دانلود جدیدترین TPO تافل

دانلود جدیدترین TPO تافل 2022 | آموزش دریافت و فعال سازی مرحله به مرحله

زمان مطالعه 3 دقیقه

تمام کسانی می‌خواهند در آزمون تافل شرکت کنند نیاز به دانلود جدیدترین TOP تافل 2022 خواهند داشت. چراکه با توجه به افزایش قیمت آزمون تافل و افزایش نرخ ارز، هزینه آزمون‌ها بسیار سنگین هستند و خیلی‌ها ترجیح می‌دهند با همان بار اول امتحان، به نمره مطلوب خود دست پیدا کنند. دانلود جدیدترین TPO تافل را در ادامه بخوانید.

پرداخت آزمون های بین المللی

TPO چیست؟

دانلود جدیدترین TPO تافل ثببت

TPO در حقیقت وبسایتی رسمی و متعلق به ETS به عنوان متولی برگزار کننده تافل در سراسر دنیا می‌باشد که شامل تستهای آزمایشی آنلاین برای آزمون تافل اینترنتی (TOEFL iBT) را شامل می‌شود. این سوالات بهترین منابع تمرینی ازمون تافل هستند که مربوط به سوالات آزمون‌های قبلی تافل می‌شود.

همه بخشهای ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ  طبق فرمت آزمون اصلی هستند. نکته قابل توجه این است که هزینه استفاده از TPO اصلی از سایت ETS مبلغ ۴۵ دلار است که اگر مایل به استفاده بودید می‌توانید از این لینک وارد سایت ETS شوید و اگر هم مایل پرداخت ارزی بودید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده کنید. البته راهکار استفاده رایگان هم وجود دارد که در ادامه شما را با آن آشنا می‌کنیم.

دانلود جدیدترین TPO تافل 2022 به صورت رایگان

دانلود جدیدترین TPO تافل 2021

اما راهکاری برای استفاده رایگان هم وجود دارد که اکثر آزمون دهندگان ایرانی از آن استفاده می‌کنند.

سایت ژان (Zhan) که یک سایت چینی در زمینه آزمون‌های زبان است، تستهای آن را از ETS کپی کرده و در قالب یک نرم افزار به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

شما برای دسترسی به آخرین ورژن TPO به سایت Zhan مراجعه کنید و بر اساس اینکه سیستم شما ویندوز یا مک است، نرم افزار را دانلود نمایید.

برای دانلود از سایت Zhan اینجا را کلیک کنید

پس از دانلود نرم افزار، نیاز به فعال سازی آن است که به شما آموزش می‌دهیم. اگرچه نرم افزار TPO دانلود شده برای تست و تمرین آزمون تافل است، با این حال دکمه‌های آن به زبان چینی نوشته شده است. برای رفع این مشکل اپلیکیشن Google translate را نصب کنید و سپس تبدیل زبان چینی به انگلیسی را انتخاب کنید. اگر دوربین گوشی همراه خود را روی دکمه‌ها ببرید، تمامی متون چینی برای شما به زبان انگلیسی نمایش داده می شود.

فرایند فعال سازی TPO با تفن مجازی

دانلود جدیدترین TPO تافل تلفن

در این مرحله شما نیاز دارید که نرم افزار دانلود شده را فعال سازی کنید و اینکار با وارد کردن یک شماره تلفن و کد وریفای امکان پذیر است. مشکل اصلی این است که شماره تلفن ایران برای وریفای قبول نمی‌کند و باید شماره بین المللی داشته باشید تا کد وریفای را دریافت نمایید. ما در اینجا یک روش عالی به شما آموزش می‌دهیم.

اگر در سایت‌های ایرانی موضوع فعال سازی TPO را سرچ کنید، همه آنها اپلیکیشن‌های تلفن مجازی را به شما معرفی می‌کنند. مشکل اصلی اینجا است که این اپلیکیشن‌ها به این دلیل که برای فعال سازی بسیار زیاد استفاده شده‌اند، شماره‌ تلفن‌هایی که معرفی می‌کند کار نخواهد کرد و با این خطا مواجه می‌شوید که قبلا این شماره تلفن ثبت شده است. پیشنهاد ما این است که تلفن مجازی ارزان قیمت چند سنتی را برای استفاده ۱۵ دقیقه‌ای خریداری کنید.

یکی از گزینه‌های پیشنهادی سایت 5Sim یا SMS Activate است که انواع شماره تلفن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. بهتر است برای فعال سازی TPO سایت Zhan از شماره تلفن‌‌های چینی یا آمریکایی استفاده کنید. پس از دریافت کد وریفای، شما ۶۰ ثانیه فرصت دارید شماره را در نرم افزار فعال کنید. پس از آن تا زمانی که نرم افزار‌ را پاک نکنید، روی سیستم شما فعال خواهد بود.

حالا که با دانلود جدیدترین TOP تافل 2022 آشنا شدید، اگر قصد شرکت در آزمون تافل را دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه اول برای ثبت نام آزمون‌ تافل و سایر آزمون های بین المللی استفاده کنید.

پرداخت هزینه ارزی آزمون‌های بین المللی

امتیاز 4/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. با سلام
    در سایت 5sim برنامه TPO را پیدا نمیکند راه حل چیه میشه راهنمایی کنید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT