جدیدترین اخبار ترا

جدیدترین اخبار ترا : دو کوان می گوید که از فروپاشی پروژه Terra “ویران” شده است

زمان مطالعه 1 دقیقه

دو کوان (Do Kwon)، یکی از بنیانگذاران Terra، در مصاحبه اخیر خود با وال استریت ژورنال گفت: از فروپاشی پروژه “ویران” شده است. او امیدوار است که ده ها هزار سرمایه گذار که تحت تأثیر این سقوط قرار گرفته اند، بتوانند با خود کنار بیایند. در این پست به بررسی جدیدترین اخبار ترا می پردازیم.

جدیدترین اخبار ترا

کوان، که به خاطر توییت های کوبنده اش معروف است، اکنون می‌گوید از برخی چیزهایی که در گذشته گفته است پشیمان است. در عین حال، او مطمئن است که شرکت می تواند راهی برای یک اقدام ثانویه و موفق پیدا کند.

کوان بر این باور است که Luna 2.0، که در ماه گذشته ایجاد شده است، می‌تواند قویتر از پروژه اصلی شود. او ادعا می کند که بسیاری از توسعه دهندگان در حال آماده شدن برای راه اندازی برنامه های خود در زنجیره جدید هستند.

پس از معرفی امیدوارکننده، توکن جدید در حال حاضر 89.6 درصد از رکورد قبلی خود کاهش یافته است و در حال حاضر زیر 2 دلار معامله می شود. ترا که 60 میلیارد دلار سرمایه را از بین برد، منجر به ریزش شدید بازار شد و حجم عظیمی از نظارت ناظران مالی دنیا را به خود جلب کرده است.

ترافورم لبز، توسعه دهنده پشت بلاکچین شکست خورده نیز با مشکلات حقوقی زیادی مواجه است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، هفته گذشته یک شکایت دسته جمعی علیه این شرکت و حامیان آن تنظیم شد و شاکی آنها را به اظهارات گمراه کننده در مورد ارز دیجیتال متهم کرده است.

کوان که در اوج رالی لونا یک میلیاردر دلار نقد کرده بود، ادعا می کند که همه چیز را از دست داده است. با این حال، او اضافه می کند که چنین فقدان هنگفتی او را آزار نمی دهد، زیرا او سبک زندگی ساده ای دارد.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT