پی پال چگونه کار می‌کند؟

پی پال چگونه کار می‌کند؟

زمان مطالعه 16 دقیقه

PayPal پلتفرمی است که درهای انتقال پول را به روی میلیون ها کاربر در بیش از 200 کشور جهان باز کرده است. در سال 2023، پیش‌بینی می‌شد که تعداد کاربران 6.7 درصد افزایش یابد تا به 223.3 میلیون برسد، قبل از اینکه دوباره 6 درصد افزایش یابد و در سال 2024 به 236.7 میلیون نفر برسد. تحلیلگران انتظار دارند تا سال 2025، 249.9 میلیون کاربر جهانی پی پال وجود داشته باشد، یعنی 5.6 درصد افزایش سالانه.

از سال 1998، این برند به شرکت ها و مصرف کنندگان راه جایگزینی برای تسهیل تجارت در اقتصاد بین المللی داده است. این امر PayPal را به یک فناوری ضروری برای تجارت آینده تبدیل می‌کند.

PayPal چیست؟

PayPal یک سیستم پرداخت آنلاین است که افراد و مشاغل را قادر می‌سازد تا به صورت امن پول ارسال و دریافت کنند، چه از طریق اپلیکیشن تلفن یا وبسایت.

PayPal هر روز به طور متوسط ​​41 میلیون تراکنش را پردازش می‌کند. 20.58 درصد نسبت به سال 2019، زمانی که حدود 34 میلیون تراکنش روزانه پردازش میشد، افزایش یافته است.

هنگامی که با حساب بانکی، بدهی یا کارت اعتباری شما پیوند داده شود، می‌توان از PayPal برای خرید الکترونیکی نیز استفاده کرد. از طریق وب، برنامه تلفن همراه یا حضوری قابل دسترسی است و به عنوان واسطه ای برای ایمن نگه داشتن اطلاعات بانکی شما عمل می‌کند.

حقایق جالب:

مقر آن در سن خوزه، کالیفرنیا قرار دارد

پشتیبانی از دریافت 100+ ارز، برداشت با بیش از 50 ارز، و نگهداری موجودی در 25+ ارز

مالک برندهای مالی دیگر، مانند Braintree، Venmo و Xoom است

سالانه میلیون ها کمک مالی به سازمان های غیرانتفاعی و خیریه ارائه می‌دهد

دارای تایپ فیس اختصاصی به نام PayPal Sans

چه کسی از PayPal استفاده می‌کند؟

هر کس. PayPal بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد که دارای 29 میلیون حساب تجاری است. چندین دهه سابقه دارد و به طور رسمی به عنوان بهترین گزینه پرداخت دیجیتال برای eBay محبوبیت پیدا کرده است.

اکنون، پس از دهه ها فعالیت، PayPal تقریباً توسط هر نوع شرکت و مصرف کننده استفاده می‌شود. برخلاف حساب بانکی، مانع کمی دارد، بنابراین هر کسی می‌تواند فوراً ثبت نام کرده و شروع به استفاده از این سرویس کند.

PayPal چگونه کار می‌کند؟

PayPal به عنوان یک واسطه بین شما و یک بانک کار می‌کند. کاربر یک حساب بانکی یا کارت اعتباری/دبیت را به سیستم PayPal اضافه می‌کند و هر زمان که پرداخت آنلاین انجام دهد، می‌تواند انتخاب کند که کدام حساب را بدهی کند. همه تراکنش ها به جای بانک شما از طریق PayPal پردازش می‌شوند.

هر پولی که دریافت می‌کنید در حساب PayPal شما قرار می‌گیرد و می‌تواند برای خرید آنلاین، محل فروش (با کارت PayPal) استفاده شود یا به حساب بانکی شما منتقل شود. نقل و انتقالات ممکن است چند روز یا چند دقیقه طول بکشد (با هزینه اضافی). موجودی حساب PayPal شما همچنین می‌تواند با یک حساب بانکی یا کارت اختصاص داده شده تکمیل شود.

برای افراد PayPal: انتقال پول ساده، کارت های نقدی/اعتباری، نقدینگی چک و خدمات چک الکترونیکی را ارائه می‌دهد. برای بازرگانان، PayPal خدمات متنوعی با نرخ های رقابتی، بدون قراردادهای بلندمدت دارد. که شامل ویژگی هایی مانند انتقال PayPal، صورت حساب، سرمایه در گردش و حتی وام های PayPal است.

راه اندازی حساب PayPal رایگان است، اما هزینه های مختلفی برای استفاده از این سرویس وجود دارد. اگر فردی باشید که برای دوستانتان پول می‌فرستد در مقابل کسب و کاری که پرداخت را تسهیل می‌کند، یک مدل کسب و کار کمی متفاوت است. اگر در حال صدور صورت حساب و پذیرش پرداخت برای خدمات/کالاهای ارائه شده هستید، انتظار داشته باشید که PayPal 1099 فرم مالیاتی ارسال کند.

PayPal را می‌توان از طریق وبسایت ها، برنامه های تلفن همراه، رابط های برنامه ای یا ادغام ها استفاده کرد. PayPal ابزارها و خدماتی را برای پشتیبانی از POS (نقطه فروش)، تجارت الکترونیک و تراکنش های مبتنی بر اشتراک ارائه می‌کند. با ارائه حفاظت از فروشنده، وضوح خرید و بهترین امنیت دیجیتال در صنعت، از کاربران محافظت می‌کند.

به طور خلاصه، PayPal:

امکان پرداخت آنلاین و حضوری برای کالاها و خدمات را فراهم می‌کند

راهی برای ارسال و دریافت پول در سطح بین المللی ارائه می‌دهد

سطوح مختلف امنیت دیجیتال و حفاظت از پرداخت را تضمین می‌کند

هزینه متغیر و/یا ثابتی را برای خدمات ارائه شده دریافت می‌کند

PayPal همچنین می‌تواند به عنوان یک روش پرداخت پیش فرض برای استفاده آنلاین به جای کارت اعتباری یا بدهی تنظیم شود. این همان چیزی است که آن را به یک روش محبوب پرداخت در eBay تبدیل کرده است.

راه اندازی PayPal در 4 مرحله ساده

ثبت نام در PayPal و شروع آن به سختی شاخ غول شکستن نیست. در واقع بسیار ساده است، فقط باید اطلاعات مناسب را آماده کنید. در اینجا سریعترین مراحل برای راه اندازی و اجرای در فضای پرداخت دیجیتال آورده شده است.

مرحله ۱) یک حساب رایگان ایجاد کنید

به PayPal.com بروید و روی دکمه Sign up در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. انتخاب کنید که یک حساب شخصی یا تجاری می‌خواهید. در این مرحله، عاقلانه است که برنامه PayPal را در دستگاه های تلفن همراه خود دانلود کنید. به افراد امکان می‌دهد تا از هر کجا و در هر زمان پول را مدیریت کنند.

مرحله 2) جزئیات را ارائه دهید

هنگام ثبت نام برای حساب پی پال، مطمئن شوید که تمام داده های خود را مرتب کرده اید. موارد زیر را آماده کنید:

• نام

• تاریخ تولد

• نشانی

• شماره تلفن

• شماره شناسه ملی یا گذرنامه

• آدرس ایمیل

• شماره حساب بانکی

• شماره مسیریابی بانک

• داده های کارت بدهی و/یا کارت اعتباری

علاوه بر این، از شما خواسته م‌ شود که یک رمز عبور ایجاد کنید. این باید به یاد ماندنی باشد و حاوی حروف، اعداد و کاراکترها باشد تا اطمینان حاصل شود که حساب شما در برابر هک یا فیشینگ محافظت می‌شود.

اگر یک حساب شخصی باز می‌کنید و نیاز به تجارت دارید، می‌توان آن را در تاریخ بعدی ارتقا داد.

پس از وارد کردن همه داده ها، حتماً کادر را علامت بزنید تا «شرایط و ضوابط» PayPal را بپذیرید.

مرحله ۳) حساب بانکی خود را پیوند دهید

برای پیوند یک حساب بانکی، به دنبال نماد کیف پول در نوار بالایی بگردید. این شما را به یک نمای کلی از موجودی PayPal فعلی خود و همچنین هر کارت اعتباری یا نقدی مرتبط می‌رساند. برای شروع فرآیند روی “Link a Bank Account” کلیک کنید.

سپس کاربر می‌تواند جزئیات حساب بانکی خود را از طریق تأیید بانکی یا حواله وایر اضافه کند. موارد زیر جزئیاتی هستند که ممکن است به آن نیاز داشته باشید:

• نام بانک

• کد بانک

• مکان شعبه

• کد شعبه

• شماره حساب بانکی

همیشه بررسی کنید که نماد قفل ایمن در لبه سمت راست بالای صفحه وجود دارد تا مطمئن شوید که در جای مناسب هستید.

پس از وارد کردن اطلاعات بانکی، یک کد تأیید به شماره تلفن مربوطه ارسال می‌شود. هرگز نیازی به سپرده گذاری نیست، زیرا افتتاح حساب رایگان است.

مرحله ۴) تمام داده ها را تأیید کنید

مکانیسم های خاصی برای اطمینان از اینکه کاربر قانونی هستید وجود دارد. متعاقباً، باید آدرس ایمیل موجود در حساب جدید را تأیید کنید.

صندوق ورودی خود را برای ایمیل تأیید PayPal بررسی کنید. برای تأیید اطلاعات موجود در شبکه خود، روی “Confirm Email Address” کلیک کنید. این تمام چیزی است که برای راه اندازی و آماده سازی PayPal شما لازم است.

اگر یک شماره تلفن همراه را وصل کنید، PayPal همچنین ممکن است از شما بخواهد که آن اطلاعات را با یک رمز عبور یکبار مصرف از طریق متن تأیید کنید. برای تأیید داده های تلفن همراه خود، آن را وارد کنید و مطمئن شوید که اعلان ها را روی «روشن» تنظیم کرده‌اید تا تراکنش ها را در زمان واقعی مدیریت کنید.

نحوه پرداخت با PayPal

اگر گیرنده حساب PayPal داشته باشد، پرداخت از طریق PayPal ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی “Send” کلیک کنید و آدرس ایمیل فروشنده را وارد کنید. سپس مبلغ را وارد کرده و روی «Send» کلیک کنید.

همه تراکنش ها را می‌توان در صفحه فعالیت حساب شما ردیابی کرد. هر چیزی که ارسال می‌کنید با رمزگذاری پیشرفته با نظارت 24 ساعته کلاهبرداری محافظت می‌شود.

نحوه دریافت پول با PayPal

دریافت پول از طریق پی پال بسیار آسان است. می‌توانید آدرس ایمیل حساب خود را بدهید یا وارد حساب PayPal خود شوید و روی دکمه «request» در سمت راست کلیک کنید.

ایمیل فرستنده را وارد کنید و روی Next کلیک کنید. مقدار، نوع ارز و یک یادداشت (اختیاری) را وارد کنید. سپس روی Request Now کلیک کنید. خودشه!

همچنین می‌توانید با صورت حساب PayPal درخواست پول کنید. این یک سرویس رایگان است که کاربر را قادر می‌سازد تا به سرعت فاکتورهای سفارشی شده را از طریق ایمیل یا پیوند مشترک ایجاد و ارسال کند. حتی می‌توانید فاکتور را به پرداخت های جزئی تقسیم کنید یا برای خدمات ارائه شده انعام درخواست کنید. از داشبورد، سابقه صورت حساب را برای پیگیری پرداخت ها و ارسال یادآوری ها در صورت حساب های سررسید شده مشاهده کنید.

برداشت پرداخت ها به حساب بانکی شما

برای انتقال وجه از موجودی PayPal به حساب بانکیتان، وارد حساب PayPal خود شوید و مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه خلاصه، روی دکمه Transfer Money درست در زیر موجودی PayPal خود کلیک کنید. کاربران همچنین می‌توانند از طریق منوی “Wallet” در نوار ابزار بالا به این گزینه دسترسی داشته باشند.

2. روی Transfer to your Bank کلیک کنید

3. اگر چندین کارت یا حساب بانکی به حساب PayPal خود متصل کرده اید، از شما خواسته می‌شود که کدام یک را انتخاب کنید.

4. روی Next کلیک کنید و مبلغ مورد نظر برای انتقال را وارد کنید. دوباره روی Next کلیک کنید.

در صفحه آخر، مبلغ انتقال را بررسی کرده و روی Transfer Now کلیک کنید تا تراکنش نهایی شود.

چک های الکترونیکی PayPal

چک های الکترونیکی PayPal زمانی استفاده می‌شوند که خریدار کارت اعتباری یا منبع مالی جایگزینی به حساب PayPal خود نداشته باشد. هنگامی که خریدار پرداخت را ارسال می‌کند، وجوه از حساب بانکی وی به حساب PayPal فروشنده منتقل می‌شود. پرداخت الکترونیک اساساً توسط بانک خریدار تأمین می‌شود.

چک الکترونیکی باید قبل از واریز شدن به حساب PayPal گیرنده، بانک را تسویه کند. این روند می‌تواند از 3 تا 6 روز کاری طول بکشد. همه چیز به بانک مربوطه بستگی دارد.

چک های الکترونیکی PayPal مانند نوشتن یک چک فیزیکی از بانک شماست، اما ارسال آن از طریق دیجیتال. البته، این روزها اکثر مردم نوشتن هر نوع چک را مسخره می‌کنند، اما چک الکترونیکی روش پرداخت خوبی برای کسانی است که کارت اعتباری ندارند یا ترجیح می‌دهند مستقیماً از حساب بانکی پرداخت کنند تا از کارمزد جلوگیری کنند.

قبل از هر اقدامی، فرستنده باید مطمئن شود که وجوه کافی در حساب بانکی برای پوشش مبلغ ارسالی وجود دارد. اگر کوتاه باشید، بانک درخواست را رد می‌کند و PayPal ممکن است درخواست دوم را پیگیری کند. این می‌تواند منجر به بیش از یک کارمزد اضافه برداشت برای یک بار شارژ شود و در نهایت به یک آشفتگی کامل منجر شود.

پرداخت فوری PayPal

انتقال فوری فقط اندکی با چک الکترونیکی متفاوت است. این راهی برای تسهیل پرداخت از حساب بانکی شما، از طریق PayPal است. در این مثال، در حین رسیدگی به درخواست، به فروشنده بلافاصله اعتبار داده می‌شود. تنها چیزی که برای این نوع تراکنش مورد نیاز است، یک حساب بانکی تایید شده در ایالات متحده است، با وجوه کافی برای پوشش کل پرداخت.

در مورد پرداخت فوری، داشتن یک منبع مالی پشتیبان منقضی نشده، مانند کارت اعتباری یا بدهی، عاقلانه است. این فقط در صورتی است که درخواست شما از طریق بانک رد شود. همه این داده ها را می‌توان بلافاصله قبل از درخواست انتقال فوری تغییر داد.

PayPal برای تجارت

PayPal در معاملات تجاری کمی متفاوت است. هنوز هم منفرد عمل می‌کند، اما اگر تاجر باشید (و در عین حال، پولی هستید) مزایای دیگری نیز دارد. در زیر برخی از محبوب ترین ابزارهای تجاری موجود در بازار برای PayPal در حال حاضر آمده است:

گزینه های پرداخت

PayPal مجموعه ای از گزینه های پرداخت را برای شرکت ها ارائه می‌دهد که شامل:

  • Credit cards
  • Debit cards
  • Venmo
  • PayPal platform
  • PayPal Credit

کارت بدهی تجاری PayPal را می‌توان در هر جایی که مسترکارت پذیرفته است استفاده کرد. نرخ استاندارد برگشت نقدی 1٪ در خریدهای واجد شرایط است و همچنین می‌توان از کارت در دستگاه خودپرداز (برای هزینه اضافی) استفاده کرد.

PayPal Shipping (ارسال)

PayPal یک سرویس حمل و نقل رایگان ارائه می‌دهد که حتی بر روی برچسب های حمل و نقل UPS و USPS تخفیف می‌دهد. برچسب ها را بخرید و چاپ کنید (تک یا به صورت دسته ای) و بسته ها را مستقیماً از طریق حساب PayPal خود دنبال کنید. این سرویس به طور خودکار شماره ردیابی شما را برای محافظت از فروشنده PayPal ذخیره می‌کند.

صورت حساب PayPal

درست مانند برنامه حمل و نقل، استفاده از صورت حساب پی پال رایگان است. هر کسی می‌تواند به سرعت فاکتورهای سفارشی را از طریق ایمیل یا پیوند مشترک ایجاد و ارسال کند.

این سرویس همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در هر مرحله از راه، پرداخت های جزئی یا انعام را با ردیابی تراکنش ها بپذیرید. یک کسب‌وکار همچنین می‌تواند سابقه صورت حساب را مشاهده کند، پرداخت ها را نظارت کند، و یادآوری های سررسید گذشته را به طور خودکار ارسال کند.

وام تجاری PayPal

PayPal دو نوع حساب برای رشد کسب و کار کوچک شما ارائه می‌دهد. وام تجاری برای شرکتی که حداقل 9 ماه کار می‌کند و حداقل 42000 دلار درآمد سالانه دارد، بهترین است. واجد شرایط بودن خود را در چند دقیقه، آنلاین یا تلفنی بررسی کنید. این کار مستلزم نگاهی به امتیاز اعتباری شماست، پس آماده باشید.

در اینجا چند نکته درباره وام تجاری PayPal وجود دارد:

هیچگاه کارمزد تأخیر، کارمزد بازپرداخت زودهنگام یا کارمزد پردازش وجود ندارد

میانگین دوره ها از 13 تا 52 هفته بر اساس مقدار متغیر است

مبالغ می‌تواند از 5000 تا 500000 دلار متغیر باشد

پرداخت ها ثابت است و به طور خودکار به صورت هفتگی کسر می‌شود

سرمایه در گردش PayPal

نوع دیگر وام تجاری ارائه شده توسط PayPal، سرمایه در گردش نام دارد. با این حال، قوانین بیان می‌کنند که شما باید حداقل 90 روز یک حساب تجاری PayPal داشته باشید و در سال گذشته بیش از 15000 دلار پردازش کرده باشید.

در این مثال، مبالغ وام بر اساس فروش PayPal است و پس از تأیید، می‌توان آن را در عرض چند دقیقه تأمین کرد.

در اینجا چند نکته درباره سرمایه در گردش PayPal وجود دارد:

هیچ‌گاه کارمزد تأخیر، هزینه بهره دوره ای، کارمزد پیش پرداخت یا جریمه وجود ندارد

مبالغ می‌تواند از 1000 تا 125000 دلار متغیر باشد

حداکثر مبلغ می‌تواند تا 35 درصد از فروش سالانه شما باشد و برای اولین وام شما بیش از 125000 دلار نیست.

شرایط وام بر اساس فروش PayPal متفاوت است

پرداخت ها به طور خودکار انجام می‌شود (بر اساس درصدی از فروش خود که هنگام درخواست انتخاب می‌کنید)

از آنجایی که این نوع وام مبتنی بر فروش است، فروش بالاتر برابر است با بازپرداخت سریعتر و بالعکس. لازم به ذکر است، شما باید حداقل 5 تا 10 درصد هر 90 روز یکبار بازپرداخت کنید تا وضعیت خوبی داشته باشید. یک کسب‌وکار همچنین می‌تواند پرداخت های دستی را برای پیشرفت انجام دهد.

اعتبار PayPal چگونه کار می‌کند؟

PayPal برای ارائه یک خط اعتباری دیجیتال امن با Mastercard همکاری کرده است. شرایط دقیق هر نوع حساب اعتباری ممکن است در طول زمان تغییر کند، اما در اینجا اصول اولیه وجود دارد:

کارت های اعتباری و اعتبار دیجیتال

Mastercard PayPal Cashback – این یک کارت برگشت نقدی 2٪ بدون کارمزد سالانه یا استثناء خرید است.

PayPal Extras Mastercard – این یک کارت متغیر و امتیازآور است که امکان بازخرید کوپن های مسافرتی، کارت های هدیه و برگشت پول نقد به موجودی PayPal شما را فراهم می‌کند. هیچ کارمزد سالانه ای برای حساب های جدید وجود ندارد.

اعتبار PayPal – این خط اعتباری دیجیتال و قابل استفاده مجدد به دارندگان حساب PayPal ایالات متحده اجازه می‌دهد تا از هر جایی که پلتفرم مورد قبول است خرید آنلاین کنند. هیچ کارتی صادر نمی‌شود و هزینه ای سالانه ندارد.

کارت های نقدی و پیش پرداخت

Mastercard PayPal Cash – این کارت به شما امکان می‌دهد به حساب PayPal Cash Plus خود دسترسی داشته باشید، خواه در POS بکشید، به صورت آنلاین کلید کنید یا در دستگاه خودپرداز استفاده کنید.

PayPal Prepaid Mastercard – این کارت نقدی قابل شارژ مجدد مانند کارت نقدی عمل می‌کند، فقط پیش پرداخت است. وجوه را می‌توان از طریق سرویس واریز مستقیم بدون هزینه، از طریق انتقال از حساب PayPal یا از طریق مکان شبکه Netspend Reload بر روی کارت بارگذاری کرد.

مزایای PayPal Credit

اگر به استفاده از خدمات اعتباری متصل به PayPal فکر می‌کنید، در اینجا چند راه وجود دارد که می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد:

یک حساب تجاری می‌تواند اکنون خرید کند و بعداً پرداخت کند. اعتبار PayPal یک خط اعتباری چرخشی است که به شما قدرت خرید فوری می‌دهد.

می‌توانید از علاقه اجتناب کنید. تامین مالی تبلیغاتی بدون بهره تا زمانی که خرید بیش از 99 دلار در مدت 6 ماه پرداخت شود.

یک کسب و کار می‌تواند به راحتی پول ارسال کند. آن را از طریق اعتبار PayPal با کارمزد استاندارد 2.9٪ + 0.30 دلار / تراکنش به 3.49٪ + 0.49 دلار ارسال کنید.

هیچ کارمزد سالانه و هیچ هزینه ای برای حفظ دسترسی به خط اعتباری شما وجود ندارد (بر خلاف بسیاری از کارت های اعتباری)

آیا PayPal کارمزد دارد؟

اگرچه استفاده از PayPal عموماً رایگان است، بسته به کاری که می‌خواهید انجام دهید، هزینه هایی برای تراکنش ها وجود دارد.

نرخ های معمولی عبارتند از:

2.9٪ در هر ضربه برای پرداخت های تلفن همراه/در فروشگاه (در ایالات متحده)

3.5٪ + 0.15 دلار برای فروش کلیدی در تلفن همراه یا در فروشگاه

3.49٪ + 0.49 دلار به ازای هر تراکنش برای پرداخت/صورت حساب آنلاین (در ایالات متحده)

لازم به ذکر است که از 2 آگوست 2021، کارمزدهای تاجر از 2.9٪ + 0.30 دلار به ازای هر تراکنش به کارمزد ثابت 3.49٪ + 0.49 دلار افزایش یافته است. هیچ تبدیل ارزی وجود ندارد.

هزینه های تراکنش بین المللی

از آنجایی که پی پال یک برند در بیش از 200 کشور جهان است، شرکت ها این گزینه را دارند که پرداخت های بین المللی و نقل و انتقالات بین المللی انجام دهند. این فرآیند بسته به روش مورد استفاده، کشور، واحد پول و اینکه آیا هر دو طرف حساب PayPal دارند یا نه متفاوت خواهد بود. با این حال، انتظار داشته باشید هنگام استفاده از پلتفرم، نوعی هزینه تراکنش بین المللی را بپردازید.

PayPal دو روش پرداخت متفاوت برای انتقال پول بین‌المللی ارائه می‌کند که هر کدام ساختار کارمزد خود را دارند. هنگام ارسال مستقیم وجوه به کاربر دیگر، PayP 5 درصد از تراکنش را با حداقل کارمزد 0.99 دلار و حداکثر کارمزد 4.99 دلار دریافت می‌کند.

اگر هزینه انتقال بین المللی از طریق کارت اعتباری، کارت نقدی یا اعتبار PayPal انجام شود، کارمزد متفاوت خواهد بود. این شامل کارمزد تامین مالی 2.9٪ به اضافه کارمزد ثابت (بر اساس ارز مورد استفاده) خواهد بود.

کارمزد تبدیل ارز

اگر یک پرداخت بین المللی ارسال می‌کنید و نیاز به تبدیل ارز دارید، هزینه ای نیز برای آن وجود خواهد داشت. این کارمزد تبدیل ارز نامیده می‌شود و از 3.5٪ تراکنش (فقط ایالات متحده به کانادا) شروع می‌شود. هر تبدیل ارز دیگر 4٪ و بالاتر است.

Paypal همچنین برای خود سرویس تبدیل هزینه ای دریافت می‌کند. این از 4.5٪ شروع می‌شود و همیشه باید در هزینه کل تراکنش لحاظ شود. اگر مستقیماً به حساب بانکی یک گیرنده بین المللی انتقال می‌دهید، PayPal یکپارچه سازی Xoom را برای کمک به شما ارائه می‌دهد. برخلاف کارمزد درصد ثابت هنگام انتقال از یک کاربر PayPal به کاربر دیگر، Xoom یک نشانه گذاری به نرخ فعلی بازار اضافه می‌کند، بنابراین فقط این هزینه های اضافی را در نظر داشته باشید.

برنامه های PayPal

هرچه نام تجاری PayPal بزرگتر شود، برنامه روش های مختلف کسب و کار افراد را در نظر می‌گیرد. این شرکت برنامه های متنوعی را برای هر نوع سخت افزاری، از گوشی های هوشمند گرفته تا رایانه های رومیزی ارائه می‌دهد.

برنامه های موبایل

اپلیکیشن PayPal

یک برنامه PayPal برای iOS و Android وجود دارد که می‌توانید آن را در فروشگاه App یا از طریق Google Play پیدا کنید. از طریق برنامه اصلی، کاربران می‌توانند به سرعت پول ارسال و دریافت کنند و همچنین موجودی حساب را بررسی کنند.

برنامه PayPal به کاربران این امکان را می‌دهد که:

ردیابی و نظارت بر هر تراکنش

با استفاده از شماره تلفن یا ایمیل برای دوستان و خانواده پول ارسال کنید

برای گروهی از افراد از طریق صفحه پول، پول جمع آوری کنید

PayPal را به یک سرویس سرمایه گذاری خرد مانند Acorn پیوند دهید

کمک مستقیم به هزاران موسسه خیریه تایید شده

اپلیکیشن تجاری PayPal

برنامه PayPal Business دقیقاً مانند برنامه استاندارد، در iOS و Android در دسترس است. هدف اصلی این است که تمام معاملات تجاری را از راحتی یک دستگاه تلفن همراه مدیریت کنید.

اپلیکیشن PayPal Business به کاربران این امکان را می‌دهد که:

گزارش هایی در مورد روندها، مانند ماهانه، فصلی یا سالانه ایجاد کنید

وجوه را بین حساب های مرتبط انتقال دهید، موجودی خود را بررسی کنید، بازپرداخت صادر کنید و جزئیات تراکنش را مشاهده کنید

فاکتورها را ایجاد و ارسال کنید، فاکتورهای پرداخت نشده را پیگیری کنید و یادآورهای دوره ای را برای پرداخت ارسال کنید

به داده های مشتریان PayPal خود دسترسی داشته باشید، سابقه تراکنش های آنها را مشاهده کنید و با آنها تماس بگیرید

برنامه PayPal Here

مانند سایرین، برنامه PayPal Here در iOS و Android در دسترس است. این یک برنامه نقطه فروش تلفن همراه (POS) است که شرکت را قادر می‌سازد کارت های نقدی و اعتباری را از هر کجای کره زمین بپذیرد. برای کارکرد کامل باید با کارتخوان اعتباری PayPal جفت شود.

اپلیکیشن PayPal Here به کاربران این امکان را می‌دهد که:

پرداخت از مارک های بزرگ مانند Visa، Mastercard، American Express و Discover را بپذیرید

فهرستی از محصول/خدمات ایجاد کنید که شامل عکس ها و توضیحات برای پرداخت آسان‌تر باشد

گزارش های فروش را بر اساس متغیرهایی مانند زمان، خدمات، محصول یا کارمندان مشاهده کنید

روش های پرداخت بدون تماس مانند Apple Pay و Google Pay را بپذیرید

برنامه های وب PayPal

پرداخت PayPal

میانگین نرخ رها شدن سبد خرید حدود 69.9٪ است. PayPal Checkout اقداماتی را که مشتری باید قبل از تکمیل خرید انجام دهد کاهش می‌دهد. یکی از راه های قابل مشاهده برای انجام این کار، «دکمه پرداخت هوشمند» است. این دکمه یک پنجره پاپ آپ ایمن را راه اندازی می‌کند و امکان پرداخت با حساب PayPal، Venmo یا PayPal Credit را می‌دهد. این بسیار روان‌تر از این است که یک مشتری مجبور شود برای پرداخت از سایت شما فاصله بگیرد.

برنامه PayPal Checkout برای صاحبان مشاغل و خرده فروشان عالی است، زیرا آنها همیشه به دنبال راهی برای کاهش اصطکاک در فرآیند پرداخت هستند. حتی حذف یک مرحله می‌تواند تا حد زیادی نرخ تبدیل را بهبود بخشد که منجر به سود بیشتر می‌شود.

این برنامه با تعدادی از راه حل های شخص ثالث، مانند Jotform و WooCommerce تکمیل می‌شود. ممکن است بخواهید یک توسعه دهنده استخدام کنید تا مطمئن شوید که برنامه به درستی در سایت شما یکپارچه شده است.

اشتراک های PayPal

اگر کسب و کار شما مستلزم هزینه ماهانه مکرر مانند اشتراک است، PayPal یک برنامه وب عالی برای تسهیل فرآیند ارائه می‌دهد. اشتراک های PayPal به مشتریان شما کمک می‌کند تا به طور خودکار اقلام را در یک بازه زمانی برنامه ریزی شده (معمولاً ماهانه) خریداری و پرداخت کنند.

اپلیکیشن PayPal Subscriptions به کاربران این امکان را می‌دهد که:

برای ایجاد ثبت نام بیشتر، آزمایش های رایگان یا با تخفیف را به مشتریان ارائه دهید

برنامه های اشتراک ایجاد کنید تا از مشتریان مبلغ ثابتی را در یک برنامه زمان بندی یا مقدار آیتم تعیین شده دریافت کنید

در صورت نیاز قیمت طرح های خود را تغییر دهید

قابلیت بازیابی خودکار پرداخت برای هرگونه پرداخت ناموفق (ممکن است نیاز به به روز رسانی کارت باشد)

مشتریان را قادر می‌سازد تا برنامه های خود را ارتقا یا کاهش دهند یا مقدار مورد را تنظیم کنند

مزایای PayPal

وقتی صحبت از استفاده از سیستم PayPal به میان می‌آید، دلیلی وجود دارد که یکی از محبوب ترین خدمات پرداخت در جهان است. در اینجا فقط چند مورد از مزایایی که می‌توانید از استفاده از این محصول انتظار داشته باشید آورده شده است:

مدیریت زمان

PayPal به کسب و کار کمک می‌کند تا با تسویه حساب سریع تر، خرید بیشتری کسب کند. همچنین روند خرید آنلاین را برای خریداران تسریع می‌کند. مراحل کمتری برای رسیدن به تسویه حساب وجود دارد.

ایمنی و امنیت

PayPal از ابتدای تاسیس خود بر روی محافظت از خرید متمرکز بوده است. این سیستم اطلاعات مالی را ایمن و رمزگذاری شده نگه می‌دارد، مهم نیست از چه سایتی استفاده می‌کنید. داشتن حساب کاربری مانند یک کیف پول دیجیتال است. تمام جزئیات مالی در یک شبکه رمزگذاری شده ذخیره شده و به اشتراک گذاشته نمی‌شود. این سیستم همچنین به عنوان یک لایه امنیتی اضافی، ورود به حساب دو مرحله ای اختیاری و تأیید ایمیل برای تراکنش ها را ارائه می‌دهد.

جوایز و تخفیف

PayPal به کاربر این امکان را می دهد که تمام کارت های اعتباری خود را به یک حساب واحد پیوند دهد. شما همچنان برای خرید در کارت های جداگانه خود امتیاز پاداش کسب خواهید کرد.

با PayPal می‌توانید از تخفیف های حمل و نقل نیز بهره مند شوید. این سیستم یک سرویس حمل و نقل رایگان با تخفیف های اضافی بر روی برچسب های حمل و نقل USPS و UPS ارائه می‌دهد.

حفاظت از خریدار

PayPal از همه خریداران در برابر کلاهبرداری با برنامه محافظت از خریدار برای پرداخت محافظت می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند پس از ارسال کالاهای واجد شرایط، درخواست بازپرداخت کنند.

تجارت بین المللی

یک حساب PayPal درها را برای تجارت جهانی باز می‌کند، چه یک مصرف کننده مجرد یا یک تجارت سازمانی باشید. در بیش از 200 کشور و منطقه پذیرفته شده است و همیشه به مردم امکان می‌دهد با ارز مورد نظر خود پرداخت کنند.

راحتی

از سال 2023، PayPal دارای 435 میلیون حساب فعال است و پنجمین گزینه پرداخت پذیرفته شده بعد از همه کارت های اعتباری اصلی است. روش های پردازش پرداخت متعددی را به مشتریان ارائه دهید که شامل Venmo، اعتبار PayPal، کارت نقدی و کارت اعتباری می‌شود – چه به صورت آنلاین و چه حضوری.

خرید آنلاین نیز هرگز آسان تر از حالا نبوده است. به جای تایپ کردن یک سری اعداد، تاریخ انقضا و کد سه یا چهار رقمی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه PayPal کلیک کنید.

اگر یک حساب تجاری دارید، Mastercard Debit Business PayPal در هر جایی که لوگوی Mastercard باشد پذیرفته می‌شود. این بدان معناست که می‌توانید از موجودی PayPal خود در همه جا استفاده کنید. تنها چیزی که نیاز دارید اطلاعات ورود به سیستم PayPal است. حتی می‌توان از PayPal برای برداشت پول نقد فوری از دستگاه خودپرداز استفاده کرد (هزینه های اضافی اعمال می‌شود).

اعتبار تجاری و وام

PayPal به یک کسب و کار اجازه می‌دهد تا به سرعت به وام ها و سرمایه دسترسی پیدا کند. دارندگان حساب تجاری PayPal این فرصت را دارند که برای یکی از دو نوع وام تجاری PayPal درخواست دهند. این می‌تواند به شرکت شما جریان نقدی لازم برای رشد را بدهد.

ادغام ها

PayPal لیست عظیمی از ادغام ها را برای پاسخگویی به هر نوع نیاز کاربر از حسابداری گرفته تا صورت حساب، سیستم های نقطه فروش، تجارت الکترونیک، گزارش دهی و غیره ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود مشارکت با برندهای برتر مانند:

  • Intuit QuickBooks
  • Wix
  • Xoom
  • Venmo

و بیشتر همیشه برقرار باشد.

باز کردن یک حساب شخصی پی پال همیشه 100٪ رایگان است و راه اندازی و راه اندازی فقط چند دقیقه طول می‌کشد. در صورت نیاز، همیشه می‌توانید بعداً به یک حساب تجاری ارتقا دهید.

نتیجه

این مقاله فقط پاسخ به این سوال را بررسی می‌کند که “PayPal چگونه کار می‌کند؟” این یک برنامه چند وجهی و پویا است که همراه با مشتریان خود به گسترش و رشد ادامه می‌دهد.

دلیل خوبی وجود دارد که چرا PayPal یکی از بهترین خدمات پرداخت در جهان است. این یک نام تجاری بسیار قابل اعتماد است، با هزینه های متوسط ​​بازار و سطحی از راحتی که با هیچ سیستم دیگری در جهان بی نظیر است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT