تحلیل پپه بعد از هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴

تحلیل پپه بعد از هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴

زمان مطالعه 2 دقیقه

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال جهش عظیمی را تجربه می‌کند، میم کوین‌هایی مانند پپه (PEPE) نیز در همین راستا توانسته‌اند با عملکرد قیمت توجه سرمایه گذاران را جلب کند. با نزدیک شدن به رویداد نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین ، سرمایه گذاران مشتاق هستند تا پیش بینی‌های مربوط قیمت پپه را بعد از هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴ مورد بررسی قراردهند. در این پست به تحلیل پپه بعد از هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴ می پردازیم.

تحلیل پپه بعد از هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴

پپه در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷۳۶۷ دلار معامله می‌شود، که می‌توان گفت در اصل شاهد افزایش چشمگیر ۶۱۰ درصدی نسبت به ارزش خود در ماه گذشته است. این افزایش قیمت به احساسات حاکم بر بازار گاوی در سراسر حوزه ارزهای دیجیتال نسبت داده می‌شود که باعث شده است تا میم کوین‌های مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا (SHIB) در ماه گذشته به سود قابل توجهی دست یابند. (به ترتیب ۹۰٪ و ۱۹۲٪ )

تحلیل پپه بعد از هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴

تحلیل پپه بعد از هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴

علیرغم موفقیت اخیر، پپه در حال حاضر جایگاه سوم را در رده میم کوین‌های با ارزش در بازار ارزهای دیجیتال دارد.با توجه به ارزش کل بازار یعنی ۳.۴۲ میلیارد دلار ، پپه را می‌توانیم در رتبه ۴۱ کلی در رتبه بندی ارزهای دیجیتال مشاهده کنیم.

با این حال، در هفته گذشته، میم کوینِ پپه به همراه بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، رکودی را تجربه کردند و با کاهش قیمت ۱۲.۵ درصدی، با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷۵۳۶ دلار معامله شد. این مبلغ نشانگر کاهش ۷.۵۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

پیش بینی ارزش آینده پپه

سرمایه گذاران در حال گمانه‌زنی در مورد حرکت قیمت پپه بعد از هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۴ هستند.

تحلیل پپه بعد از هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴

پپه بعد از هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴

طبق گفته Changelly، حداقل هزینه معاملاتی پپه در آوریل ۲۰۲۴ می‌تواند ۰.۰۰۰۰۱۱۰ دلار باشد و در حالت حداکثری ممکن است در این ماه به ۰.۰۰۰۰۲۵۶ دلار برسد. به طور متوسط، تحلیلگران قیمت پپه را در حدود ۰.۰۰۰۰۱۸۳ دلار پیش‌بینی می‌کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT