کرایه ماشین در جام جهانی قطر

بهترین شرکت کرایه ماشین در جام جهانی قطر

زمان مطالعه 9 دقیقه

در سال 2022، جام جهانی فوتبال قرار است در قطر برگزار شود. از زمانی که قطر نامزد جام جهانی فوتبال شد، زیرساخت های قطر در دهه گذشته بی عیب بوده است. ساخت سریع استادیوم‌ها، فرودگاه‌ها، جاده‌ها و ابرپل‌ها نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. با این حال، مراسم افتتاحیه به سرعت در حال نزدیک شدن است و هواداران از قبل بلیت بازی را خریداری کرده اند. بسیار مهم است که محل اقامت و حمل و نقل را از قبل رزرو کنید، به خصوص در طول این جام جهانی، تا به دلیل محدودیت در دسترس بودن، رویداد را از دست ندهید. انتخاب های مختلف حمل و نقل در طول جام جهانی فوتبال در قطر در دسترس است. با این حال، اجاره وسیله نقلیه و رانندگی خودتان ممکن است بهترین گزینه پس از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باشد. بهترین خدمات کرایه اتومبیل برای جام جهانی فوتبال در قطر به زودی در دسترس نخواهد بود زیرا رزرواسیون از قبل آغاز شده است. در این مقاله به معرفی بهترین شرکت کرایه ماشین در جام جهانی قطر می پردازیم.

پرداخت با ویزا و مستر برای اجاره ماشین

کرایه ماشین در جام جهانی قطر

برای مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌ها، باید به معاملات سایت‌های جمع‌آوری اجاره خودرو نگاه کنید.

آیا در جام جهانی قطر مشکل پارکینگ وجود خواهد داشت؟

نه قطعا اصلا زیرساخت قطر با توجه به نقش میزبان جام جهانی فوتبال 2022 ایجاد شد. پارکینگ در قطر بدون مشکل کار خواهد کرد.

هزینه های پارکینگ ممکن است متفاوت باشد، اما گزینه های پارکینگ کافی خواهند بود.

قوانین اجاره و رانندگی خودرو در قطر چیست؟

  • چند قانون اساسی برای اجاره ماشین خودران در قطر به شرح زیر است:
  • در شرایطی که قانون مشخص می کند باید در سمت راست جاده بماند.
  • در حین رانندگی باید از خطوط موجود در بخش اصلی جاده پیروی کرد.
  • نمی توان وسیله نقلیه را در جهت اشتباه رانندگی کرد.
  • دنده عقب رفتن وسیله نقلیه در جاده اصلی به جز مواقع اضطراری مجاز نیست.
  • همچنین در تقاطع نمی توان خودرو را به عقب برگرداند.
  • ماشین را نمی توان در بزرگراه پارک کرد.
  • راندن خودرو در جاده های ممنوعه جرم است.
  • محدودیت سرعت باید طبق معمول رعایت شود.
  • آهسته راندن ماشین نیز می تواند باعث نگرانی در قطر شود.
  • ترمز ناگهانی نامناسب قدردانی نمی شود.
  • همه مسافران باید کمربند ایمنی ببندند.
  • کودکان زیر 12 سال فقط باید روی صندلی عقب بنشینند.
  • استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی در قطر ممنوع است.
  • IDP (مجوز بین المللی رانندگی) برای بازدیدکنندگان در قطر توصیه می شود.
  • هرگز نباید در حالی که مست هستید در قطر رانندگی کنید.
  • در هنگام رانندگی هیچ مزاحمتی در جاده ایجاد نشود.

حمل و نقل عمومی و کرایه ماشین در قطر در جام جهانی فوتبال

تلاش های فوق العاده ای که قطر برای تقویت سیستم حمل و نقل عمومی خود انجام می دهد قابل ستایش است. این تلاش ها شامل خرید بیش از 4000 اتوبوس عمومی، ایجاد اتصالات مترو و معرفی سیستم تراموا جایگزین است. کسانی که واقعاً وضع مالی خوبی دارند، تنها کسانی خواهند بود که می توانند در جام جهانی امسال یک تاکسی شخصی رزرو کنند تا برای اهداف حمل و نقل به شهر بروند.

سیستم حمل و نقل عمومی دارای اتصال عالی است، اما اینکه آیا می تواند همان سطح راحتی را فراهم کند یا نه، بحث برانگیز است. این کاملا به خود فرد بستگی دارد که خودش تصمیم بگیرد. با این حال، اگر می‌خواهید بدون نگرانی در مورد گیر کردن در ترافیک یا یافتن جای پارک بروید و همچنین نمی‌خواهید هزینه زیادی کنید، باید حمل‌ونقل عمومی را انتخاب کنید.

اما اگر برای راحتی، حریم خصوصی، انعطاف پذیری و اطمینان از خود ارزش قائل هستید، باید به سراغ خدمات اجاره خودرو بروید.

قبل از بحث در مورد بهترین شرکت اجاره خودرو در قطر، اجازه دهید مبنایی را که باعث بهتر شدن این شرکت می‌شود، مورد بحث قرار دهیم.

معمولاً شرکت‌های کرایه اتومبیل در قطر سیاست سوخت کامل باک را ارائه می‌کنند. این بدان معناست که آنها ماشین را با سوخت در آن به شما می دهند و وقتی آن را برگردانید انتظار دارند همان میزان سوخت باشد. به این ترتیب شما یک گزینه کیلومتر نامحدود خواهید داشت. سیاست دیگری که آنها می توانند به شما ارائه دهند، یک کیلومتر رانندگی محدود است که در آن آنها کیلومتر را ردیابی می کنند و بر اساس آن از شما هزینه دریافت می کنند. شرکت کرایه خودرو باید هر دو گزینه را بنا به نیاز مشتری بدهد و او باید یکی از اینها را انتخاب کند.

پوشش تصادف و سرقت: نکته مهم دیگری که باید بررسی شود، پوشش بیمه ای در صورت تصادف یا سرقت است. طبق قانون، شرکت‌های کرایه خودرو در صورتی که از آن‌ها خودرو اجاره می‌کنید، باید به شما پوشش بیمه‌ای بدهند. مبلغ خاصی وجود دارد که در صورت هرگونه برخورد یا سرقت مسئولیتی در قبال آن ندارید. ابتدا باید آن مقدار را بررسی کنید. تعداد کمی از شرکت ها بیمه نامه های خوبی دارند و پوشش بهتری به شما ارائه می دهند.

باید بررسی شود که آیا پوشش آنها شامل بیمه شخص ثالث است یا خیر. اگر شامل این موارد نباشد، هر یک از طرفین درگیر در یک برخورد تحت پوشش قرار نخواهند گرفت.

تعمیر و نگهداری خودرو: اگر خودرویی را در کشور دیگری کرایه می کنید، نگهداری از خودرو بسیار مهم است، در غیر این صورت برای شما دردسر ساز خواهد شد. به خصوص وقتی جام جهانی در جریان است، نباید جایی گیر کرد. به دلیل استاندارد بودن، فقط شرکت های حرفه ای هنوز سعی می کنند خودروها را حفظ کنند. با این حال، هر شرکت محلی و غیرحرفه ای برای نگهداری از خودروها زحمت زیادی نخواهد کشید. بسیار مهم است که خودروهای اجاره ای را از یک شرکت معتبر دریافت کنید.

پشتیبانی در جاده – وقتی در کشور دیگری هستید، برای شما بسیار مهم است که از همه چیز مطمئن باشید. شرکت خودروهای اجاره ای باید شبکه محلی داشته باشد. اگر در جاده با مشکلی مواجه شدید، شرکت باید به اندازه کافی توانایی داشته باشد که با شما تماس گرفته و پشتیبانی مناسب را ارائه دهد. هر سرمایه گذاری جدید غیرحرفه ای می تواند کل تجربه جام جهانی فیفا را برای شما خراب کند.

قیمت های رقابتی: شرکت های کرایه خودرو معمولا پیشنهادات خوبی برای جذب مشتری می دهند. همیشه باید قیمت ها را مقایسه کنید. تعداد کمی از پورتال ها گزینه های بهتری را برای مقایسه قیمت ها و ویژگی های موجود در همان پنجره به شما می دهند، باید آنها را بررسی کنید.

بهترین شرکت اجاره خودرو در جام جهانی فوتبال قطر

در این مقاله، ما قصد داریم بهترین شرکت اجاره خودرو را که باید در جام جهانی 2022 انتخاب کنید، مورد بحث قرار دهیم. اجازه دهید چند ویژگی مهم را با هم مقایسه کنیم که می تواند به شما در تصمیم گیری صحیح برای انتخاب بهترین شرکت اجاره خودرو در جام جهانی فوتبال کمک کند.

کرایه ماشین در جام جهانی قطر

کرایه ماشین در جام جهانی قطر

هرتز

اگر می خواهید ماشینی را در قطر در طول جام جهانی فوتبال کرایه کنید، هرتز طیف گسترده ای از اتومبیل های ولخرجی، ورزشی و هیبریدی برای رسیدن به استادیوم های فوتبال و کاوش در کشور دارد. می توانید پورشه، فراری، لامبورگینی، استون مارتین، تسلا و غیره را انتخاب کنید. کل مجموعه ما از هرتز (محدوده ویژه اتومبیل) را بررسی کنید و مدل خود را رزرو کنید.

کرایه ماشین در جام جهانی قطر

کرایه ماشین در جام جهانی قطر

خودروهایی که شرکت اجاره خودرو هرتز در قطر ارائه می دهد :

فورد فیگو

نیسان سانی

نیسان تیدا

نیسان سنترا

 فورد فیوژن

فورد تاروس

فرار فورد

کرایسلر 300C

جیپ چروکی

تجربیات اخیر نشان دهنده خدمات عالی و ماشین های تمیز است. کارکنان محترم و حمایت کننده هستند. در سمت شدید قیمت گذاری، با سیستم سفت و سخت، اگر به صورت آنلاین رزرو کنید و سپس بخواهید آن را تمدید کنید. جایی برای تطبیق نرخ های بهتر برای مدت طولانی وجود ندارد و باید یا به صورت آنلاین رزرو کنید و با آن زندگی کنید یا مستقیماً از آنها رزرو کنید. یک نقطه ضعف در مقایسه با سایر آژانس‌های کرایه اتومبیل مانند Avis یا Budget، اگر به خاطر قیمت‌گذاری و سیستم‌های رزرو سفت و سخت آنها نبود، می‌توانست 5 ستاره باشد.

کرایه ماشین های سیکست

SIXT با ناوگانی متشکل از سه وسیله نقلیه شروع به کار کرد. سیکست جایگاه خوبی در قطر دارد. این خودروها با کیفیت خوب را برای اجاره فراهم می کند و در خاورمیانه و آسیا شهرت پیدا کرده است. طبق بحثی که با یکی از کارکنان مدیریتی ناوگان داشتیم، آنها در دوره فیفا خودروهای بسیار کمی در دسترس دارند. با این حال، آنها همچنان تلاش خواهند کرد تا خودروهای دارای مجوز بیشتری را در بازار عرضه کنند.

خودروهایی که SIXT معمولا در دوحه قطر عرضه می کند

کیا ریو یا تویوتا یاریس

شورولت آوئو یا نیسان سانی

هیوندای النترا

هیوندای I30 یا Seat Leon

کیا اپتیما

هیوندای کونا

هیوندای کرتا و شورلت تراکس

کیا اسپورتیج

مینی کوپر

تویوتا هایلوکس 4×4

المفتاح رنت ماشین

گروه المفتاح یکی از گروه های معروف قطر است. 4 دهه از فعالیت این شرکت در قطر می گذرد. در میان مردم محلی، این نام محبوب ترین نام برای اجاره ماشین و سایر خدمات حمل و نقلی است که ارائه می دهد. بررسی خدمات برای این شرکت مهربان است و مردم معمولا خوشحال هستند. آنها رزرو را به صورت تلفنی دریافت می کنند یا می توان برای جستجوی معاملات به پورتال مراجعه کرد.

آس کرایه ماشین در قطر

این پورتال دیگری است که در قطر فعالیت می کند. آس یک شرکت آمریکایی است که محل حضور خود در قطر است. اگرچه چند سال پیش در قطر شروع به کار کرد، اما سهم بازار خوبی را به دست آورده است. ماشین ها تمیز و به خوبی نگهداری می شوند. آنها همچنین تمام امتیازات توصیه شده را ارائه می دهند.

معمولاً به دلیل عرضه خودروهای لوکس در بازار مشهور هستند. افرادی که عاشق رانندگی با اتومبیل های لوکس هستند، اتومبیل های Ace را انتخاب می کنند.

کرایه ماشین در جام جهانی قطر

کرایه ماشین در جام جهانی قطر

شرکت آس خودروهایی مانند

فولکس واگن جتا

آئودی A3

فولکس واگن تیگوان

کیا سراتو

فولکس واگن پاسات

آئودی A4

فولکس واگن تورگ

آئودی Q7

یوروپکار

Europcar Mobility Group یک شرکت کرایه اتومبیل فرانسوی است که در سال 1949 در پاریس تأسیس شد. همچنین تعداد زیادی خودرو در قطر برای اجاره دارد. همانطور که همه ما می دانیم، این شرکت قابل اعتماد و شناخته شده است. اگرچه ما تحقیقاتی را در مورد بررسی‌های شرکت‌ها در قطر انجام دادیم و متوجه شدیم که آنها مخلوط هستند. 🙂

بررسی از چند مشتری برای Europcar در قطر

کل فرآیند اجاره بسیار آسان بود و کارکنان رفتار دوستانه داشتند، ماشین در داخل تمیز و راحت بود و به نظر می رسید که آنها کار خوبی انجام داده اند 

کاملا افتضاح خودروها هرگز به موقع واگذار و تحویل نمی‌شوند. یک وسیله نقلیه کثیف به من تحویل دادند. اگر آنها به شما پاسخ دهند خدمات مشتری وحشتناک است. من 2 هفته اخطار دادم تا اجاره ماهانه را لغو کنم. آنها نتوانستند در روز درست مرا تحویل بگیرند، زیرا کمبود راننده داشتند، و سپس به من اجازه دادند که با من تماس بگیرند و از من بخواهند هزینه روز اضافی را بپردازم!! به هر قیمتی از آن اجتناب کنید.

اجاره ماشین آویس

آویس یک شرکت کرایه اتومبیل آمریکایی است که در قطر فعالیت می کند. در جایی که پشتیبانی عالی از مراقبت از مشتری ارائه می دهد، قیمت هایی که ارائه می دهد نیز کاملاً رقابتی است. در طول جام جهانی فیفا، خودروهای عرضه شده توسط آویس در قطر را نیز خواهید دید.

خودروهایی که Avis معمولا در قطر عرضه می کند

هوندا سیتی

تویوتا کرولا

نماد رنو

تویوتا کمری

فورد فیگو

شورولت اسپارک

نیسان سنترا

هوندا CR-V

فورد فیستا

سوزوکی دزیره

Discover Car

اگرچه این پورتالی است که همه گزینه‌های فروشندگان خودروهای تایید شده محلی در سراسر جهان را در اختیار شما قرار می‌دهد، با این حال، ما آن را در لیست l قرار می‌دهیم زیرا احساس کردیم که مقایسه گزینه‌ها در همان پنجره راحت‌تر است.

Discover Car یکی از شرکت های معروف اجاره خودرو است که تقریباً در تمام کشورهای جهان فعالیت می کند. شرکت Discover Cars در رزرو آنلاین اجاره خودرو برتر است. آنها قیمت اجاره خودرو را با بسیاری از شرکت های دیگر مقایسه می کنند تا مشتری نهایی بتواند بهترین را انتخاب کند. Discover Qatar به عنوان یک شرکت اجاره خودرو در قطر به شدت توصیه می شود.

طبق آنها، بسیاری از شرکت های دیگر هزینه ها و هزینه های اضافی را از شما پنهان می کنند. Discover Cars تمام هزینه‌های اجباری، مالیات‌ها و موارد اضافی را در قیمت ذکر شده حفظ می‌کند، بنابراین با رسیدن به میز کرایه هیچ غافلگیری نخواهید داشت.

اتومبیل هایی که شرکت اجاره اتومبیل Discover در قطر ارائه می دهد

VW Passat یا مشابه

فولکس واگن جتا یا مشابه

VW Passat یا مشابه

آئودی A3 یا مشابه

VW Tiguan یا مشابه

VW Teramont یا مشابه

کیا ریو یا تویوتا یاریس یا مشابه

تویوتا کرولا یا مشابه

شورولت آوئو یا نیسان سانی یا مشابه

مزدا 3 یا مشابه

تویوتا کمری یا مشابه

نظرات :

ما یک سدان سایز متوسط ​​برای آخر هفته اجاره کردیم. ماشین خوب بود (یک فولکس واگن تیگوان) و وقتی آن را گرفتیم تمیز بود. هیچ مشکلی با خود ماشین وجود نداشت، اگرچه مصرف سوخت چندانی نداشت. وثیقه نگهداری شده 2500 ریال قطر بود. پول امنیتی ظرف 48 ساعت پس از بازگرداندن خودرو برگشت داده شد. حمل و نقل بسیار آسان بود زیرا ماموران ماشین را برای ما در فرودگاه حمد آوردند و تحویل بسیار سریع و همچنین آسان بود. در کل، تجربه خوبی بود و من این آژانس را توصیه می کنم.

lestacindia

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT