سایت های فریلنسری برای استخدام طراحان گرافیک

بهترین وب سایت های فریلنسری برای استخدام طراحان گرافیک در سال 2023

زمان مطالعه 9 دقیقه

ما تعداد زیادی طراح گرافیک مستقل را استخدام کرده ایم، برخی خوب، برخی نه چندان خوب، و برخی از نظر عینی بسیار بد. سایت های فریلنسری برای استخدام طراحان گرافیک را در ادامه معرفی کرده ایم.

ما به روش سخت یاد گرفتیم، بنابراین شما مجبور نیستید.

بهترین وب سایت ها برای طراحان گرافیک آزاد

سایت های فریلنسری برای استخدام طراحان گرافیک: ManyPixels

طراحان گرافیک با بهترین کیفیت برای استخدام

ManyPixels شبیه کیمپ است و طراحی گرافیکی نامحدودی ارائه می دهد. در طرح ماهانه پایه ManyPixels، به تیم طراحان آن‌ها و درخواست‌های نامحدود دسترسی خواهید داشت. ManyPixels محدودیتی در تعداد درخواست‌ها در یک زمان ندارد. در عوض، آن‌ها با چیزی کار می‌کنند که آن را «خروجی روزانه» می‌نامند. این معمولاً منجر به یک به‌روزرسانی قابل توجه (1 لوگو، 2-3 مگا گرافیک اجتماعی، 50٪ راهنمای برند و غیره) در یک درخواست و یک تجدید نظر کوچک در درخواست دیگر می‌شود.

ManyPixels کمی گران‌تر از Kimp است و هر ماه پروژه‌های زیادی را تکمیل نمی‌کنند. با این حال، اگر به دنبال طرح‌های با کیفیت بالاتر و/یا طرح‌های پیچیده‌تر مانند لوگو و طراحی وب هستید، ManyPixels راهی برای رفتن است.

Kimp

بهترین خروجی از طراحان گرافیک برای استخدام

Kimp به خودی خود یک وب سایت مستقل نیست. اما آنها یک جایگزین عالی برای مشاغلی هستند که به دنبال استخدام یک طراح گرافیک آزاد هستند. کیمپ یک شرکت طراحی گرافیک است که بازبینی‌ها و درخواست‌های نامحدودی را برای نرخ پایین ماهانه ارائه می‌کند. در حالی که معمولاً می‌توانید فقط یک پروژه را در یک زمان انجام دهید، Kimp به شما این انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا هر بار دقیقاً آنچه را که می‌خواهید، بدون توجه به مدت زمانی که طول بکشد، به دست آورید.

Kimp به شما امکان می دهد تا حداکثر 3 کار را همزمان انجام دهید، که می تواند خروجی دو برابر دیگر گزینه های پلت فرم طراحی نامحدود را ایجاد کند. اگر به خروجی حتی بیشتر نیاز دارید، می‌توانید اشتراک‌های اضافی را برای بالابردن خرید خریداری کنید.

با Kimp، شما با تیمی متشکل از 3 طراح حداقل در یکی از سه سبک طراحی گرافیکی (چاپ، تصویرسازی، یا طراحی گرافیک دیجیتال) کار می کنید. شما همچنین پس از تکمیل طرح های خود حقوق کامل دریافت می کنید.

سایت های فریلنسری برای استخدام طراحان گرافیک: Graphically

ارزان ترین طراحان گرافیک برای استخدام

با Graphically، شما یک طراح اختصاصی دارید که می تواند تصاویر سفارشی ایجاد کند. اگر اولین تکرار آنها از یک طرح را دوست ندارید، می توانید با استفاده از ویژگی پیام رسانی آسان برای استفاده، هر تعداد که می خواهید تجدید نظر کنید. شما همچنین حقوق تصویر را برای هر طرحی که برای شما ایجاد می‌کنند دریافت می‌کنید، بنابراین نگران هرگونه نقض حق چاپ نباشید.

استفاده از این سیستم زمانی که به آن عادت کردید نسبتاً ساده است. چرخش بسیار سریع است (زمانی که از آن استفاده کردم، هر روز می‌توانستم یک محصول جدید دریافت کنم) و هر تصویر و تکرار جدید از طریق پیوند Dropbox جدید با شما به اشتراک گذاشته می‌شود، که باعث می‌شود به راحتی به دو نسخه مختلف از یک سمت تصویر نگاه کنید. -در کنار.

چرخش 24 ساعته، ابزارهای همکاری آسان، و قیمت نسبتا مقرون به صرفه این سرویس طراحی گرافیکی، آن را برای وبلاگ نویسان یا تأثیرگذارانی که به دنبال کسب مزیت رقابتی هستند، عالی کرده است.

Fiverr

بهترین وب سایت مستقل برای ویرایش های کوچک طراحی گرافیکی و وظایف

Fiverr یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال کار آزاد با بودجه است. این نام برگرفته از پیشنهاد اولیه آنها بود که تمام خدمات فقط 5 دلار قیمت داشتند. در حالی که آن‌ها دیگر همان مدل قیمت‌گذاری را ندارند، هنوز هم می‌توان قیمت‌های پایین را با حفظ کیفیت کار پیدا کرد. Fiverr به فریلنسرها این امکان را می‌دهد تا پیشنهادات خدمات، بسته‌های سطحی و نرخ‌ها را برای مشتریان ایجاد کنند تا بتوانند آن‌ها را مرور و انتخاب کنند.

اگر می‌خواهید چیزی به سرعت و بدون شکستن بانک تغییر کند، Fiverr گزینه‌ای است که ارزش بررسی دارد.

سایت های فریلنسری برای استخدام طراحان گرافیک: 99designs

99designs یک پلت فرم مسابقه طراحی است که به مشتریان امکان می دهد یا از بین چندین متقاضی انتخاب کنند یا یک طراح جداگانه را برای کار از ابتدا انتخاب کنند.

برای شروع، بیش از 90 نوع کار طراحی مختلف را انتخاب خواهید کرد. سپس، یک خلاصه برای پروژه ای که باید تکمیل کنید ارسال می کنید. طراحان بهترین ایده های خود را برای پروژه تمام شده ارائه خواهند کرد.

شما گزینه های طراحان را مشاهده خواهید کرد و می توانید مشخصات کامل آنها را مشاهده کنید، از جمله اطلاعاتی در مورد مشتریان تکراری آنها و تعداد رقابت های طراحی دیگری که برنده شده اند.

یک چیز عالی که مردم در مورد 99طراحی متوجه آن می شوند این است که تضمین می کند از طراحی خود راضی خواهید بود! بنابراین در حالی که ممکن است قیمت بلیط کمی بالاتر بپردازید، به دلیل ضمانت رضایت شرکت، مطمئناً در انتهای راه لبخند خواهید داشت. طراحان تا زمانی که چشم انداز شما را جلب نکنند متوقف نمی شوند.

Design Pickle

از بین تمام گزینه های طراحی نامحدود سایت، Design Pickle بزرگترین و شناخته شده ترین پلت فرم است. در حالی که شما فقط با یک طراح مانند چندین پیکسل کار خواهید کرد، اکثر مشتریان می‌بینند که درخواست‌های بازبینی به سرعت (معمولاً یک شبه) برآورده می‌شوند.

این گزینه خوبی برای شرکت هایی است که می خواهند ظرفیت طراحی خود را بدون هزینه اضافی اضافی افزایش دهند، وبلاگ نویسانی که می خواهند طراحی برند خود را بهبود بخشند و کارآفرینانی که می خواهند کمپین های بازاریابی موفقی ایجاد کنند.

سایت های فریلنسری برای استخدام طراحان گرافیک: DesignCrowd

یکی از جایگزین های طراحی 99 DesignCrowd است. برای طراحی خوب با ارزش خوب، به DesignCrowd نگاه نکنید. اگر جایی بین انبوه طراحی گرافیکی مقرون به صرفه و پلتفرم‌های گران‌تر مانند 99designs پیدا کرده‌اید، DesignCrowd می‌تواند یک رسانه خوشحال کننده باشد.

در حالی که نمی‌توانید جزئیات زیادی را در نمایه‌های طراحان ببینید که در مواردی مانند Fiverr یا 99designs مشاهده می‌کنید، همچنان ایده خوبی از سبک و توانایی‌های هر فرد خواهید داشت.

شما طیف گسترده ای از دسته بندی ها را دوست خواهید داشت که به شما کمک می کند تا به طراح مناسب توجه کنید و همچنین ایجاد یک لیست علاقه مندی های طراح و شروع سریع طراحی آسان است.

Design Contest

مسابقه طراحی یک پلت فرم طراحی جمع سپاری است که به مشتریان امکان می دهد مسابقه ای را در یکی از 35 دسته طراحی مختلف به همراه یک خلاصه خلاقانه برای تکلیف راه اندازی کنند. سپس، طراحان مسابقه ای را انتخاب می کنند که به آن علاقه دارند و ایده های نوآورانه خود را ارائه می دهند. اکثر مشتریان می توانند بین 200 مورد یا بیشتر انتخاب کنند.

Upwork

Upwork با نام دیگری Elance oDesk ایجاد شد. Upwork به عنوان یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فریلنسینگ در جهان برای فریلنسرها و مشتریان به طور یکسان، مکانی عالی برای یافتن طراحان ماهر برای پروژه بعدی شما است. ارسال یک لیست شغلی که باید آن را پر کنید و فریلنسرها را پیدا کنید، آسان است. می توانید برنامه ها را به صورت دستی مرتب کنید و با هرکسی که به آن علاقه دارید تماس بگیرید.

Upwork دارای چند ویژگی عالی است، مانند:

فیلترهایی را جستجو کنید که به شما کمک می کنند استخر استعداد خود را محدود کنید

دفتر خاطرات کاری که ساعت های صرف شده در پروژه را ردیابی می کند

فضای کاری آنلاین برای برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری بازخورد

اپلیکیشن موبایل تا بتوانید پروژه خود را در حال حرکت مدیریت کنید

سایت های فریلنسری برای استخدام طراحان گرافیک: Onlinejobs.ph

Onlinejobs.ph بهترین مکان برای یافتن طراحان با استعداد از فیلیپین است. Onlinejobs.ph که در سال 2008 توسط جان جوناس تأسیس شد، از آن زمان به بزرگترین بازار آنلاین برای یافتن VA یا استعدادهای تخصصی فیلیپینی تبدیل شده است.

این پلت فرم منحصر به فرد است زیرا فقط مهارت های کارگران از راه دور در فیلیپین را برجسته می کند که مزایای متعددی دارد. اکثر کارگران فیلیپینی به زبان انگلیسی صحبت می کنند، که باعث می شود ارتباط در مورد پروژه ها آسان شود. آنها همچنین برخی از سخت کوش ترین استعدادهایی هستند که می توانید پیدا کنید و اغلب نرخ های بسیار پایین تری نسبت به برخی از فریلنسرهای آمریکایی دارند.

در حالی که Onlinejobs.ph به عنوان یک سایت دستیار مجازی شناخته می شود، همچنین دارای اعضایی است که در زمینه هایی مانند SEO، طراحی گرافیک و CRO مهارت دارند.

اگر علاقه مند به کار با طراحان با استعداد فیلیپینی هستید، حتما به Onlinejobs.ph نگاهی بیندازید.

سایت های فریلنسری برای استخدام طراحان گرافیک: Freelancer.com

Freelancer.com که در سال 2009 تأسیس شد، یکی از قدیمی ترین وب سایت های فریلنسری است که جمعیت عظیمی از طراحان گرافیک با استعداد را به یک مکان آنلاین می آورد.

برای استخدام در Freelancer.com، می توانید از فیلترهای جستجو استفاده کنید تا مطمئن شوید که نامزدها برای شغل مورد نیاز شما واجد شرایط هستند. می‌توانید مستقیماً با طراحان تماس بگیرید یا یک لیست شغلی ارسال کنید تا برنامه‌های باز را مجاز کنید. به عنوان یک امتیاز اضافی، گزینه میزبانی مسابقاتی نیز وجود دارد که در آن فریلنسرها ایده های خود را مطرح می کنند تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

Freelancer.com به طراحان اجازه می دهد تا نمونه کارها را با جزئیات ایجاد کنند، که به شما محتوای بیشتری برای نمایش در هنگام انتخاب می دهد. آنها همچنین امتحاناتی را برای تأیید مجموعه مهارت‌های فریلنسرها برگزار می‌کنند و آن را به شما باز می‌گردانند. اگر تا به حال اختلافی دارید، یک سیستم کارآمد طراحی شده است تا مشکلات را به سرعت حل کند.

چگونه طراحان گرافیک آزاد را پیدا کنیم

اولین قدم برای استخدام یک طراح گرافیک آزاد این است که به نیازهای خود فکر کنید. آیا به طراحی سریع لوگو نیاز دارید؟ آیا کسی را می خواهید که بتواند وب سایت و تصویر برند شما را به طور کامل اصلاح کند؟

در مرحله بعد، تصمیم بگیرید که چقدر می توانید از بودجه خود صرف کنید و در نظر داشته باشید که آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت خواهید کرد.

هنگامی که آن عدد را در ذهن داشتید، جستجوی خود را آغاز کنید. اگر نیاز دارید شخصی را پیدا کنید که بتواند با بودجه کم شما کار کند یا فقط می خواهید شخصی را برای یک پروژه کوتاه مدت مانند طراحی سریع لوگو استخدام کنید، به وب سایت هایی برای طراحان گرافیک آزاد مانند Upwork یا Fiverr مراجعه کنید.

اگر بودجه بیشتری دارید و می خواهید یک طراح گرافیک سطح بالا تصویر برند شما را دوباره انجام دهد و وب سایت شما را اصلاح کند، Toptal یا UpStack را امتحان کنید.

هنگامی که گرافیست مناسب را برای این کار پیدا کردید، از پلتفرمی که او را پیدا کردید برای تعیین شرایط و نرخ هایی که می توانید روی آن توافق کنید، استفاده کنید.

مطمئن شوید که با طراح خود ملاقات کرده و نیازها و انتظارات خود را در میان بگذارید.

بهترین وب سایت های فریلنسری بر اساس دسته

به دنبال بهترین وب سایت های فریلنسری بیشتر هستید اما باید بر اساس دسته بندی جستجو کنید؟ بررسی‌های وب‌سایت فریلنسری زیر را بررسی کنید تا نمونه کارهای خود را گسترش دهید یا یک فریلنسر برای پروژه بعدی خود استخدام کنید.

سوالات متداول

کدام وب سایت فریلنسری برای طراحان گرافیک بهتر است؟

به طور کلی، Upwork و Fiverr مکان های عالی برای شروع هستند. از آنجا که هر دو به صورت عمومی معامله می شوند، توجه زیادی را به خود جلب می کنند، بنابراین فرصت های موجود کم نیست. با این اوصاف، رقابت زیادی از سوی دیگر طراحان گرافیک آزاد وجود دارد. Toptal یک گزینه عالی برای طراحان گرافیک آزاد باتجربه است که به دنبال کار با مشاغل معتبرتری هستند که به استعدادهای طراحی گرافیک سطح بالا اهمیت می دهند.

از کجا می توانم طراحان گرافیک آزاد را پیدا کنم؟

پیدا کردن طراحان گرافیک آزاد کار سختی است. می‌توانید فریلنسرهای طراحی گرافیک را در بازارهای آزاد مختلف مانند Fiverr و Upwork پیدا کنید. همچنین گزینه های متنوع دیگری بر اساس خدمات وجود دارد که می توانید کارهای طراحی گرافیکی خود را برون سپاری کنید. به عنوان مثال، پلتفرم‌های مبتنی بر مسابقه مانند 99designs، به تعدادی از طراحان گرافیک آزاد با استعداد با نرخ ثابت دسترسی پیدا می‌کنند. این به شما گزینه های بیشتری برای انتخاب می دهد و هزینه ها را کاهش می دهد. یکی دیگر از گزینه های محبوب صرفه جویی در هزینه برای یافتن فریلنسرها، طراحی گرافیک نامحدود است، یک مدل اشتراک ماهانه که در آن هزینه ای ماهانه برای خروجی طراحی گرافیکی پرداخت می کنید.

چقدر باید به یک طراح گرافیک آزاد پرداخت کنم؟

میانگین نرخ برای یک طراح گرافیک آزاد حدود 45 دلار در ساعت است. با این حال، به خاطر داشته باشید که نرخ های واقعی می تواند به طور گسترده ای بسته به عواملی مانند تجربه طراح، پیچیدگی پروژه، نرخ بازار در یک منطقه جغرافیایی خاص، و ماهیت رابطه بین مشتری و طراح (به عنوان مثال، یک بار مصرف) متفاوت باشد. پروژه در مقابل کار در حال انجام). همیشه ایده خوبی است که در مورد نرخ ها از قبل صحبت کنید تا اطمینان حاصل شود که هر دو طرف با شرایط راحت هستند.

آیا برای یافتن سایت طراحی فریلنس مناسب برای خود آماده هستید؟

در حالی که موارد بالا لیست کاملی از تمام سایت‌های طراحی گرافیک آزاد امروزی نیست، اما نشان‌دهنده بهترین وب‌سایت‌های مستقل برای طراحان گرافیک است.

بسته به اینکه چقدر سریع به کار نیاز دارید، بودجه شما چقدر است و نوع/تکرار کاری که باید انجام دهید، باید بتوانید سایت طراحی مستقل مناسب خود را پیدا کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT