سایت های فریلنسری برای استخدام توسعه دهندگان

بهترین وب سایت های فریلنسری برای استخدام توسعه دهندگان در سال 2023

زمان مطالعه 11 دقیقه

توسعه وب کاری نیست که من شخصاً بتوانم انجام دهم، بنابراین برون سپاری آن وظایف برای من غیرقابل مذاکره است. به جرات می توان گفت که در طول سال ها تعداد زیادی از توسعه دهندگان وب آزاد را استخدام کرده ام. سایت های فریلنسری برای استخدام توسعه دهندگان را در ادامه معرفی کرده ایم.

من مجبور شده ام یک توسعه دهنده تمام پشته، یک تیم توسعه اختصاصی و چند آژانس برای پروژه های یکباره استخدام کنم.

اگر ندانید به کجا نگاه کنید، استخدام یک توسعه دهنده وب آزاد می تواند ترسناک باشد. بازارهای آزاد عمومی، تابلوهای کار، و خدمات تخصصی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند با استعدادهای فنی برتر ارتباط برقرار کنید.

در اینجا بهترین انتخاب های ما برای بهترین وب سایت ها برای توسعه دهندگان آزاد وجود دارد.

بهترین وب سایت های توسعه دهنده وب آزاد

UpStack

بهترین برای استخدام استعدادهای خوب بررسی شده

هدف UpStack ارتقای تیم های فناوری از راه دور در سراسر جهان از طریق استعدادهای مستقل مستقل است. آنها به دنبال بهترین استعدادهای فریلنسری هستند که توسعه دهندگان خود را از سرتاسر جهان تامین می کنند.

آنها یک فرآیند استخدام 8 امتیازی را به کار می گیرند تا اطمینان حاصل کنند که کاربران سایت خود به بهترین نامزدها با مهارت ها، ارتباطات و شخصیت های پیشرفته در حال توسعه دسترسی دارند. آنها استعدادها را در مجموعه های متنوعی از زمینه ها از جمله جاوا، پایتون، iOS و PHP ارائه می دهند.

آنها برای برندهای بزرگی مانند مایکروسافت و لگو کار کرده اند. با این حال، UpStack دارای یک مجموعه استعداد متنوع است که بسته به اندازه و دامنه کسب و کار شما بسیار مقیاس پذیر است.

سایت های فریلنسری برای استخدام توسعه دهندگان: Toptal

نامزد بهترین وب سایت مستقل برای استخدام توسعه دهندگان تایید شده

برای کسانی که به دنبال بهترین توسعه دهندگان و برنامه نویسانی هستند که وب ارائه می دهد، Toptal احتمالاً مکانی برای یافتن آنها است. این سایت اعلام می‌کند که «3 درصد برتر» استعدادهای توسعه‌دهنده را در خود جای داده است، از این رو نام آنها.

آنها به دلیل فرآیند غربالگری دقیق خود در هنگام انتخاب توسعه دهندگان برای کارکنان استخدامی خود شناخته می شوند، با بررسی مهارت های مختلف و غربالگری های آزمایشی که نامزدهای آنها را به 3٪ برتر از همه توسعه دهندگان واجد شرایط کاهش می دهد. این بدان معناست که اگر تصمیم بگیرید با Toptal همراه شوید، بهترین ها را دریافت خواهید کرد.

Toptal شخصا با هر مشتری کار می کند و آنها را با نامزد یا تیم مناسب بر اساس نیازهای خاص مرتبط می کند. اینها می تواند شامل چارچوب زمانی یک پروژه و هزینه کل پروژه باشد.

Toptal همچنین دارای یک تابلوی شغلی قوی است که به شما امکان می دهد بر اساس تخصص نامزدها جستجو و با آنها تماس بگیرید. فرقی نمی‌کند یک توسعه‌دهنده مستقل انعطاف‌پذیر، یک متخصص برنامه تلفن همراه یا یک توسعه‌دهنده جاوا اسکریپت بخواهید، Toptal شما را با بهترین نامزدهای موجود تحت پوشش قرار می‌دهد.

سایت های فریلنسری برای استخدام توسعه دهندگان Turing

بهترین برای مشاغل در هر اندازه

ابر استعدادهای هوشمند با پشتوانه هوش مصنوعی، تورینگ را به بهترین انتخاب برای مشاغل در هر اندازه ای تبدیل می کند که به دنبال استعدادهای توسعه وب مستقل هستند.

فرآیند تطبیق استعداد منحصربه‌فرد تورینگ به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا در کسری از زمانی که برای شکار یک فریلنسر در یک سایت بزرگ‌تر نیاز است، با توسعه‌دهندگان و مهندسان با استعداد هماهنگ شوند. هوش مصنوعی مورد استفاده تیم های مهندسی را بیش از 50 ساعت در فرآیند استخدام صرفه جویی کرده است.

جدا از اینکه می‌توانید یک توسعه‌دهنده وب آزاد را در عرض تنها پنج روز استخدام کنید، این سایت دارای استعداد بسیار بزرگ و با استعدادی است. بیش از دو میلیون توسعه دهنده از بیش از 150 کشور در حال حاضر به تورینگ پیوسته اند. آنها همچنین استعداد خود را بررسی می کنند، بنابراین مهم نیست که با کدام توسعه دهنده مطابقت داشته باشید، می توانید مطمئن باشید که آنها بسیار ماهر هستند.

Upwork

بزرگترین مجموعه توسعه دهندگان آزاد برای استخدام

Upwork که قبلا با نام Odesk شناخته می شد، یکی از محبوب ترین سایت های فریلنسینگ برای توسعه دهندگان وب و برنامه نویسان است.

Upwork به شما امکان می دهد مشخصات و نرخ کلی هر نامزد را مشاهده کنید، که بررسی صلاحیت های هر فریلنسر را بسیار کارآمدتر می کند. شما این قدرت را دارید که با فریلنسر مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید و برقراری ارتباط از طریق مرورگر و برنامه تلفن همراه بسیار شهودی است.

شما با ارسال یک شغل با تمام مشخصات مورد نظر خود در توضیحات شروع می کنید. سپس Upwork نیازهای شما را تجزیه و تحلیل می کند و هزاران فریلنسر خود را مرتب می کند تا مناسب را انتخاب کند. سپس فهرست کوتاهی از بهترین کاندیداهای Upwork را دریافت خواهید کرد تا از بین آنها انتخاب کنید.

به فریلنسرها می توان به صورت ساعتی یا هر پروژه دستمزد پرداخت کرد. توسعه دهندگان معمولاً از سایت برای مشاغل کوتاه مدت، کارهای تکراری با یک مشتری خاص یا حتی کار قراردادی تمام وقت استفاده می کنند. این بدان معناست که شما می توانید توسعه دهندگانی را برای پروژه های مختلف در دوره های مختلف پیدا کنید.

سایت های فریلنسری برای استخدام توسعه دهندگان: Fiverr

بهترین برای پروژه های کوچک و کنسرت ها

Fiverr به عنوان یکی از بزرگترین تابلوهای شغلی فریلنسری در وب، یک پلتفرم اثبات شده برای ارتباط با فریلنسرهای آینده نگر است. هدف این سایت ساده‌سازی فرآیند ارتباط توسعه‌دهندگان با مشتریان به‌گونه‌ای است که برای هر دو طرف کارآمد باشد.

اگر فکر می‌کنید که یک برنامه‌نویس مناسب را پیدا کرده‌اید، می‌توانید با انتخاب نمایه او با او تماس بگیرید. هنگامی که شرایط یک پروژه نهایی شد، مشتریان پیشاپیش به توسعه‌دهنده پرداخت می‌کنند. شما حدود سه روز فرصت دارید تا محصول نهایی را بخوانید و تصمیم بگیرید که ارسال پروژه را بپذیرید یا آن را رد کنید تا بازپرداخت دریافت کنید.

مشتریان لیست توسعه دهندگان آزاد سایت را با استفاده از ابزارهای فیلتر قوی آن برای یافتن مناسب جستجو می کنند. می‌توانید توسعه‌دهندگان را بر اساس محدوده قیمت، مجموعه کار و موارد دیگر فیلتر کنید.

Fiverr برای یافتن توسعه‌دهندگان با یک جایگاه خاص عالی است، زیرا این سایت دارای دسته‌هایی برای عملاً هر نوع سرویس توسعه است. به عنوان مثال، اگر روی پیوند توسعه برنامه تلفن همراه کلیک کنید، به شما امکان می دهد نامزدها را بر اساس دستورالعمل های خاص تر، مانند توسعه برنامه سفارشی یا تبدیل وب به برنامه، از بین ببرید.

Flexiple

Flexiple شبکه ای است که آنها ادعا می کنند برترین توسعه دهندگان مستقل هستند. این سایت به فرآیند بررسی جامع خود برای فریلنسرهای خود افتخار می کند که بالقوه آنها را در چندین دور مصاحبه و آزمایش قرار می دهد تا مطمئن شود که آنها برای برند Flexiple مناسب هستند.

آنها یک تیم اختصاصی از متخصصان راه حل داخلی دارند تا با هر کاربر وقت بگذرانند و دامنه کاملی از آنچه سازمان آنها به دنبال آن است را دریافت کنند. به مشتریان لیستی از نامزدهای برتر بر اساس ترجیحات آنها داده می شود و می توانند با انتخاب مورد علاقه خود تماس بگیرند تا ببینند آیا توسعه دهنده مناسب است یا خیر.

هر فریلنسر با نرخ ساعتی کار می کند و خدمات آنها بسیار مقیاس پذیر است. این بدان معناست که یک استارت‌آپ در مراحل اولیه می‌تواند به اندازه یک شرکت معتبر از خدمات Flexiple لذت ببرد. آنها همچنین خدمات عالی به مشتریان را همراه با خدمات تطبیق آزاد خود ارائه می دهند.

سایت های فریلنسری برای استخدام توسعه دهندگان: Gun.io

Gun.io یک پلت فرم به سرعت در حال رشد برای توسعه دهندگان آزاد است که فریلنسرهای موجود خود را بر اساس ارزیابی های فنی، تأییدیه های همکاران قبلی و غربالگری های جامع انتخاب می کنند تا مطمئن شوند که کاربران بهترین استخر ممکن را دریافت می کنند.

کاربران می توانند پس از ارسال لیست شغلی خود به طور خودکار با فریلنسرهای بالقوه جفت شوند و می توانند مستقیماً با هر نامزد ارتباط برقرار کنند یا از توانایی های آنها آزمایشی رایگان دریافت کنند تا ببینند آیا مناسب هستند یا خیر. Gun.io همچنین تجزیه و تحلیل های دقیقی را ارائه می دهد، پس از اینکه با یک توسعه دهنده مستقل کنار آمدید تا کار و پیشرفت آنها را پیگیری کنید.

شما می توانید از بین یک توسعه دهنده تمام وقت یا پیمانکار آزاد انتخاب کنید. خواه توسعه برنامه iOS باشد یا برنامه نویسی API، Gun.io به شما متخصصان فناوری را که به درستی بررسی شده اند، مطابق با نیازهای شما ارائه می دهد.

PeoplePerHour

PeoplePerHour یک هیئت شغلی آزاد است که به کاربران اجازه می دهد تا برای پروژه های خاص مسابقه ای مشابه لیست مشاغل برگزار کنند. همچنین فهرست جامعی از نامزدهای واجد شرایط با تجربه در طیف گسترده ای از تخصص های برنامه نویسی و توسعه را ارائه می دهد.

فریلنسرها همچنین می‌توانند پیشنهاداتی را در PeoplePerHour ارائه دهند، که کاربران می‌توانند با قیمت‌های پایین‌تر با آن‌ها تعامل کنند تا ببینند آیا توسعه‌دهنده‌ای برای آنها مناسب است یا خیر. ارتباطات در سایت ساده می شود، زیرا کاربران می توانند پیشرفت را پیگیری کنند و در مورد هر پروژه ای بازخورد ارائه دهند.

با یک رابط کاربری آسان و یک سیستم پرداخت بصری، افراد در هر ساعت یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که به دنبال تهیه برنامه‌نویسان مستقل یا کارهای برنامه‌نویسی هستند.

Guru

Guru یک سایت فریلنسری است که لیست مشاغل را برای هر چیزی از برنامه نویسی و توسعه تا وظایف اداری و منشی را در خود جای می دهد. آنها بیش از 500000 فریلنسر فعلی دارند که می توانند وظایف توسعه یا برنامه نویسی را ارائه دهند که می تواند برای کار قراردادی یا حتی برای موقعیت های طولانی مدت پرداخت شود.

مشتریان می‌توانند فهرست فریلنسرهای Guru را مرور کنند و «برنامه‌نویسی و توسعه» را به عنوان دسته اصلی خود انتخاب کنند. در اینجا، آژانس ها یا توسعه دهندگان فردی را خواهید دید. ده ها زیرمجموعه برای انتخاب وجود دارد که به کاربران امکان می دهد جستجوی خود را بر اساس نیازهای توسعه خاص متمرکز کنند.

اگر فریلنسر مورد علاقه خود را پیدا کردید، می توانید به سادگی با آنها تماس بگیرید و شروع به بررسی جزئیات کنید. از طرف دیگر، می توانید شغلی را در تابلوی شغلی Guru ارسال کنید و منتظر بمانید تا توسعه دهندگان با شما تماس بگیرند.

Guru برای مشتریان مختلفی در سرتاسر جهان مشاغلی را فراهم می کند، بدون اینکه هیچ کمبودی در سایت آنها وجود نداشته باشد. هنگامی که با یک فریلنسر جفت می شوید، Guru “WorkRooms” اختصاصی را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای همکاری با توسعه دهنده یا برنامه نویس خود استفاده کنید.

سایت های فریلنسری برای استخدام توسعه دهندگان: Hired

Hired فرآیند استخدام نامزدها را برای متخصصان در صنعت توسعه و برنامه نویسی ساده می کند. آنها به جای تمرکز بر رزومه های سنتی، مهارت ها و تجربیات هر نامزد را برای بهبود روند کلی جستجو در بین مشتریان ارائه می دهند.

از آنجایی که فریلنسرها راحت‌تر می‌توانند تجربیات و گزینه‌های پرداخت خود را ارائه دهند، انتخاب نامزد مناسب و شرایط مذاکره در Hired بسیار ساده‌تر از سایر هیئت‌های شغلی است. آنها ادعا می کنند که برای هر استخدام بیش از 45 ساعت در زمان منبع یابی صرفه جویی می کنند.

به این ترتیب، Hired یک پلت فرم عالی برای یافتن توسعه دهندگان آزاد و متخصصان فناوری اطلاعات در یک بازه زمانی سریع است

Arc.dev

بهترین چیز در مورد arc.dev این است که این سایت وب را برای هر شغل توسعه دهنده مستقل موجود در اینترنت جستجو می کند. به جای اینکه فریلنسرها مجبور باشند در چندین سایت مختلف جستجو کنند تا کنسرت‌ها را بیابند، آنها می‌توانند با فرصت‌هایی از سراسر وب ارتباط برقرار کنند، همه به راحتی در یک مکان.

از نقطه نظر استخدام، می توانید به کیفیت فریلنسرهایی که در سایت پیدا می کنید اعتماد کنید. آنها یک فرآیند بررسی شدید دارند که اجازه می دهد تنها 2.3٪ برتر در پلتفرم خود نشان داده شوند. این فرآیند مستلزم بررسی پس‌زمینه هر متقاضی، تجزیه و تحلیل معرفی ویدیویی برای ارزیابی مهارت انگلیسی و مهارت‌های نرم، و یک مصاحبه فنی برای آزمایش سطح مهارت‌های فریلنسر است.

این سایت مورد اعتماد برخی از نام های بزرگ است. Spotify، Chegg، hims و غیره همگی توسعه دهندگان ارشد را از طریق سرویس‌های arc.dev پیدا کرده‌اند.

سایت های فریلنسری برای استخدام توسعه دهندگان: Dice

دایس یک هیئت شغلی با سابقه فناوری اطلاعات و فناوری با بیش از 3 میلیون متخصص ثبت نام شده است. آنها دارای بیش از 2.4 میلیون رزومه مرتبط با فناوری هستند که هر ماه بیش از 20000 رزومه ارسال می شود. تاس توسط برندهای معروفی مانند AT&T، Adobe و Dell استفاده شده است.

در حالی که یک پست شغلی در سایت 395 دلار هزینه دارد، آنها برای سفارش در حجم های بالاتر تخفیف بیشتری ارائه می دهند. شغل شما تا 30 روز بین 3000 سایت شریک به اشتراک گذاشته می شود، به این معنی که 1.5 میلیون کاربر ماهانه دایس می توانند پست شما را ببینند.

کاربران همچنین می‌توانند از ویژگی‌های مختلف Dice برای یافتن توسعه‌دهنده مناسب برای کسب‌وکار خود استفاده کنند. دایس از شناسایی متخصصان فناوری از پیش بررسی شده برای نیازهای شما مراقبت می کند. چه به توسعه دهندگان وب با تجربه یا برنامه نویسان برنامه های تلفن همراه نیاز داشته باشید، دایس یافتن نامزدهای مناسب را آسان می کند.

سایت های فریلنسری برای استخدام توسعه دهندگان: Lemon.io

چیزی که واقعاً در مورد سایت توسعه دهندگان آزاد Lemon.io عالی است این است که آنها کار را برای شما انجام می دهند. و سریع این کار را انجام می دهند.

نحوه کار این است که شما به سادگی روی یکی از ویژگی های چت در سایت آنها می روید و به آنها می گویید که در یک توسعه دهنده به دنبال چه هستید. سپس یک مدیر حساب کاربری به گزارش مخفی توسعه دهندگان سطح بالا نگاه می کند و یکی را انتخاب می کند که برای شرکت شما، نیازهای توسعه و بودجه شما مناسب باشد. سپس اطلاعات توسعه دهنده خود را دریافت کرده و با آنها برای پر کردن شکاف ها کار خواهید کرد.

بهترین بخش در مورد این فرآیند این است که کمتر از 24 ساعت طول می کشد. این باعث می‌شود سیستم سفارشی‌سازی شده برای استارت‌آپ‌هایی عالی باشد که در زمان سختی کار می‌کنند و دیروز به یک توسعه‌دهنده عالی نیاز دارند.

چگونه یک توسعه دهنده وب پیدا کنیم

اولین قدم در استخدام یک توسعه دهنده وب آزاد این است که در مورد نیازهای خود فکر کنید. آیا به طراحی مجدد صفحه وب سریع نیاز دارید؟ یا آیا به توسعه دهنده وب خود نیاز دارید که یک پایگاه داده برای ذخیره اطلاعات بازدیدکنندگان ایجاد کند؟

در مرحله بعد، با در نظر گرفتن حجم درخواست خود، تصمیم بگیرید که چقدر می توانید از بودجه خود صرف کنید.

هنگامی که آن عدد را در ذهن داشتید، جستجوی خود را آغاز کنید. اگر نیاز دارید فردی را پیدا کنید که بتواند با بودجه کم شما کار کند یا فقط می خواهید شخصی را برای یک پروژه کوتاه مدت مانند طراحی مجدد سریع صفحه وب استخدام کنید، به سایتی مانند Upwork یا Fiverr مراجعه کنید.

اگر بودجه بیشتری دارید و می‌خواهید که یک توسعه‌دهنده وب در سطح ارشد از ابتدا یک برنامه تلفن همراه ایجاد کند، Toptal یا UpStack را امتحان کنید.

هنگامی که توسعه‌دهنده وب مناسب برای این کار را پیدا کردید، از پلتفرمی که او را پیدا کردید استفاده کنید تا شرایط و نرخ‌هایی را که می‌توانید روی آن توافق کنید، تهیه کنید.

اطمینان حاصل کنید که با توسعه دهنده خود ملاقات کرده و نیازها و انتظارات خود را در میان بگذارید.

انواع توسعه دهندگان

آیا می دانستید که بیش از 700 زبان برنامه نویسی برای انتخاب وجود دارد؟ اگر نمی دانید به دنبال چه هستید، می توانید به سرعت در “فلج تجزیه و تحلیل” قرار بگیرید.

از لیست های زیر برای آشنایی با انواع مختلف زبان های برنامه نویسی، پشته ها، سیستم های مدیریت محتوا، فناوری و نرم افزارهایی که امروزه توسعه دهندگان استفاده می کنند، استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT