Apple Music

معرفی Apple Music و آموزش دریافت رایگان آن

زمان مطالعه 6 دقیقه

برای دارندگان آیفون یا مک، کنجکاوی در مورد Apple Music کاملاً طبیعی است. در مقایسه با سایت های پخش موسیقی مانند Spotify یا Pandora، Apple Music می تواند کمی مرموز به نظر برسد.

خرید گیفت کارت

برخی از گزینه‌های «رایگان» با زمان محدود و یک دوره آزمایشی رایگان برای بررسی Apple Music وجود دارد، اما اگر به اندازه کافی از این سرویس استفاده کنید، در نهایت پرداخت خواهید کرد. هر کسی که ثبت نام کند باید ماهانه هزینه ای برای استفاده از این سرویس بپردازد. با توجه به اینکه Apple Music برنامه های زنده رادیویی و موارد انحصاری جالب را ارائه می دهد، ممکن است این هزینه برای خریداران ارزش آن را داشته باشد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به قیمت موسیقی اپل بیندازیم.

برنامه های Apple Music

قبل از اینکه به سطوح مختلف قیمت گذاری که Apple Music ارائه می دهد بپردازیم، توجه داشته باشید که هر طرح اشتراک دسترسی به همان کاتالوگ محتوای بدون آگهی، گوش دادن آفلاین، نمایش های رادیویی زنده و درخواست Apple Music 1 و نسخه های انحصاری را ارائه می دهد.

اگر ثبت‌ نام کنید، می‌توانید بیش از ۹۰ میلیون آهنگ را بدون آگهی پخش کنید (همگی اکنون به صورت صوتی بدون ضرر ارائه می‌شوند) و همچنین به فهرست‌های پخش انحصاری و رادیو زنده دسترسی پیدا کنید که می‌توانید در همه دستگاه‌هایتان به آن‌ها گوش دهید.

تفاوت اصلی در قالب عضویت خانواده است (در این مورد بیشتر توضیح می‌دهیم)، که به شما امکان می‌دهد حداکثر شش حساب شخصی در اشتراکی ایجاد کنید که به عنوان یک هزینه ثابت در ماه صورت‌حساب می‌شود – صرف نظر از اینکه چند نفر را اضافه می‌کنید.

Apple Music Individual — $10

برای تکرار، اپل موزیک طرح رایگان ندارد، بنابراین اگر به دنبال اساسی ترین راه برای ورود به خانه هستید – یا اگر واجد شرایط تخفیف های زیر نیستید – شما به یک اشتراک انفرادی ماهانه 10 دلاری نیاز دارید.

اپل که علاقه مند به قفل کردن افراد است، همچنین به مشتریان این گزینه را ارائه می دهد که برای یک سال خدمات به ازای 99 دلار – تخفیف 21 دلاری – پیش پرداخت کنند که بد نیست. با این حال، همیشه باید با اشتراک های جایگزین مقایسه کنید (ما در زیر با مقایسه Spotify در مورد این موضوع بیشتر صحبت می کنیم). توجه داشته باشید که کاربران همیشه گزینه طرح سالانه تخفیف‌ خورده را نمی‌بینند تا زمانی که واقعاً در یک برنامه ماهانه در Apple Music ثبت نام کنند و دوباره به اشتراک خود بازگردند.

اشتراک دانشجویی Apple Music  6 دلار

درست مانند Spotify، Apple Music به همه دانش‌آموزان (با یک آدرس ایمیل معتبر دانشجویی از یک موسسه آموزشی پشتیبانی شده) عضویت Apple Music را به صورت نصفه‌ای ارائه می‌دهد. این میزان پرداخت ماهانه اشتراک را به 6 دلار کاهش می دهد (که اخیراً از 5 دلار در ژوئن 2022 افزایش یافته است). این پیشنهاد در حال حاضر فقط برای دانشجویان کالج در دسترس است.

اشتراک خانوادگی Apple Music 15  دلار

Apple Music

Apple Music

آیا به دنبال ثبت نام حداکثر شش نفر در خانواده خود در طرح Apple Music هستید؟با 15 دلار در ماه مشترک برنامه Apple Music Family شوید. در مجموع 5 دلار در ماه برای دو عضو، 15 دلار برای سه نفر، 25 دلار برای چهار نفر، 35 دلار برای پنج نفر و 45 دلار برای شش عضو خانواده پس انداز می شود.

Apple Music Voice 5 دلار

Voice Plan که در پاییز 2021 راه اندازی شد، جایگزین جالبی برای سایر اشتراک های Apple Music ارائه کرد: این مبلغ 5 دلار در ماه مقرون به صرفه است، اما فقط صوتی است، و منظور ما فقط است. شما فقط می توانید آن را با Siri فعال و کنترل کنید، بنابراین فقط در دستگاه های دارای Siri (عمدتا فقط دستگاه های اپل) قابل استفاده است. Voice به تمام آهنگ‌های صوتی اپل موزیک دسترسی دارد، اما نمی‌توانید موزیک ویدیویی را تماشا کنید یا متن آن را در این سرویس جستجو کنید. همچنین از فرمت‌های صوتی سطح بالاتر اپل، مانند صدای فضایی (که جدیدترین AirPods را کارآمدتر می‌کند) یا صدای بدون افت پشتیبانی نمی‌کند.

این باعث می‌شود این طرح برای کاربران معمولی‌تری که موسیقی زیادی از طریق HomePods، AirPods یا CarPlay گوش می‌دهند، مناسب باشد. همچنین شامل دسترسی به تمام لیست های پخش Apple Music و سفارشی سازی بر اساس ترجیحات کاربر در طول زمان است.

Apple Music with Verizon

اگر مشتری Verizon Unlimited هستید، ما چند خبر خوب داریم: شما واجد شرایط اشتراک رایگان Apple Music هستید.

اگر از برنامه 5G Get More Unlimited استفاده می کنید، تا زمانی که این طرح را داشته باشید، Apple Music را به صورت رایگان در اختیار خواهید داشت.

همچنین می توانید یک عضویت انفرادی شش ماهه را بدون هیچ هزینه ای کسب کنید. در حال حاضر، برای واجد شرایط بودن برای شش ماه رایگان، باید برای برنامه Verizon Unlimited ثبت نام کنید  Play More Unlimited 5G, 5G Start Unlimited, 5G Do More Unlimited, and 5G Play More.

پس از شش ماه، Apple Music برای هر خط 10 دلار در ماه هزینه خواهد داشت. مانند اشتراک مستقیم اپل، به کتابخانه Apple Music دسترسی خواهید داشت، آهنگ‌ها را برای پخش آفلاین دانلود می‌کنید و آهنگ‌های مورد علاقه خود را از طریق 5G،   4G LTEیا Wi-Fi پخش می‌کنید.

Apple Music با گیفت کارت های تخفیف دار اپل

Apple Music

Apple Music

اگر به گزینه های پرداخت برای اشتراک های Apple Music نگاه کنید، خواهید دید که می توانید از کارت های هدیه اپل، از جمله کارت های موسیقی iTunes، برای پرداخت هزینه Apple Music استفاده کنید. این روش جدیدی را برای صرفه جویی در اشتراک  با پرداخت هزینه آن با کارت های هدیه اپل با تخفیف باز می کند. با این حال، کلید یافتن آنهاست.

می‌توانید به دنبال معاملات ویژه فروشگاه باشید، مانند پیشنهاد Best Buy برای خرید اپ استور و کارت هدیه iTunes. گاهی اوقات، یک تبلیغ ویژه وجود دارد که شامل Apple Music رایگان به مدت شش ماه همراه با کارت هدیه است.

معاملات رایگان اپل موزیک برای خریداران جدید

اگر یک مشترک کاملاً جدید Apple Music هستید، باید سعی کنید معاملاتی را بیابید که در هنگام ثبت نام به عنوان کاربر جدید، خرید محصولات خاص ، ماه های رایگان وغیره را در اختیار شما قرار دهد. این معاملات ممکن است در طول زمان متفاوت باشد، اما برخی از نمونه‌های برتر فعلی عبارتند از:

Best Buy قراردادی تا شش ماه ارائه می دهد که مشترکین جدید هنگام راه اندازی Apple Music واجد شرایط آن هستند. تنها چیزی که برای دریافت این معامله نیاز دارید یک حساب Best Buy است.

اپل گاهی اوقات اشتراک‌های رایگان برای خریداران جدید محصولاتی مانند مک یا آیفون ارائه می‌دهد، همانطور که با Apple TV+ هنگامی که اولین آن را ارائه کرد، این کار را انجام داد.

. خرید هدفون های جدیدتر اپل – AirPods، AirPods Pro، AirPods Max یا Beats – مشترکین جدید را واجد شرایط شش ماه استفاده رایگان از Apple Music می کند. نسل‌های قدیمی‌تر، مانند نسل اول AirPods و برخی از مدل‌های Beats، واجد شرایط نیستند.

مقایسه Apple Music با رقبا

Spotify نه تنها در زمینه دسترسی جهانی به اپل موزیک برتری دارد، بلکه در ایالات متحده، با 188 میلیون مشترک Premium در سراسر جهان، در مقایسه با 98 میلیون مشترک اپل، پیشی گرفته است. اما با این حال، اپل به هیچ وجه دست نیافتنی نیست و 90 میلیون آهنگ، 30000 لیست پخش، و بهترین ایستگاه های رادیویی در کلاس خود را به همراه سایر محتوای انحصاری ارائه می دهد که به آن پایگاه گسترده ای از طرفداران در آمریکا را می دهد.

انتخاب موسیقی و پادکست
Spotify وقتی صحبت از ابزارهای پیشرفته کشف موسیقی می شود، بر اپل پادشاهی می کند، اما کتابخانه آن تا حدودی محدودتر است (اگرچه این تفاوت در حال کاهش است). بسیاری از دوستداران موسیقی برگزیده از کاتالوگ گسترده تر Apple Music استقبال خواهند کرد. در حالی که اپل نسخه‌های انحصاری و ایستگاه‌های رادیویی زنده دارد، Spotify تمایل دارد پادکست‌های محبوب ‌تری داشته باشد و محتوای فهرست پخش توسط انسان را برای مقابله با ایستگاه‌های زنده اپل تحت فشار قرار داده است. هر دو سرویس همچنین امکان دانلود آفلاین آهنگ های پخش جریانی را برای گوش دادن بعدی فراهم می کنند.

لیست‌های پخش اپل کمی عمیق‌تر و شخصی‌تر از Spotify هستند، به‌ویژه به لطف به‌روزرسانی سال 2021 که صدها لیست پخش جدید را برای حالت‌ها و فعالیت‌ها اضافه کرد و یافتن یک لیست پخش را برای تقریباً هر چیزی، از مهمانی های شام گرفته تا یک جلسه نقاشی خلاقانه تا اسنوبورد را بسیار آسان تر می کند. هنگامی که به دستیار می‌گویید، اپل توانایی‌های سیری پیشرفته‌تری را نیز اضافه کرده است.«بیشتر به این شکل بازی کن» .

نسخه رایگان
دو رقیب برتر از چند جهت با هم تفاوت دارند. Spotify تنها با نسخه رایگان موجود است، که همچنان به کاربران اجازه می‌دهد در ازای تبلیغات، آهنگ‌های درخواستی (با برخی محدودیت‌ها در دستگاه‌های تلفن همراه اما هیچ‌کدام در دسکتاپ) را پخش کنند. اگر نمی خواهید برای سرویس موسیقی خود چیزی بپردازید، این انتخاب آسانی است. اگر این کار را انجام دهید، گزینه Apple Music’s Voice در حال حاضر کم‌هزینه‌ترین گزینه است، اگرچه شایعات حاکی از آن است که Spotify در حال کار بر روی گزینه ارزان‌قیمت خود برای یک پیشنهاد مشابه در آینده است.

کیفیت صدا
اگر فرمت و کیفیت صدا برای شما مهم است، اپل به وضوح در راس این بسته قرار دارد: این شرکت قبلاً تعدادی آهنگ را در قالب صوتی فضایی خود به عنوان بخشی از راه اندازی iOS 14 (که کاملاً با هدفون AirPods Max جفت می شود) ارائه کرده بود. اما در بهار سال 2021، Apple Music صدای فضایی را با پشتیبانی از Dolby Atmos Music و همچنین صدای بدون اتلاف در کل فهرست بیش از 90 میلیون آهنگ خود اعلام کرد. صدای بدون افت با کیفیت CD شروع می شود که 16 بیت در 44.1 کیلوهرتز است و تا 24 بیت در 48 کیلوهرتز می رسد.

منبع : digitaltrends

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT