افزایش معاملات بیت کوین

افزایش معاملات بیت کوین با وجود سقوط شدید بازار کریپتو

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بر اساس اعلام شرکت خدمات مالی و بانکداری دی‌بی‌اس (DBS)، تعداد معاملات در صرافی دیجیتال این شرکت در ماه ژوئن(خرداد-تیر) نسبت به دو ماه گذشته ، بیش از دو برابر شده است و معاملات خرید ، با وجود فروش شدید و ناگهانی دارایی های رمزارز در جهان ، 90٪ از این معاملات را به خود اختصاص داده است. در این خبر به بررسی افزایش معاملات بیت کوین می پردازیم.

افزایش معاملات بیت کوین

بر اساس بیانیه بزرگترین بانک آسیای جنوب شرقی ، میزان خریداری بزرگترین رمزارز جهان، بیت کوین، در صرافی این شرکت ، چهار برابر بیشتر از آوریل(فروردین-اردیبهشت) بود. آمار و ارقام سایر ماه ها از سوی این شرکت ارائه نشده است. صرافی دیجیتال دی‌بی‌اس در دسامبر 2020(آذر-دی 1399) راه اندازی شد.

قیمت رمزارزها از ماه مه(اردیبهشت) با فروپاشی پروژه استیبل کوین ترا(Terra) به شدت شروع به کاهش کرد و منجر به لیکوئید شدن بسیاری از معاملات شد. همچنین ، در اثر فروش بازار رمزارز ، این صنعت با تعدیل نیرو روبه رو شد.

لیونل لیم(Lionel Lim)، مدیر اجرایی صرافی دیجیتال دی‌بی‌اس طی بیانیه ای عنوان کرد: “سرمایه گذاران امروزه با توجه به نوسانات شدید فعلی در بازار، به دنبال جاهای امن برای معامله و ذخیره دارایی های دیجیتال خود هستند.”

صرافی دیجیتال این بانک که تنها به سرمایه‌گذاران سازمانی و شرکت های خصوصی خانوادگی خدمات می‌دهد، توجهات را به خوبی به خود جلب کرده است.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع : bnnbloomberg

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT