سقوط LUNA

سقوط LUNA و طرح جدید هاردفورک دو کوان، برای احیای Terra

زمان مطالعه 2 دقیقه

دو کوان (Do Kwon)، یکی از بنبانگذاران ترا (Terra)، یک طرح نجات دیگر برای این ارز دیجیتال ارائه کرده است. در یک پست وبلاگ جدید منتشر شده در انجمن متمرکز Terra، او پیشنهاد کرد که زنجیره Terra را به یک زنجیره جدید بدون استیبل کوین ترا (UST) فورک کند. در این مقاله به بررسی سقوط LUNA و طرح جدید هاردفورک دو کوان، برای احیای Terra می پردازیم.

سقوط LUNA

کوان با اشاره به حادثه‌ای که در سال 2016 (1395) باعث سقوط اتریوم(Ethereum) شد، حذف UST را لحظه هک DAO ترا توصیف کرد. او متقاعد شده است که این شبکه مشکل‌دار نیز می‌تواند بازیابی شود.

انتظار می رود این زنجیره قدیمی ترا کلاسیک (Terra Classic) نامیده شود و رمزارز بومی آن به عنوان لونا کلاسیک (LUNC) خواهد شد.

طبق پیشنهاد کوان، دارندگان LUNC واجد شرایط ایردراپ رمزارز LUNA زنجیره جدید خواهند بود.

به گفته کوان، اکوسیستم وسیع Terra که شامل تعداد زیادی از توسعه دهندگان است، ارزش حفظ را دارد. سقف عرضه رمزارز جدید یک میلیارد خواهد بود. یک چهارم از رمزارزها به یک استخر اجتماعی که توسط حاکمیت استیک شده کنترل می شود، تخصیص داده می شود که در مقایسه با برنامه قبلی، افزایش عمده ای دارد. توسعه دهندگان اصلی همچنین می توانند 5 درصد را دریافت کنند. اکثر رمزارزها بین دارندگان Luna و دارندگان UST که تحت تأثیر سقوط پروژه قرار گرفته اند، توزیع می شود.

کوان در توئیت بعدی، تصریح کرده است که طرح اخیر در مورد جامعه ترا است. او همچنین اصرار دارد که این زنجیره، علیرغم اینکه هفته گذشته دو بار متوقف شد، بسیار قوی است.

با این حال، این جامعه تا حد زیادی از پیشنهاد جدید ناراضی بود و برخی از مفسران، یکی از بنیانگذاران را به تلاش برای گرفتن پول از کاربران متهم کردند.

دوستان عزیز لطفا نظر خود را در مورد اتفاقات رخ داده برای ارز لونا را در ادامه همین مقاله کامنت نمایید.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT