عبور بیت کوین از ۳۰۰۰۰ دلار

عبور بیت کوین از ۳۰۰۰۰ دلار | معامله گران عواقب سقوط UST را زیر نظر دارند

زمان مطالعه 2 دقیقه

عبور بیت کوین از ۳۰۰۰۰ دلار در حالی است که عواقب ناشی از سقوط یک استیبل کوین در این عرصه همچنان احساسات را تحت تاثیر قرار می دهد.

عبور بیت کوین از ۳۰۰۰۰ دلار

بزرگترین ارز دیجیتال جهان در ساعت 6:22 AM به وقت لندن با رشد 1.3 درصدی به حدود 30300 دلار رسید. سایر رمزارزها از قبیل اتر و آولانچ نیز سودهای اندکی را به دنبال داشتند.

بیت کوین از ابتدای ماه می(اردیبهشت) تا به حال 21 درصد کاهش پیدا کرده است که بدترین عملکرد ماهانه این رمزارز در یک سال است. سقوط بیت کوین به دنبال ناپایداری بازار در هفته گذشته در پی سقوط استیبل کوین الگوریتمی ترا یو اس دی (UST) و افت کوتاه مدت تتر صورت گرفت.

ادوارد مویا(Edward Moya)، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda در یادداشتی عنوان کرد:

“خریداری کم در کف های قیمتی به طور موقت و ابتدایی بیت کوین را تقویت کرد اما بسیاری از سرمایه گذاران خرد و نهادی همچنان آسیب های شدیدی را به دلیل سقوط اخیر بازار تجربه می کنند.”

ماجرای این استیبل‌کوین ، آینده دارایی‌های دیجیتال را زیر سوال برد و منجر شد که این عرصه ، درس‌هایی که از سقوط اکوسیستم ترا یو اس دی یاد بگیرند.

روهیت چوپرا(Rohit Chopra)، مدیرفتر حمایت مالی از مصرف‌کننده آمریکا (CFPB) ، در مصاحبه ای با تلویزیون بلومبرگ عنوان کرد:
“رمزارزها آمادگی لازم  را برای تبدیل شدن به یک شیوه پرداخت و مورد استفاده قرار گرفتن توسط مصرف کنندگان ،  ندارند.”

بنا بر اعلام دارشان باتیجا(Darshan Bathija)، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران صرافی رمزارزی Vauld در سنگاپور، افزایش جزئی قیمت بیت کوین با شواهدی مثبتی از   طرف روندهای بلاک چین همراه بوده است.

آقای باتیجا افزود:
“داده‌های زنجیره‌ای حاکی از آن است که تعداد آدرس‌هایی که بین یک الی ۱۰ بیت‌کوین را هولد می کردند ، از 9 می(19 اردیبهشت) تا به حال ، از ۶۸۹،۰۰۰ عدد به ۶۹۴،۰۰۰عدد رسیده است. این نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران نسبت به بازیابی این رمزارز است.”

بر اساس داده های CoinGecko، ارزش کل بازار رمزارزها در این ماه حدود 420 میلیارد دلار کاهش یافته و به 1.36 تریلیون دلار رسیده است. بیت کوین 56 درصد از سقف بی سابقه خود که در نوامبر(آذر) سال گذشته به ثبت رسید ، فاصله دارد.

منبع:bnnbloomberg

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT