بهترین فونت های تابستانی

بهترین فونت های تابستانی برای طراحی تازه

زمان مطالعه 6 دقیقه

تابستان فصل مناسبی برای طراحی های پر جنب و جوش، سرگرم کننده و بازیگوش است. چه در حال ایجاد یک بروشور برای یک مهمانی ساحلی یا طراحی گرافیک رسانه های اجتماعی برای تجارت خود باشید، انتخاب فونت مناسب می تواند تفاوت را ایجاد کند.

با گزینه های بسیار زیادی که در دسترس است، پیدا کردن فونت مناسب برای پروژه های تابستانی خود می تواند بسیار دشوار باشد. اما نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم!

15 فونت تابستانی سرگرم کننده برای طراحی بازیگوش

تابستان همه چیز درباره روزهای آفتابی، هوای گرم و لحظات بی دغدغه است. و وقتی نوبت به طراحی می ‌رسد، بهترین زمان برای اجازه دادن به خلاقیت شما با فونت‌های سرگرم ‌کننده و بازیگوش است. در اینجا 15 فونت تابستانی وجود دارد که طرح های تابستانی شما را برجسته می کند.

Forever Summer Font Duo

Forever Summer Font Duo، ترکیبی عالی از بازیگوشی بی دغدغه و ظرافت فریبنده. این دوتایی پویا یک اسکریپت سکسی و روان را با یک sans serif ساده ترکیب می کند و بهترین های هر دو دنیا را در طرح های تابستانی شما به ارمغان می آورد.

این فونت دوتایی با الهام از حرکات قلم مو نشانگر، دارای بافت شنی است که آن را متمایز می کند، خواه در چاپ، کارت تبریک، نقل قول تایپوگرافی، پروژه های برندسازی و موارد دیگر استفاده شود.

Tropical Summer Font

فونت تابستانی گرمسیری دست ساز، یک حروف نمایشی مدرن، دارای نویسه های شکوفایی جایگزین در حروف کوچک و بزرگ است. این طراحی شده است تا دیدگاه های خلاقانه شما را زنده کند.

ایده آل برای عناوین آلبوم عروسی، لوگو ها، تبریک های ترسیم شده با دست (مانند کریسمس، روز ولنتاین، روز مادر، عید پاک، تولدها و موارد دیگر)، پوشش عکس، عبارات کوتاه، برچسب ها در فروشگاه های هدیه، ارائه ها و پست های رسانه های اجتماعی.

Lemon Font

تابستان فصل آبلیمو و استخر با طراوت است، و چه راهی بهتر از فونت لیمون برای وارد کردن این حال و هوای تابستانی به طراحی هایتان؟ این فونت افزودنی عالی به جعبه ابزار تابستانی شماست، زیرا به هر طرحی به اندازه کافی شور و شوق می بخشد.

این فونت برای پست ‌های رسانه ‌های اجتماعی، سرفصل‌ های بزرگ، بسته ‌بندی و موارد دیگر ایده‌آل است، این فونت قطعا طرح‌های تابستانی شما را جذاب می‌ کند!

فونت Lemon را می توان در Pixcap یافت و برای استفاده شخصی و تجاری رایگان است.

قلم اسکریپت دست نوشته Salty Bash

تایپ Salty Bash ماهیت تابستان را هر سال به تصویر می کشد و آن را برای سرفصل های مد، کلوپ های ساحلی، شرکت های موج سواری، تصاویر کوچک YouTube و پست های اینستاگرام عالی می کند.

همچنین در طراحی چاپ، فونت های وب، برندسازی و لوگوها برتر است. طراحی آن فضایی شاد و شوخ طبع می کند که یادآور حال و هوای تابستانی است.

Sunburned Tropic – Summer Brush Font

Sunburned Tropic یک قلم قلم استوایی و رویایی است که تابستان و مثبت را تابش می کند. حرکات قلم مو و شخصیت پر جنب و جوش آن را به انتخابی عالی برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال القای طرح های خود با فضای تابستانی آرام و در عین حال گیرا هستند.

فرقی نمی‌ کند دعوت ‌نامه درست کنید، گرافیک رسانه‌های اجتماعی ایجاد نمایید یا کالایی را طراحی کنید، Sunburned Tropic حال و هوای آرامش ‌بخش عالی را به پروژه شما اضافه می ‌کند.

Ultra Summer Font

Ultra Summer با حروف ضخیم و پررنگ، انرژی و اعتماد به نفس را به شما القا می کند. این فونت به طور گسترده در طراحی گرافیک استفاده می شود، برای پوسترها، عنوان ها، سرفصل ها و هر چیزی که نیاز به جلب توجه فوری و بیان یک بیانیه دارد، مناسب است. همچنین برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی و تبلیغاتی که می ‌خواهند حس هیجان و سرزندگی را منتقل کنند، عالی است.

Hot Party Beach Font

Hot Party یک فونت با سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل شیار در هر منحنی و سکته مغزی است. شخصیت ‌های دست ‌نویس متمایز آن برای طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها مناسب هستند.

چه در حال آماده شدن برای تلاش‌ های برند سازی، ایجاد لوگو های منحصر به ‌فرد یا ایجاد حال و هوای طراحی عروسی باشید، این فونت حس شخصی ‌سازی ‌شده ‌ای را اضافه می ‌کند که نادیده گرفتن آن سخت می باشد.

Hawaiian Punk

هاوایی پانک یک فونت سریف (serif) مقاومت ناپذیر هست که از فرهنگ پر جنب و جوش و زیبایی منظره هاوایی الهام گرفته شده است. ویژگی های کارتونی و طراحی بازیگوش آن، آن را برای وبلاگ نویسان مسافرتی که قصد دارند تصاویر برجسته یا عناوین وبلاگ خود را ادویه تر کنند، مناسب می باشد.

Cabo Blancco

کابو بلانکو به عنوان یک فونت نمایشگر استوایی باشکوه است که از صنایع دستی پیچیده مجسمه های سنتی حکاکی شده تیکی الهام می گیرد. هیچ فونتی را برای ایجاد طرح‌های لوگوی قهوه و بار، منو های رستوران یا دعوت ‌نامه‌های مهمانی با تم گرمسیری مناسب‌ تر از این فونت منحصر به ‌فرد پیدا نمی‌کنید.

Beach Vibe – Summer Font

Beach Vibe یک فونت تابستانی است که ماهیت لذت در ساحل را به خوبی نشان می دهد. همه چیز درباره سواحل شنی، نوشیدنی های خنک نارگیل، موج سواری و مهمانی های عالی است. این فونت به زیبایی برای مخاطبان و پروژه‌هایی مانند پوستر رویدادها، عناوین فیلم ‌ها، منوهای رستوران یا کافه‌های درجه یک، فونت ‌های مجلات و پست ‌های رسانه ‌های اجتماعی مناسب می باشد.

فونت Surfbars

Surfbars، یک فونت دست ساز که از دو خط لاتین و سیریلیک پشتیبانی می کند، از فرهنگ موج سواری، سواحل شنی و رویکرد سرگرم کننده و بازیگوش الهام گرفته است. این فونت مخصوصاً برای لوگوها، برچسب های نام، بسته بندی محصولات، کالاها و پست های رسانه های اجتماعی عالی است. همچنین برای طراحی تی شرت و انواع پوشاک دیگر بسیار مناسب می باشد.

Beachcomber

Beachcomber یک فونت یکپارچه سازی با سیستم عامل است که می تواند شما را در یک لحظه به مهمانی های ساحلی دهه 60 باز گرداند. چه در حال ایجاد پوستر برای یک جشنواره ساحلی، طراحی یک منوی تابستانی پر جنب‌ و جوش یا طراحی صحنه برای یک وب ‌سایت قدیمی با مضمون ساحل باشید، Beachcomber مخاطبان شما را مستقیماً به زمان سرگرمی بی‌خیال و روزهای آفتابی می ‌برد.

Beach Boy – فونت Tropical Sans

Beach Boy حاوی ذات نسیم گرمسیری و حال و هوای آرام است و آن را به یک فونت همه منظوره تبدیل می کند که به همان اندازه که همه کاره هست و در عین حال جذاب می باشد. چه در حال ساخت یک بروشور دلپذیر، یک کارت تبریک خونگرم، یک پوستر چشم نواز، یا نقل قول ها و کارت پستال های صمیمانه باشید، Beach Boy طراحی شما را با استعداد گرمسیری خود ارتقا خواهد داد.

Ocean – Handwritten Font

همانطور که از نامش پیداست Ocean یک فونت تابستانی دست ‌نویس هست که شکل سیال و موج‌دار امواج دریا را در خود جای داده است. ظاهر موج دار منحصر به فرد آن باعث برجسته شدن آن شده و جوهر حرکت اقیانوس را در هر حرف و کلمه به تصویر می کشد.

Onboard Beach Font

Onboard یک فونت اسکریپت صاف است که دارای سبک خوشنویسی است و آن را برای دعوت ‌نامه‌ها چه کارت تبریک، مطالب برند، کارت ویزیت، نقل قول، پوستر و موارد دیگر بسیار زیبا می ‌کند!

نتیجه

با استفاده از این 15 فونت تابستانی، به راحتی می توانید حس گرما، شادی و آفتاب را به طرح های خود اضافه کنید. چه در حال ایجاد یک پروژه با مضمون تابستانی باشید یا صرفاً بخواهید کمی سرگرمی و انرژی را در پروژه های طراحی خود القا کنید، فونتی برای هر سبک و هدفی وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT