پرداخت هزینه آزمون PTE

پرداخت هزینه آزمون PTE | آزمون های ماک PTE

زمان مطالعه 2 دقیقه

در سالهای اخیر نام آزمون زبان انگلیسی PTE Pearson در کنار نام سایر آزمون های معتبر زبان مثل تافل، جی آر ای، آیلتس و … شنیده می شود. متقاضیان این آزمون عمدتا افرادی هستند که برای کار یا ادامه تحصیل قصد مهاجرت به کشورهای استرالیا، نیوزلند، کانادا را دارند. مشابه سایر آزمون های زبان، برای گرفتن نمره خوب در آزمون پی تی ای لازم است فرد از قبل با نوع سوالات و روش های آن آشنا باشد و در فضای آزمون قرار گیرد. در این مقاله به پرداخت هزینه آزمون PTE می پردازیم.

پرداخت هزینه آزمون PTE

پرداخت هزینه آزمون PTE

متقاضی آزمون قبل از اینکه بخواهد در آزمون اصلی PTE شرکت کند، می تواند در آزمون آزمایشی (Mock) شرکت کند و میزان آمادگی خود را برای آزمون بسنجد و با بازخوردی که از نتیجه آزمون ماک بدست می آورد، نقاط قوت و ضعف خود را بشناسد.

آزمون های آزمایشی پی تی ای و بسته های آمادگی آزمون پی که قبلا روی PTE practice انجام می گرفت، هم اکنون روی وبسایت pearsonpte.com انجام می گیرد. فرد می تواند از بین انواع مختلف آن و پکیج های آمادگی، انتخاب کند و به صورت آنلاین با شرکت در آزمون آزمایشی، خود را برای آزمون اصلی محک بزند. مزیت اصلی ماک های PTE در این است از آنجایی که شبیه سازی آزمون آزمایشی به لحاظ نوع و تریتب سوالات، زمان بندی آزمون و سطح آزمون مشابه آزمون اصلی است و همچنین توسط خود مجموعه PTE Pearson ارائه می شود، دانش متقاضی با سوالات کاملا استاندارد سنجیده می شود.

انواع آزمون های ماک PTE

آزمون های ماک روی وبسایت پیرسون پی تی ای، شامل چهار ورژن A , B , C , D است. هر چهار ماک مذکور، به لحاظ نوع و سطح مشابه هم بوده و تفاوت چندانی ندارند. در حالت کلی سوالات کاملا استاندارد آزمون هستند و صرفا ورژن های مختلفی دارد.

پرداخت هزینه آزمون PTE

پرداخت هزینه آزمون PTE

برای انتخاب نوع ماک، کاربر کافی است در صفحه آمادگی آزمون وبسایت PTE Pearson، از بخش Scored Practice Tests ، ماک مورد نظر را انتخاب کند و با پرداخت هزینه آن، ووچر آزمون ماک مورد نظر را روی اکانت خود دریافت کند.

قیمت ماک PTE

هزینه خرید هر یک از چهار ماک (Scored Practice Tests) به صورت تکی شامل 35.99 دلار امریکا است و امکان دریافت تخفیف به صورت زیر نیز وجود دارد.
در صورت خرید دو عدد ماک شامل 10% تخفیف ( 3.6 دلار) ، خرید سه عدد 25% تخفیف ( 18 دلار) و خرید چهار عدد شامل 35% تخفیف معادل (25.2 دلار) می شود. از آنجایی که اطلاعات خرید به صورت ووچر ارائه می شود، خرید مشترک و استفاده از تخفیف برای یک یا چند نفر امکانپذیر است.

خرید بسته های آمادگی آزمون و ثبت نام PTE

برای خرید هر کدام یک از بسته های آمادگی آزمون ماک (Scored Practice Tests)، بانک سوالات آزمون (PTE Academic Question Bank) ، راهنمای آزمون پی تی ای(The Official Guide to PTE Academic) و پکیج تقویتی زبان پی تی ای(PTE Academic English Booster) که به ترتیب شامل 35.99 ، 19.99، 39.99  و 24.99 دلار امریکا می شوند، می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT