بهترین میم کوین های سپتامبر ۲۰۲۴

بهترین میم کوین های سپتامبر ۲۰۲۴

زمان مطالعه 3 دقیقه

ارز دیجیتال TRX، توکن بومی بلاکچین لایه ۱ ترون، پس از افزایش اخیر قیمت خود، توجه زیادی را از سوی سرمایه‌گذاران جلب کرده است. در میان نوسانات ماه آگوست، قیمت TRX با رشدی ۴۵.۳ درصدی از ۰.۱۱۷ دلار به ۰.۱۷ دلار رسید و این بهبود، منجر به رونق بازار میم‌کوین‌های ترون نیز شده است. در این پست به معرفی بهترین میم کوین های سپتامبر ۲۰۲۴ می پردازیم.

بهترین میم کوین های سپتامبر ۲۰۲۴

اکوسیستم ترون اخیرا با معرفی سان‌پامپ (SunPump)، که عملکردی مشابه پلتفرم پامپ.فان (Pump Fun) شبکه سولانا دارد، نفوذ خود را در بازار میم‌کوین‌ها گسترش داده است. موفقیت سان‌پامپ، درآمد شبکه ترون را در تاریخ ۲۱ آگوست به ۵.۴ میلیون دلار رساند و به بهبود قیمت توکن بومی این شبکه هم کمک کرد.

میم کوین سان‌داگ

در میان میم‌کوین‌های ترون، توکن سان‌داگ (SUNDOG) پس از رشد چشمگیر خود و لیست شدن در صرافی‌های معتبر مانند بیت‌گت (Bitget)، مکسی (MEXC) و اچ‌تی‌ایکس (HTX)، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

سان‌داگ در تاریخ ۱۵ آگوست با ارزش بازار ۵۰ میلیون دلاری راه‌اندازی شد و قیمت آن به سقف تاریخی ۰.۳۳ دلار رسید، اما سپس به ۰.۲۴۴ دلار بازگشت.

بهترین میم کوین های سپتامبر ۲۰۲۴

بهترین میم کوین های سپتامبر ۲۰۲۴

در نمودار چهار ساعته، روند جانبی قیمت سان داگ به خوبی مشاهده می‌شود که می‌تواند پیش‌زمینه‌ای برای صعود بعدی و ثبت سقف تاریخی جدید باشد.

میم کوین سان‌کت

سان‌کت (SUNCAT) نیز مانند سان‌داگ به محض راه‌اندازی مورد توجه کاربران حوزه کریپتو قرار گرفت. جذابیت سان‌کت در رویکرد جامعه‌محور و موقعیت آن به عنوان یکی از اولین توکن‌های با تم گربه نهفته است. قیمت سان‌کت در حال حاضر ۰.۰۰۹۵۷ دلار است که ارزش بازار آن را به ۹.۵ میلیون دلار رسانده است. این ارز دیجیتال حداکثر موجودی یک میلیارد توکنی دارد و در صرافی‌هایی مانند هوبی (Huobi)، مکسی و بیت‌مارت (BitMart) معامله می‌شود.

بهترین میم کوین های سپتامبر ۲۰۲۴

میم کوین های سپتامبر ۲۰۲۴

قیمت سان‌کت در دو هفته گذشته روندی جانبی داشته و در سطح ۰.۰۰۷۳ دلار از حمایتی قوی برخوردار است. اگر این حمایت حفظ شود، خریداران می‌توانند بر مقاومت خط روند نزولی غلبه کنند و قیمت را به سطوح جدیدی برسانند.

میم کوین سان‌ووکانگ

برخلاف سایر میم‌کوین‌های ترون، سان‌ووکانگ (SUNWUKONG) پس از موفقیت بازی ویدئویی محبوب «Black Myth: Wukong» توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. قیمت این توکن اخیراً در پی تغییر عکس پروفایل جاستین سان در پلتفرم X به لوگوی سان‌ووکونگ، افزایش قابل‌توجهی داشته و به سقف تاریخی ۰.۰۳۶ دلار رسیده است.

بهترین میم کوین های سپتامبر ۲۰۲۴

بهترین میم کوین های سپتامبر ۲۰۲۴

با این حال، قیمت سان‌ووکانگ در ادامه به ۰.۰۰۹۳ دلار کاهش یافت و ارزش بازار آن به ۹.۲۳ میلیون دلار رسید. این ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبری همچون مکسی، ایکس‌تی دات ‌کام (XT.COM) و بیت‌مارت معامله می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT