خانواده ها و مشاغل ارائه می دهد. دارای یک طرح خانه رایگان 1 گیگابایتی برای یک کاربر، و همچنین یک طرح شخصی 100 گیگابایتی، یک طرح خانوادگی 500 گیگابایتی، و یک طرح خانواده پلاس 1 ترابایتی است که پخش HD را برای شما به ارمغان می آورد و به پنج کاربر اجازه می دهد تا حداکثر 15 رایانه و تعداد نامحدود را متصل کنند. دستگاه های تلفن همراه و درایوهای خارجی

تمام برنامه های پولی با 30 روز ضمانت بازگشت پول ارائه می شود.

با: ویندوز، مک کار می کند

برنامه های موجود: iOS، Android

شماره 6 CrashPlan: عالی برای مشاغل کوچک

امتیاز: 4.4

. بهترین راه حل پشتیبان گیری ابری مشاغل کوچک

. پشتیبان گیری مداوم هوشمند

. مجموعه های پشتیبان

. قیمت گذاری ساده به ازای هر دستگاه

عکس

بیشتر خدمات پشتیبان‌گیری ابری در فهرست ما ابتدا بر روی پشتیبان‌گیری از خانه تمرکز می‌کنند، اما CrashPlan متفاوت است. CrashPlan همه چیز در مورد ارائه پشتیبان ابری مشاغل کوچک برای شرکت هایی با حداکثر 199 کارمند است.

این نسخه پشتیبان نامحدود ابری را برای فایل‌هایی که «ایجاد، ویرایش و دسترسی دارید» به شما می‌دهد، بنابراین تمام آن ارائه‌ها، پروژه‌ها و اسناد قرارداد مهم محافظت می‌شوند. هیچ محدودیتی برای اندازه فایل وجود ندارد، اما CrashPlan از کل درایو یا تصویر سیستم شما نسخه پشتیبان تهیه نمی کند. اگر می خواهید یک نسخه پشتیبان کامل از کامپیوتر های خود تهیه کنید، IDrive یا Acronis True Image را در نظر بگیرید.

با CrashPlan می‌توانید از همه کامپیوتر ‌ها و سرورهای Mac، Windows یا Linux مشترک، فضای ذخیره‌سازی متصل به شبکه (NAS) در دستگاه‌های Mac و Linux (اما نه ویندوز) و درایوهای خارجی نسخه پشتیبان تهیه کنید. CrashPlan یک برنامه تلفن همراه برای iOS و Android دارد که به شما امکان دسترسی و بازیابی فایل ها را می دهد، اما در واقع نمی توانید از دستگاه های تلفن همراه نسخه پشتیبان تهیه کنید.

CrashPlan از پشتیبان‌گیری مداوم هوشمند برای محافظت از فایل‌هایی که در ابتدا روی آن‌ها کار می‌کنید، استفاده می‌کند تا در حین حرکت، کارتان را از دست ندهید. اما اگر ترجیح می دهید برای تهیه نسخه پشتیبان برنامه ریزی کنید، می توانید. همچنین می‌توانید میزان استفاده از CPU خود را روی پهنای باند گاز تنظیم کنید، که اگر پشتیبان‌گیری‌های خود را در طول روز و در حالی که رایانه‌هایتان در حال استفاده هستند، اجرا کنید، می‌تواند به حفظ عملکرد اوج کمک کند.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های CrashPlan، Backup Sets است که به شما امکان می‌دهد از گروهی از فایل‌ها در مکان‌های مختلف برای مجموعه‌ای از کاربران مختلف نسخه پشتیبان تهیه کنید. بنابراین می‌توانید یک مجموعه پشتیبان متفاوت برای تیم مالی خود نسبت به گروه فروش داشته باشید. پشتیبان گیری ترکیبی مکمل خوبی برای مجموعه های پشتیبان است و به شما امکان می دهد از فایل های پشتیبان در چندین مقصد مانند ابر، رایانه محلی یا درایوهای مختلف نقشه برداری شده تهیه کنید.

CrashPlan یکی از ساده ترین بک آپ های ابری موجود در بازار است. فقط می‌توانید به آن اجازه دهید کار خودش را انجام دهد و از همه انواع فایل‌های پشتیبانی‌شده پشتیبان‌گیری کنید، یا می‌توانید به راحتی در رابط کاربر پسند دسکتاپ حرکت کنید تا خودتان با کلیک یک دکمه، فایل‌ها یا پوشه‌های خاصی را انتخاب کنید. اگر یک نقص در بخش سهولت استفاده وجود داشته باشد، این است که اضافه کردن کاربران و دستگاه‌ها می‌تواند خسته‌کننده باشد.

بازیابی برای هر کاربری از هر دستگاهی آسان است و CrashPlan هر تعداد نسخه را که می خواهید حفظ می کند. یکی از نکات مهم در مورد سیاست حفظ نسخه آن این است که حتی اگر فایلی را از دستگاه خود حذف کنید، CrashPlan آن را تا زمانی که به صورت دستی آن را حذف نکنید، حفظ می کند.

امنیت با CrashPlan قوی است. از رمزگذاری AES 256 بیتی استفاده می کند، گزینه کلید رمزگذاری خصوصی و احراز هویت دو مرحله ای را در اختیار شما قرار می دهد، و حتی یک تایمر خروج پنج دقیقه ای در برنامه دسکتاپ خود برای یک لایه حفاظتی بیشتر دارد.

سیاست حفظ حریم خصوصی آن با رقبا برابری می کند و تعدادی از الزامات انطباق از جمله HIPAA، FISMA، GLBA و FERPA را برآورده می کند.

اگر چند چیز را در مورد CrashPlan تغییر می دادم، اضافه کردن قابلیت اشتراک گذاری و همگام سازی فایل ها بین دستگاه ها و بستن حفره در خط مشی رازداری آن است که به آن اجازه می دهد داده های شخصی شما را برای اهداف بازاریابی به اشتراک بگذارد.

قیمت گذاری خیلی ساده تر از CrashPlan نیست: 10.02 یورو در ماه برای هر کامپیوتر یا سرور است. هیچ قرارداد سالانه ای وجود ندارد، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید لغو کنید، و می توانید کامپیوتر ها و سرورها را به دلخواه اضافه یا حذف کنید. همچنین یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین می توانید قبل از خرید آن را برای یک تست رانندگی ببرید.

اگرچه در اصل برای مشاغل کوچک طراحی شده است، اگر بیش از 199 کارمند دارید، شرکت مادر CrashPlan، Code42، راه حل های پشتیبان گیری ابری سازمانی را نیز ارائه می دهد.

شماره 7 SugarSync: بهترین برای سادگی

امتیاز: 4.3

. بهترین پشتیبان گیری ابری اولیه

. همگام سازی خودکار فایل

. پوشه های محافظت شده برای بازیابی بیشتر محافظت

. خط مشی رازداری واضح و جامع

عکس

SugarSync همه چیز در مورد ارائه یک راه حل ساده پشتیبان گیری ابری بدون سر و صدا است. این به شما امکان می‌دهد از تعداد نامحدودی از مک، کامپیوتر‌های شخصی، و دستگاه‌های همراه iOS و Android نسخه پشتیبان تهیه کنید، اما حجم داده کمتر و قیمت‌های بالاتری نسبت به اکثر رقبای فهرست ما دارد.

اما تعیین اینکه آیا SugarSync ارزشی برای پول فراهم می کند، فراتر از فضای پشتیبان است، و تعدادی از کارها وجود دارد که SugarSync به خوبی انجام می دهد.

برای شروع، راه اندازی آسان است و رابط دسکتاپ جذاب و بدون پیچیدگی است. شما نمی توانید از کل کامپیوتر خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، اما می توانید از اکثر فایل های کاربر نسخه پشتیبان تهیه کنید. قبل از اینکه بتوانید آن را در ابر SugarSync بارگیری کنید، باید به صورت دستی آنچه را که می خواهید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید، انتخاب کنید، اما این نیز آسان است.

زمان‌بندی پشتیبان‌گیری در دسترس است، اما فقط با پوشه‌های محافظت‌شده، که می‌تواند به شما امکان بازیابی آسان همه فایل‌هایتان را در یک زمان و از یک تاریخ و زمان خاص بدهد. با پوشه های محافظت شده، می توانید تا 12 نسخه از فایل ها را به جای نسخه پنج استاندارد SugarSync ذخیره کنید. اما شایان ذکر است، بر خلاف اکثر پشتیبان‌گیری‌های ابری، هر نسخه به‌عنوان محدودیت داده شما به حساب می‌آید.

اولین پشتیبان‌گیری شما با SugarSync ممکن است کمی طول بکشد، اما پس از آن، به دلیل همگام‌سازی خودکار فایل‌ها، عملکرد خوبی دارد، جایی که SugarSync می‌درخشد. SugarSync به طور مداوم فایل‌های شما را با فضای ابری همگام‌سازی می‌کند، بنابراین هر تغییری که ایجاد می‌کنید به‌طور خودکار و بلافاصله پشتیبان‌گیری می‌شود. و می‌توانید بدون در نظر گرفتن پلتفرم، بین تعداد نامحدودی از دستگاه‌ها همگام‌سازی کنید.

یکی دیگر از کارهایی که SugarSync به خوبی انجام می دهد این است که به شما امکان می دهد به راحتی فایل ها و پوشه ها را در وب یا از طریق دسکتاپ یا برنامه های تلفن همراه به اشتراک بگذارید – می توانید محتوای خود را با هر کسی از طریق ایمیل یا لینک عمومی به اشتراک بگذارید، حتی اگر آنها اکانت SugarSync نداشته باشند. شما حتی می توانید از وب کلاینت برای اشتراک گذاری مستقیم در توییتر و فیس بوک استفاده کنید.

علاوه بر این، SugarSync چند ویژگی را ارائه می دهد که همه پشتیبان گیری های ابری انجام نمی دهند. Remote Wipes به شما امکان می دهد از راه دور از همه دستگاه های متصل خارج شوید و در صورت تمایل فایل های خود را از آن دستگاه ها حذف کنید. یک پخش کننده رسانه در برنامه وب موجود است. و ادغام با بهره وری و ابزارهای اتوماسیون شخص ثالث، مانند JotForm، Google Drive، و Asana را ارائه می دهد، که می تواند مفید باشد، به خصوص اگر در طرح تجاری SugarSync مشترک شوید.

حریم خصوصی چیزی است که SugarSync ناخن ها را به دنبال دارد. این یک سرویس سازگار جهانی است که اطلاعات شما را نمی فروشد یا به صورت غیر ضروری بر شما نظارت نمی کند و درک شرایط استفاده از آن را بسیار آسان می کند. از سوی دیگر، امنیت به اندازه کافی کوتاه است. مطمئناً، شما رمزگذاری استاندارد 256 بیتی AES را روی داده‌های ذخیره شده در پروتکل ابری و TLS در حین انتقال دریافت می‌کنید، اما کلیدهای رمزگذاری خصوصی یا احراز هویت دو مرحله‌ای را ارائه نمی‌دهد.

SugarSync همچنین فاقد تعدادی از ویژگی‌هایی است که با بسیاری از پشتیبان‌گیری‌های ابری موجود در لیست ما پیدا خواهید کرد، مانند پشتیبان‌گیری از درایو خارجی، پشتیبان‌گیری آفلاین، بازیابی آفلاین و گزارش‌های وضعیت پشتیبان. اما ما قبلاً ذکر کردیم که این یک راه حل پشتیبان ابری بدون سر و صدا است.

SugarSync سه برنامه شخصی برای انتخاب دارد: 100 گیگابایت، 250 گیگابایت و 500 گیگابایت. همه آنها تجربه یکسانی را به شما می دهند، بنابراین شما اساساً برای سقف داده اضافی حق بیمه پرداخت می کنید. و برای آن، هزینه می تواند بسیار گران باشد: طرح سطح اولیه آن بیشتر از IDrive هزینه دارد اما 50 برابر کمتر از داده های ابری پشتیبان تهیه می کند.

فقط یک طرح تجاری SugarSync وجود دارد و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی برای سه کاربر فراهم می کند. همچنین می توانید SugarSync را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید.

با: ویندوز، مک کار می کند

برنامه های موجود: iOS، Android

شماره 8 Carbonite: تجربه کاربری عالی

امتیاز: 4.2

. بهترین رابط کاربر پسند

. پشتیبان گیری ابری نامحدود برای یک کامپیوتر

. پشتیبان گیری خودکار مداوم

. Anytime, Anywhere از هر دستگاه متصل به وب بازیابی می کند

عکس

Carbonite همه چیز در مورد سادگی و درست کردن اصول اولیه است. با یک راه اندازی سریع و آسان شروع می شود که بلافاصله پس از نصب به اولین پشتیبان گیری خودکار شما می رود.

می‌توانید از اسناد، عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی، تنظیمات و ایمیل از یک رایانه و همچنین فایل‌های همگام‌سازی شده با رایانه خود از Dropbox، OneDrive یا Google Drive پشتیبان‌گیری کنید. پشتیبان گیری کربنیت سریع نیست، اما ثابت و قابل اعتماد است، و قابلیت اطمینان مهم تر از سرعت است.

علاوه بر داشتن کاربرپسندترین رابط کاربری، پشتیبان گیری Carbonite به صورت خودکار است، بازیابی ساده است، و برخی از ویژگی های سهولت استفاده عالی را در اختیار شما قرار می دهد که آن را متمایز می کند، حتی اگر تعداد ویژگی هایی که انجام می دهید را دریافت نکنید. با سایرین در این لیست، مانند iDrive.

یکی از ویژگی‌هایی که به ذهن ما رسید، که با اکثر پشتیبان‌گیری‌های ابری دریافت نمی‌کنید، این است که نه تنها فایل‌ها را از رابط Carbonite باز می‌کنید، بلکه می‌توانید اسناد را از رابط نیز ویرایش کنید.

در هر زمان، Anywhere دسترسی به شما امکان می دهد تا حداکثر 200 پوشه (یا 5000 فایل) را از هر دستگاه متصل به وب بازیابی های کوچک انجام دهید.

کربنیت قیمت رقابتی دارد. طرح اولیه آن در واقع پایه است، اما اگر در طرحی با قیمت بالاتر مشترک شوید، ویژگی‌های افزودنی عالی مانند پشتیبان‌گیری از هارد دیسک خارجی، پشتیبان‌گیری خودکار ویدیو، محافظت از آنتی ویروس Webroot SecureAnywhere و بازیابی پیک را دریافت خواهید کرد.

هیچ گزینه طرح رایگانی وجود ندارد، اما می توانید یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه از طرح اولیه دریافت کنید. Carbonite همچنین برنامه هایی برای مشاغل کوچک با حداکثر 25 کامپیوتر و همچنین برنامه های سرور دارد.

با: Windows، MacOS کار می کند

برنامه های موجود: خیر

شماره 9 SpiderOak: بهترین برای امنیت سازمانی

امتیاز: 4.1

. بهترین برای امنیت و حریم خصوصی

. بازیابی به موقع

. قابلیت های کراس پلتفرم

. SpiderOak Hive برای همگام سازی آسان

عکس

SpiderOak One یک راه حل پشتیبان گیری ابری است که همه چیز در مورد امنیت و حریم خصوصی پیشرو در صنعت برای مهمترین فایل های کاربری شما مانند اسناد، عکس ها و فیلم ها است. این به شما امکان می‌دهد از فایل‌ها در تعداد نامحدودی از رایانه‌ها، هارد دیسک‌های خارجی، دستگاه‌های قابل جابجایی و برخی حجم‌های شبکه نسخه پشتیبان تهیه و همگام‌سازی کنید، اگرچه برنامه‌های آن محدودیت‌های داده دارند و هزینه هر گیگابایت بیشتر از اکثر نسخه‌های پشتیبان ابری موجود در لیست ما است.

SpiderOak One رمزگذاری 256 بیتی AES بدون دانش را به شما می دهد، بنابراین فقط شما می توانید با استفاده از یک کلید رمزگذاری خصوصی (PEK) به داده های خود دسترسی داشته باشید یا رمزگشایی کنید. همچنین از پین کردن گواهی برای جلوگیری از حملات و رمزگذاری لایه‌ای برای ایجاد یک کلید جدید برای هر یک از فایل‌ها، پوشه‌ها یا نسخه‌های فایل‌های شما استفاده می‌کند که هر کدام با PEK شما باز می‌شوند.

وقتی صحبت از حریم خصوصی می شود، SpiderOak One نام، ایمیل و کارت اعتباری شما را می گیرد، اما هرگز به چیزی فراتر از آن دسترسی ندارد. تنها شکاف در حریم خصوصی زمانی است که به فایل‌ها دسترسی پیدا می‌کنید، بازیابی یا به اشتراک می‌گذارید، زیرا به دلیل روش وب، فایل‌ها باید به‌طور موقت در متن ساده ذخیره و ذخیره شوند تا بدون ایمیل یا رمز عبور شما دسترسی داشته باشند. اما این امر اجتناب ناپذیر است و SpiderOak در این مورد جلوتر است.

تنها چیزی که SpiderOak One در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت به طور شگفت انگیزی فاقد آن است، احراز هویت دو مرحله ای است.

دلیل اینکه SpiderOak One در لیست ما بالاتر نیست این است که اگرچه از نظر امنیت و حریم خصوصی برتر است، اما از نظر ویژگی ها و عملکرد کمی کوتاه است و پشتیبانی از آن تقریباً وجود ندارد. این بدان معنا نیست که SpiderOak One برخی از ویژگی ها و عملکردهای قوی ندارد.

می‌توانید پشتیبان‌گیری خودکار، مداوم یا برنامه‌ریزی‌شده را انتخاب کنید. و می‌توانید هر نسخه از فایل‌های خود را که ایجاد کرده‌اید حفظ کنید، بنابراین می‌توانید از هر یک از این سوابق تاریخی بازیابی به‌موقع دریافت کنید. هیچ محدودیتی برای اندازه فایل وجود ندارد، اگرچه SpiderOak محدودیت عملی 10 گیگابایت را پیشنهاد می‌کند و پیشنهاد می‌کند که عملکرد ممکن است در فایل‌های بزرگتر از آن مشکل باشد.

SpiderOak One با سیستم‌عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس کار می‌کند و قابلیت‌های چند پلتفرمی را به شما می‌دهد، بنابراین می‌توانید بدون در نظر گرفتن سیستم‌عامل، فایل‌ها را بین دستگاه‌ها همگام‌سازی کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که فایل های فردی فقط خواندنی را از طریق یک لینک یا چندین فایل و پوشه از طریق SpiderOak One ShareRoom به اشتراک بگذارید.

منحصربه‌فردترین ویژگی SpiderOak One، SpiderOak Hive است، که پوشه‌ای است که روی دسکتاپ شما قرار می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد به راحتی فایل‌ها را بکشید و رها کنید تا از آن‌ها در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه کنید و در عین حال آن‌ها را در همه دستگاه‌هایتان همگام‌سازی کنید. Hive مانند هر پوشه ای در کامپیوتر شما عمل می کند، بنابراین می توانید موارد را در آن باز کرده و ویرایش کنید و آنها با دستگاه های شما همگام می شوند … اما فایل اصلی را در رایانه شما به روز نمی کند.

وقتی صحبت از بازیابی به میان می‌آید، این یکی از زمینه‌هایی است که SpiderOak کمی در آن وجود ندارد. بازیابی از برنامه دسکتاپ سریع و آسان است، اما متأسفانه، نمی‌توانید داده‌ها را از Hive بازیابی کنید و گزینه بازیابی آفلاین وجود ندارد.

همچنین هیچ برنامه تلفن همراهی وجود ندارد، بنابراین نمی‌توانید از دستگاه‌های تلفن همراه نسخه پشتیبان تهیه کنید یا بدون استفاده از وب سرور تلفن همراه به اکانت خود دسترسی داشته باشید.

در آزمایش خود متوجه شدیم که سرعت پشتیبان گیری متوسط ​​است، که خوب است، اما SpiderOak One کاربرپسندترین رابط کاربری را ندارد و ما با تعدادی از مشکلات عملکرد مواجه شدیم. وقتی برای کمک به پشتیبانی رسیدیم، خیلی مفید نبود، و یک نماینده پشتیبانی کاملاً گفت که سیستم SpiderOak One نیاز به به‌روزرسانی دارد.

همه اینها را کنار بگذاریم، امنیت و حریم خصوصی به تنهایی کمک کرد تا SpiderOak One را در لیست ما قرار دهد، و می‌توانید یک آزمایش رایگان 21 روزه را امتحان کنید تا ببینید آیا می‌خواهید هزینه گزاف محافظت از داده‌های پیشرفته را بپردازید یا خیر. چهار پلن موجود است که در محدوده داده از 150 گیگابایت تا 5 ترابایت متغیر است.

با: ویندوز، مک، لینوکس کار می کند

برنامه های موجود: هیچ

شماره 10 Livedrive: عالی برای دستگاه های تلفن همراه

امتیاز: 4.0

. بهترین گزینه برای تبلت های ویندوزی

. پشتیبان گیری ابری نامحدود

. گزینه کیف برای ذخیره سازی ابری

. پرتال وب جذاب و کاربردی

عکس

Livedrive یکی از کاربرپسندترین پشتیبان‌گیری‌های ابری در لیست ما است و برنامه پشتیبان‌گیری اولیه آن به شما امکان پشتیبان‌گیری نامحدود از داده‌های ابری را برای یک مک یا کامپیوتر شخصی می‌دهد. اما این سرویس فقط پشتیبان گیری نیست. همچنین می توانید فضای ذخیره سازی ابری را انتخاب کنید که تعدادی از ویژگی ها و عملکردهای عالی را باز می کند.

یک طرح ذخیره سازی ابری مستقل از Livedrive به نام Briefcase وجود دارد. کیف 2 ترابایت فضای ابری برای رایانه و دستگاه های تلفن همراه به شما می دهد. این با پشتیبان گیری متفاوت است زیرا بیشتر در مورد انتقال فایل ها از دستگاه شما برای آزاد کردن فضا است. اما Briefcase فراتر از فضای ذخیره‌سازی است – همچنین به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را همگام‌سازی، اشتراک‌گذاری و ویرایش کنید.

هم پشتیبان و هم کیف می خواهید؟ طرح برتر Livedrive دقیقاً همین را ارائه می دهد. Pro Suite به شما پشتیبان‌گیری ابری نامحدود برای حداکثر پنج کامپیوتر و دستگاه‌های تلفن همراه شما می‌دهد و همچنین به شما 5 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری Briefcase می‌دهد. اما این طرح گران است. اگر به پشتیبان‌گیری نامحدود نیاز ندارید، می‌توانید 10 ترابایت پشتیبان ابری برای تعداد نامحدودی دستگاه، با همگام‌سازی و اشتراک‌گذاری، از IDrive با هزینه بسیار کمتر دریافت کنید. اگرچه IDrive به شما فضای ذخیره سازی ابری نمی دهد.

یکی از کارهایی که Livedrive انجام می دهد و هیچ نسخه پشتیبان ابری دیگری در لیست ما انجام نمی دهد، پشتیبانی از تبلت های ویندوزی است. اگر هزینه Pro Suite را پرداخت کنید، می‌توانید به اکانت کاربری خود دسترسی داشته باشید و عکس‌ها و ویدیوهای خود را از تبلت ویندوز خود پشتیبان بگیرید، درست مانند دستگاه‌های iOS و Android.

و ما واقعاً رابط های Livedrive را دوست داریم. برنامه های دسکتاپ و تلفن همراه تمیز و کار با آن آسان است، اما پرتال وب حتی جذاب تر است و عملکرد بهتری را ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید از طریق وب به فایل های خود دسترسی داشته باشید، تصاویر را پیش نمایش کنید و حتی ویدیوها را پخش کنید.

Livedrive یکی از ساده‌ترین روش‌های استفاده از پشتیبان‌گیری ابری است. همه چیز از راه اندازی تا پشتیبان گیری و بازیابی ساده است. فقط در سطح پوشه پشتیبان‌گیری می‌کند و به‌طور پیش‌فرض پشتیبان‌گیری از دسکتاپ، اسناد، موسیقی، تصاویر و فیلم‌های شما انجام می‌شود. اما می‌توانید پوشه‌های دیگری را اضافه کنید یا پوشه‌هایی را که نمی‌خواهید حذف کنید. اگر توانایی پشتیبان‌گیری از فایل‌های جداگانه را ترجیح می‌دهید، ممکن است بخواهید یکی از نسخه‌های پشتیبان ابری با رتبه بالاتر در لیست ما را امتحان کنید.

از طرف دیگر کیف فقط به شما امکان می دهد فایل های فردی را ذخیره کنید نه پوشه ها.

پشتیبان‌گیری با Livedrive پیوسته است، اما در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را برای اجرا هر یک تا 24 ساعت برنامه‌ریزی کنید. و در حالی که نمی توانید از فایل های فردی نسخه پشتیبان تهیه کنید، می توانید فایل ها (یا پوشه ها) را از دسکتاپ، وب یا دستگاه تلفن همراه خود بازیابی کنید. Livedrive 30 نسخه از فایل های شما را برای بازیابی آسان از نقاط گذشته در زمان حفظ می کند.

با این حال، از آنجایی که هدف اصلی پشتیبان‌گیری ابری محافظت از فایل‌های شما در صورت مفقود شدن یا آسیب است، شایان ذکر است که اگر فایلی را از دستگاه خود حذف کنید، Livedrive پس از 30 روز آن را برای همیشه از نسخه پشتیبان شما حذف می‌کند.

امنیت Livedrive قوی است، اما کاملاً با پشتیبان‌های ابری برتر در لیست ما مطابقت ندارد. چندین سطح از رمزگذاری درجه نظامی، تا TLS 1.2 256 بیتی را ارائه می دهد، و فایل های شما در حین انتقال رمزگذاری می شوند، اما در حالت استراحت در دستگاه شما رمزگذاری نمی شوند و اگر می خواهید کیف خود را بخواهید، باید رمزگذاری را به صورت دستی روشن کنید. حفاظت شده. شما می توانید احراز هویت دو مرحله ای را تنظیم کنید، که خوب است، اما هیچ گزینه کلید رمزگذاری خصوصی وجود ندارد.

در حالی که برخی از برترین پشتیبان‌های ابری برای امنیت و حریم خصوصی، مانند SpiderOak One و NordLocker، اطلاعات زیادی در مورد داده‌های شخصی نمی‌خواهند و داده‌های شخصی شما را به اشتراک نمی‌گذارند، Livedrive این کار را می‌کند و خواهد کرد، حتی با شخص ثالث. تبلیغ کنندگان این یک شرکت بریتانیایی است که در بریتانیا مستقر است، بنابراین توسط قوانین داده اتحادیه اروپا کنترل می شود، نه قوانینی که در ایالات متحده خواهید یافت.

سرعت‌هایی که با Livedrive دریافت می‌کنید بالا و پایین هستند، اما حتی طولانی‌ترین دانلود هم نباید مشکلی ایجاد کند. وقتی این سرویس را آزمایش کردیم، با چند اشکال پشتیبان مواجه شدیم، اما در نهایت، از تمام اطلاعات ما به خوبی نسخه پشتیبان تهیه شد. اگرچه حذف پوشه‌ها از پشتیبان‌ام سخت بود، زیرا، خوب، بدون حذف کل دستگاه خود نمی‌توانید.

می توانید یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه از هر طرح Livedrive دریافت کنید.

با: ویندوز، مک کار می کند

برنامه های موجود: iOS، Android، تبلت ویندوز

آنچه در بهترین خدمات پشتیبان گیری ابری جستجو کردیم

هر ارائه‌دهنده پشتیبان‌گیری ابری چیزی کمی متفاوت ارائه می‌کند و فکر می‌کند آنچه به شما می‌دهد آن را به بهترین شکل ممکن می‌سازد. بنابراین چگونه تشخیص می دهید که کدام یک واقعاً است؟ در اینجا چیزی است که ما در بهترین خدمات پشتیبان گیری ابری به دنبال آن بودیم:

. سهولت استفاده – یک پشتیبان ابری خوب زندگی را آسان می کند، از نصب و مدیریت اکانت گرفته تا پشتیبان گیری و بازیابی.

. عملکرد – قابلیت اطمینان نام بازی است، اگرچه سرعت و عملکرد نیز مهم هستند.

. حریم خصوصی – حفاظت از هویت و داده های شما بسیار مهم است و بهترین پشتیبان گیری ابری حفظ حریم خصوصی و امنیت شما را در اولویت قرار می دهد.

. قیمت – هزینه کم عالی است، اما این همه به ارزش پول است. اگر قرار است حق بیمه بپردازید، بهتر است ارزشش را داشته باشد.

. ملاحظات اضافی – در حالی که معیارهای بالا در ارزیابی پشتیبان‌گیری آنلاین مهم‌ترین هستند، ویژگی‌های پاداشی وجود دارد که می‌تواند خدمات پشتیبان‌گیری آنلاین عالی را جدا از خدمات متوسط ​​قرار دهد. چیزهایی مانند پشتیبانی برجسته و عملکرد منحصر به فرد. در حالی که این موارد به تنهایی به یک سرویس پشتیبان ابری جایگاه بالاتری در لیست ما نمی‌دهد، وقتی با چهار معیار برتر ترکیب شوند، می‌توانند یک سرویس عالی را حتی قوی‌تر کنند.

خط پایین: پشتیبان‌گیری ابری را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد

ما دوست داریم اینجا بنشینیم و به شما بگوییم، به IDrive بروید، این بهترین است. این مورد علاقه ما است، اما این به این دلیل است که ما یک کاربر مک هستیم که اطلاعات زیادی برای پشتیبان گیری نداریم، اما می خواهیم بتوانیم از کل کامپیوتر خود – شامل درایو و تصویر سیستم – نسخه پشتیبان تهیه کنیم و دوست داریم از آن استفاده کنیم. در صورت انتخاب، امکان تهیه نسخه پشتیبان از دستگاه های تلفن همراه و کامپیوتر دیگری وجود دارد.

اما اگر به پشتیبان‌گیری از فایل‌های سیستم یا چندین دستگاه اهمیتی نمی‌دهید و می‌خواهید پشتیبان‌گیری ابری نامحدود داشته باشید، بهتر است از Backblaze استفاده کنید.

اگر می‌خواهید نه تنها پشتیبان‌گیری ابری عالی داشته باشید، بلکه می‌خواهید از امنیت سایبری بیشتر در برابر چیزهایی مانند باج‌افزار و بدافزار محافظت کنید، Acronis True Image بهترین انتخاب است. این همچنین بالاترین رتبه راه حل پشتیبان گیری ابری در لیست ما است که فضای ذخیره سازی ابری اختیاری را ارائه می دهد.

اگر فقط اصول اولیه را می خواهید، SugarSync یک مکان عالی برای شروع است. اگر فناوری پیشرفته را ترجیح می دهید، Zoolz BigMIND مجهز به هوش مصنوعی را راه اندازی کنید. و اگر چیزی که به دنبال آن هستید، پشتیبان‌گیری ابری کسب و کار کوچک است، CrashPlan را امتحان کنید.

همه خدمات پشتیبان‌گیری ابری در لیست ما به دلایل خاصی جایگاه خود را به دست آورده‌اند. تیم ما به طور گسترده همه بازیگران پیشرو در بازار را آزمایش کرد و اینها خدماتی هستند که معیارهای ما را برآورده می کنند. با این حال، تعیین مورد مناسب برای شما تنها به نیازهای پشتیبان‌گیری ابری شما بستگی دارد.

سوالات متداول

چرا باید از پشتیبان گیری آنلاین استفاده کنید؟

پشتیبان‌گیری‌های آنلاین با نگه‌داشتن یک نسخه دقیق از داده‌های شما در برابر از دست رفتن محافظت می‌کنند… منتظر آن باشید… پشتیبان‌گیری در ابر. بنابراین اگر برای فایل‌های با ارزش شما روی دستگاهتان اتفاقی بیفتد، خواه حمله سایبری، سرقت، بلایای طبیعی یا حذف تصادفی باشد، می‌توانید خیالتان راحت باشد که یک نسخه به‌روز برای بازیابی آنلاین ذخیره شده است. و برخلاف سرویس‌های همگام‌سازی، مانند iCloud، اگر چیزی را از دستگاه خود حذف کنید، از پشتیبان شما حذف نخواهد شد. سرویسی مانند IDrive به شما این آرامش را می دهد که بدون توجه به اینکه چه اتفاقی می افتد، داده هایتان ایمن هستند.

آیا پشتیبان گیری آنلاین امن است؟

همه پشتیبان‌گیری‌های آنلاین سطحی از امنیت را فراهم می‌کنند، اما برخی بهتر از دیگران این کار را انجام می‌دهند. رمزگذاری AES 256 بیتی درجه نظامی برای بسیاری از بهترین خدمات پشتیبان گیری ابری استاندارد است، اما برخی از آنها فقط 128 بیت را ارائه می دهند. برخی نیز کلیدهای رمزگذاری خصوصی را ارائه می دهند، بنابراین هیچ کس جز شما نمی تواند به داده های شما و همچنین احراز هویت دو مرحله ای دسترسی داشته باشد تا شما را کمتر در برابر حملات آسیب پذیر کند. Acronis True Image همچنین در برابر باج افزار محافظت می کند!

کدام سرویس پشتیبان گیری آنلاین بهترین است؟

بستگی دارد. اگر می‌خواهید تعداد نامحدودی دستگاه را به اکانت خود متصل کنید و از دستگاه‌های تلفن همراه نسخه پشتیبان تهیه کنید، با IDrive بروید. اگر ترکیبی از سهولت استفاده، پشتیبان‌گیری نامحدود و همه ویژگی‌های ضروری را می‌خواهید، Backblaze را امتحان کنید. اگر امنیت بالایی می‌خواهید، Acronis True Image را امتحان کنید

آیا خدمات پشتیبان گیری ابری نامحدود رایگان وجود دارد؟

سرویس‌هایی که پشتیبان‌گیری ابری نامحدود ارائه می‌دهند ممکن است یک آزمایش رایگان به شما ارائه دهند، اما معمولاً برنامه‌های رایگان ارائه نمی‌دهند. وقتی آنها این کار را انجام می دهند، معمولاً به اکثر ویژگی ها و عملکرد آن دسترسی ندارید. برخی از پشتیبان‌گیری‌های ابری که دستگاه‌های نامحدودی را ارائه می‌دهند، یک طرح رایگان با عملکرد و ویژگی‌های مشابه برنامه پولی دارند، اما احتمالاً سقف داده بسیار کمی خواهید داشت. به عنوان مثال، IDrive یک طرح رایگان دارد، اما شما را به 5 گیگابایت پشتیبان ابری محدود می کند.

بهترین پشتیبان گیری آنلاین برای مک چیست؟

IDrive بهترین انتخاب برای کاربران مک است. شما همان ویژگی ها، عملکرد و عملکردی را که با ویندوز انجام می دهید، دریافت می کنید. شاید این موضوع چندان مهم به نظر نرسد، اما حتی برخی از سرویس‌های پشتیبان ابری مورد علاقه ما، مانند Carbonite، بیشتر برای کاربران ویندوز طراحی شده‌اند.

بهترین نسخه پشتیبان آنلاین برای کامپیوتر چیست؟

کربنیت. هم با مک و هم با کتمپیوتر های شخصی کار می کند، اما ویژگی ها و عملکردهای بیشتری برای کاربران کامپیوتر شخصی (با استفاده از ویندوز) دارد.

بهترین پشتیبان گیری آنلاین برای مشاغل کوچک چیست؟

بسیاری از خدمات موجود در لیست بهترین پشتیبان‌های ابری ما، طرح‌های تجاری کوچک را ارائه می‌دهند، اما IDrive بهترین هستند. آنها جامع تر از پیشنهادات Carbonite هستند، و بسیار ارزان تر از Backblaze هستند. اما برنامه‌های IDrive دارای محدودیت‌های داده هستند. CrashPlan به طور خاص برای مشاغل کوچک با حداکثر 199 کارمند ساخته شده است، بنابراین می تواند انتخاب خوبی باشد.

بهترین پشتیبان آنلاین عکس چیست؟

همه راه‌حل‌های پشتیبان‌گیری ابری موجود در لیست ما از عکس‌های شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کنند، اما فقط IDrive یک ویژگی منحصر به فرد (IDrive Face) را در اختیار شما قرار می‌دهد که از تشخیص چهره برای کمک به سازمان‌دهی عکس‌های شما در اکانتتان و آسان‌تر کردن آن‌ها استفاده می‌کند.

تفاوت بین پشتیبان گیری آنلاین و ذخیره سازی آنلاین چیست؟

پشتیبان‌گیری‌ها کپی‌های دقیقی از داده‌های شما هستند، بنابراین می‌توانید یک نسخه اصلی را در کامپیوتر خود و یک کپی امن را در فضای ابری نگه دارید. فضای ذخیره سازی مکانی است که می توانید نسخه های اصلی را قرار دهید تا بتوانید فضایی را در کامپیوتر خود آزاد کنید. مثلاً اگر جعبه ای از وسایل کودکی خود دارید که می خواهید نگه دارید اما فضایی در خانه شما وجود ندارد، بنابراین آن را در گاراژ ذخیره کنید. Acronis True Image به شما امکان می دهد فضای ذخیره سازی ابری را به اکانت خود اضافه کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT