اکانت وبمانی

معرفی اکانت وبمانی و مزایای آن

زمان مطالعه 3 دقیقه

وب مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی سریع و محیطی برای کسب و کارهای آنلاین است که امکان انجام تراکنش های مالی را در کوتاه ترین زمان ممکن بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می‌کند.

این تراکنش ها بسیار امن، برگشت ناپذیر و غیرقابل ردیابی هستند. در حال حاضر حدود 6 میلیون کاربر در جهان از سرویس وب مانی استفاده می‌کنند و امکانات و خدمات وب مانی و همچنین کاربران این پول الکترونیکی روز به روز در حال افزایش است.

مهمترین ویژگی این سیستم پول الکترونیک امنیت بالا است.

PayPax یکی از بهترین گزینه هایی است که می‌توانید برای مبادله WebMoney WMZ به پی پال انتخاب کنید. تجربه تبادل آنلاین پی‌پکس پر از تراکنش های موفق است. علاوه بر این، تعداد زیادی از مشتریان، قابلیت اطمینان و اعتبار خدمات ما را ثابت می‌کنند.

مزایای وب‌مانی:

دو نمونه از کاربردهای اصلی وب‌مانی استفاده از آن برای خرید از فروشگاه های آنلاین و شارژ حساب های مختلف آنلاین است.

معروف ترین وبسایت هایی که کاربران ایرانی با آنها کار می‌کنند Bangood، AliExpress و Resello هستند که حجم بالایی از خرید آنلاین را به خود اختصاص داده اند.

انواع حساب های وب مانی:

اگر کاربر جدید وب مانی هستید و می‌خواهید برای اولین بار از وب مانی استفاده کنید، باید یک حساب کاربری کوچک باز کنید.

با افتتاح حساب مینی شما یک شناسه وب‌مانی خواهید داشت که پس از آن با ساخت کیف پول می‌توانید از این شناسه برای ارسال و دریافت پول در حساب خود استفاده کنید.

پس از افتتاح حساب کاربری مینی که از طریق وبسایت وب‌مانی مدیریت می‌شود، امکان دانلود نرم افزار وب‌مانی و تبدیل اکانت به کلاسیک (ویندوز) یا لایت (برای غیر ویندوز) وجود دارد.

تفاوت اصلی نسخه کلاسیک و مینی در سطح امکانات امنیتی است، بسیاری از گزینه های امنیتی موجود در نسخه کلاسیک برای کاربران مینی در دسترس نیست، اما استفاده از اکانت کلاسیک نیاز به یادگیری و آموزش بیشتری دارد و ممکن است گاهی اوقات به دلیل مشکلاتی که در آن وجود دارد، مشکل باشد. اینترنت یا دریافت پیامک مشکل دارد.

به طور کلی توصیه می‌شود از همان WebMoney Mini برای حساب های کوچک استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا لازم است مدیریت حساب خود را از مینی به کلاسیک ارتقا دهیم؟

برخی از ویژگی های امنیتی وب‌مانی، مانند ارسال رمزگذاری شده و غیره، نیاز به مدیریت کلاسیک حساب دارند. بنابراین، بسته به سطح امنیتی مورد نظر شما، می‌توانید این کار را انجام دهید، برای کاربرانی که فقط در سطح مقدماتی و با امکانات اولیه وب‌مانی فعالیت می‌کنند، این کار ضروری نیست.

WMID خود را در WebMoney فراموش کردم، چگونه می‌توانم دوباره آن را دریافت کنم؟

اگر به هر دلیلی شناسه وبمانی خود را فراموش کرده اید، چندین راه وجود دارد:

راه اول این است که پس از اتمام مراحل افتتاح حساب به اولین ایمیلی که وب‌مانی برای شما ارسال کرده است مراجعه کنید.

راه دوم این است که اگر شماره کیف پول خود را دارید با وارد کردن شماره کیف پول خود، از طریق یک حساب مانی دیگر به WMID خود دسترسی پیدا کنید.

همچنین اگر قبلاً از طریق ویندوز خود با نرم افزار وارد شده باشید، WMID شما از طریق رجیستری ویندوز قابل بازیابی است.

آیا سیستم رتبه بندی برای شناسایی کاربران در وب مانی وجود دارد؟

وب مانی برای شناسایی کاربران خود گذرنامه های الکترونیکی صادر می کند. دسته اول این پاسپورت ها Alias ​​Passport نام دارد که به این معنی است که کاربر وضعیت هویتی خاصی ندارد.

در صورتی که کاربران وب مانی اطلاعات خود را در کنترل پنل حساب خود ثبت کنند، برای آنها پاسپورت رسمی صادر می شود. به گفته این شرکت، تنها کاربرانی که دارای گذرنامه شخصی هستند، رسما به عنوان مشتری شناخته می شوند. مدارک هویتی این کاربران در دفتر وب مانی در مسکو ثبت می شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT