بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴ ( آپدیت ۱۴۰۳)

صرافی‌های کریپتو غیر KYC به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت ارز های دیجیتال بدون انجام فرآیند های تأیید هویت را ارائه می ‌دهند. این ویژگی منحصر به فرد آنها را به ویژه برای افرادی که حریم خصوصی خود را در اولویت قرار داده اند و به دنبال حفظ ناشناس بودن در تراکنش های رمزنگاری خود هستند جذاب کرده است. البته کاربران ایرانی نیز به دلیل تحریم های ظالمانه در این دسته افراد قرار می گیرند. در این پست به معرفی بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

در نظر داشته باشید که هر سایت و پلتفرم با توجه به سیاست های خود می توانید نسبت به تغییر قوانین اقدام نماید. از شما کاربران عزیز درخواست داریم که در صورت اطلاع از تغییر روند هر یک از سایت های اعلام شده در این مقاله، مراتب را در دیدگاه پست اعلام فرمایید تا سایرین نیز مطلع شوند.

خرید و فروش آنی تتر

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

KYC چیست؟

KYC مخفف عبارت Know Your Customer هست. این فرآیندی است که توسط خدمات مالی انجام می شود و پرداخت های فیات را از مشتریان خود انجام می دهند.

کسب‌ و کار های رمزنگاری که به عنوان VASP (ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی) شناخته می‌ شوند، باید هویت مشتریان خود را در طول فرآیند ورود یا تراکنش‌ های گاه به گاه تأیید کنند. این به عنوان بخشی از فرآیند بررسی دقیق و برای اطمینان از انطباق با مقررات، به ویژه مقررات ضد پولشویی (AML) انجام می شود.

در طول ورود، مشتریان باید حداقل اطلاعات مشخصی از جمله نام کامل، آدرس محل سکونت و تاریخ تولد خود را ارائه دهند. سپس پلتفرم این اطلاعات را با اسناد صادر شده توسط دولت که توسط مشتری ارسال گردیده مقایسه می کند. بسته به حوزه قضایی، پلتفرم ممکن است اطلاعات شخصی اضافی مانند محل تولد، ملیت، کد مالیاتی، آدرس کیف پول و هش تراکنش ها را درخواست کند.

بسیاری از خدمات رمزنگاری برای انجام فرآیند KYC به راه حل های تخصصی شخص ثالث متکی هستند. در حالی که KYC ابزاری عالی برای کمک به پولشویی است، بر کاربران روزمره که مایل به حفظ ناشناس بودن خود هستند نیز تأثیر می گذارد.

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

دیدن این روند ها دور از انتظار نیست. همانطور که پیش بینی می شد، حجم کل معاملات در پی شروع بازار نزولی کاهش یافت و همان طور که قبلاً نشان داده شد، حجم معاملات غیر قانونی با اندکی افزایش مواجه گردید.

این الگو برای اولین بار در ماه آگوست مشاهده گردید، زمانی که مشخص شد حجم تراکنش های قانونی با سرعت بیشتری نسبت به حجم های غیر قانونی کاهش می یابد.

بهترین صرافی های رمزنگاری بدون KYC کدامند؟

1. صرافی Stealthex

بهترین برای نرخ ارز

دسترسی: جهانی
دارایی های پشتیبانی شده: +1500
محدودیت برداشت: N/A
کارمزد معامله: متفاوت است

Stealthex یک صرافی جهانی بدون KYC است که به شما امکان مبادله و خرید بیش از 1500 دارایی را می دهد. این پلتفرم قیمت‌ ها را از بسیاری از صرافی ‌ها جمع‌ آوری می ‌کند تا بهترین نرخ ارز را به مشتری ارائه دهد. همچنین می توانید کریپتو را با کارت اعتباری و بدون ثبت حساب خریداری کنید. در نهایت، Stelathex دارای یک برنامه وابسته و Swapping API است که کاربران می توانند در خدمات خود ادغام نمایند.

مزایا

• نیازی به اکانت ثبت شده ندارد.
• از بیش از 1500 دارایی پشتیبانی می نماید.
• قیمت ها را در چندین صرافی جمع می کند.

معایب

• ویژگی های محدود فراتر از خرید و تعویض.

2. صرافی BingX

بهترین برای تجارت کپی (copy trading)

دسترسی: E.U. & 100
دارایی های پشتیبانی شده: بیت کوین و 500+

محدودیت برداشت: 50,000 USDT/ 24h

کارمزد معامله: 0.05٪ – 0.2٪

BingX یک انتخاب عالی به عنوان یک صرافی بدون KYC است، زیرا بازار های کاملاً کاربردی و مشتقاتی را با انتخاب گسترده ای از بیش از 250 ارز دیجیتال ارائه می دهد.

می ‌توانید از آن برای تبدیل سریع ارز های دیجیتال یا دسترسی به پلتفرم معاملاتی پیشرفته با ابزار های نمودار، کتاب ‌های سفارش زنده، انواع سفارش‌ های متعدد و یک ربات معاملاتی شبکه‌ ای استفاده کنید.

همچنین یک ویژگی تجارت کپی ارائه می دهد که به مبتدیان اجازه داده تا معامله گران موفق را دنبال کرده و به طور بالقوه از معاملات آنها درآمد کسب کنند.

مزایا

• ویژگی تجارت کپی.
• هزینه های معاملاتی 0.2٪ محدود شده است.
• دسترسی به پشتیبانی چت زنده 24/7 برای کمک فوری.
• برنامه موبایل بصری برای تجارت راحت در حال حرکت.

معایب

• عدم پشتیبانی از سپرده های ارز فیات، محدود کردن گزینه های معاملاتی فقط به خرید های شخص ثالث.
• اطلاعات محدودی در مورد سردخانه دارایی و اقدامات امنیتی خاص ارائه شده است.
• تراکنش‌ های رمز به کریپتو محدود به جفت ‌های معاملاتی USDT است.

3. صرافی BloFin : بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴ 

بهترین برای معاملات مشتقه

دسترسی: بیش از 130 کشور
دارایی های پشتیبانی شده: 312 (پرپس) و 19 (نقطه)
محدودیت برداشت: بدون محدودیت
کارمزد معامله: 0.02٪ (سازنده) و 0.06٪ (گیرنده)

BloFin که در سال 2019 تأسیس شد، یک صرافی جهانی ارز های دیجیتال است که در تجارت مشتقات تخصص دارد. صرافی دارای 300 قرارداد دائمی USDT-M و کارمزد کم سازنده و گیرنده به ترتیب 0.02% و 0.06% می باشد. کاربران می توانند از اهرم 150 برابری، حاشیه متقاطع و حاشیه ایزوله بهره ببرند تا تجربه معاملاتی خود را افزایش دهند.

BloFin دارای شش سطح VIP بوده که با یک برنامه هزینه نزولی مرتبط می باشد. به عبارت دیگر، هر چه بیشتر معامله کنید، کارمزد شما کاهش می یابد. سطح VIP شما بر اساس حجم معاملات 30 روزه یا دارایی های شما است. BloFin علاوه بر ارائه مشتقات خود، از خدماتی مانند معاملات نقطه ای، تجارت کپی، کسب درآمد، API ها و غیره نیز پشتیبانی می کند.

BloFin حامی پلاتینی Token2049 در دبی است. Token2049 یک رویداد ارز دیجیتال بسیار مورد انتظار است که سالی یک بار اتفاق می افتد و کارآفرینان، توسعه دهندگان و افراد داخلی را گرد هم می آورد.

مزایا

• بیش از 300 قرارداد USDT-M.
• آتی پایین و کارمزد معاملات لحظه ای.
• حداقل های معاملاتی پایین.

معایب

• کمتر از 20 ارز دیجیتال برای معاملات نقطه ای.
• در بسیاری از کشور ها در دسترس نیست.

4. صرافی CoinEx

بهترین برای کیف پول

دسترسی
E.U.، S.I.C. و 100+
دارایی های پشتیبانی شده
BTC، ETH و 700+
محدودیت برداشت
1 میلیون دلار / 24 ساعت
کارمزد معامله
0.08٪ – 0.2٪

CoinEx یک صرافی متمرکز (CEX) است که محصولات زیادی دارد. در کنار پلتفرم تجاری خود، این پلتفرم طیفی از خدمات را ارائه می دهد که شامل یک استخر استخراج، کیف پول ارزهای دیجیتال، بلاک چین اختصاصی و یک پلت فرم سرمایه گذاری متمرکز بر اکوسیستم است.

این پلتفرم با استفاده از یک موتور معاملاتی اختصاصی توسعه یافته داخلی، دارای رویکرد کاربر محور است که قادر به مدیریت موثر تا 10000 تراکنش در ثانیه (TPS) است. CoinEx که در سال 2017 تأسیس شد، به عنوان یک CEX واقع در هنگ کنگ است، اما به یک کلاس جهانی از مشتریان خدمات ارائه می دهد.

مزایا

• اثبات ذخایر.
• چندین محصول، از جمله ویژگی‌های Futures و Earn برای دارایی‌های غیرفعال.
• 10000 تراکنش در ثانیه.

معایب

• در ایالات متحده موجود نیست.
• پرداخت ها در رمز بومی CET.

5. صرافی ProBit Global

بهترین برای تخفیف کارمزد معاملات

دسترسی: 190+ کشور
دارایی های پشتیبانی شده:BTC، ETH و 800+
محدودیت برداشت: 5000 دلار در روز
کارمزد معامله: 0.03٪ – 0.2٪

ProBit Global در سال 2017 تاسیس شد و در سئول، کره جنوبی مستقر است. صرافی کریپتو بیش از 3 میلیون کاربر، بیش از 800 آلتکوین و بیش از 1000 بازار برای تجارت دارد.

کاربران برای ثبت نام در ProBit Global فقط به یک ایمیل نیاز دارند. این اکانت سطح 1 دارای محدودیت برداشت روزانه تا 5000 دلار است. اگر تصمیم به KYC داشته باشید و به یک اکانت سطح 2 ارتقا دهید، سقف برداشت شما تا نیم میلیون دلار افزایش می یابد. همچنین به پیشنهادات مبادلات اولیه سودآور (IEO) دسترسی خواهید داشت.

ProBit Global از بیش از 40 زبان و روش‌ های پرداخت متعدد از جمله Apple/Google Pay، نقل و انتقالات بانکی، debit/credit و غیره پشتیبانی می ‌کند. کارمزد های معاملاتی برخی از کمترین ها در این صنعت هستند. علاوه بر این، هنگامی که PROB، توکن بومی پلتفرم را به اشتراک می گذارید، می توانید از تخفیف های معاملاتی بیشتری برخوردار شوید.

مزایا

• پشتیبانی از چندین زبان و کشور ها.
• بیش از 800 ارز دیجیتال و بیش از 1000 بازار.
• کاربران می توانند رمزنگاری را با تعداد تقریباً بی پایان روش های پرداخت خریداری کنند.
• در اندروید و iOS موجود است.

معایب

• محدودیت برداشت پایین برای کاربران تایید نشده.

6. صرافی BYDFi

بهترین برای معاملات مارجین

دسترسی: E.U. &150+
دارایی های پشتیبانی شده: بیت کوین و 40+

محدودیت برداشت: بدون محدودیت
کارمزد معامله: 0.1٪ تا 0.3٪ هزینه های سازنده/گیرنده

BYDFi یک صرافی مستقر در سنگاپور است که در بیش از 150 کشور جهان فعالیت می کند و خدمات تجاری خود را به پایگاه کاربران جهانی ارائه می دهد.

در حالی که این یک صرافی بدون KYC است، این پلتفرم سپرده ‌های فیات را از طریق اشخاص ثالث ارائه می ‌دهد که به KYC در آن پلتفرم مربوطه (Banxa، XanPool، Transak، Ramp، Paxful، Coinify و Mercuryo) نیاز دارند.

توجه داشته باشید که فرآیند KYC در پلتفرم BYDFi فقط برای سپرده گذاری از طریق کانال های فیات اندونزی، ویتنامی یا تایلندی مورد نیاز است. همچنین، این کاربران باید قبل از برداشت 20 درصد از مبلغ سپرده تراکنش در Lite Contracts یا قرارداد های دائمی را تکمیل کنند.

مزایا

• اکانت های معاملاتی حاشیه کریپتو موجود است.
• کارمزد رقابتی برای تجارت.
• بیش از 50 ارز فیات پذیرفته می شود.

معایب

• هیچ ویژگی اشتراک ارز دیجیتال ارائه نشده است.
• عدم پشتیبانی تلفنی مشتری.
• هیچ ویژگی تجاری پیشرفته ای وجود ندارد.

7. صرافی dYdX

بهترین صرافی غیرمتمرکز

دسترسی: جهانی

دارایی های پشتیبانی شده: بیت کوین و 37+

محدودیت برداشت: 200000 دلار
کارمزد معامله: 0

dYdX یک صرافی غیر متمرکز می باشد که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده و کاربران را قادر می سازد تا توکن های ERC-20 و ETH را از طریق قرارداد های هوشمند معامله کنند. با عملکرد به عنوان یک صرافی غیر KYC، حریم خصوصی کاربر را در اولویت قرار داده و اطمینان می دهد که اطلاعات شخصی مورد نیاز نیست.

این پلتفرم به دلیل استفاده از معاملات margin، نقدینگی بالایی دارد. با این حال، توجه به ریسک بالقوه انحلال مرتبط با معاملات margin مهم است. برای دسترسی به dYdX، کاربران باید یک کیف پول سازگار با اتریوم داشته باشند. علاوه بر این، صرافی انتخاب محدودی از جفت های معاملاتی را ارائه می دهد.

مزایا

• هزینه های کم را ارائه می دهد، به ویژه برای کاربران متوسط مفید است.
• از فناوری Zk-rollups استفاده می کند و مقیاس پذیری و کارایی را افزایش می دهد.
• فرصتی برای کسب سود از طریق فعالیت های وام.

معایب

• تعداد محدودی از دارایی های موجود برای مبادله.
• نرخ بهره پیشنهادی ممکن است بسته به حجم معاملات شما متفاوت باشد.
• سپرده های فیات از طریق شخص ثالثی که به KYC نیاز دارند در دسترس می باشد.

8. صرافی Kraken

بهترین برای مبتدیان

دسترسی: ایالات متحده و 150+
دارایی های پشتیبانی شده: بیت کوین و 220+
محدودیت برداشت: 5000 دلار
کارمزد معامله: 0.16% سازنده / 0.26% گیرنده

Kraken یک صرافی ارز دیجیتال در سراسر جهان است که چهار سطح تأیید کاربر: Starter، Express، Intermediate و Pro را ارائه می دهد. اگر به سطح تأیید Starter پایبند باشید، که فقط به ایمیل، نام، تاریخ تولد، شماره تلفن و آدرس فیزیکی شما نیاز دارد، می ‌توانید از Kraken به عنوان یک صرافی بدون KYC استفاده کنید. هیچ مدرک دیگری مانند شناسنامه، مدرک نشانی یا عکس سلفی لازم نیست.

برای سطح راستی‌آزمایی Starter، که می ‌توان آن را سطح بدون KYC در نظر گرفت، اکانت شما مجاز خواهد بود در یک پنجره 24 ساعته تا سقف 5000 دلار ارز دیجیتال برداشت کند. سپرده ها برای سطح شروع نامحدود است.

با این حال، توجه به این نکته که بسته به کشور محل اقامت شما، محدودیت‌ های خاصی صرف نظر از سطح تأییدیه ممکن است اعمال شود مهم می باشد. این محدودیت ها می تواند بر توانایی شما برای واریز یا برداشت ارز دیجیتال یا پول نقد تأثیر بگذارد.

مزایا

• طیف گسترده ای از دارایی های دیجیتال.
• هزینه های کم برای کاربران حرفه ای.

معایب

• گزینه های تامین مالی محدود.
• سطح شروع نمی ‌تواند از کارت credit/debit برای تامین مالی استفاده کند.
• در همه ایالت های ایالات متحده موجود نیست.

9. صرافی Margex : بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴ 

بهترین برای هزینه ها

دسترسی: همه جا به جز ایالات متحده و کشورهای تحریم شده ایالات متحده

دارایی های پشتیبانی شده: 39
محدودیت برداشت: خیر
کارمزد معامله: 0.019% تا 0.06% سازنده/گیرنده

Margex به عنوان یک پلتفرم معاملات ارز دیجیتال است. این پلتفرم که از پایگاه خود در سیشل کار می کند، دارای چندین ویژگی قابل توجه می باشد. به طور خاص، با میانگین زمان اجرای چشمگیر فقط 8 میلی ثانیه متمایز هست.

علاوه بر این، دفتر سفارش قابل توجهی را حفظ می کند که ارزش کل آن بیش از 40,000,000 دلار بوده که از شبکه ای متشکل از بیش از 12 ارائه دهنده نقدینگی تامین شده است. به همان اندازه قابل توجه ظرفیت آن برای انجام 100000 تراکنش در ثانیه (tps) است.

مزایا

• پشتیبانی موبایل.
• هزینه های کم.
• اجرای سریع.
• انواع سفارشات متعدد.
• حداقل سپرده کم.

معایب

• محدودیت بر اساس مناطق.
• بدون پشتیبانی بومی فیات.

10. صرافی MEXC

بهترین برای تجارت آلتکوین

دسترسی: ایالات متحده و 150+

دارایی های پشتیبانی شده: بیت کوین و 1600+

محدودیت برداشت: 5 بیت کوین / 24 ساعت
کارمزد معامله: 0.2٪

MEXC طیف گسترده ای از محصولات تجاری منحصر به فرد و خدمات مالی رمزنگاری را با بیش از 2600 کوین ارائه می دهد که از بسیاری صرافی های متمرکز دیگر پیشی می گیرد.

معامله گران این گزینه را دارند که در بازارهای نقدی، مارجین و ETF، از جمله توانایی گرفتن 3 برابر موقعیت های خرید و فروش در کوین های مختلف معامله کنند. این پلتفرم دارای یک توکن بومی MX است و دارندگان مزایای متعددی از جمله کاهش هزینه، رای ‌گیری پروژه، پاداش قرعه‌کشی و موارد دیگر دارند.

MEXC همچنین یک برنامه موبایل کاربر پسند را ارائه می دهد که برای دستگاه های iPhone و Android در دسترس است.

مزایا

• بازده فرصت های کسب درآمد.
• انتخاب گسترده ای از کوین ها و جفت های معاملاتی.
• ابزارهای مشتق.
• نمودارهای پیشرفته و ابزار های معاملاتی برای تجزیه و تحلیل عمیق و توسعه استراتژی.

معایب

• طیف گسترده پیشنهادات ممکن است پلتفرم را برای پیمایش و درک برخی از کاربران پیچیده کند.
• نقدینگی کمتر نسبت به رقبا به دلیل عدم مشارکت.
• تیم موسس و مدیران اجرایی حضور چندان تعاملی ندارند.
• برنامه کارمزد ثابت ممکن است به اندازه نیازهای معاملاتی منعطف یا متناسب نباشد.

11. صرافی Apex

بهترین برای امنیت

دسترسی: جهانی

دارایی های پشتیبانی شده: بیت کوین و 15+
محدودیت برداشت: بدون محدودیت
کارمزد معامله: 0.02٪ سازنده / 0.05٪ گیرنده

Apex یک گزینه عالی برای یک صرافی بدون KYC است زیرا یک پلتفرم معاملاتی غیر قانونی با قرارداد های دائمی نا محدود می باشد.

این پلتفرم از مدل دفتر سفارش (order book) استفاده می نماید که امنیت و شفافیت صرافی های غیر متمرکز (DEX) را با سرعت و قابلیت استفاده صرافی های متمرکز (CEX) ترکیب می کند.

Apex کارمزد پایین و اهرمی عالی دارد و تسویه فوری را برای درآمد های تقویت ‌شده و اندازه‌ های تجارت بهینه ارائه می ‌دهد. هدف آن تبدیل شدن به پل بین معاملات کتاب سفارش و تجارت بدون مجوز است.

مزایا

• ApeX Pro DEX کارمزد تولید کننده و گیرنده پایین به ترتیب 0.02% و 0.05% را با هزینه شبکه صفر ارائه می دهد.
• کاربران این پتانسیل را دارند که از طریق ارجاع، مشوق های تجارت برای کسب درآمد و موارد دیگر، پاداش کسب کنند.
• هیچ حداقل الزامات سرمایه گذاری، KYC (مشتری خود را بشناسید) یا الزامات ثبت نام وجود ندارد. رابط کاربری به گونه ای طراحی شده که کاربر پسند باشد و از Bybit الهام گرفته است.
• ApeX Pro DEX یک پلتفرم غیرقانونی است که توسط Bybit توسعه یافته و پشتیبانی می شود

معایب

• جفت های معاملاتی محدود در مقایسه با سایر پلتفرم ها.
• این پلتفرم برای معامله گران در ایالات متحده در دسترس نیست.
• اهرم کمتری نسبت به رقبا.
• برداشت از ApeX Pro DEX ممکن است برای برداشت های آهسته با 1 دلار کارمزد بیش از لایه 2 (L2) تا ساعت ها طول بکشد، در حالی که برداشت سریع 5 دلار هزینه دارد.

12. صرافی PancakeSwap

بهترین برای کاربران BNB

دسترسی: 100+

دارایی های پشتیبانی شده: 1000+

محدودیت برداشت:N/A
کارمزد معامله: 0.01٪ – 0.25٪

Pancakeswap یکی از محبوب ترین صرافی های غیر متمرکز در بلاکچین BNB می باشد. این یک انشعاب Uniswap هست و از آن زمان در نسخه های V2 و V3 برنامه غیر متمرکز خود به پلتفرم اضافه شده است.

Pancakeswap در سال 2020 توسط گروهی از توسعه دهندگان نا شناس ایجاد شد. از مکانیزم سازنده بازار خودکار (AMM) برای تامین نقدینگی از کاربران استفاده می کند. Pancakeswap روی زنجیره BNB، بلاکچین های سازگار با EVM و لایه 2 و حتی بلاکچین Aptos فعال است. DEX به شما این امکان را می دهد که تجارت، تجارت مشتقات، کسب درآمد و پل زدن دارایی ها را شناسایی کنید.

مزایا

• کارمزد های معاملاتی پایین، آن را برای فعالیت های تجاری مقرون به صرفه تر می کند.
• پایگاه کاربر بزرگ و جامعه فعال.
• از تجارت انواع زیادی از ارز های دیجیتال پشتیبانی می کند.
• مشتقات را ارائه می دهد و فرصت های معاملاتی بیشتری را برای کاربران فراهم می کند.
• دارای پل برای حرکت بین زنجیر.

معایب

• در مکان های جغرافیایی خاص محدود شده است.
• برخی از دارایی ها ممکن است نقدینگی محدودی داشته باشند.

13. صرافی Gate.IO

بهترین برای معامله گران تازه کار

دسترسی: E.U. & 180+

دارایی های پشتیبانی شده: بیت کوین و 1700+

محدودیت برداشت: 100000 دلار
کارمزد معامله: 0.2٪

با بیش از 1700 ارز دیجیتال موجود برای تجارت، Gate.io به دلیل انتخاب گسترده خود، از جمله کوین های با ارزش بازار بالا و توکن های کمتر رایجی که یافتن آنها در صرافی های دیگر دشوار است، متمایز هست.

این پلتفرم تقریباً از 50 ارز فیات پشتیبانی می ‌نماید و در عین حال که کارمزد های معاملاتی معقولی را حفظ می ‌کند، با حداکثر کارمزد 0.2 درصد، تجربه معاملاتی غنی را ارائه می ‌دهد. همچنین مشتریان می توانند گزینه هایی را برای کاهش بیشتر هزینه ها، مانند استفاده از توکن ابزار Gate.io، بررسی کنند.

Gate.io در بیش از 200 کشور جهان فعالیت می کند و طیف گسترده ای از کاربران را در سراسر جهان ارائه می دهد. با این حال، برخی از ویژگی های پیشرفته ممکن است در کشورهای خاصی از جمله ایالات متحده در دسترس نباشد.

مزایا

• طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال موجود برای تجارت.
• تقریباً 50 ارز فیات را برای تجارت آسان می پذیرد.
• ویژگی های معاملاتی پیشرفته را برای کاربران با تجربه ارائه می دهد.
• هزینه های معاملاتی معقول است.

معایب

• وضعیت نظارتی نامشخص در برخی از ایالت های ایالات متحده.
• رابط کاربری چندان کاربرپسند نیست.
• هزینه های بالای سپرده ممکن است برخی از کاربران را منصرف کند.

14. صرافی Changelly
بهترین برای اپلیکیشن موبایل

دسترسی: اتحادیه اروپا و 150+
دارایی های پشتیبانی شده: بیت کوین و 500+
محدودیت برداشت: بدون محدودیت
کارمزد معامله: 0.25٪

Changelly یک پلتفرم مبادله فوری فوق‌ العاده است که بدون نیاز به فرآیند پیچیده تأیید KYC، تراکنش‌ های سریع و ایمن ارز های دیجیتال را ارائه می‌ دهد. با Changelly تنها در چند مرحله ساده، می ‌توانید به راحتی یک ارز دیجیتال را با ارز دیگری مبادله کنید. در عرض 30 دقیقه یا حتی کمتر، رمز ارز جدید خود را با خیال راحت در کیف پول خود ذخیره می کنید.

Changely امنیت وجوه شما را در اولویت قرار می دهند که عالی است. آنها پول شما را ذخیره نمی کنند و تضمین می کنند که دارایی های شما محافظت می شود. در این پلتفرم، شما این امکان را دارید که بیش از 400 ارز دیجیتال مختلف را با نرخ ثابت یا شناور معامله نمایید. علاوه بر این، می توان با استفاده از بیش از 90 ارز فیات، ارز های دیجیتال خریداری کرد.

مزایا

• رابط کاربر پسند.
• بدون هزینه های پنهان.
• نرخ های ثابت و شناور را ارائه می دهد.

معایب

• بدون کیف پول داخلی.
• بسته به کریپتو خاصی که می ‌خرید، آن‌ ها شرکای مختلفی دارند که ممکن است درخواست تأیید KYC کنند.

15. صرافی ChangeNOW : بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴ 

بهترین برای قابلیت اطمینان

دسترسی: E.U. & 100+

دارایی های پشتیبانی شده: بیت کوین و 400+

محدودیت برداشت: بدون محدودیت
کارمزد معامله: 0.5٪ تا 4٪

ChangeNOW یک پلتفرم همه کاره و کاربرپسند است که راحتی و امنیت را ارائه می دهد. با مشارکت با بازیگران اصلی صنعت کریپتو، دسترسی به نزدیک به 400 ارز دیجیتال و 70000 جفت تجاری را فراهم می کند.

برخلاف سایر پلتفرم‌ ها، ChangeNOW هیچ محدودیت تجاری بالایی ندارد، و آن را برای مبادلات بزرگ ارز های دیجیتال جذاب می ‌کند. همچنین با عدم نیاز به اطلاعات شخصی برای دسترسی، حریم خصوصی کاربر را در اولویت قرار می دهد.

ChangeNOW به طور مداوم دارایی های جدیدی را اضافه می کند، از جمله آنهایی که در اکوسیستم های DeFi شرکت می کنند. به عنوان یک سرویس غیر حافظ، تضمین می ‌نماید که کاربران کنترل کامل بر دارایی‌ های خود دارند و از نزدیک به 60 ارز فیات برای انعطاف ‌پذیری بیشتر در معاملات پشتیبانی می ‌کند.

مزایا

• این یک سرویس آسان برای استفاده و غیر نگهداری است.
• بدون هزینه های پنهان.
• از طیف گسترده ای از دارایی ها، از جمله NFT ها پشتیبانی می کند.

منفی

• ارز های فیات برای خرید کریپتو پذیرفته می شوند، اما به KYC نیاز دارند.
• هر ارز فیات موجود نیست.

16. صرافی Bisq

بهترین برای همتا به همتا

دسترسی: جهانی

دارایی های پشتیبانی شده: بیت کوین و 500+

محدودیت برداشت: 0.01 بیت کوین / ماه اول
کارمزد معامله: 0.65٪

Bisq به عنوان یک صرافی غیر متمرکز شناخته شده است که تمرکز زدایی و مالکیت کاربر را در اولویت قرار می دهد. مزایای کلیدی آن شامل افزایش حریم خصوصی، هزینه های کمتر و حفظ کنترل بر دارایی های رمزنگاری شما است.

این صرافی گزینه ‌های پرداخت مختلفی را ارائه می‌ دهد که به شما امکان داده با استفاده از دلار آمریکا از طریق سپرده ‌های نقدی، پرداخت‌ های Zelle یا نقل و انتقالات الکترونیکی ارز دیجیتال بخرید. Bisq با تایید فوری و بدون محدودیت جغرافیایی، تجارت راحت و در دسترس را برای همه کاربران تضمین می کند. Bisq با حذف نیاز به سپرده گذاری وجوه، کنترل دارایی های خود را برای کاربران فراهم می کند و با ذخیره اطلاعات شخصی و بانکی به صورت محلی در کامپیوتر های کاربران، بر امنیت تأکید می نماید.

مزایا

• صرافی غیرمتمرکز.
• گزینه های پرداخت انعطاف پذیر.
• تایید فوری.
• بدون محدودیت جغرافیایی.
• امنیت تقویت شده.

معایب

• تمرکز زدایی ممکن است برای همه مناسب نباشد.
• رابط کاربری پایه.
• احتمال تقلب.

17. صرافی Bitfinex

بهترین برای حرفه ای

دسترسی: E.U. & 180+

دارایی های پشتیبانی شده: بیت کوین و 190+

محدودیت برداشت: بدون محدودیت
کارمزد معامله: 0.1% سازنده 0.2% گیرنده

Bitfinex، که در سال 2012 تأسیس شد، یک صرافی ارز های رمزنگاری شده به خوبی تثبیت شده و یکی از بزرگ ترین صرافی ها از نظر حجم معاملات است. طیف وسیعی از ارز های دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و بسیاری دیگر را ارائه می دهد.

این پلتفرم با ابزار های نموداری پیشرفته، نمودار های عمق سفارش و دسترسی سریع به خرید و فروش ارز های پشتیبانی شده، یک تجربه تجاری کاربر پسند را فراهم می نماید. Bitfinex کارمزد های معاملاتی نسبتاً پایینی را حفظ کرده و این امر آن را برای کاربران مقرون به صرفه می کند.

مزایا

• کارمزد معاملات رقابتی.
• پشتیبانی از معاملات مارجین، مشتقات، و انواع سفارشات پیشرفته.
• تجارت کاغذ و اپلیکیشن موبایل مناسب برای مبتدیان.

معایب

• تاریخچه اشتباهات نظارتی و جریمه ها.
• دخالت مشکوک با ارز تتر.
• در ایالات متحده موجود نیست.

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

این فهرست راه هایی را برای خرید ارز های دیجیتال بدون انجام تأییدیه «مشتری خود را بشناسید» (KYC) نشان می ‌دهد. صرافی‌ های کریپتو No-KYC خریداران و فروشندگان را مستقیماً به یکدیگر متصل می ‌کنند و بر اساس همتا به همتا بدون نیاز به واسطه یا مقامات متمرکز عمل می ‌نمایند.

علاوه بر این، تراکنش‌ ها اغلب می ‌توانند شامل استفاده از کیف پول ‌های رمزنگاری، افزایش حریم خصوصی و امنیت برای کاربرانی باشند که ترجیح می ‌دهند هنگام شرکت در بازار ارز های دیجیتال نا شناس باقی بمانند.

این فراگیری فرصت هایی را برای کاربران در سراسر جهان باز می کند. این شامل کشورهایی می شود که مقررات محدود کننده دارند یا دسترسی محدودی به خدمات مالی سنتی دارند.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که در حالی که صرافی‌ های غیر KYC مزایای خاصی را ارائه می ‌کنند، کاربران باید خطرات احتمالی موجود را نیز در نظر بگیرند.

این مبادلات ممکن است استاندارد های امنیتی پایین تری داشته و آسیب پذیری بیشتری در برابر فعالیت های غیر قانونی داشته باشند. بنابر این، افراد باید احتیاط کنند، تحقیقات کاملی انجام دهند و اقدامات امنیتی بیشتری را برای حفاظت از سرمایه و اطلاعات شخصی خود به کار گیرند.

آیا راهی برای خرید ارزهای دیجیتال بدون KYC وجود دارد؟

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

همانطور که در این فهرست نشان داده شده ، راه ‌هایی برای خرید ارز های دیجیتال بدون انجام تأییدیه «مشتری خود را بشناسید» (KYC) وجود دارد. این صرافی ‌های بدون KYC برتر معمولاً به صورت همتا به همتا کار کرده و خریداران و فروشندگان را مستقیماً بدون نیاز به واسطه ‌ها یا مقامات متمرکز متصل می ‌کنند. علاوه بر این، می توانید بیت کوین را به صورت ناشناس از طریق برخی از این پلتفرم ها خریداری نموده و حریم خصوصی را بیشتر کنید.

برای کاربرانی که هنگام مشارکت در بازار ارز های دیجیتال به دنبال نا شناس ماندن هستند، تراکنش‌ ها اغلب می ‌توانند با استفاده از کیف پول‌ های کریپتو نا شناس انجام شوند. این رویکرد با پنهان کردن هویت و جزئیات کاربر از اشخاص ثالث، حریم خصوصی و امنیت را افزایش می‌ دهد.

صرافی های غیر KYC راه حلی را برای افرادی که حریم خصوصی را در اولویت قرار داده و می خواهند بدون افشای اطلاعات شخصی با ارز های دیجیتال معامله کنند، ارائه می دهد. پلتفرم هایی مانند Tornado Cash این حریم خصوصی را با فعال کردن ناشناس تراکنش ها افزایش می دهند.

علاوه بر این، شبکه Railgun از استراتژی های رمزنگاری پیشرفته برای اطمینان از نا شناس بودن کاربر در برنامه های DeFi استفاده می کند. کاربران می توانند نا شناس ماندن و اطلاعات شخصی خود را با استفاده از مبادلات غیر KYC ایمن نگه دارند.

علاوه بر صرافی های غیر KYC، پلتفرم های معاملاتی همتا به همتا نیز وجود دارد. این پلتفرم‌ های P2P به کاربران این امکان را می ‌دهند که مستقیماً با افراد دیگر برای خرید یا فروش ارز های دیجیتال بدون تأیید KYC تعامل داشته باشند.

این پلتفرم ‌ها تراکنش‌ های امن بین طرفین را تسهیل می ‌کنند و اغلب گزینه‌ های پرداخت مختلفی را برای تطبیق ترجیحات مختلف ارائه می ‌دهند.

توجه به این نکته مهم است، در حالی که گزینه های غیر KYC مزایای حفظ حریم خصوصی را ارائه می دهند، کاربران همچنان باید احتیاط کنند.

نحوه انتخاب صرافی بدون KYC

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

اکنون که برخی از بهترین صرافی های بدون KYC در بازار را می شناسید، به راهی برای انتخاب پلتفرم مناسب نیاز دارید. در اینجا چند استراتژی برای یافتن بهترین محصول در میان صرافی های رمزنگاری که نیازی به KYC ندارند، آورده شده است.

علاوه بر این، کیف پول ‌های کریپتو نا شناس می ‌توانند به طور قابل توجهی حریم خصوصی و امنیت شما را هنگام تراکنش در این پلتفرم ‌ها افزایش دهند. این مرحله اضافی تضمین می کند که، فراتر از انتخاب یک صرافی مناسب، دارایی های شما در کیف پول هایی نگهداری می شوند که نا شناس ماندن در اولویت هستند.

در اینجا عواملی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند:

1. محدودیت های جغرافیایی

همیشه باید بررسی کنید که آیا صرافی در منطقه یا حوزه قضایی شما موجود است یا خیر. این مشخص می کند که آیا اصلاً می توانید از آن استفاده نمایید یا خیر. همچنین باید مراقب هرگونه قوانین محلی حاکم بر استفاده از مبادلات بدون KYC باشید.

2. شهرت

شهرت یک صرافی، صرف نظر از وضعیت KYC، همیشه نقش مهمی در انتخاب اینکه آیا شما باید از آن استفاده کنید یا نه، ایفا می کند. طبیعتاً نام بد به این معنی است که باید از مبادله اجتناب کرد.

شهرت بد می تواند معنای زیادی به همراه داشته باشد، مانند:

• هک های متعدد
• بسته شدن خودسرانه اکانت
• نظرات بد مشتریان بسیار زیاد است
• دستکاری بازار

در این سناریو، بهترین شرط شما این است که رسانه ‌های اجتماعی، انجمن‌ ها و وب ‌سایت‌ های بررسی مشتری را بررسی نمایید تا به دقیق ‌ترین شهرت صرافی دست پیدا کنید.

3. امنیت

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت در سال ۲۰۲۴

امنیت اغلب یک اصطلاح گسترده است. به طور کلی، باید اطمینان حاصل کنید که داده های شما جمع آوری نمی شود، وجوه و اکانت شما ایمن است.

این به معنای روش های رمزگذاری خوب است. اکثر دارایی ها در سردخانه، حفاظت از اکانت و پروتکل هایی برای رسیدگی به وجوه مشتریان باقی می مانند. آنچه به اطمینان خاطر از ایمنی مشتریان کمک می کند، شفافیت این روش هاست.

هر گونه اطلاعات در مورد احراز هویت 2FA یا چند عاملی را جستجو کنید. آیا این پلتفرم تحت نظارت خود است یا از یک شرکت امنیتی web3 استفاده می کند؟ آیا این پلتفرم دارای بیمه جرم است و سیاست های حفظ حریم خصوصی چیست؟ اینها همه ملاحظاتی هستند که کلیدی می باشند.

4. نقدینگی و پشتیبانی دارایی

نا گفته نماند، اما شما طبیعتا صرافی می خواهید که دارای نقدینگی خوب باشد. استفاده از صرافی که در آن نمی ‌توانید هر طور که می ‌خواهید وارد یا خارج شوید، چندان منطقی نخواهد بود.

ثانیاً، احتمالاً می خواهید مجموعه خوبی از آلتکوین ها را خریداری کنید. به طور طبیعی، وقتی توکنی را می ‌بینید که دوست دارید یا دارای پتانسیلی است، قبل از اینکه بیشتر مردم به آن توجه کنند، می‌خواهید آن را بگیرید.

از سوی دیگر، ممکن است بخواهید مشتقاتی مانند گزینه های کریپتو، آتی یا دائمی معامله کنید. در این صورت، هم نقدینگی خوب و هم به پشتیبانی دارایی برای جفت های معاملاتی نیاز خواهید داشت.

برخی از صرافی های متمرکز دارای ارائه دهند گان نقدینگی هستند تا اطمینان حاصل شود که شما می توانید به راحتی تجارت کنید. در این مورد، ممکن است بخواهید از هزینه ها نیز آگاه باشید.

5. پشتیبانی از مشتری

در نهایت، خدمات عالی به مشتریان برای هر کسب و کاری ضروری است. اطمینان حاصل کنید که صرافی پشتیبانی سریع و مفیدی را ارائه می دهد. به دنبال خدماتی مانند ربات چت، مرکز راهنمایی مشتری، ایمیل یا پشتیبانی تلفنی بوده تا بتوانید با یک شخص واقعی در تعامل باشید.

این جنبه برای یک صرافی بدون KYC حیاتی ‌تر می ‌شود، زیرا مشتریان معمولاً تضمین ‌های کمتری نسبت به صرافی KYC دارند. خدمات موثر به مشتری همراه با شفافیت، کلیدی برای جلوگیری از احساس دور ماندن مشتریان است.

بهترین صرافی بدون KYC برای شما چیست؟

از پلتفرم‌ هایی که فهرست کرده‌ایم، Bisq به عنوان یک صرافی غیر متمرکز متمایز است و حریم خصوصی را افزایش می‌ دهد. ChangeNOW یک پلتفرم همه کاره با طیف گسترده ای از ارز های دیجیتال می باشد. Gate.io به دلیل انتخاب گسترده رمزارز ها شناخته شده است. اینها چند نمونه از صرافی های رمزنگاری هستند که نیازی به KYC ندارند.

علاوه بر این، dYdX یک تجربه معاملاتی غیر متمرکز را برای معامله ‌گران حرفه‌ ای که می‌ خواهند ویژگی‌ هایی مانند معاملات حاشیه را باز کنند، ارائه می ‌دهد. برای مبتدیان و معامله ‌گران آلت ‌کوین، صرافی ارز دیجیتال MEXC یک پلتفرم معاملاتی جامع با ویژگی ‌های پیشرفته و انتخاب بزرگی از ارز های دیجیتال با هزینه ‌های رقابتی فراهم می‌ کند.

چه یک معامله گر باتجربه بوده و چه تازه شروع کرده باشید، یافتن صرافی مناسب برای پیمایش موفقیت آمیز بازار کریپتو بسیار مهم است. اما در نهایت، بهترین مبادله برای شما به نیاز ها و ترجیحات خاص شما بستگی دارد. همیشه قبل از ثبت نام، شرایط و سیاست های هر صرافی را مرور کرده تا مطمئن شوید که با نیاز های شما مطابقت دارند.

سوالات متداول

صرافی بدون KYC چیست؟

صرافی بدون KYC (مشتری خود را بشناسید) یک صرافی ارز های دیجیتال است که به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به انجام فرآیند تأیید هویت خود، ارز های رمزنگاری شده را معامله کنند. این مبادلات با درخواست نکردن اطلاعات شخصی مانند اسناد صادر شده توسط دولت یا اثبات آدرس، حریم خصوصی و ناشناس ماندن کاربران را در اولویت قرار می دهند. کاربران می توانند بدون نیاز به تأیید KYC اکانت ایجاد، سپرده گذاری، معامله و وجوه را برداشت نمایند. برخی از محبوب ترین صرافی های بدون KYC، DEX هایی هستند که با ارز های فیات تعامل ندارند.

آیا می توانم بدون KYC روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنم؟

سرمایه ‌گذاری در ارز های دیجیتال بدون تکمیل KYC از طریق صرافی‌ های غیر متمرکز (DEX)، پلتفرم‌ های خاص همتا به همتا (P2P) و دستگاه ‌های خودپرداز رمزنگاری امکان ‌پذیر می باشد، که ممکن است تراکنش‌ های کوچک را به صورت ناشناس امکان پذیر کند. با این حال، این رویکرد اغلب دارای خطرات بالاتری، مانند افزایش آسیب پذیری در برابر کلاهبرداری و حفاظت قانونی محدود است. همیشه با احتیاط پیش بروید و قبل از سرمایه گذاری تحقیقات کاملی انجام دهید.

چرا کسی می خواهد از KYC اجتناب کند؟

بسیاری از مردم به دلایل مختلف تمایلی به KYC ندارند. برجسته ترین دلیل نگرانی ها مربوط به حریم خصوصی است که معمولاً از اعتقاد به نقض حقوق حریم خصوصی ناشی می شود.

علاوه بر این، بسیاری از مردم بر این باورند که میزان زیادی خطر طرف مقابل در ارتباط با تحویل داده ‌های شخصی فرد وجود دارد. این از احتمال سرقت اطلاعات شخصی کاربران توسط هکر ها و فروش آن در دارک وب ناشی می شود.

هنگام مبادله بدون رویه های KYC ممکن است با چه محدودیت هایی مواجه شوم؟

استفاده از صرافی که به تأیید KYC نیاز ندارد محدودیت ‌های متعددی دارد. اولاً، این صرافی ‌ها اغلب محدودیت‌ های کمتری برای برداشت و تراکنش نسبت به پلتفرم ‌های مطابق با KYC اعمال می ‌کنند تا ریسک پولشویی و تقلب را کاهش دهند.

ثانیا، انتخاب ارز های دیجیتال موجود و جفت‌ های معاملاتی ممکن است محدود تر باشد، زیرا برخی از دارایی‌ ها نیاز به رعایت استاندارد های نظارتی از جمله KYC دارند. علاوه بر این، کاربران ممکن است خدمات پشتیبانی مشتری کاهش یافته و گزینه های کمتری برای تراکنش های ارز فیات پیدا کنند. این محدودیت‌ ها یک مبادله برای افزایش حریم خصوصی و کاهش موانع ورود هست که توسط هیچ صرافی KYC ارائه نشده است.

آیا باید تراکنش‌ هایم را در هیچ صرافی KYC گزارش کنم؟

اینکه آیا باید تراکنش های رمزنگاری خود را گزارش دهید تا حد زیادی به حوزه جغرافیایی و فعالیت های رمزنگاری شما بستگی دارد. برخی از کشور ها ممکن است از شما درخواست نکنند که گزارش بدهید، در حالی که برخی دیگر این کار را انجام می دهند.

به عنوان مثال، در ایالات متحده ممکن است مجبور نباشید ارسال کریپتو از یکی از کیف پول های خود به دیگری را گزارش دهید، اما باید تبدیل به ارز های دیجیتال دیگر را گزارش بدهید.

آیا صرافی های غیر KYC ایمن هستند؟

اینکه مبادلات غیر KYC معمولاً به صرافی و خطرات امنیتی مورد نظر شما بستگی دارد. برای مثال، اگر با یک صرافی غیر KYC اختلاف دارید، ممکن است مراجع قانونی محدودی داشته باشید. اگر نگران استفاده از صرافی غیر KYC هستید، بهتر است از استفاده از این پلتفرم خودداری نمایید.

اگر انتخاب می کنید از یک صرافی غیر KYC استفاده نمایید، باید همیشه تحقیقات خود را در مورد شیوه های صرافی انجام دهید.

آیا MetaMask غیر KYC است؟

Metamask غیر KYC است. با این حال، ارائه ‌دهنده پیش ‌فرض RPC برای Metamask، Infura، کیف پول و آدرس‌ های IP را جمع‌آوری می ‌کند. اگرچه، می توانید به سایر ارائه دهندگانی که اطلاعات شخصی شما را جمع آوری نمی کنند، بروید.

چرا مردم از KYC در کریپتو اجتناب می کنند؟

افرادی که تمایل زیادی به فناوری ‌های حفظ حریم خصوصی مانند ارز های دیجیتال دارند، تمایلی به رویه ‌های KYC ندارند. این ناشی از نگرانی از قوانینی است که حریم خصوصی را نقض می کند و به اقدامات سختگیرانه منجر می شود.

علاوه بر این، ممکن است نگران امنیت اطلاعات حساسی باشند که برای تبلیغات هدفمند استفاده یا به اشخاص ثالث فروخته شود.

کدام صرافی ارز دیجیتال به KYC نیاز ندارد؟

چندین صرافی رمزنگاری وجود دارد که نیازی به تأیید KYC ندارند. برخی از نمونه ها Kraken (سطح شروع)، StormGain DEX و KuCoin هستند. این صرافی ‌ها به شما امکان می ‌دهند بدون ارسال اطلاعات شخصی برای تأیید هویت، ارز های دیجیتال را معامله کنید.

آیا می توانم از Binance بدون KYC استفاده کنم؟

خیر، بایننس از کاربران می ‌خواهد که هویت خود را از طریق فرآیندی به نام KYC (مشتری خود را بشناسید) تأیید کنند تا از طیف وسیعی از خدمات خود از جمله تجارت، سپرده‌ گذاری و برداشت استفاده نمایند.

این خط ‌مشی از ژوئیه ۲۰۲۲ برقرار است. اگر این راستی‌آزمایی را تکمیل نکرده‌اید، فقط محدود به دسترسی به برخی ویژگی‌ ها مانند NFT، نشانه ‌های طرفداران، و کارت ‌های هدیه خواهید بود.

آیا صرافی های غیر KYC ایمن برای ETH وجود دارد؟

برای تجارت اتریوم (ETH) در صرافی های غیر KYC، می توانید از PancakeSwap، dYdX، Bisq، Changelly، ChangeNOW، MEXC، Gate.IO و Apex استفاده کنید. این پلتفرم‌ ها معمولاً گزینه ‌هایی را برای تجارت با فرآیند های KYC کاهش یافته یا بدون آن ارائه می ‌کنند، به ‌ویژه برای تراکنش‌ های در مقیاس کوچک یا مکانیزم ‌های غیر متمرکز استفاده می ‌شود.

برخی از مبادلات فیات-بیت کوین غیر KYC کدامند؟

برای معامله بیت کوین با فیات در صرافی هایی که نیازی به تأیید KYC ندارند، می توانید از پلتفرم هایی مانند Apex، PancakeSwap، Gate.IO، dYdX، Changelly، ChangeNOW، Bisq و Bitfinex استفاده کنید. این مبادلات به ویژه برای کسانی که حریم خصوصی و سادگی را ترجیح داده مفید هستند، زیرا تراکنش‌ هایی را که معمولاً به حداقل یا بدون KYC نیاز دارند، اجازه می ‌دهند. این امر به ویژه برای تجارت یا عملیات کوچک تر در چارچوب های غیر متمرکز مفید خواهد بود.

نقدینگی در صرافی های غیر KYC در مقایسه با صرافی های KYC چگونه است؟

صرافی های No-KYC اغلب نقدینگی کمتری در مقایسه با صرافی های خود برای اجرای KYC دارند. این به این دلیل است که بسیاری از معامله ‌گران نهادی و سرمایه‌ گذاران در مقیاس بزرگ، پلتفرم‌ های کاملاً مطابق با استاندارد های نظارتی، از جمله بررسی‌ های کامل KYC را ترجیح می‌ دهند. نقدینگی کمتر می تواند منجر به اسپرد قیمت بیشتر و شرایط معاملاتی نوسان بیشتر شود که ممکن است فقط برای برخی معامله گران ایده آل باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT