تکنیکال کاردانو 1 شهریور

تحلیل تکنیکال کاردانو 1 شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز کاردانو(ADA) در پی اینکه ایجاد کف های نوسانی 19 ژوئن(29 خرداد) ، نقدینگی موجود در زیر کف نوسان 0.435 دلاری  را  جمع‌آوری کرد و در اثر آن ، برای نخستین بار این ساختار فرکتال را شکل داد. در اثر این حرکت ، قیمت بلافاصله به بالای سطح 0.435 دلاری بازیابی شد و در نتیجه آن ، روند صعودی کارانو آغاز شد. در این پست به تحلیل تکنیکال کاردانو 1 شهریور می پردازیم.

تکنیکال کاردانو 1 شهریور

قیمت کاردانو پس از یک هفته ، 24 درصد افزایش یافت. چنین ساختار های مشابهی سه بار در نمودار کاردانو شکل گرفتند. این ساختار آخرین بار بین 20 تا 23 آگوست(29 مرداد تا 1 شهریور) با افت 20 درصدی کاردانو شکل گرفت.

کاردانو با رسیدن به این کف نوسانی ، نقدینگی موجود در زیر کف های قیمتی برابر در حدود سطح معادل 0.488 دلار و کف نوسان 27 جولای(5 مرداد) در 0.450 دلار را جمع آوری کرد. این آلت کوین همچنین کمی بازیابی شد. قیمت این آلت کوین درحال حاضر حاکی از آن است که گاوها برای یک رالی آماده هستند.

تکنیکال کاردانو 1 شهریور

تکنیکال کاردانو 1 شهریور

در چنین شرایطی، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت کاردانو حداقل 8 درصد افزایش یابد تا مانع 0.488 دلاری را مجدداً مورد امتحان قرار دهد. با عبور ADA از این مقاومت ، قیمت در مسیر رشد به سمت سطح 0.505 دلاری قرار می گیرد. این روند صعودی در بهترین حالت ،می تواند تا سطح 0.530 دلاری ادامه پیدا کند. بنابراین ، کاردانو طی این روند ، از سطح 0.456 دلاری ، به میزان 17 درصد رشد می کند.

از سوی دیگر، اگر قیمت کاردانو نتواند در بالای سطح 0.456 دلاری حفظ شود، این نشان دهنده ضعف ساختار مذکور است. با بسته شدن کندلی روزانه زیر سطح 0.435 دلاری ، سناریوی گاوی باطل خواهد شد. در چنین حالتی ، قیمت کاردانو ممکن است به سمت کف حمایت 0.415 دلاری حرکت کند.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع : fxstreet

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT