فروش عکس استوک درآمد دلاری

بهترین موضوعات برای فروش عکس استوک کدامند؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

آیا به عنوان یک عکاس به دنبال آن هستید که عکس‌های خود را در یک سایت خارجی به فروش رسانید؟ فروش عکس استوک در دنیای اینترنت، جزو محصولات مجازی پر تقاضا است. هر شرکت بین‌المللی که بخواهد سایتی را برای خود راه‌اندازی کند، حداقل نیاز به چند عکس دارد. همچنین در بحث تبلیغات بیلبوردی یا چاپی مانند کاتالوگ و برشور، باز هم نیاز به عکس‌های با کیفیت مرتبط با موضوع است. در نتیجه نه تنها فروشگاه‌های عکس سود بالایی دارند، حتی هر سال بر تعداد این فروشگاه‌ها اضافه می‌شود. پیشنهاد می‌شود که مقاله معرفی سایت فروش عکس را مطالعه کنید.

پرطرفدارترین موضوعات برای فروش عکس استوک

درآمد دلاری فروش عکس استوک

موضوعاتی که برای فروش عکس استوک به کار می‌روند بسیار متنوع و گسترده است. خیلی از مشتریان به دنبال عکس‌هایی با موضوعات خاص، زاویه عکاسی خاص، نور پردازی خاص و … می‌گردند. برای افزایش احتمال فروش، نه تنها انتخاب یک سایت پر‌بازدید مهم است، بلکه موضوعاتی که مشتریان بیشتری دارد هم باید لحاظ شود. با این حال برخی سایت‌ها مانند Shutterstock محدودیت‌هایی برای موضوعات عکس‌ها در نظر گرفته است. لیست موضوعات پر‌فروش شامل موارد زیر است:

۱- مردم: کودکان یا به همراه خانواده با نژاد‌های مختلف بیشترین طرفدار را دارد.

۲- تیم در حال کار: شرکت‌های تجاری بیشتر به دنبال چنین عکس‌هایی هستند. به خصوص عکس‌هایی که حال و هوای تیم استارتاپی را نشان دهد.

۳- غذا: عکس‌های متنوعی از غذاهای پر‌طرفدار خانگی یا ایتالیایی، به خصوص برشی از غذا از بشقاب آن جدا شده باشد.

۴- ابزارها: چرخ دنده، چکش، پیچ و مهره پر طرفدارترین ابزارها هستند.

۵- شهرها: برج‌ها، بناها و مردمی که در خیابان در حال رفت و آمد هستند بسیار متقاضی دارند.

۶- مسافران: آژانس‌های مسافرتی به شدت دنبال عکس‌هایی می‌گردند که خانواده‌ای خوشحال که چمدان خود را حمل می‌کنند یا افرادی که در سواحل زیبا قدم می گذارند، به نمایش گذارد.

در صورتی که به عنوان یک عکاس فریلنسر به دنبال کسب درآمد ارزی هستید، می‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی حاصل از فروش عکس استوک ، از خدمات اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT