منابع آزمون PTE Academic

بهترین منابع آزمون PTE Academic در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه 3 دقیقه

یکی از عواملی که می‌تواند در دریافت پذیرش از دانشگاه‌های خارج از کشور تأثیرگذار باشد، مدرک تسلط به زبان انگلیسی شماست. یکی از مدارکی که به‌طور فزاینده‌ای توسط دانشگاه‌های خارجی مورد پذیرش قرار می‌گیرد، مدرک PTE Academic است. اگر به شرکت در این آزمون فکر می‌کنید، آشنایی با بهترین منابع آن اهمیت زیادی دارد. در ادامه، به معرفی بهترین منابع آزمون PTE Academic در سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

پرداخت هزینه آزمون های بین المللی

کتاب The Official Guide to PTE Academic

آمادگی برای آزمون PTE را می‌توانید با مطالعه این منبع رسمی و معتبر آغاز کنید. این کتاب به‌طور جامع چهار بخش آزمون را پوشش داده و شامل دستورالعمل‌های کاربردی برای شرکت در آزمون است. همچنین، شامل ساختار آزمون، کلید پاسخ‌ها و فرمت نمره‌دهی می‌باشد. علاوه بر این، یک CD با ۲۰۰ سوال آزمایشی به همراه پاسخ‌ها وجود دارد که می‌تواند کمک شایانی به تقویت مهارت‌های شما کند. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و در زمینه‌های مورد نیاز بهبود یابید. پیشنهاد می‌شود سوالات اشتباه خود را یادداشت کرده و دوباره به آن‌ها پاسخ دهید تا از این منبع به بهترین نحو استفاده کنید.

جلد اول و دوم کتاب PTE Academic Practice Test Plus

کتاب PTE Academic Practice Test Plus که در دو جلد منتشر شده، یکی از منابع کلیدی برای آزمون PTE به شمار می‌رود. این منبع شامل تست‌های ضبط‌شده Speaking و Listening است. هر دو جلد شامل آزمون‌های تمرینی هستند و توصیه می‌شود حداقل سه آزمون از آن‌ها را قبل از آزمون اصلی حل کنید. تحلیل نقاط ضعف و روند هر آزمون به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از اشتباهات خود پیدا کنید و در نهایت به نمره مطلوب دست یابید.

منابع آزمون PTE Academic

منابع آزمون PTE Academic

کتاب Wiley’s PTE Advantage for The Academic Module (WIND)

این کتاب به‌عنوان یک راهنمای استاندارد مشابه راهنمای رسمی آزمون PTE عمل می‌کند و شامل مجموعه‌ای جامع از نکات، استراتژی‌ها، نمونه‌ها، تمرینات و توضیحات است. این منبع می‌تواند به‌عنوان مکملی برای The Official Guide to PTE Academic مطالعه شود.

کتاب PTE Academic ۷۹ Plus

کتاب PTE Academic ۷۹ Plus توسط انتشارات پیرسون تألیف شده و هدف آن کمک به داوطلبان برای کسب بالاترین نمره ممکن در آزمون است. این کتاب به‌عنوان ابزاری نهایی قبل از آزمون پیشنهاد می‌شود. اگر در آزمون شبیه‌سازی (Mock) نمره خوبی کسب کرده‌اید ولی زمان کافی برای آماده‌سازی ندارید، این منبع می‌تواند به شما کمک کند.

کتاب PTE Academic Vocabulary ۲۰۲۰-۲۲ Revised Edition

این کتاب به‌منظور گسترش دایره لغات شما برای آزمون PTE طراحی شده و مشابه کتاب “Word Power Made Easy” است. مطالعه این کتاب به کسانی که با زبان انگلیسی آشنایی کمی دارند و اهل مطالعه نیستند، توصیه می‌شود. با مرور تدریجی واژگان و یادداشت‌برداری از کلمات جدید، می‌توانید دایره لغات خود را به‌طور مؤثری افزایش دهید.

کتاب Expert PTE Academic B۱ & B۲ Level

کتاب Expert PTE Academic در سطوح B۱ و B۲، منبع مناسبی برای داوطلبان و حتی معلمان است که دانش‌آموزان خود را برای آزمون PTE آماده می‌کنند. این کتاب شامل روش‌های گام‌به‌گام برای بخش‌های Speaking و Writing، تمرینات پیشرفته و استراتژی‌هایی برای انواع سوالات و واژگان است.

منابع آزمون PTE Academic

منابع آزمون PTE Academic

کتاب PTE Academic Testbuilder

این کتاب از انتشارات Macmillan شامل چهار آزمون کامل و انواع سوالات در بخش‌های Speaking، Writing، Reading و Listening است. پاسخ‌ها و توضیحات مربوط به آن‌ها در انتهای کتاب ارائه شده است.

پلتفرم آنلاین آزمون‌های ماک پیرسون

پیرسون علاوه بر کتاب‌های مختلف، یک پلتفرم آنلاین برای ارائه آزمون‌های آزمایشی رسمی دارد. با مراجعه به وبسایت رسمی پیرسون می‌توانید منابع و آزمون‌های آزمایشی PTE را دانلود کنید. این آزمون‌ها به شما کمک می‌کنند تا با ساختار آزمون آشنا شده و نمرات خود را بهبود بخشید.

پلتفرم PTE Tutorials

این اپلیکیشن که برای سیستم‌های اندروید و iOS طراحی شده، تمام مهارت‌های لازم برای موفقیت در آزمون PTE Academic را به شما آموزش می‌دهد. با نسخه Premium این اپلیکیشن می‌توانید با معلمان ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید.

اپلیکیشن PTE Academic Official Practice

اپلیکیشن رسمی پیرسون به شما کمک می‌کند تا به‌سرعت برای آزمون PTE آماده شوید. این اپلیکیشن با اولویت‌بندی تکالیف ضروری، فرایند آمادگی شما را تسهیل می‌کند. همچنین، اطلاعات دقیقی درباره فرمت آزمون و سوالات آن ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد سوالات تمرینی تعاملی پاسخ دهید و پیشرفت خود را ارزیابی کنید. بر اساس تاریخ آزمون و منابع PTE، پیشنهادات تمرینی روزانه نیز دریافت خواهید کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT