بهترین هاست مدیریت شده وردپرس

بهترین هاست مدیریت شده وردپرس در سال 2023

زمان مطالعه 15 دقیقه

از 10 میلیون وب سایت برتر در سراسر جهان، بیش از 40٪ سایت های وردپرسی هستند. این یک برنامه تجاری محبوب به دلیل کد منبع باز و انعطاف پذیری تجارت الکترونیکی است. بهترین هاست مدیریت شده وردپرس را در ادامه معرفی کرده ایم.

بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی وب، برنامه های میزبانی وردپرس خود مدیریت و مدیریت شده را ارائه می دهند. با این حال، بهترین شرکت های میزبان وردپرس مدیریت شده، پشتیبانی درجه یک، پشتیبان گیری خودکار و مهاجرت رایگان سایت را ارائه می دهند.

خرید هاست خارجی

مقایسه میزبانی مدیریت شده وردپرس ما به 9 سرویس با قیمت های شروع از 4 تا 30 دلار در ماه نگاه می کند. ما ویژگی‌های کلیدی، گزینه‌های پشتیبانی مشتری و افزونه‌ها را ارزیابی می‌کنیم. رتبه بندی های ما را در زیر مشاهده کنید تا بهترین راه حل میزبانی مدیریت شده وردپرس را برای کسب و کار خود بیابید.

بهترین خدمات میزبانی وردپرس مدیریت شده در جزئیات

یک سرویس میزبانی مدیریت شده وردپرس شامل ذخیره سازی سایت و پهنای باند است. محدودیت ها بسته به میزبان وب متفاوت است. برخی از راه حل ها دارای دامنه و آدرس ایمیل رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر از چندین وب سایت پشتیبانی می کنند. رتبه‌بندی ما هر پلتفرم میزبانی مدیریت شده وردپرس را در میان ویژگی‌ها و عملکردهای اصلی ارزیابی می‌کند تا بتوانید ارائه‌دهندگان را به راحتی مقایسه کنید.

بهترین هاست مدیریت شده وردپرس SiteGround

SiteGround رتبه 1 را در رتبه بندی ما از بهترین شرکت های میزبان وردپرس مدیریت شده دارد. این برنامه هاست مشترک با شبکه تحویل محتوا (CDN)، گواهینامه های SSL رایگان (لایه سوکت های امن) و به روز رسانی خودکار وردپرس را ارائه می دهد. SiteGround به پلتفرم Google Cloud (برای شبکه و ذخیره سازی خود) و یک شبکه سرور فوق سریع برای اطمینان از سرعت و ثبات بالای سایت متکی است.

برنامه ها: سه طرح میزبانی وردپرس SiteGround شامل StartUp، GrowBig و GoGeek است. قیمت ها از 14.99 دلار تا 39.99 دلار در ماه متغیر است، با نرخ های پایین تر برای پیش پرداخت سالانه و مشتریان جدید. در حالی که طرح ورودی از یک سایت وردپرس پشتیبانی می کند، سایر اشتراک ها امکان چندین وب سایت وردپرس را فراهم می کنند. همه بسته ها شامل ترافیک نامحدود و حساب های ایمیل نامحدود هستند.

در اینجا نحوه برنامه ها متفاوت است:

راه اندازی: یک نصب وردپرس، 10 گیگابایت فضای وب و 10000 بازدید ماهانه. SiteGround روزانه پشتیبان گیری را ذخیره می کند و به پایگاه داده های نامحدود اجازه می دهد.

GrowBig: نصب نامحدود، 20 گیگابایت فضای وب و 100000 بازدید ماهانه. بک آپ های درخواستی، محیط مرحله بندی و اجرای سریعتر PHP را اضافه می کند.

GoGeek: نصب نامحدود وردپرس، 40 گیگابایت فضای وب و 400000 بازدید ماهانه. علاوه بر ویژگی های GrowBig، یکپارچه سازی Git، DNS خصوصی و پشتیبانی اولویت دار را دریافت می کنید.

ویژگی های کلیدی:

قابلیت‌های تجارت الکترونیک: اشتراک‌های SiteGround با گواهی‌های SSL رایگان (بیایید استاندارد را از قبل نصب شده رمزگذاری کنیم، یا می‌توانید Wildcard SSL را انتخاب کنید) و نصب رایگان WooCommerce ارائه می‌شود.

سرعت و عملکرد سایت: سرویس CDN محتوا را در سرورهای جهانی ذخیره می کند و از صفحات پاسخگو بدون توجه به مکان بازدیدکنندگان اطمینان حاصل می کند. پیکربندی‌های ذخیره اختیاری با تمام پلن‌ها و بالاترین سطح منابع در GoGeek نیز عملکرد سایت را بهبود می‌بخشد.

امنیت: SiteGround از چندین ابزار برای محافظت از سایت وردپرس شما استفاده می کند، از جمله فایروال برنامه وب (WAF)، سیستم آنتی ربات هوش مصنوعی و ابزارهای محافظت از هرزنامه.

سایر ملاحظات: همراه با میزبانی مدیریت شده وردپرس، SiteGround راه حل های میزبانی ابری را ارائه می دهد. این سرویس منابع تضمین شده را فراهم می کند، ایده آل اگر وب سایت تجاری شما بیش از 400000 بازدید ماهانه داشته باشد. چت زنده، تهیه بلیط و پشتیبانی تلفنی آن نیز به شرکت شما مراقبت حرفه ای را می دهد که برای ادامه کار سایت خود نیاز دارد.

در بررسی کامل ما بیشتر بخوانید.

بهترین هاست مدیریت شده وردپرس WP Engine »

موتور WP

WP Engine در رتبه بندی ما از بهترین شرکت های میزبانی WP مدیریت شده، جایگاه شماره 2 را دارد. وظایف مدیریت میزبانی اولیه از به روز رسانی خودکار وردپرس و PHP گرفته تا پشتیبان گیری روزانه و اسکن خطر پلاگین را انجام می دهد. زیرساخت ابری WP Engine از کش بهینه شده وردپرس استفاده می کند و شامل سرویس CDN می شود.

برنامه ها: WP Engine پنج برنامه میزبانی مدیریت شده وردپرس و پنج نسخه WooCommerce را ارائه می دهد. برنامه های وب سایت وردپرس از 20 دلار ماهانه برای یک سایت، 25000 بازدید و 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی محلی شروع می شود. با پرداخت 194 دلار در ماه، می توانید تا 30 وب سایت با 400000 بازدیدکننده داشته باشید. بسته های WooCommerce مدیریت شده با بازدیدهای مشابه، ذخیره سازی و نصب وردپرس از 24 دلار ماهانه شروع می شود، اما شامل جستجوی فوری فروشگاه، ادغام Stripe Connect و ایجاد فروشگاه با یک کلیک می شود. هزینه برنامه 30 سایت ماهانه 234 دلار است. WP Engine همچنین اشتراک‌های حق بیمه قابل تنظیم را ارائه می‌دهد که از 600 دلار برای وردپرس مدیریت شده و 800 دلار برای WooCommerce مدیریت شده شروع می‌شود.

ویژگی های کلیدی:

امنیت و پشتیبان‌گیری: با به‌روزرسانی خودکار هسته وردپرس و تمدید خودکار گواهینامه‌های SSL، از سایت‌ها در برابر آسیب‌پذیری‌ها محافظت کنید. کاربران از پشتیبان گیری روزانه برای جلوگیری از از دست رفتن داده ها و داشبوردهایی برای ارائه بینش عملی بهره می برند.

ساخت سایت: از ابزارهایی برای ساخت و میزبانی چندین وب سایت وردپرس استفاده کنید، مانند محیط های مرحله و توسعه با یک کلیک، 10 تم سایت برتر و بلوک های Genesis برای ایجاد سریعتر سایت ها.

تجارت الکترونیک: یک طرح میزبانی مدیریت شده وردپرس را انتخاب کنید که برای WooCoomerce بهینه شده است تا دو برابر سرعت صفحه، به روز رسانی خودکار WooCommerce و محصولات فروشگاه نامحدود دریافت کنید.

ملاحظات دیگر: WP Engine یک ابزار مهاجرت رایگان دارد و پشتیبانی تلفنی در همه برنامه ها به جز اشتراک پایه (استارت آپ) در دسترس است. بعلاوه، می توانید Global Edge Security را برای کاهش DDOS پیشرفته و WAF اضافه کنید.

در بررسی کامل ما بیشتر بخوانید.

Namecheap »

(جدول)

نام ارزان

Namecheap با IONOS برای رتبه 3 در رتبه بندی ما از بهترین گزینه های میزبانی وردپرس مدیریت شده است. این شرکت میزبانی به شما امکان می دهد یک سایت وردپرس را با قیمت ماهانه کمتر نسبت به اکثر رقبا مدیریت کنید. این یک CDN رایگان، پشتیبان گیری و بازیابی با یک کلیک و به روز رسانی خودکار وردپرس را ارائه می دهد.

برنامه ها: صاحبان مشاغل می توانند از بین سه طرح میزبانی مدیریت شده وردپرس را انتخاب کنند. همه شامل CDN رایگان هستند، اما فقط سطوح برتر گواهینامه های SSL رایگان ارائه می دهند. تفاوت اشتراک ها به این صورت است:

EasyWP Starter: با 6.88 دلار ماهانه، Namecheap 10 گیگابایت حافظه SSD برای 50000 بازدید از سایت فراهم می کند.

EasyWP Turbo: 12.88 دلار در ماه برای 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 1.5 برابر رم و CPU بیشتر هزینه دارد تا بتواند 200000 بازدید را انجام دهد.

EasyWP Supersonic: با 19.88 دلار ماهانه، 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی و دو برابر CPU و RAM بیشتر برای مدیریت 400000 بازدید از سایت دریافت می کنید.

ویژگی های کلیدی:

ضمانت آپتایم: پلتفرم ابری کاملاً کانتینری Namecheap سه برابر سریعتر از میزبانی سنتی است و 99.90٪ آپتایم و 99.99٪ برای طرح Supersonic را تضمین می کند.

داشبورد کاربر: Namecheap یک رابط کاربری واحد برای مدیریت سایت‌ها، دامنه‌ها و نسخه‌های پشتیبان وردپرس شما فراهم می‌کند.

دسترسی به فایل SFTP: برای کسب و کارهایی که فایل های حساسی دارند، می توانید آنها را با استفاده از پروتکل انتقال فایل امن (SFTP) به سایت خود انتقال دهید.

سایر ملاحظات: Namecheap محصولات و خدمات بسیاری از جمله ثبت دامنه، ایمیل تجاری و امنیت وب سایت را ارائه می دهد. برای شرکت هایی که می خواهند فروشندگان را ادغام کنند، امکان خرید چندین سرویس از طریق Namecheap وجود دارد.

در بررسی کامل ما بیشتر بخوانید.

IONOS »

(جدول)

IONOS

IONOS با Namecheap در رتبه 3 در رتبه بندی بهترین خدمات میزبانی وردپرس مدیریت شده ما قرار دارد. این ارزان‌ترین هاست وردپرس است، با برنامه‌هایی که از ۲ دلار در ماه برای سال اول شروع می‌شود. همه اشتراک‌ها از یک سایت وردپرس، گواهی SSL رایگان و دامنه رایگان برای سال اول پشتیبانی می‌کنند.

برنامه ها: IONOS سه برنامه میزبانی مدیریت شده را ارائه می دهد که شامل ویژگی های زیر است:

شروع: با قیمت معمولی 4 دلار در ماه، 25 گیگابایت فضای ذخیره سازی، یک حساب ایمیل و 9 گیگابایت رم دریافت می کنید.

رشد: با 8 دلار ماهانه، IONOS 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی، پنج حساب ایمیل و 15 گیگابایت رم ارائه می دهد.

تقویت: ماهیانه 12 دلار برای 75 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 10 حساب ایمیل و 20 گیگابایت رم هزینه دارد.

ویژگی های کلیدی:

امنیت: IONOS حفاظت DDoS، پشتیبان گیری روزانه و بازیابی فضای ذخیره سازی و پایگاه داده، فیلترهای ضد فیشینگ و ضد هرزنامه، و اسکن بدافزار را فراهم می کند.

دستیار وردپرس: دستیار با پیشنهاد مضامین و افزونه های وردپرس به ساخت سریع سایت شما کمک می کند.

ابزارهای توسعه دهنده: IONOS یک ابزار خط فرمان و Git را برای کنترل مدیریت نسخه ارائه می دهد. همچنین iPv6 آماده است.

ملاحظات دیگر: اگر به دنبال یک هاست وردپرس هستید که از فروشگاه های آنلاین پشتیبانی می کند، از IONOS قدردانی خواهید کرد. خدمات میزبانی ابری آن به WooCommerce، Magento، PrestaShop، ShopWare و OpenCart گسترش می یابد.

در بررسی کامل ما بیشتر بخوانید.

بهترین هاست مدیریت شده وردپرس Nexcess »

(جدول)

ضرورت

پیوندهای ضروری با InMotion برای رتبه 5 در رتبه بندی ما از بهترین خدمات میزبانی وردپرس مدیریت شده در سال 2023. همه اشتراک های مدیریت شده WordPress شامل حساب های ایمیل نامحدود، پشتیبانی متخصص وردپرس و بدون محدودیت ترافیک بودند.

برنامه ها: Nexcess هشت پلن را ارائه می دهد که فقط با GoDaddy (هشت) و WP Engine (شش) قابل مقایسه است. بسته ها دارای وردپرس مدیریت شده، ویژگی های امنیتی و عملکرد یکسان هستند. اما مقادیر مختلف ذخیره سازی، پهنای باند، و کارگران PHP. قیمت 19 دلار ماهانه برای یک سایت با 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 2 ترابایت پهنای باند است. این طرح 20 کارگر PHP مقیاس شده خودکار را فراهم می کند. و شما می توانید به طرح Enterprise با 449.55 دلار به مدت سه ماه مقیاس کنید. از 250 سایت وردپرس با 800 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 10 ترابایت پهنای باند پشتیبانی می کند. اینترپرایز 70 کارگر PHP مقیاس شده خودکار در هر سایت دارد.

ویژگی های کلیدی:

کارگران PHP: اگر سایت شما ترافیک سنگینی داشته باشد، Nexcess تعداد بیشتری از کارکنان PHP را از طریق مقیاس خودکار مستقر می کند.

میزبانی مدیریت شده وردپرس: با یک کلیک محیط های مرحله بندی، صفحه سازها و Yoast داخلی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سایت ها را به سرعت بسازید.

عملکرد و امنیت: اشتراک‌ها گواهینامه‌های رایگان SSL، CDN ارائه شده توسط Cloudflare و نمایشگر عملکرد افزونه را ارائه می‌دهند.

ملاحظات دیگر: اگرچه Nexcess بیش از سایر ارائه دهندگان میزبانی وردپرس مدیریت شده هزینه دارد، اما یک راه حل مقیاس پذیر برای شرکت هایی با چندین سایت یا فروشگاه های آنلاین است. همراه با وردپرس، Nexcess از WooCommerce و Magento پشتیبانی می کند. فروشگاه ساز آنلاین هم دارد.

در بررسی کامل ما بیشتر بخوانید.

میزبانی InMotion »

(جدول)

میزبانی InMotion

InMotion با Nexcess در رتبه پنجم بهترین میزبانی وردپرس مدیریت شده در سال 2023 ما قرار دارد. این یک گواهینامه SSL مادام العمر رایگان، پهنای باند نامحدود و فضای ذخیره سازی وب سایت بیشتری نسبت به رقبا ارائه می دهد.

برنامه ها: InMotion دارای چهار برنامه میزبانی مدیریت شده وردپرس است: WP Core، WP Launch، WP Power و WP Pro. فقط WP Pro برای صورتحساب ماهانه در دسترس است. سایر اشتراک ها به مدت یک یا دو ساله نیاز دارند. قیمت از 11.99 دلار تا 30.99 دلار ماهانه با صورتحساب سالانه متغیر است. طرح پایه محدود به دو وب سایت، 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 10 آدرس ایمیل است. سه بسته دیگر شامل سایت های وردپرس نامحدود، فضای ذخیره سازی SSD و حساب های ایمیل است. بسته به برنامه، کارکنان PHP از دو تا شش در هر سایت متغیر هستند.

ویژگی های کلیدی:

مجموعه امنیتی: اشتراک InMotion شما دارای گواهینامه SSL رایگان، حفاظت DDoS و اسکن و وصله بدافزار است.

ابزارهای بازاریابی و سایت: 150 دلار اعتبار تبلیغاتی، سازنده وب سایت و بیش از 200 قالب رایگان دریافت می کنید.

عملکرد: از یک سایت مرحله‌بندی، ویژگی‌های توسعه‌دهنده و یک ابزار ذخیره چند نمایه WP برای بهبود وب‌سایت وردپرس خود استفاده کنید.

ملاحظات دیگر: این ارائه دهنده میزبان وردپرس افزونه هایی مانند پشتیبان گیری خودکار روزانه و Google Workspace را نیز ارائه می دهد. یا میزبانی WooCommerce را برای کارکنان بیشتر PHP در هر سایت و یک سرور خصوصی مجازی مبتنی بر ابر (VPS) انتخاب کنید.

در بررسی کامل ما بیشتر بخوانید.

بهترین هاست مدیریت شده وردپرس DreamHost »

(جدول)

دریم هاست

DreamHost در رتبه بندی ما از بهترین خدمات میزبانی وردپرس مدیریت شده در رتبه 7 قرار دارد. نرم افزار وردپرس و گواهینامه Let’s Encrypt SSL با برنامه های میزبانی مدیریت شده وردپرس DreamPress از پیش نصب شده است. علاوه بر این، همه اشتراک‌ها شامل حساب‌های ایمیل نامحدود بودند.

برنامه ها: DreamHost سه برنامه DreamPress را با صورتحساب ماهانه یا سالانه ارائه می دهد. همه از یک نصب وردپرس پشتیبانی می کنند. قیمت ها از 19.95 دلار ماهانه یا 16.95 دلار ماهانه با پیش پرداخت سالانه شروع می شود. طرح‌های با قیمت بالاتر دارای حافظه SSD بیشتر و تماس‌های پشتیبانی تلفنی هستند و شامل نسخه پولی Jetpack Professional می‌شوند. دریم هاست برای سایت هایی با 100000 تا یک میلیون بازدید کننده ماهانه مناسب است.

ویژگی های کلیدی:

عملکرد سایت: DreamHost منابع سایت مدیریت شده وردپرس شما را ایزوله می کند و دارای کش داخلی است.

پشتیبان گیری: پشتیبان گیری خودکار و درخواستی با بازیابی یک کلیک، بازیابی فایل های شما را آسان می کند.

مرحله بندی: از یک محیط sandbox بدون تجربه کدنویسی برای آزمایش ایمن تغییرات استفاده کنید.

ملاحظات دیگر: برنامه های DreamPress DreamHost از قبل برای WooCommerce پیکربندی شده است، که برای فروشندگان آنلاین عالی است. میزبان وب همچنین بسیاری از خدمات حرفه ای مانند مدیریت وب سایت، بازاریابی و طراحی را ارائه می دهد.

در بررسی کامل ما بیشتر بخوانید.

GoDaddy »

(جدول)

GoDaddy در رتبه 8 ما از بهترین خدمات میزبانی وردپرس مدیریت شده است. این تنها میزبان وردپرس است که یک دروازه پرداخت داخلی را با برنامه های مدیریت شده وردپرس خود ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای ابزار مهاجرت رایگان سایت، پشتیبان گیری روزانه و اشتراک های تک و چند سایت است.

برنامه ها: بسته های میزبانی وردپرس GoDaddy شامل چهار راه حل تک سایتی است: فروشگاه های Basic، Deluxe، Ultimate و Managed WooCommerce. سطح ورودی 14.99 دلار در ماه هزینه دارد. نسخه WooCommerce ماهانه 19.99 دلار برای مشتریان جدید با پیش پرداخت سالانه هزینه دارد و با 359.88 دلار تمدید می شود. ابزارهای داخلی خرید و موجودی، ادغام بازار و نرخ های حمل و نقل با تخفیف را اضافه می کند. چهار طرح چند سایتی (Managed WordPress Pro 5، 10، 25، و 50) از 39.99 دلار تا 229.99 دلار ماهانه متغیر است. هر کدام سایت های مرحله بندی، یک دامنه رایگان برای سال اول و پنج تا 50 نصب وردپرس را ارائه می دهند.

ویژگی های کلیدی:

درگاه پرداخت: GoDaddy Payments به شما امکان می دهد کارت های اعتباری و بدهی اصلی را بپذیرید. شما به ازای هر تراکنش آنلاین 2.3 درصد به اضافه 30 سنت پرداخت می کنید.

اسکن و حذف بدافزار: هر 24 ساعت، GoDaddy پایگاه داده و فایل های سایت شما را برای بدافزار اسکن می کند. در صورت یافتن، میزبان وب ظرف 48 ساعت آن را حذف می کند.

بهینه سازی سایت: GoDaddy از سرورهای متعادل کننده بار استفاده می کند و GTmetrix را ارائه می دهد تا بتوانید عملکرد سایت خود را آزمایش و تنظیم کنید.

ملاحظات دیگر: GoDaddy راه حل هایی را برای فروشگاه های آنلاین و آجری، از سیستم های نقطه فروش (POS) گرفته تا پیوندهای پرداخت آنلاین ارائه می دهد. در نتیجه، این یک فروشنده خوب برای شرکت هایی است که خواهان خدمات اضافی فراتر از میزبانی وب هستند.

در بررسی کامل ما بیشتر بخوانید.

میزبانی AccuWeb »

(جدول)

میزبانی وب AccuWeb

نرخ میزبانی Accuweb شماره 9 در رتبه بندی ما از بهترین خدمات میزبانی وردپرس مدیریت شده است. اشتراک های میزبانی مدیریت شده از 500000 بازدید کننده ماهانه سایت، از جمله حساب های ایمیل، مهاجرت رایگان سایت، و گواهی Sectigo SSL پشتیبانی می کند.

برنامه ها: میزبانی Accuweb امکان صدور صورتحساب ماهانه، سالانه یا سه ساله را با نرخ های پایین تر برای مدت طولانی تر می دهد. در اینجا نحوه برنامه ها متفاوت است:

راه اندازی ++: ماهیانه 8.99 دلار برای پنج سایت، 100000 بازدید ماهانه، 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 1 ترابایت پهنای باند و 2 گیگابایت رم است.

++ حرفه ای: با 14.99 دلار ماهانه، می توانید سایت های نامحدود با حداکثر 250000 بازدید کننده ماهانه، 75 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 2 ترابایت پهنای باند و 3 گیگابایت رم داشته باشید.

++ پیشرفته: 18.99 دلار ماهانه برای سایت های نامحدود، 500000 بازدید ماهانه، 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 3 ترابایت پهنای باند و 4 گیگابایت رم.

ویژگی های کلیدی:

امنیت و پشتیبان‌گیری: Accuweb Hosting حفاظت ضد بدافزار، گواهی‌های SSL رایگان، پشتیبان‌گیری روزانه و حفاظت DDoS را ارائه می‌کند.

وب سایت وردپرس کاملاً مدیریت شده: سایت شما دارای برنامه و افزونه های وردپرس مانند Yoast SEO از پیش نصب شده است. به علاوه، شما می توانید مکان سرور خود را انتخاب کنید.

عملکرد: میزبانی Accuweb 99.90٪ ضمانت آپتایم، برنامه های به راحتی مقیاس پذیر و حساب های وردپرس ایزوله ارائه می دهد.

سایر ملاحظات: میزبانی Accuweb منابع تضمین شده و پشتیبانی فنی سازمانی را برای برنامه های WooCommerce مبتنی بر وردپرس خود ارائه می دهد. بنابراین سایت‌های تجارت الکترونیک با 500000 یا کمتر بازدیدکننده ماهانه می‌توانند با اطمینان از میزبانی Accuweb استفاده کنند.

در بررسی کامل ما بیشتر بخوانید.

هاست مدیریت شده وردپرس چه تفاوتی با میزبانی معمولی وردپرس دارد؟

یک شرکت میزبان وردپرس مدیریت شده، فرآیندهای پشتیبان، مانند نصب به‌روزرسانی‌های هسته وردپرس و پشتیبان‌گیری از سرورها را مدیریت می‌کند. بهترین هاست های مدیریت شده وردپرس معمولاً سطح بالاتری از پشتیبانی و ابزار را برای شناسایی و حذف بدافزارها، به روز رسانی تم ها و افزونه های وردپرس و انجام حافظه پنهان در سطح سرور ارائه می دهند.

در مقابل، یک سرویس خود مدیریتی، صاحبان مشاغل را ملزم می کند که این وظایف اداری را به صورت دستی مدیریت کنند. ممکن است هشدارهایی دریافت کنید و برای به‌روزرسانی برنامه‌ها و پشتیبان‌گیری از پایگاه‌های داده نیاز به ورود به حساب خود داشته باشید. در صفحه اطلاعات میزبانی وب چیست، سؤالات متداول میزبانی وردپرس خود و مدیریت شده را مشاهده کنید.

انواع مختلف هاست وردپرس مدیریت شده چیست؟

میزبان های وب ممکن است از اصطلاحات مختلفی برای خدمات استفاده کنند. اما به طور کلی هاست مدیریت شده وردپرس زیر مجموعه ای از میزبانی وردپرس است. به سطح خدماتی که از هاست دریافت می کنید اشاره دارد. در این مورد، میزبانی مدیریت شده وردپرس یک سرویس کامل است، در حالی که راه حل های خود مدیریتی بیشتر گزینه ای هستند که خودتان آن را انجام دهید.

یک میزبان وردپرس مدیریت شده ممکن است انواع مختلف سرور را خارج از نسخه های وردپرس ارائه دهد. سرورها می توانند از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مختلفی مانند WordPress، PrestaShop یا Magento پشتیبانی کنند. با این حال، برخی برای وردپرس بهینه شده اند. به عنوان مثال، DreamHost و InMotion میزبانی VPS WordPress را ارائه می دهند.

به دنبال انواع دیگر میزبانی وب هستید؟

وقتی صحبت از بهترین راه حل برای وب سایت تجاری شما می شود، چندین راه حل وجود دارد. رتبه ما از بهترین خدمات میزبانی وردپرس در سال 2023 خدمات مدیریت شده و خود مدیریت شده را در نظر می گیرد، در حالی که راهنمای ما برای بهترین میزبانی وب به برنامه های میزبانی مشترک نگاه می کند. به یاد داشته باشید که در رتبه بندی بهترین میزبانی وب برای مشاغل کوچک، انتخاب های برتر ما را بررسی کنید.

هزینه هاست وردپرس مدیریت شده چقدر است؟

میزبانی مدیریت شده وردپرس بین 4 تا 30 دلار ماهانه برای اشتراک پایه و 12 تا 999 دلار ماهانه برای برنامه های سطح بالا متغیر است. در بیشتر موارد، بسته ورودی از تعداد محدودی از بازدیدکنندگان سایت و نصب وردپرس پشتیبانی می کند. ممکن است ویژگی های کمتری نسبت به نسخه های با قیمت بالاتر داشته باشد.

همه ارائه دهندگان میزبانی مدیریت شده وردپرس یک دامنه رایگان برای سال اول ارائه نمی دهند یا شامل حساب های ایمیل با همه اشتراک ها نیستند. به همین ترتیب، برخی از شرکت های میزبان تنها از یک وب سایت وردپرس پشتیبانی می کنند، در حالی که برخی دیگر اجازه نصب نامحدود را می دهند.

مقایسه قیمت بین میزبان وب نیز قطع و خشک نمی شود. سرویس‌های گران‌تر ممکن است ابزارهای بیشتری برای سایت‌های تجارت الکترونیک، ویژگی‌های امنیتی پیشرفته یا یک محیط مرحله‌بندی با یک کلیک ارائه دهند.

چگونه بهترین هاست وردپرس مدیریت شده را برای خود انتخاب کنیم

از آنجایی که راه حل ها بسته به ارائه دهنده و برنامه متفاوت است، درک نیازها و نتایج دلخواه شما بسیار مهم است. یک کسب و کار آجر و ملات که خواهان یک سایت اولیه برای ترافیک محدود است، نسبت به یک فروشگاه تجارت الکترونیکی که برای افزایش موجودی و بازدیدکنندگان سایت برنامه ریزی می کند، نیازهای کمتری دارد.

هنگام بررسی شرکت هایی که میزبانی مدیریت شده وردپرس را ارائه می دهند، این عوامل را در نظر بگیرید:

تجربه فنی: آیا خودتان وب سایت وردپرس خود را طراحی و می سازید؟ اگر چنین است، ممکن است یک برنامه وردپرس مدیریت شده با سازنده سایت، قالب های صفحه رایگان و افزونه های SEO را ترجیح دهید.

خدمات مشتری: به کانال های پشتیبانی ارائه شده توسط ارائه دهندگان نگاه کنید. بیشتر آنها چت زنده و تهیه بلیط را ارائه می دهند، اما همه خدمات شامل پشتیبانی تلفنی نمی شوند. به یاد داشته باشید که نظرات کاربران را بخوانید و به دنبال مشکلات مربوط به زمان انتظار طولانی یا عوامل کمتر آگاه باشید.

مقیاس پذیری: به حداکثر ترافیک مجاز سایت توسط میزبان وب نگاه کنید. اگر قصد دارید تجارت آنلاین خود را فراتر از این محدودیت ها گسترش دهید یا ترافیک بیشتری را در فصول تعطیلات تجربه کنید، ببینید آیا ارائه دهنده مقیاس خودکار را ارائه می دهد یا خیر.

ویژگی‌های اضافی: به قابلیت‌های دیگری که ممکن است سایت شما به آن نیاز داشته باشد فکر کنید، مانند دروازه‌های پرداخت داخلی، محیط‌های مرحله‌بندی و ابزارهای تجارت الکترونیک.

ارزش و قیمت: بودجه خود را با در نظر گرفتن هزینه های تجدید، نه معاملات یکباره، تعیین کنید. اما به منابع، بهینه سازی سایت و ابزارهای عملکرد ارائه شده توجه کنید، زیرا یک سایت با بارگذاری سریع می تواند در دراز مدت نتیجه دهد.

سوالات متداول

مزایای هاست مدیریت شده وردپرس چیست؟

میزبانی وردپرس مدیریت شده چندین مزیت مانند نصب اولیه آسان تر و مدیریت طولانی مدت سایت را ارائه می دهد. بسیاری از سرویس‌ها پیکربندی وردپرس را از قبل نصب یا با یک کلیک ارائه می‌کنند. اکثر آنها دارای نمایندگی های پشتیبانی وردپرس متخصص برای کمک به مسائل فنی هستند که می تواند به صاحبان بدون تجربه توسعه وب کمک کند.

بر خلاف میزبانی خود مدیریتی، میزبان های وب مدیریت شده اغلب راه حل های پشتیبان گیری خودکار دارند. این می تواند از دست دادن تصادفی داده ها جلوگیری کند و تلاش های دستی را حذف کند. داشبوردهای کاربرپسند به شما امکان می دهند چندین سایت را از یک مکان واحد مدیریت کنید.

به طور کلی، شرکت های میزبان وردپرس مدیریت شده امنیت، راحتی و پشتیبانی بهتری نسبت به میزبانی خود مدیریت ارائه می دهند.

چگونه می توانم سایت وردپرس خود را به حساب میزبانی جدید مدیریت شده وردپرس خود منتقل کنم؟

بسیاری از بهترین هاست های مدیریت شده وردپرس ابزارهای انتقال رایگان را ارائه می دهند که این فرآیند را نسبت به انتقال دستی آسان تر می کند. قبل از مهاجرت، همیشه از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و دستورالعمل های میزبان وب خود را بررسی کنید.

یک مهاجر وردپرس را از طریق داشبورد سایت یا سی پنل خود دانلود کنید. سپس آدرس دامنه خود را انتخاب کنید. بسته به ابزار، ممکن است لازم باشد پایگاه داده یا دایرکتوری های ریشه دیگری را انتخاب کنید.

اکثر برنامه ها شما را در هر مرحله راهنمایی می کنند. برخی ممکن است یک رمز مهاجرت ارائه دهند یا از شما بخواهند جزئیات سایت مقصد را ثبت کنید. هنگامی که برای شروع انتقال کلیک کنید، ابزار وب سایت وردپرس شما را به مکان جدید خود منتقل می کند.

آیا شرکت های وردپرس مدیریت شده از سایت من نسخه پشتیبان تهیه می کنند؟

در حالی که بسیاری از هاست های مدیریت شده وردپرس از وب سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می کنند، بازه زمانی بازیابی متفاوت است. و همه ارائه دهندگان اطلاعات و محتوای سایت شما را حفظ نمی کنند. سیاست‌های پشتیبان‌گیری را برای سرویس میزبانی وب خود مرور کنید تا مشخص کنید چه چیزی شامل می‌شود.

به عنوان مثال، Namecheap فایل‌ها را برای هر وب‌سایت EasyWP برای اهداف بازیابی سرور ذخیره می‌کند، اما از کاربران وردپرس می‌خواهد کپی‌های محلی را حفظ کنند. IONOS پشتیبان‌گیری روزانه از پایگاه‌های داده شما ایجاد می‌کند اما آنها را تنها به مدت هفت روز نگه می‌دارد. در مقابل، WP Engine، SiteGround و Nexcess به طور خودکار پشتیبان‌گیری را برای طول‌های مختلف حفظ می‌کنند.

آیا می توانم ارائه دهنده میزبان وردپرس مدیریت شده خود را تغییر دهم؟

شما می توانید ارائه دهندگان میزبانی وب را در هر زمان تغییر دهید. با این حال، ممکن است شما مسئول پرداخت باقی مانده قرارداد خود با میزبان اصلی وب خود باشید. بسیاری از شرکت های میزبان وردپرس مدیریت شده 30 روز یا بیشتر ضمانت بازگشت پول را برای برخی خدمات ارائه می دهند، اما ممکن است محدودیت هایی اعمال شود.

برای تغییر ارائه دهنده میزبانی مدیریت شده خود، می خواهید برنامه اصلی خود را تا زمانی که سایت خود را به شرکت جدید منتقل کنید حفظ کنید. اکثر میزبان های وب دارای ابزارهای انتقال رایگان و پشتیبانی فنی برای انتقال وب سایت شما از یک ارائه دهنده به ارائه دهنده جدید هستند.

آیا میزبانی مدیریت شده وردپرس انتخاب مناسبی برای یک کسب و کار کوچک است؟

میزبانی وردپرس مدیریت شده اغلب یک راه حل عالی برای مشاغل کوچک است. میزبان وب بسیاری از وظایف اداری شامل عملکرد، امنیت و پشتیبان گیری را انجام می دهد. با حذف این موارد، صاحبان مشاغل می توانند بر فعالیت های اصلی درآمدزا تمرکز کنند.

علاوه بر این، وردپرس مدیریت شده به طور یکپارچه با WooCommerce ادغام می شود، که برای شرکت هایی که می خواهند محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین بفروشند، عالی است. با گزینه‌های مقیاس‌پذیری خودکار، کارآفرینان با دانستن اینکه پلتفرم میزبانی آن‌ها می‌تواند با افزایش ترافیک مقابله کند، خیالشان راحت است و عوامل پشتیبانی خبره وردپرس می‌توانند آن‌ها را از طریق هر مشکل یا نگرانی راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT