عملکرد ماهانه بیت کوین

بهترین عملکرد ماهانه بیت کوین در سال 2022

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین به دنبال اینکه در روز شنبه به بالاترین سطوح قیمتی خود از اواسط ژوئن(اواخر خرداد) ، رسید، امروز، دوشنبه ، روبه کاهش است. در این پست به بررسی بهترین عملکرد ماهانه بیت کوین می پردازیم.

بهترین عملکرد ماهانه بیت کوین

بزرگترین رمزارز جهان پس از افزایش به سطح 24658 دلاری که بالاترین قیمت آن از 13ژوئن بود ، در روز دوشنبه با افت 2.4 درصدی به 23247 دلاری کاهش یافت.

افزایش 27 درصدی بیت کوین در ماه جولای(تیر-مرداد) منجر شد که این ماه ، بهترین ماه این رمزارز از اکتبر(مهر-آبان 1400) باشد. اتریوم نیز پس از جهش 70 درصدی در ماه گذشته، بهترین عملکرد ماهانه خود را از ژانویه 2021(دی 1399) به نمایش گذاشت.

آنتونی ترنچف(Antoni Trenchev)، یکی از بنیانگذاران و مدیران شرکت وام دهی رمزارز ، Nexo، عنوان کرد: “ماه آگوست(مرداد-شهریور) پتاسیل این را دارد که برای بیت کوین سخت باشد و تداوم نوسانات در این ماه قطعی است.”

با این حال، وی تا حدودی نسبت به سرسختی و بهبود پذیری مجدد بیت‌کوین همانند ماه جولای ، امیدوار است زیرا این رمزارز ، افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را هضم کرد و به دنبال آن ، با داده هایی مبنی بر عقب نشینی متوالی اقتصاد ایالات متحده روبه رو شد که آن را  هم  پشت سر گذاشت.این رمزارز در هفته گذشته به خوبی در برابر این دو عامل ماکرو مقاومت نشان داد.”

بیت کوین در اواخر ماه ژوئن(اوسط تیر) به دلیل نگرانی ها از افزایش نرخ های بهره و نرخ تورم و همچنین مشکلات داخلی بازار رمزارز ها مانند فروپاشی پلتفرم ترا لونا و صندوق پوشش ریسک تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) ، به زیر سطح 20000 دلاری سقوط کرده بود.

قیمت فعلی این رمزارز همچنان با سقف تاریخی آن در 69000 دلار فاصله قابل توجهی دارد، اما اخیرا این رمزارز در مواجهه با شاخص های اقتصادی چالش برانگیز و سیاست های پولی سخت گیرانه تر، مقاومت نشان داده است.

منبع: bnnbloomberg

امتیاز 5/5 - از 12 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT