بهترین میم کوین ها تا قبل از هاوینگ

بهترین میم کوین ها تا قبل از هاوینگ

زمان مطالعه 3 دقیقه

این روزها با نزدیکتر شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین (که برای هفته آینده پیش بینی شده است) میم‌کوین‌ها در حال حاضر شاهد روند نزولی هستند. این عقب نشینی موقت این ارزها باعث نگرانی سرمایه گذاران و در نتیجه کاهش نرخ سرمایه گذاری شده است. در این پست به معرفی بهترین میم کوین ها تا قبل از هاوینگ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

بهترین میم کوین ها تا قبل از هاوینگ

در این بین میم کوین‌هایی مانند دگن (DEGEN)، سگ کلاهدار (WIF)، پپه (PEPE)، Coq Inu (COQ)، BOOK OF MEME (BOME)، و توشی(TOSHI) کاهش قیمت قابل توجهی داشته‌اند. انتظار می‌رود این روند نزولی تا رویداد نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین ادامه داشته باشد و این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران ممکن است سرمایه‌گذاری در این دارایی‌ها را تا به ثبات رسیدن بازار، متوقف کنند.

  • رویداد هاوینگ بیت کوین بر قیمت میم کوین‌های تأثیر می‌گذارد. در حال حاضر توصیه می‌شود در سرمایه گذاری محتاط باشید.
  • افت قیمت قابل توجهی در تمامی میم‌کوین‌های مذکور مشاهده می‌شود.
  • پیش‌بینی می‌شود روند صعودی قیمت میم‌کوین‌ها پس از هاوینگ بیت‌کوین دوباره از سر گرفته شود.

میم کوین Dogwifhat (WIF)

Dogwifhat (WIF) یا همان ارز دیجیتال سگ کلاهدار به عنوان یک نماد و الگوی برجسته در اکوسیستم Solana ظاهر شده است. این میم‌کوین اخیرا با روند نزولی خود در بازار کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است.

از این رو توصیه می‌شود به دلیل کاهش قیمت ممکن است نسبت به سرمایه گذاری احتیاط بیشتری به خرج دهید زیرا این روند نزولی نشانگر عدم اطمینان از سوی دارندگان فعلی است. این احساس نزولی می‌تواند منجر به فروش بیشتر شده و در نتیجه قیمت سکه را بیشتر از این کاهش دهد.

در هفته گذشته، قیمت WIF بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته و از ۴ دلار به ۲ دلار رسید.

میم کوین پپه (PEPE)

پپه (PEPE) یکی دیگر از میم کوین‌های محبوب بر روی بلاک چین اتریوم است. پپه نیز اخیرا با کاهش قیمت قابل توجهی مواجه بوده و طی ماه گذشته ۳۳ درصد کاهش یافته است. با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین، این روند نزولی منعکس کننده عدم اطمینان سرمایه گذاران و تغییر به سمت سرمایه گذاری‌های پایدارتر است.

پپه اکنون با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۵۵۵۱ دلار معامل می‌شود. در هفته گذشته، میم کوین پپه نیز با کاهش ۲۸.۹ درصدای مواجه شد که نشان دهنده بالا رفتن فروش بیشتر در بازار است. با این حال، اگر احساسات بازار پس از هاوینگ بیت‌کوین بهبود یابد، این امکان وجود دارد تا پپه و سایر میم کوین‌ها به طور بالقوه روندی صعودی را تجربه کنند.

میم کوین Coq Inu (COQ)

Coq Inu به‌عنوان یک میم کوین برجسته در بلاک چین آوالانچ (AVAX) است. این میم کوین توسط اعضای کامیونیتی AVAX ایجاد شده است که البته این گروه تا به حال هیچ تصمیمی برای توزیع اولیه توکن‌هایشان نگرفته‌اند.

قیمت Cog Inu در حال حاضر ۰.۰۰۰۰۰۲۸۹۹ دلار است، افت هفتگی ۳۱ درصدی پیش از هاوینگ بیت کوین را تجربه می‌کند.. در این شرایط سرمایه گذاران نسبت به کاهش سریع قیمت Coq Inu و خطرات بازار پرنوسان این روزها، سرمایه گذاری محتاطانه را توصیه می‌کنند.

میم کوین بوک آف میم / BOOK OF MEME (BOME)

در حوزه ارزهای دیجیتال، BOME به یک میم کوین برجسته جدید در بلاک چین Solana تبدیل شده است. BOME با ادغام میم‌ کوین‌ها با قابلیت‌های ذخیره سازی و تجارت غیرمتمرکز، به دنبال ایجاد انقلابی در چشم انداز وب ۳ است.

BOME در ماه گذشته رشدی ۱۰۰۰ درصدی را تجربه کرده و به عنوان آلتکوین برجسته Solana معرفی شده است. با این حال، طی هفته گذشته، با کاهش ۳۸ درصدی مواجه شده است که سرمایه گذاران را نسبت به پایداری این رشد سریع شکاک کرده است.

میم کوین دگن (DEGEN)

Degen (DEGEN) به عنوان یک نشانه پاداش برای کاربران فعال در کانال Farcaster Degen ایجاد شد. در ابتدا به عنوان یک میم کوین تصور شد، از آن زمان طرفداران قابل توجهی در میان توسعه دهندگان، سازندگان محتوای کریپتو و علاقه مندانی که روی این سکه سرمایه گذاری کرده اند به دست آورد.

رتبه فعلی دگن در CoinMarketCap معادل ۲۲۱ و ارزش بازار آن ۳۸۷ میلیون دلار است. در حال حاضر، قیمت DEGEN با افت هفتگی ۳۲ درصدی رو به رو شده است که سرمایه‌گذاران را برای خرید بیشتر آن به دلیل کاهش شدید اخیر آن مردد کرده است.

میم کوین توشی (TOSHI)

توشی (TOSHI)، میم کوینی است که به یثاد گربه برایان آرمسترانگ و خالق مستعار بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، نام گذاری شده است. در واقع میم کوینی نوظهور به حساب می‌آید.
توشی نیز نسبت به هفته گذشته ۲۸.۴درصد کاهش داشته است. ارزش بازار ۲۰۶ میلیون دلار است و سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنند تا از سرمایه‌گذاری در این میم کوین، به‌ویژه در دوره‌ی پرنوسان منتهی به رویداد هاوینگ، اجتناب شود.

با نزدیک شدن به رویداد نصف شدن شدن پاداش استخراج بیت کوین، نظر کارشناسان و سرمایه گذاران با تجربه، بر روی حفظ فاصله استراتژیک از میم کوین‌های خاصی دلالت دارد که در بالا به ذکر آنها پرداختیم.این امکان وجود دارد تا پس از رویداد، این سکه‌ها افزایش قابل توجهی داشته باشند، اما تا آن زمان، احتیاط واجب است!

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT