نقد درآمد از SoundCloud

کسب درآمد از SoundCloud | نقد درآمد از SoundCloud

زمان مطالعه 5 دقیقه

SoundCloud سرویس شبکه اجتماعی مبتنی بر صدا به کاربران این فرصت را می دهد تا موسیقی و پادکست را آپلود، استریم، تبلیغ و اشتراک گذاری کنند. نقد درآمد از SoundCloud را در اول پرداخت انجام دهید.

طی سال‌ها این پلتفرم به هنرمندان و سازندگان مستقل کمک کرده است تا از موسیقی اصلی خود درآمد کسب کنند.

نقد درآمد ارزی

از طریق برنامه SoundCloud Creator، سازندگان محتوای صوتی می توانند نسخه های صوتی خود را تبلیغ کنند، با طرفداران تعامل داشته باشند و درآمد کسب کنند. از موسیقی گرفته تا پادکست، SoundCloud یک منبع عالی برای سازندگان است، در اینجا نحوه کسب درآمد از SoundCloud در صورت ایجاد محتوا آورده شده است.

آیا می توانید از SoundCloud درآمد کسب کنید؟

SoundCloud با حدود 150 میلیون آهنگ و در حال رشد، بزرگترین پلتفرم پخش موسیقی و صدا در جهان در نظر گرفته می شود. این اپلیکیشن دسته‌ای از محصولات را برای همه شنوندگان و هنرمندان مستقل ارائه می‌کند و حتی به راه‌اندازی مشاغل برخی از هنرمندان مشهور کمک کرده است. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید در SoundCloud درآمد کسب کنید. سازندگان محتوا در کشورهای دارای درآمد SoundCloud می‌توانند انتظار پرداخت‌هایی از 0.0025 تا 0.004 دلار در هر جریان داشته باشند و برای هر 1000 پخش صوتی، هنرمندان مستقل می‌توانند بین 2.50 تا 4 دلار دریافت کنند. وقتی نوبت به دستیابی به درآمدهای متعدد می رسد، می توانید با شنیدن تبلیغات در حین پخش موسیقی شما، درآمد خوبی کسب کنید. کسب درآمد از آثار اصلی شما فقط در مناطق خاصی در دسترس است.

عکس

در حالی که نسخه رایگان این برنامه در دستگاه‌های iOS و Android موجود است، سطوح پولی نیز برای سازندگان وجود دارد که شامل SoundCloud Pro Unlimited و SoundCloud Repost می‌شود.

SoundCloud چگونه کار می کند؟

می‌توانید با SoundCloud’s Partner که رایگان و آسان است، به انجمن بپیوندید، اولین آهنگ‌های خود را به اشتراک بگذارید، بازخورد دریافت کنید و آمار اولیه را دریافت کنید. برای اینکه بتوانید مقداری پول واقعی به دست آورید، باید در SoundCloud Pro Unlimited یا SoundCloud Repost مشترک شوید. سطح SoundCloud Pro با اشتراک ماهانه 4.99 دلار ارائه می شود که به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از آهنگ ها را ذخیره کنید و به تمام بینش های پیشرفته SoundCloud دسترسی داشته باشید. موسیقی خود را در SoundCloud با ابزار DIY Promote on SoundCloud تبلیغ کنید. توانایی جایگزینی آهنگ ها بدون از دست دادن آمار و موارد دیگر.

با سطح SoundCloud Repost با اشتراک سالانه 30 دلاری، می‌توانید موسیقی نامحدودی را در Spotify، Apple Music، TikTok و Instagram توزیع کنید و 80 درصد از درآمد خود را حفظ کنید. این همچنین با ویژگی‌های انحصاری SoundCloud مانند هنر پس‌زمینه آهنگ، نمایه‌های ویژه، و کلیک روی بنر همراه است. و بیشتر.

کسب درآمد از اکانت خود با برنامه SoundCloud Premier

برای اینکه واجد شرایط کسب درآمد از محتوا با SoundCloud باشید، باید یک عضو حرفه ای اکانت SoundCloud باشید، حداقل 18 سال سن داشته باشید، یک خالق مستقل باشید، به این معنی که باید تمام حقوق موسیقی خود را داشته باشید (شامل 100٪ انتشار، کارشناسی ارشد و توزیع). و باید محتوای اصلی تولید کند. علاوه بر این، برنامه SoundCloud premier به شرایطی نیاز دارد، مانند اینکه در زمان ثبت ‌نام باید اخطار حق نسخه‌برداری صفر نداشته باشید و باید حداقل 500 جریان واجد شرایط در ماه گذشته داشته باشید.

عکس

نحوه فعال کردن کسب درآمد در آهنگ SoundCloud

هنگامی که مطمئن شدید که واجد شرایط تشخیص داده شده اید و قرارداد SoundCloud Premier خود را امضا کرده اید، می توانید درآمدزایی SoundCloud را برای یک آهنگ یا چند تراک شروع کنید.

1. به صفحه آهنگ های خود بروید و آهنگ(های) مورد نظر را انتخاب کنید.

2. تب کسب درآمد را برای مسیر انتخاب کنید و کسب درآمد را فعال کنید.

3. همچنین باید نام کاربری خود را برای هر منطقه ای که می خواهید برای آن کسب درآمد کنید، انتخاب کنید. همچنین می توانید جزئیات توضیحات خود را در تب Metadata وارد کنید.

4. با ذخیره کردن تغییرات به پایان برسانید.

6 راه برای کسب درآمد با اکانت SoundCloud

علاوه بر کسب درآمد با SoundCloud، راه های مختلفی وجود دارد که می توانید شانس خود را برای کسب درآمد از طریق اکانت حرفه ای نامحدود خود افزایش دهید.

عکس

1. ارتقا به Pro Unlimited

با SoundCloud’s Pro Unlimited اشتراک یک برنامه درآمدزایی مستقیم است که در آن به برخی از ابزارها و ویژگی‌های قدرتمند مانند زمان آپلود نامحدود، بینش پیشرفته مخاطبان، کنترل کامل بر محتوای خود دسترسی پیدا می‌کنید – همه اینها شانس شما را برای فروش آهنگ‌های اصلی شما افزایش می‌دهد.

2. لینک خرید و عنوان را به لیست پخش خود اضافه کنید

با افزودن «لینک خرید» به آهنگ‌ها و فهرست‌های پخش خود، به افراد اجازه می‌دهید آن‌ها را در پلتفرم‌های دیگری مانند iTunes و Bandcamp خریداری کنند.

3. از تبلیغات در SoundCloud استفاده کنید

در تلاشی برای کمک به هنرمندان برای دریافت پول، SoundCloud با تبلیغات صوتی به هنرمندان این امکان را می دهد که هر بار که شنوندگان تبلیغی را می بینند یا می شنوند پول دریافت کنند. همچنین، اگر یک تراک تعبیه‌شده در ابتدا یک تبلیغ صوتی داشته باشد، صاحب آهنگ بخشی از طرح درآمد SoundCloud می‌شود.

4. از Selfy برای فروش آهنگ های خود استفاده کنید

همچنین می توانید برای فروش آهنگ ها، آلبوم ها، نمونه های خود در پلتفرم تجارت الکترونیک Selfy ثبت نام کنید. با آن به لطف رابط بصری Selfy و ابزارهای بازاریابی داخلی، فرصت‌های بیشتری برای فروش آهنگ‌های خود باز می‌کنید.

5. در SoundCloud تبلیغ کنید

می‌توانید تبلیغ خود را با استفاده از Promote on SoundCloud سفارشی کنید تا مخاطبان خاصی را بر اساس مکان، ژانر، سن یا سایر پارامترها هدف قرار دهید. ابزار تبلیغاتی خود-سرویس کمک می کند تا موسیقی شما در معرض هواداران جدید قرار گیرد و نمایشنامه های شما با بودجه ای که برای شما مناسب است افزایش یابد.

6. از حق امتیازهای هواداران بهره ببرید

حق امتیازهای مبتنی بر طرفداران اساساً به این معنی است که هر چه طرفداران بیشتری به موسیقی شما گوش دهند، در SoundCloud حقوق بیشتری دریافت می کنید. بر اساس حق‌الامتیاز طرفداران، به سازندگان بر اساس عادات واقعی گوش دادن طرفدارانشان دستمزد می‌گیرند. هر چه طرفداران وقت بیشتری به موسیقی شما گوش دهند، حقوق بیشتری دریافت می کنید.

چگونه درآمد SoundCloud خود را افزایش دهیم

اکنون که می‌دانید چگونه در SoundCloud درآمد کسب کنید، برای افزایش شانس فروش آهنگ‌های خود و کسب درآمد بیشتر، می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

تعامل و ارتباط مستقیم با مخاطبان: می‌توانید ارتباط خوبی ایجاد کنید و مستقیماً با مخاطبان خود در بخش نظرات خود درگیر شوید تا آنها را از پروژه‌های آتی و بازخورد کارتان مطلع کنید.

گسترش کانال‌ها برای ارتقا و افزایش فروش: دیجیتال مارکتینگ خود را راه‌اندازی کنید و با تعامل با طرفداران از طریق دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی و ارسال آدرس اینترنتی خود برای هدایت ترافیک به سمت کارتان از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام، فیس ‌بوک و سایرین، پایگاه هواداران پررونقی را ایجاد کنید.

ارائه تخفیف: تخفیف ها می توانند راهی عالی برای جذب طرفداران برای خرید آهنگ های شما باشند. همچنین می توانید برای جلب رضایت حامیان فعلی خود و افزایش وفاداری آنها، معاملات ویژه ارائه دهید.

از رقبا متمایز شوید: پروفایل SoundCloud خود را در جعبه بیوگرافی خود تقویت کنید، یک عکس به یاد ماندنی برای آواتار خود اضافه کنید و توضیحات آهنگ خود را برای جذب بازدید و خرید بهینه کنید.

به طور مداوم محتوای جدید تولید کنید: میزان درآمدی که به دست می آورید به حجم کاری که انجام می دهید بستگی دارد. طرفداران همیشه به دنبال محتوای جدید هستند، مطمئن شوید که به عرضه آنها ادامه می دهید تا مبادا به سایر موسیقی دانان مستقل منحرف شوند.

دستمزد گرفتن

سازندگان محتوا از طریق اکانت PayPal خود که به اکانت SoundCloud مرتبط است، پرداخت ها را دریافت خواهند کرد. موجودی آن‌ها در پایان هر ماه به‌روزرسانی می‌شود و پس از رسیدن درآمدشان به ۵ دلار یا بیشتر از آن، پرداخت‌ها به‌طور خودکار واریز می‌شوند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT