مسدود شدن ارزهای دیجیتال در صرافی MEXC

مسدود شدن ارزهای دیجیتال در صرافی MEXC : FTX دیگر در راه است‌ ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های متعدد در X صرافی رمزارزی مکسی (MEXC) از ۱۶ دسامبر، حساب‌های چند معامله‌گر را مسدود و وجوه آنها را ضبط کرده است. این صرافی انگیزه خود از این اقدامات را «فعالیت‌های غیرعادی» عنوان کرده است. در این پست به بررسی دلایل مسدود شدن ارزهای دیجیتال در صرافی MEXC می پردازیم.

مسدود شدن ارزهای دیجیتال در صرافی MEXC

در همین راستا، معامله‌گری به نام ویدا (Vida) از ضرر ۹۲ هزار دلاری خود در قالب تتر، خبر داده است.

مسدود شدن ارزهای دیجیتال در صرافی MEXC

مسدود شدن ارزهای دیجیتال صرافی MEXC

او با اشاره به اینکه این رقم را با چندین معامله در بازار آتی طی ۱۵ روز به دست آورده بود، گفت:

من با پشتیبانی تماس گرفتم و اسناد را ارسال کردم و سپس در روز دوم، وجوه موجود در حساب من به همراه سابقه سفارش کاملاً پاک شد.

بر اساس اسکرین‌شات‌های منتشرشده توسط ویدا، تیم پشتیبانی مکسی اذعان کرده که سیستم کنترل ریسک آنها، مشکلی را در معاملات نشان داده است.

در بیانیه مکسی آمده است:

با توجه به محدودیت‌های حساب و مسائل مربوط به معاملات آتی/دارایی‌هایی که مطرح کرده‌اید، سیستم کنترل ریسک ما و پرسنل مربوطه بررسی کاملی انجام داده‌اند. مشخص شده که فعالیت‌های تجاری غیرعادی در حساب شما و حساب‌های مرتبط وجود داشته است. مطابق با شرایط استفاده، ما اقداماتی را برای جبران خسارات وارده انجام داده‌ایم.

طی چند روز گذشته، چندین معامله‌گر دیگر هم گزارش‌های مشابهی را منتشر کرده‌اند. به گفته کاربری که از ماه سپتامبر با مشکل مواجه شده، حساب کاربری او در این صرافی پس از یک معامله ۸ هزار دلاری مسدود شده است.

به گفته این کاربر، نزدیک به ۱۰ درصد از دوستانش هم که در مکسی معامله می‌کنند، در هفته‌های گذشته همین مشکل را تجربه کرده‌اند.

bitcoinist

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT