نرم افزار حقوق و دستمزد

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد سال 2023

زمان مطالعه 22 دقیقه

نرم افزار حقوق و دستمزد راه حلی سریع و قابل اعتماد برای چالش های مدرن اجرای لیست حقوق و دستمزد کسب و کار شما ارائه می دهد. انتخاب یک سیستم حقوق و دستمزد مقرون به صرفه یک تصمیم تجاری هوشمندانه است که می تواند دقت و انطباق را هنگام مدیریت تقویم حقوق و دستمزد و ثبت مالیات شرکت شما تضمین کند.

شرکت های محبوب نرم افزار حقوق و دستمزد

اگر کسب‌وکاری هستید که به دنبال بهترین سیستم نرم‌افزار حقوق و دستمزد می‌گردید تا حقوق و دستمزد خود را روان نگه دارد، به موقع حقوق کارمندان خود را دریافت کنید و مالیات‌های خود را به درستی ثبت کنید – همه اینها با قیمتی مقرون به صرفه – رتبه‌بندی بهترین نرم‌افزار حقوق و دستمزد سال 2023 ما اینجاست تا به شما کمک کند. . ما این تحقیق را برای شما انجام داده‌ایم و جستجو را به فهرستی از نه سیستم نرم‌افزار برتر حقوق و دستمزد محدود کرده‌ایم. در بررسی های بی طرفانه ما از بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد، مقایسه برنامه های حقوق و دستمزد، قیمت، ویژگی ها و پشتیبانی مشتری این شرکت ها را خواهید یافت که به شما امکان می دهد بهترین تصمیم را برای رفع نیازهای کسب و کار منحصر به فرد خود بگیرید.

(عکس)

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد سال 2023 رتبه بندی

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد سال 2023 را مقایسه کنید

مقایسه قیمت ها برای نرم افزار حقوق و دستمزد

برای دریافت قیمت سفارشی از ارائه دهندگانی که نیازهای شما را برآورده می کنند، این پرسشنامه را پر کنید.

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد ما در جزئیات

ما مجموعه‌ای از سیستم‌های نرم‌افزار حقوق و دستمزد و بررسی‌های حرفه‌ای را برای تعیین این رتبه‌بندی از بهترین نرم‌افزار حقوق و دستمزد به طور گسترده مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده‌ایم. ما طیف گسترده ای از نقاط داده، از جمله قیمت گذاری طرح، اتوماسیون، خدمات مالیاتی، ادغام، افزونه ها، پشتیبانی مشتری و موارد دیگر را برای تعیین لیست نهایی خود در نظر گرفتیم. در اینجا سیستم‌های نرم‌افزار حقوق و دستمزد وجود دارد که باید هنگام جستجوی بهترین گزینه‌های کسب‌وکارتان برای دریافت حقوق دقیق و به موقع کارکنان خود در نظر بگیرید.

Gusto

GUSTO برای موارد زیر توصیه می شود:

کسب‌وکارهایی که می‌خواهند گزینه‌های حقوق و دستمزد را با رشدشان افزایش دهند

کسانی که می خواهند گزینه های ردیابی زمان همراه با حقوق و دستمزد کامل را داشته باشند

کارفرمایانی که چندین گزینه سپرده مستقیم می خواهند

GUSTO برای موارد زیر توصیه نمی شود:

مشاغلی که حقوق و دستمزد چند ایالتی را به عنوان یک گزینه استاندارد ترجیح می دهند

کسانی که می‌خواهند گزینه‌های کسر در طرح خدمات فقط پیمانکار گنجانده شود

شرکت های بزرگ با بیش از 1000 کارمند

برنامه ها: Gusto چهار گزینه طرح را ارائه می دهد: فقط پیمانکار، ساده، پلاس و حق بیمه. طرح Contractor Only با قیمت 35 دلار در ماه به اضافه 6 دلار برای هر پیمانکار است و شامل پرداخت های پیمانکار نامحدود در تمام 50 ایالت و 1099-NEC در پایان سال است. طرح ساده 40 دلار در ماه به اضافه 6 دلار برای هر کارمند اجرا می شود. طرح پلاس 80 دلار در ماه به اضافه 12 دلار برای هر کارمند هزینه دارد، و طرح Premium از مشتریان بالقوه می‌خواهد که مستقیماً از یک نماینده Gusto مظنه دریافت کنند.

ویژگی‌های کلیدی: همه طرح‌ها به جز فقط پیمانکار شامل: حقوق و دستمزد خدمات کامل به اضافه 1099s و W-2s، استخدام اولیه منابع انسانی و ابزارهای حضوری، مدیریت بیمه درمانی با واسطه Gusto، و گزارش‌های اولیه است. طرح پایه، ساده، فقط شامل حقوق و دستمزد برای یک ایالت واحد می شود، بنابراین اگر به خدمات حقوق و دستمزد چند ایالتی نیاز دارید، باید به پلاس یا Premium ارتقا دهید. برنامه های سطح بالاتر همچنین ویژگی هایی مانند واریز مستقیم روز بعد، قابلیت های پیشرفته منابع انسانی و ردیابی زمان را معرفی می کنند.

ملاحظات دیگر: طرح پایه گوستو در بالاترین سطح از طیف شرکت های این رتبه بندی قیمت گذاری شده است، اما مزایای قابل توجهی را ارائه می دهد که ممکن است شرکت های دیگر از شما بخواهند که برای آنها ارتقا دهید، مانند کارگزاری بیمه سلامت. اما توجه داشته باشید که ردیف طرح ساده آن فقط حقوق و دستمزد یک ایالت را پوشش می دهد. اگر به دنبال طرحی هستید که تمامی مبانی حقوق و دستمزد خدمات کامل، قابلیت های اولیه منابع انسانی و قابلیت های گزارش دهی ساده را پوشش دهد، طرح ساده گوستو ممکن است بهترین گزینه باشد. اگر به دنبال ابزارهای قدرتمندتر و جامع‌تر هستید، برنامه‌های سطح بالاتر Gusto در صورت کارکرد با بودجه شما، چیزهای زیادی برای ارائه دارند.

OnPay

ONPAY برای موارد زیر توصیه می شود:

شرکت های کوچک و متوسط

شرکت هایی که فقط به خدمات کامل حقوق و دستمزد و چند ویژگی اضافی HR نیاز دارند

هر کسی که ترجیح می دهد مجبور به ارتقاء نباشد، برای دسترسی به ویژگی ها برنامه ریزی می کند

ONPAY برای موارد زیر توصیه نمی شود:

شرکت هایی که به دنبال گزینه های یکپارچه سازی بیشتر هستند

شرکت‌هایی که می‌خواهند ویژگی‌های حسابداری و زمان‌سنجی را با هم ترکیب کنند

کسب و کارهایی که قصد دارند مقیاس قابل توجهی داشته باشند

برنامه ها: OnPay یک طرح حقوق و دستمزد تک و کامل را به مبلغ 40 دلار در ماه به اضافه 6 دلار برای هر کارمند در ماه ارائه می دهد. این شامل واریز مستقیم، پرونده های مالیاتی، W-2s، 1099s، راه اندازی و انتقال داده، ادغام نرم افزار، و ابزارهای منابع انسانی است.

ویژگی‌های کلیدی: نرم‌افزار حقوق و دستمزد OnPay تمامی پایه‌هایی را که یک کسب‌وکار برای راه‌اندازی و راه‌اندازی حقوق و دستمزد نیاز دارد، پوشش می‌دهد و همچنین خدمات تخصصی برای صنایعی مانند رستوران‌ها، مزارع، سازمان‌های غیرانتفاعی و شرکت‌های بزرگ با بیش از ۵۰۰ کارمند را ارائه می‌کند. دارای قابلیت های سلف سرویس کارکنان و همچنین ادغام حسابداری و ردیابی زمان با نرم افزارهای محبوب است. ویژگی های منابع انسانی آن جامع است و شامل نمودارهای سازمانی، مزایا، و مقایسه یکپارچه کارگران است. این نرم افزار همچنین دارای قابلیت های سفارشی گزارش حقوق و دستمزد است.

ملاحظات دیگر: در حالی که خدمات حقوق و دستمزد OnPay با قیمت بالاتری نسبت به خدمات ارائه شده توسط شرکت های موجود در این رتبه بندی است، این یک برنامه خدمات کامل است که نیازی به پرداخت هزینه برای افزونه ها یا ارتقاء ندارد. اگر می‌خواهید فهرست دستمزد، منابع انسانی و سایر ابزارهای مدیریت کارمندان خود را در یک مکان جمع کنید، OnPay یک انتخاب عالی است. با این حال، اگر یک کسب‌وکار بسیار کوچک هستید که به دنبال راه‌حل پایه حقوق و دستمزد هستید، یا به ویژگی‌های اضافی زیادی نیاز ندارید، ممکن است گزینه طرح دیگری به شما کمک کند. علاوه بر این، گزینه های ادغام OnPay تا حدودی محدود است. اگر در حال حاضر از محصولات خاصی استفاده می کنید، OnPay ممکن است بهترین گزینه نباشد.

Intuit QuickBooks

Intuit QUICKBOOKS برای موارد زیر توصیه می شود:

کسب و کارهای کوچک تا متوسط

کسانی که می خواهند نرم افزار حسابداری QuickBooks را با حقوق و دستمزد جفت کنند

هرکسی که خواهان مالیات فدرال و ایالتی باشد به صورت خودکار ثبت می شود

Intuit QUICKBOOKS برای موارد زیر توصیه نمی شود:

صاحبان مشاغلی که می خواهند تا حد امکان برای حقوق اولیه پرداخت کنند

صاحبان مشاغلی که ترجیح می دهند مالیات های محلی نیز خودکار باشد

کسانی که خواهان گزینه های ادغام متعدد برای حقوق و دستمزد خارج از محصولات Intuit هستند

برنامه ها: سه طرح برای خدمات حقوق و دستمزد Intuit QuickBooks وجود دارد. QuickBooks Payroll Core 45 دلار در ماه به اضافه 5 دلار برای هر کارمند هزینه دارد و عملکردهای اساسی حقوق و دستمزد، از جمله واریز مستقیم روز بعد و برخی از ابزارهای اساسی منابع انسانی مانند مزایای سلامتی و طرح های 401(k) را پوشش می دهد. سطح بعدی، Payroll Core + Simple Start 70 دلار در ماه به اضافه 5 دلار برای هر کارمند هزینه دارد و برخی از ویژگی های حسابداری اضافی مانند ردیابی هزینه و صورتحساب را معرفی می کند. گزینه بالاترین طرح، Payroll Core + Plus است که 130 دلار در ماه به اضافه 5 دلار برای هر کارمند هزینه دارد و دارای ویژگی هایی مانند ردیابی زمان و ردیابی موجودی است.

ویژگی های کلیدی: شرکت مادر QuickBooks Intuit محصولات شناخته شده ای در حوزه های مالیاتی، بازاریابی و حسابداری دارد. اگر شرکت شما در حال حاضر از این محصولات دیگر استفاده می کند یا با آنها درگیر است، ادغام آنها با نرم افزار حقوق و دستمزد شما گزینه ای است که ارزش بررسی دارد، به خصوص اگر از QuickBooks برای حسابداری استفاده می کنید. گزینه های حقوق و دستمزد QuickBooks همچنین دارای سپرده های روز بعد و ثبت خودکار مالیات های ایالتی و فدرال است. برنامه های سطح بالاتر تعدادی ابزار حسابداری را ارائه می دهند که به ویژه برای ردیابی موجودی، مسافت پیموده شده و جریان نقدی و همچنین اتصال کانال های مختلف فروش مفید خواهند بود.

ملاحظات دیگر: ارائه طرح پایه QuickBooks، Payroll Core، یکی از گران ترین شرکت ها در این رتبه بندی است. اگر به دنبال یک سیستم حقوق و دستمزد ساده برای رفع نیازهای یک کسب و کار کوچک هستید، ممکن است مقرون به صرفه ترین انتخاب نباشد. با این حال، اگر مایل به ارتقاء به یک برنامه سطح بالاتر هستید یا در حال حاضر با سایر محصولات Intuit که مایل به ادغام آن هستید کار می کنید، به طور بالقوه می توانید یک تجربه قدرتمند همه کاره برای شرکت خود ایجاد کنید که حقوق و دستمزد، منابع انسانی و منابع انسانی را در بر می گیرد. حسابداری در یک پلت فرم واحد

Patriot

PATRIOT برای موارد زیر توصیه می شود:

مشاغل با بودجه محدودتر

صاحبان مشاغل عمدتاً در ایالات متحده مستقر هستند

کسانی که گزینه ارتقاء را برای خدمات مالیاتی ترجیح می دهند

PATRIOT برای موارد زیر توصیه نمی شود:

شرکت هایی در خارج از ایالات متحده و یا با کارمندان مستقر در خارج از کشور

کسانی که می خواهند ویژگی های حقوق و دستمزد، حسابداری و منابع انسانی را به صورت خودکار بسته بندی کنند

شرکت های بزرگتر با کارکنان زیادی برای مدیریت

برنامه ها: پاتریوت دو گزینه طرح را برای حقوق و دستمزد ارائه می دهد، خدمات پایه و کامل. حقوق و دستمزد پایه 17 دلار در ماه به اضافه 4 دلار برای هر کارمند یا پیمانکار هزینه دارد، در حالی که برنامه حقوق و دستمزد خدمات کامل 37 دلار در ماه به اضافه 4 دلار برای هر کارمند یا پیمانکار هزینه دارد. تفاوت اصلی بین این دو طرح این است که خدمات کامل شامل تشکیل پرونده و واریز مالیات های فدرال، ایالتی و محلی است.

ویژگی های کلیدی: Patriot برای مشاغل کوچک تا بزرگ با 1 تا 500 کاربر طراحی شده است. این شرکت ادعا می کند که مشتریانش به طور متوسط کمتر از سه دقیقه حقوق و دستمزد را اجرا می کنند. طرح پایه همه چیزهایی را که یک کسب و کار برای راه اندازی و راه اندازی حقوق و دستمزد نیاز دارد ارائه می دهد، از جمله سپرده گذاری مستقیم، اقلام تعهدی بازمانده، توانایی پرداخت به پیمانکاران، حقوق و دستمزد نامحدود، W-2s، و بسیاری از امکانات یکپارچه سازی. ارتقای طرح خدمات کامل شامل خدمات مالیاتی می شود.

ملاحظات دیگر: Patriot یک نرم افزار نسبتاً بدون حاشیه است. برای کسب و کارهای کوچک که در جستجوی یک راه حل حقوق و دستمزد ساده و مقرون به صرفه هستند، ممکن است مناسب باشد. با این حال، پاتریوت ویژگی هایی مانند زمان حضور و غیاب کارمندان، منابع انسانی یا حسابداری را شامل نمی شود. امکان ادغام و افزودنی وجود دارد، اما این کار صورت حساب شما را بالا می برد و کسانی که به دنبال نرم افزار جامع تری هستند احتمالا گزینه مناسب تری از یکی از شرکت های دیگر در این رتبه بندی پیدا خواهند کرد.

Rippling

ریپلینگ برای موارد زیر توصیه می شود:

مشاغلی که می خواهند حقوق و دستمزد را با سایر خدمات منابع انسانی و تجاری ترکیب کنند

شرکت‌های کوچک و متوسط با کارمندان خارج از کشور یا قصد دارند در سطح بین‌المللی گسترش پیدا کنند

کارگزاران و حسابدارانی که به دنبال فروش مجدد خدمات حقوق و دستمزد به مشتریان خود هستند

ریپلینگ برای موارد زیر توصیه نمی شود:

مشاغل بسیار کوچک با نیازهای اولیه پردازش حقوق و دستمزد

کسانی که آزمایش رایگان را ترجیح می دهند

کسانی که ترجیح می دهند در دسترس بودن پشتیبانی تلفنی فوری باشند

طرح‌ها: Rippling سه بسته «ابر» را ارائه می‌کند که دارای ابزارها و خدمات مختلف است. HR Cloud پردازش حقوق و دستمزد را با ورود و خروج کارکنان، مدیریت مزایا، زمان و حضور و غیاب و سایر جنبه‌های مدیریت منابع انسانی ترکیب می‌کند. IT Cloud بر ابزارهای مدیریت برنامه ها، موجودی و دستگاه ها تأکید دارد. Finance Cloud پردازش حقوق و دستمزد را همراه با مدیریت هزینه ها، کارت های اعتباری شرکتی و پرداخت قبض ارائه می دهد.

ویژگی‌های کلیدی: شرکت‌هایی که در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کنند ممکن است Rippling را بسیار جذاب بدانند. ابزارها و خدمات این شرکت می‌تواند به شما کمک کند تا کارکنان بین‌المللی را وارد کنید، پرداخت‌ها را با ارزهای محلی مختلف تنظیم کنید، و از رعایت قوانین محلی در خارج از کشور اطمینان حاصل کنید. حتی می‌توانید سیاست‌ها و مزایا را برای هر کشوری که در آن فعالیت می‌کنید سفارشی کنید. برای شرکت‌هایی که کارمندانی در سرتاسر جهان دارند، این خدمات می‌تواند یک مزیت بسیار مهم باشد.

ملاحظات دیگر: قیمت گذاری Rippling به ویژه شفاف نیست، فقط بیان می کند که خدمات از 8 دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود. شما باید با یک نماینده شرکت کار کنید تا یک پیشنهاد کامل بر اساس مشخصات کسب و کار خود دریافت کنید. در حالی که این شرکت یک پلت فرم قدرتمند برای ادغام خدمات فناوری اطلاعات، منابع انسانی و مالی ارائه می دهد، مشاغل کوچک با بودجه محدودتر یا کسانی که فقط به دنبال خدمات حقوق و دستمزد ساده هستند، ممکن است بخواهند گزینه های دیگری را در این رتبه بندی در نظر بگیرند.

Paychex

PAYCHEX برای موارد زیر توصیه می شود:

کسب و کارهای کوچکی که می خواهند ویژگی های منابع انسانی در برنامه حقوق و دستمزد آنها گنجانده شود

کسانی که مایل به پشتیبانی 24 ساعته از طریق تلفن، چت و فرم آنلاین هستند

کسانی که طیف گسترده ای از گزینه های یکپارچه سازی با حسابداری و سایر نرم افزارهای تجاری را می خواهند

PAYCHEX برای موارد زیر توصیه نمی شود:

کسب و کارهایی که تنها چند کارمند دارند به دنبال راه حلی پایه و ارزان قیمت حقوق و دستمزد هستند

کسانی که به دنبال قیمت گذاری شفاف برای طرح های سطح بالاتر هستند

کسانی که خواهان یک دوره آزمایشی رایگان هستند

طرح ها: طرح های حقوق و دستمزد Paychex Flex دارای چهار سطح است: Essentials، Select، Pro و Enterprise. قیمت گذاری فقط به صورت آنلاین برای سطح Essentials در دسترس است، که هزینه آن 39 دلار در ماه به اضافه 5 دلار برای هر کارمند است. برای به دست آوردن قیمت سفارشی برای سطوح بالاتر، باید با نماینده Paychex کار کنید. همه طرح ها شامل پردازش حقوق و دستمزد با امکان کار با متخصص حقوق و دستمزد، اداره مالیات بر حقوق، خدمات دفتر کل، و گزینه پرداخت به کارکنان از طریق چک کاغذی، سپرده مستقیم، پرداخت انعام برای کارکنان انعام داده شده یا کارت پرداخت است.

ویژگی‌های کلیدی: همه برنامه‌ها شامل برخی از ابزارهای اولیه منابع انسانی، ویژگی‌های مدیریت نیروی کار و ادغام می‌شوند، اما کاربران برای دسترسی به مجموعه کامل‌تری از قابلیت‌های منابع انسانی باید سطوح برنامه را ارتقا دهند. گزینه‌هایی مانند تخصیص دستمزد، پیش‌نمایش چک حقوق، غربالگری قبل از استخدام، و تجزیه و تحلیل سفارشی و گزارش‌دهی فقط با طرح Pro و همچنین طرح Enterprise در دسترس هستند. خدمات مزایا به‌عنوان افزونه‌ها برای همه سطوح طرح در دسترس هستند، اما گزینه‌هایی مانند COBRA، طرح‌های فقط پرمیوم و HSA فقط به‌عنوان افزونه در سطح حرفه‌ای در دسترس هستند.

ملاحظات دیگر: برای بهره‌مندی از مزایای کامل خدمات Paychex، کسب‌وکارها احتمالاً باید به یک طرح سطح بالاتر ارتقاء دهند، و اگر به دنبال مقایسه سریع هستید، عدم وجود قیمت شفاف در مورد این طرح‌ها ممکن است جذاب نباشد. پیگیری مکالمه با نماینده شرکت ممکن است برای کسانی که علاقه مند به مجموعه کامل تری از ویژگی های ارائه شده توسط طرح حرفه ای بالاترین سطح هستند، مفید باشد، که می تواند به شما امکان دهد منابع انسانی، مزایا و خدمات حقوق و دستمزد خود را در یک سیستم قرار دهید. با این حال، کسانی که به دنبال گزینه های ساده تر و مقرون به صرفه تر هستند که فقط بر حقوق و دستمزد تمرکز می کنند، ممکن است بخواهند گزینه هایی را که در لیست بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد ارزان رتبه بندی کرده ایم در نظر بگیرند.

Square

مربع برای موارد زیر توصیه می شود:

کسب و کارهای کوچکی که به دنبال ترکیب پردازش حقوق و دستمزد با سایر خدمات Square هستند

شرکت هایی که برای موقعیت های پرداختی تنها به پیمانکاران متکی هستند

ردیابی زمان یکپارچه و واردات نکات و میزان کمیسیون کارگران

مربع برای موارد زیر توصیه نمی شود:

شرکت های بسیار کوچک به دنبال ارائه دهنده خدمات حقوق و دستمزد کم هزینه هستند

مشاغلی که از POS Square یا سایر خدمات استفاده نمی کنند

کسانی که می‌خواهند گزینه‌های پرداخت سریع‌تری را بدون راه‌اندازی یک حساب Square خاص داشته باشند

طرح ها: دو گزینه طرح وجود دارد. حقوق و دستمزد مربع برای کارمندان و پیمانکاران 35 دلار در ماه به اضافه 5 دلار برای هر کارمند در ماه هزینه دارد. برنامه حقوق و دستمزد این شرکت برای مشاغلی که فقط پیمانکاران را استخدام می کنند 5 دلار در ماه به ازای هر پیمانکار پرداخت می شود. هر دو طرح پرداخت نامحدود در ماه را ارائه می دهند و می توانند در هر زمان لغو شوند. طرحی که فقط برای پیمانکار انجام می شود نسبتاً کاملاً ساده است، اما 1099s و پرداخت با سپرده مستقیم، چک یا برنامه نقدی را ارائه می دهد. طرح حقوق و دستمزد برای کارمندان و پیمانکاران یک رویکرد خدمات کامل تری را ارائه می دهد که شامل ویژگی هایی مانند پرونده های مالیاتی و پرداخت ها، حقوق و دستمزد چند ایالتی، کارت های زمانی، برنامه کارمند و موارد دیگر است.

ویژگی‌های کلیدی: طرح صرفاً پیمانکار در بین شرکت‌های این رتبه‌بندی منحصربه‌فرد است و اگر منحصراً با پیمانکاران کار می‌کنید، گزینه‌ای مناسب و اقتصادی برای دریافت حقوق آنها است. اگر قبلاً با سایر محصولات Square کار می‌کنید، مانند سیستم نقطه فروش (POS) آن یا پردازش کارت اعتباری، راه‌های زیادی برای ادغام ویژگی‌ها در محصولات وجود دارد، مانند وارد کردن نکات و پورسانت‌ها از POS شما. ادغام Square Team Management همچنین برخی از ویژگی‌های مفید مانند همگام‌سازی ساعات، بررسی فروش و مدیریت مجوزها را ارائه می‌دهد.

ملاحظات دیگر: برای کسب و کارهایی که قبلاً از سایر محصولات Square استفاده می کنند، ادغام حقوق و دستمزد Square ممکن است گزینه ای آسان و ساده برای دریافت حقوق کارمندان شما باشد. با این حال، اگر به دنبال ترکیب خدمات منابع انسانی یا حسابداری با نرم افزار حقوق و دستمزد خود هستید، شرکت های دیگر در این رتبه بندی ممکن است مناسب تر باشند. قیمت Square در وسط طیف شرکت های رتبه بندی ما قرار می گیرد. اگر قیمت بزرگترین مورد شماست یا اگر یک کسب و کار بسیار کوچک هستید، ممکن است بخواهید به رتبه بندی بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد ارزان ما نگاهی بیندازید.

SurePayroll

SUREPAYROLL برای موارد زیر توصیه می شود:

مشاغل کوچک با نیازهای اولیه حقوق و دستمزد

شرکت هایی که خواهان خدمات حقوق و دستمزد هستند اما مایلند اظهارنامه مالیاتی خود را خودشان ارسال کنند

شرکت هایی که به دنبال بسته حقوق و دستمزد ارزان هستند

SUREPAYROLL برای موارد زیر توصیه نمی شود:

مشاغلی که می خواهند حقوق و دستمزد را با ردیابی زمان ترکیب کنند

سازمان هایی که برای پردازش حقوق و دستمزد خود به انواع ادغام های شخص ثالث نیاز دارند

کسب و کارهای کوچک به دنبال راه حلی برای حقوق و دستمزد هستند که با شرکت آنها رشد کند

برنامه ها: SurePayroll دارای دو گزینه طرح است، بدون ثبت مالیات و خدمات کامل. طرح بدون ثبت مالیات 19.99 دلار در ماه به اضافه 4 دلار برای هر کارمند هزینه دارد و وظایف استاندارد حقوق و دستمزد را انجام می دهد. طرح خدمات کامل 29.99 دلار در ماه به اضافه 5 دلار برای هر کارمند قیمت دارد و شامل تمام ویژگی های طرح بدون تشکیل پرونده مالیاتی، به علاوه تهیه و تشکیل اظهارنامه مالیاتی شرکت شما است.

ویژگی های کلیدی: SurePayroll در کار با مشاغل با کمتر از 10 کارمند متخصص است. برنامه خدمات کامل SurePayroll مالیات حقوق و دستمزد را محاسبه، پرداخت و ثبت می کند و همچنین دارای پردازش حقوق و دستمزد دو روزه است. برای هزینه های اضافی، تشکیل پرونده مالیاتی محلی و ایالتی، ادغام نرم افزار حسابداری و ادغام ساعت زمان در دسترس است. SurePayroll همچنین بر ارائه خدمات حقوق و دستمزد برای کسانی که یک خانواده یا پرستاران را مدیریت می کنند تأکید می کند و حتی وبلاگ ها و راهنماهای مخصوص پرستاران را ارائه می دهد.

ملاحظات دیگر: SurePayroll یک گزینه نرم افزار حقوق و دستمزد بدون زواید برای مشاغل بسیار کوچک است، اما همه چیزهایی را که برای راه اندازی و اجرای لیست حقوق و دستمزد نیاز دارید را دارد. در رتبه بندی بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد ارزان ما دقیقاً پشت پاتریوت قرار دارد و دو گزینه طرح ساده و قیمت گذاری شفاف را برای هر سرویس افزودنی ارائه می دهد. با این حال، اگر برنامه‌هایی برای رشد بیش از ۱۰ کارمند دارید، ممکن است یکی از شرکت‌های دیگر در این رتبه‌بندی که فضای بیشتری را برای مقیاس‌پذیری ارائه می‌دهد، به شما خدمات بهتری بدهد.

ADP

ADP برای موارد زیر توصیه می شود:

مشاغل کوچک، متوسط و بزرگ

مشاغلی که می خواهند نرم افزار حقوق و دستمزد را با سایر عملکردهای مدیریت منابع انسانی و کسب و کار ادغام کنند

شرکت‌هایی که افزونه‌ها و برنامه‌های رایگان و مبتنی بر هزینه را از اشخاص ثالث می‌خواهند

ADP برای موارد زیر توصیه نمی شود:

شرکت هایی که خواهان قیمت گذاری شفاف برای بسته های نرم افزاری حقوق و دستمزد هستند

مشاغلی که خواهان آزمایش رایگان یا ضمانت بازگشت پول هستند

کسب و کارهای بسیار کوچک با تعداد انگشت شماری کارمند که خواهان یک گزینه کم هزینه هستند

برنامه ها: ADP هفت بسته حقوق و دستمزد را در دو دسته ارائه می دهد: برنامه های RUN برای مشاغل کوچک با یک تا 49 کارمند و برنامه های Workforce Now برای شرکت های متوسط و بزرگ. برنامه های RUN عبارتند از Essential Payroll، Enhanced Payroll، Complete Payroll و HR Plus و HR Pro Payroll و HR. هر یک از طرح های RUN شامل تشکیل پرونده مالیاتی، تحویل حقوق و دستمزد و واریز مستقیم است و ویژگی های بیشتری با هر ردیف طرح اضافه می شود.

برنامه‌های نیروی کار اکنون ضروری، پیشرفته و ممتاز هستند. هر سه برنامه Workforce Now شامل حقوق و دستمزد و مالیات، ابزارهای منابع انسانی، استخدام جدید، و نگهداری سوابق دیجیتالی می‌شوند و ویژگی‌های بیشتری با هر ردیف طرح اضافه می‌شود.

ویژگی‌های کلیدی: ویژگی‌ها و افزونه‌های ADP طیف وسیعی از خدمات حقوق و دستمزد و منابع انسانی را اجرا می‌کنند، و انتخاب لایه‌های طرح به این معنی است که شرکت‌ها می‌توانند گزینه‌ای را پیدا کنند که متناسب با نیازهای خود و همچنین اهداف آینده باشد. اگر فقط به دنبال یک گزینه حقوق و دستمزد ساده و مقرون به صرفه هستید، سایر شرکت‌های موجود در رتبه‌بندی ما ممکن است انتخاب بهتری باشند، اما اگر برنامه‌هایی برای مقیاس‌بندی دارید یا می‌خواهید خدمات حقوق و دستمزد و منابع انسانی خود را در یک بسته نرم‌افزاری واحد قرار دهید که دارای ادغام بسیاری نیز باشد. احتمالات، ADP ممکن است با این لایحه مطابقت داشته باشد.

ملاحظات دیگر: یک نقطه ضعف بالقوه برای مشتریان بالقوه این است که قیمت ADP بسیار سفارشی شده است و برای دریافت قیمت به اطلاعات اولیه کمی نیاز دارد. شما باید اطلاعات تماس خود و برخی اطلاعات اولیه در مورد شرکت خود را ارائه دهید. سپس یک نماینده تماس می گیرد تا یک نقل قول دقیق به شما ارائه دهد. این فرآیند می‌تواند مقایسه گزینه‌های بالقوه شما را دشوار کند، اما اگر به ویژگی‌های منابع انسانی که همراه با برخی از برنامه‌های ADP هستند علاقه‌مند باشید، ممکن است همچنان ارزشمند باشد.

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد برای مشاغل کوچک در سال 2023

کسب و کارهای کوچک همیشه نیازهای منحصر به فردی خواهند داشت. خواه یک کسب و کار تک نفره یا دو نفره باشید که در خانه فعالیت می کنید، یک رستوران شلوغ، یا شرکتی که اغلب با پیمانکاران مستقل کار می کند، باید بودجه خود را با خدمات حقوق و دستمزد و ویژگی هایی که می توانند کسب و کار شما را سر و صدا نگه دارند، متعادل کنید. ما رتبه‌بندی تخصصی خدمات نرم‌افزار حقوق و دستمزد را ایجاد کرده‌ایم که به طور خاص برای مشاغل کوچک طراحی شده‌اند تا بتوانید متناسب با صنعت و نیازهای خود بیابید.

رتبه بندی کامل ما از بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد برای مشاغل کوچک را بررسی کنید.

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد ارزان 2023

در حالی که برخی از شرکت‌ها سیستم‌های حقوق و دستمزد کامل را ارائه می‌کنند که شامل منابع انسانی، مدیریت مزایا و حتی حسابداری می‌شود، برخی از کسب‌وکارهایی که از بودجه آگاه هستند ممکن است به همه آن زنگ‌ها و سوت‌های اضافی نیاز نداشته باشند. برای کسانی که به دنبال تعادل خدمات حقوق و دستمزد ساده با کمترین قیمت هستند، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. ما نگاهی انداختیم به آنچه که شرکت های حقوق و دستمزد برای متعادل کردن ارزش و هزینه ارائه می دهند و تعیین کردیم که کدام یک با صورت حساب مناسب هستند.

برای اطلاع از اینکه کدام شرکت ها این کاهش را انجام می دهند، از رتبه بندی کامل ما در مورد بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد ارزان دیدن کنید.

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد برای حسابداران در سال 2023

حسابداران ممکن است خود را در موقعیت منحصربفرد اجرای حقوق و دستمزد و ثبت مالیات از طرف مشتریان بیابند. یک سیستم نرم افزار حقوق و دستمزد قدرتمند می تواند به شما کمک کند چندین مشتری را در یک پلتفرم مدیریت کنید و در عین حال خطاها را کاهش دهید، در زمان صرفه جویی کنید و از انطباق اطمینان حاصل کنید.

سیستم‌های حقوق و دستمزد که با نرم‌افزار حسابداری ادغام می‌شوند و همچنین امتیازات اضافی را برای حسابداران ارائه می‌دهند، مانند تخفیف‌های ویژه و ادامه تحصیلات حرفه‌ای، احتمالاً جذاب‌ترین گزینه‌ها هستند. ما انتخاب‌ها را با در نظر گرفتن همه این قابلیت‌ها محدود کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تعیین کنید کدام نرم‌افزار حقوق و دستمزد ممکن است برای شما و مشتریانتان مناسب‌تر باشد.

در رتبه بندی کامل ما از بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد برای حسابداران بیشتر بخوانید.

نرم افزار حقوق و دستمزد چیست؟

نرم افزار حقوق و دستمزد یک فناوری مبتنی بر اینترنت است که توسط شرکت ها برای مدیریت چک های حقوق کارکنان و موارد دیگر استفاده می شود. این موضوع نحوه پرداخت حقوق کارکنان خود را تغییر داده است. استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد به شرکت ها این امکان را می دهد تا با سیستمی کار کنند که برای تسهیل فرآیند پرداخت حقوق و دستمزد طراحی شده است.

هنگامی که برای اولین بار نرم افزار حقوق و دستمزد را برای شرکت خود خریداری می کنید، باید اطلاعاتی در مورد شرکت، امور مالی و کارکنان آن وارد کنید. راه‌هایی برای خودکار کردن فرآیند حقوق و دستمزد وجود دارد، مانند تنظیم تقویم حقوق و دستمزد. این می تواند در طولانی مدت زمان زیادی را برای شما صرفه جویی کند.

همچنین بسیاری از خدمات نرم افزار حقوق و دستمزد وجود دارد که می توانند با نرم افزار حسابداری و ردیابی زمان ادغام شوند. این می تواند به حذف خطاها کمک کند زیرا مجبور نیستید به صورت دستی ساعات کار کارمند خود را برای هر دوره پرداخت اضافه کنید.

چه کسی باید از نرم افزار حقوق و دستمزد استفاده کند؟

هر شرکتی که کارمند داشته باشد می تواند از سیستم نرم افزار حقوق و دستمزد بهره مند شود. به طور سنتی، بخش حسابداری یک شرکت یا بخش منابع انسانی (HR) حقوق و دستمزد را مدیریت می کند. آنها معمولاً سوابق کارمندان را نگه می دارند، ساعات کار را زیر نظر می گیرند، چک می نویسند و برای کسب و کار مالیات می گیرند. اما این می تواند یک فرآیند طولانی باشد و باعث ایجاد خطا شود، به خصوص زمانی که این بخش ها وظایف دیگری برای تکمیل دارند. به همین دلیل، بسیاری از شرکت‌ها از نرم‌افزار حقوق و دستمزد برای تسهیل فرآیند استفاده می‌کنند.

سرویس درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) می‌گوید برون‌سپاری این مسئولیت‌ها می‌تواند تصمیم خوبی برای یک کسب‌وکار باشد، و بیان می‌کند که «بسیاری از کارفرمایان برخی یا تمام حقوق و دستمزد و وظایف مالیاتی مربوطه خود را برون‌سپاری می‌کنند (مانند کسر کردن، گزارش‌دهی، و پرداخت تأمین اجتماعی، مدیکر). و مالیات بر درآمد) به ارائه دهندگان خدمات حقوق و دستمزد شخص ثالث. ارائه دهندگان خدمات حقوق و دستمزد شخص ثالث می توانند به اطمینان از برآورده شدن مهلت های پرونده و الزامات سپرده کمک کنند و عملیات تجاری را تا حد زیادی ساده کنند.

یک نظرسنجی اخیر از Deloitte نشان داد که 62٪ از پاسخ دهندگان آمریکای شمالی از سلف سرویس تلفن همراه برای پرداخت حقوق و دستمزد استفاده می کنند. حدود 99 درصد از پاسخ دهندگان صورتحساب پرداخت آنلاین الکترونیکی دریافت می کنند.

نرم افزار حقوق و دستمزد چگونه کار می کند؟

نرم افزار حقوق و دستمزد یک رابط کاربر پسند برای اجرای لیست حقوق و دستمزد کسب و کار شما فراهم می کند و راه اندازی معمولاً فقط چند مرحله ساده را انجام می دهد:

هنگامی که برای اولین بار حساب خود را راه اندازی می کنید، اطلاعات بانکی شرکت و حساب های بانکی کارکنان خود را به نرم افزار حقوق و دستمزد خود مرتبط می کنید.

اغلب اوقات، شما همچنین این فرصت را خواهید داشت که هر نرم افزار حسابداری یا ردیابی زمان را که شرکت شما استفاده می کند، پیوند دهید.

هنگامی که ارائه نرم افزار حقوق و دستمزد با تمام اطلاعات لازم در مورد کسب و کار خود را به پایان رساندید، می توانید به راحتی تقویم حقوق و دستمزد خود را اجرا کنید و بسیاری از ارائه دهندگان به شما اجازه می دهند فرآیند را خودکار کنید.

از وب‌سایت ارائه‌دهنده حقوق و دستمزد یا برنامه تلفن همراه، می‌توانید حقوق و دستمزد را با چند کلیک ساده پردازش کنید و مطمئن شوید که دستمزد کارکنانتان مستقیماً به حساب بانکی آنها در روز پرداخت واریز می‌شود. واریز مستقیم سریع برای هر نرم افزار حقوق و دستمزد خوب ضروری است. بر اساس نظرسنجی دریافت پول در آمریکا، 93 درصد از پاسخ دهندگان حقوق خود را از طریق واریز مستقیم دریافت می کنند.

سایر مزایای قابل توجه استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد عبارتند از:

خدمات مالیاتی: با نرم افزار حقوق و دستمزد خود، می توانید مالیات کسب و کار خود را محاسبه کنید، و بسیاری از ارائه دهندگان گزینه هایی برای ثبت خودکار و پرداخت مالیات های فدرال، ایالتی و محلی شما دارند. این می تواند ساعت های بی شماری را از کار شما صرفه جویی کند. Intuit QuickBooks گزارش می دهد که صاحبان مشاغل در هر دوره پرداخت نزدیک به پنج ساعت را صرف مدیریت مالیات بر حقوق می کنند.

سوابق کارمندان: ارائه‌دهنده حقوق و دستمزد شما نیز معمولاً W-2 و 1099 را در ابتدای سال زمانی که زمان آن است که آنها مالیات خود را ثبت کنند، برای آنها ارسال می‌کند.

خدمات منابع انسانی: بسیاری از ارائه‌دهندگان نرم‌افزار حقوق و دستمزد ویژگی‌های منابع انسانی مانند ابزارهای داخلی و مدیریت مزایا را نیز ارائه می‌کنند.

در نرم افزار حقوق و دستمزد به دنبال چه چیزی باشم؟

(جدول)

اکثر مشاغل از سرمایه گذاری در نرم افزار حقوق و دستمزد قابل اعتماد سود خواهند برد. نظرسنجی جهانی حقوق و دستمزد ارنست و یانگ در سال 2021 نشان داد که مهمترین موانع برای عملیات حقوق و دستمزد کارآمد شامل داده‌های نادرست، تغییرات نظارتی، بودجه محدود، محدودیت‌های زمانی و اولویت‌های رقابتی است. این نظرسنجی همچنین نشان داد که یکی از ملاحظات کلیدی برای تبدیل عملیات حقوق و دستمزد «داده‌ها و رابط‌های پاک بین منابع انسانی، حقوق و دستمزد، امور مالی و مالیات» است. شرکت هایی که در این رتبه بندی قرار دارند، همگی ترکیبی از موارد زیر را در گزینه های طرح خود ارائه می دهند:

مالیات

نرم افزار حقوق و دستمزد ابزار مفیدی برای اطمینان از ثبت صحیح مالیات شما است. علاوه بر محاسبه مالیات، نرم‌افزار حقوق و دستمزد مالیات‌های تجاری فدرال، ایالتی و محلی شما را بایگانی و پرداخت می‌کند، اگرچه معمولاً هزینه‌های اضافی برای تشکیل پرونده و پرداخت با استفاده از نرم‌افزار شما دارد. خرید نرم افزار حقوق و دستمزد که به طور خودکار مالیات های شما را ثبت می کند، برای شرکت هایی که تیم حسابداری داخلی برای مدیریت مالیات های تجاری ندارند، تصمیمی هوشمندانه است. اکثر ارائه‌دهندگان نرم‌افزار دقت و انطباق را تضمین می‌کنند، که می‌تواند به صاحبان کسب‌وکار آرامش خاطر بدهد که در فصل مالیاتی نیازی به پرداخت مالیات یا جریمه اضافی نخواهند داشت.

ادغام ها

نرم افزار حقوق و دستمزد همچنین با سایر برنامه های تجاری مانند نرم افزار ردیابی زمان و نرم افزار حسابداری ادغام می شود تا روند کار را آسان کند و جای کمتری برای خطا باقی بگذارد. اگر شرکت شما قبلاً از محصولات تخصصی برای این نوع ردیابی و سازماندهی داده استفاده می کند، ادغام این برنامه ها در نرم افزار حقوق و دستمزد آسان تر از همیشه است. بسیاری از سیستم‌های نرم‌افزار حقوق و دستمزد نیز گزینه‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها و گزارش‌دهی را ارائه می‌دهند، که می‌تواند به شما کمک کند تا تمام اطلاعات خود را برای تصمیم‌گیری استراتژیک‌تر تجاری ترکیب کنید.

سپرده های مستقیم

یکی از ویژگی های مهم نرم افزار حقوق و دستمزد، واریز مستقیم است. در حالی که همه شرکت های حقوق و دستمزد سپرده مستقیم ارائه می دهند، تعداد روزهای سپرده گذاری متفاوت است. چهار روز جدول زمانی استانداردی است که با اکثر برنامه های اولیه پیدا خواهید کرد. با این حال، بسیاری از شرکت ها پردازش حقوق و دستمزد دو روزه یا حتی یک روزه را با برنامه های سطح بالاتر ارائه می دهند. مطمئن شوید که شرکتی را با جدول زمانی واریز مستقیم انتخاب کنید که نیازهای تقویم حقوق و دستمزد شما را برآورده کند.

افزونه های منابع انسانی

همچنین ممکن است علاقه مند باشید که قابلیت های نرم افزار حقوق و دستمزد خود را با افزونه های HR گسترش دهید. همه ارائه دهندگان افزونه های HR ارائه نمی دهند و قیمت ویژگی های اختیاری HR می تواند به سرعت افزایش یابد. برخی از شرکت‌ها خدمات اولیه منابع انسانی مانند ورود به سیستم را در برنامه‌های پایه خود ارائه می‌کنند، اما شما معمولاً برای دسترسی به خدمات پیشرفته‌تر مانند فهرست‌های شغلی، ردیابی متقاضیان، و امضا و ذخیره اسناد، باید سطوح برنامه را ارتقا دهید. در حالی که این خدمات ممکن است هزینه اولیه بیشتری داشته باشند، ممکن است مزایای قابل توجهی را با اجازه دادن به شما برای مدیریت منابع انسانی و حقوق و دستمزد خود از یک پلت فرم ارائه دهند.

هزینه نرم افزار حقوق و دستمزد چقدر است؟

شرکت‌های نرم‌افزار حقوق و دستمزد در رتبه‌بندی‌های ما، همگی بر روی یک ساختار قیمت‌گذاری با هزینه ماهانه پایه به‌علاوه هزینه اضافی کمتر برای هر کارمند کار می‌کنند. به عنوان مثال، کم هزینه ترین طرح پایه ما، طرح پایه حقوق و دستمزد پاتریوت است. هزینه آن 17 دلار به اضافه 4 دلار برای هر گیرنده در ماه است. گران‌ترین طرح پایه ما، هسته حقوق و دستمزد آنلاین Intuit QuickBooks با 45 دلار به‌علاوه 5 دلار برای هر دریافت‌کننده در ماه است.

برای مشاغلی که سعی در کاهش هزینه ها دارند، خرید اولیه ممکن است بزرگترین مانع در استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد باشد. با این حال، هزینه ماهانه نرم افزار حقوق و دستمزد به احتمال زیاد ارزش آن را دارد. یک مطالعه QuickBooks گزارش می دهد که “31٪ از صاحبان مشاغل نگران انجام تمام وظایف مالی و عملیاتی خود هستند” و 25٪ احساس می کنند برای فصل مالیات آماده نیستند. اگر قیمت‌گذاری مهم‌ترین نگرانی شماست، یکی از شرکت‌هایی را در نظر بگیرید که در رتبه‌بندی بهترین نرم‌افزار حقوق و دستمزد ارزان ما قرار دارند.

نرم افزار حقوق و دستمزد به شما کمک می کند مالیات خود را محاسبه کنید، و بسیاری از طرح ها به طور خودکار مالیات کسب و کار فدرال، ایالتی و محلی را برای شما ثبت و پرداخت می کنند. این می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند و از اشتباهات مالیاتی پرهزینه جلوگیری کند. اگر می‌خواهید درباره نحوه مقابله دو شرکت نرم‌افزار حقوق و دستمزد با رتبه برتر ما بیشتر بدانید، راهنمای ما در مورد Gusto در مقابل Intuit QuickBooks را بررسی کنید.

چگونه بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد را برای کسب و کار خود انتخاب کنم؟

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام نرم افزار حقوق و دستمزد برای شرکت شما بهترین است، ماهیت کسب و کار خود و آنچه به طور خاص نیاز دارید را در نظر بگیرید. مفید است که این سوالات را از خود بپرسید:

اندازه کسب و کار شما چقدر است؟

شما چند کارمند دارید؟؟

کارمندان شما ساعتی هستند یا حقوق بگیر؟

چند وقت یکبار حقوق کارمندان خود را می دهید؟

بودجه شما برای نرم افزار حقوق و دستمزد چقدر است؟

چه کسی تقویم حقوق و دستمزد شما را مدیریت خواهد کرد؟

ارائه پاسخ‌های واضح به نحوه اجرای فرآیند حقوق و دستمزد، گام مهمی در انتخاب نرم‌افزار حقوق و دستمزد است. برنامه های خاصی برای رفع نیازهای مشاغل با اندازه های مختلف طراحی شده است. اگر صاحب کسب‌وکار کوچکی هستید، ممکن است یکی از شرکت‌های موجود در بهترین نرم‌افزار حقوق و دستمزد کسب‌وکارهای کوچک در سال 2023 به شما بهترین خدمات را بدهد.

همچنین باید کارکنانی را که استخدام می کنید در نظر بگیرید:

برای کارگران ساعتی: کارگران ساعتی ممکن است نیاز به ادغام های ردیابی زمان را برای نظارت آسان بر ساعت هایی که به کارکنان شما پرداخت می شود دیکته کنند، در حالی که این ممکن است برای کارمندان حقوق بگیر اهمیت کمتری داشته باشد.

برای پیمانکاران: اگر به شدت با پیمانکاران کار می کنید، ممکن است بخواهید با شرکتی مانند Square یا Gusto بروید که گزینه های خاص پیمانکار را با نرخ های تخفیف ارائه می دهد.

تعداد کارکنان نیز بر قیمت کلی نرم افزار حقوق و دستمزد شما تأثیر می گذارد. قیمت گذاری بر اساس کارمزد پایه ماهانه به اضافه هزینه کمتر برای هر گیرنده است. این می تواند به سرعت بسته به اندازه شرکت شما جمع شود و باید هنگام تصمیم گیری در مورد بودجه حقوق و دستمزد در نظر گرفته شود. ثبت خودکار مالیات و خدمات منابع انسانی نیز معمولاً در برنامه های سطح بالاتر گنجانده شده است و ممکن است برای تیم های کوچکتر منابع انسانی و حسابداری مفید باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد برای شما و آشنایی با ویژگی هایی که نیاز دارید، راهنمای عمیق ما، نحوه انتخاب نرم افزار حقوق و دستمزد را بخوانید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT